فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره بازاریابی چریکی با تحلیل راهبردهای نوآورانه، تاکتیک‌های کم‌هزینه و تأثیرات رقابتی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره بازاریابی چریکی با تحلیل راهبردهای نوآورانه، تاکتیک‌های کم‌هزینه و تأثیرات رقابتی دارای ۵۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره بازاریابی چریکی با تحلیل راهبردهای نوآورانه، تاکتیک‌های کم‌هزینه و تأثیرات رقابتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره بازاریابی چریکی با تحلیل راهبردهای نوآورانه، تاکتیک‌های کم‌هزینه و تأثیرات رقابتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره بازاریابی چریکی با تحلیل راهبردهای نوآورانه، تاکتیک‌های کم‌هزینه و تأثیرات رقابتی :

توضیحات:
تحقیق ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع بازاریابی چریکی در حجم ۵۰ صفحه.

تحقیق حاضر در ۵۰ صفحه تهیه شده و مربوط به بازاریابی چریکی بوده و بازاریابی چریکی را از همه نظر مورد نقد و بررسی قرارداده است. برای دانشجویان رشته های مدیریت بازرگانی، بازاریابی، صنعتی، و … قابل استفاده می باشد.

بخشی از متن:
جهان امروز نیاز فزاینده به آن نوع از رهبری دارد که به ایجاد سازمان هایی که به سمت فعال کردن پتانسیل های خود می پردازند، بها دهد و در عین حال ، به حل بحرانها و شرایط اضطراری محیط کار بیندیشد. در چنین شرایطی ، سازمانها باید بدانند که برای رسیدن به اقتدار آتی ناچارند اهداف« شدن» را به اهداف « ماندن» ترجیح دهند( مویدنیا، ۱۳۹۱، ۶). شدن نیز میسر نمی شود مگر با بازاریابی، آن هم یک بازاریابی تمام عیار و برنامه ریزی شده.

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره بازاریابی چریکی با تحلیل راهبردهای نوآورانه، تاکتیک‌های کم‌هزینه و تأثیرات رقابتی
فهرست مطالب:
مقدمه
بازاریابی و مفاهیم آن
تفاوت بازاریابی با تبلیغات
تفاوت بازایابی سنتی و مدرن
تاریخچه پیدایش بازاریابی چریکی
اصول بازاریابی چریکی
بازاریابی ویروسی
بازاریابی محیطی
ویژگی های بازاریابان و فروشندگان پارتیزانی
تاکتیک های بازاریابی چریکی
تفاوتهای بازاریابی سنتی و چریکی
مراحل اجرای بازاریابی چریکی
اجزای بازاریابی چریکی
تبلیغات چریکی و کاربرد آن
زیر مجموعه های بازاریابی چریکی
پروژه جادوگر بلر
سرپناه‌های موقت پزشکان جهان برای بی‌سرپناهان
نکات فراموش نشدنی در بازاریابی چریکی
بررسی پیشینه تحقیق
منابع

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.