فایل کامل تحلیل فصل هشتم کتاب حسابداری مدیریت دکتر شباهنگ با بررسی ابزارهای مالی و راهبردهای کنترلی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل تحلیل فصل هشتم کتاب حسابداری مدیریت دکتر شباهنگ با بررسی ابزارهای مالی و راهبردهای کنترلی دارای ۴۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل تحلیل فصل هشتم کتاب حسابداری مدیریت دکتر شباهنگ با بررسی ابزارهای مالی و راهبردهای کنترلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل تحلیل فصل هشتم کتاب حسابداری مدیریت دکتر شباهنگ با بررسی ابزارهای مالی و راهبردهای کنترلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل تحلیل فصل هشتم کتاب حسابداری مدیریت دکتر شباهنگ با بررسی ابزارهای مالی و راهبردهای کنترلی :

توضیحات:
پاورپوینت فصل هشتم کتاب حسابداری مدیریت تألیف دکتر رضا شباهنگ با موضوع اطلاعات حسابداری مدیریت و تصمیمات قیمت گذاری در حجم ۴۱ اسلاید.

کتاب حسابداری مدیریت تألیف دکتر شباهنگ جزو مهم ترین منابع درس حسابداری مدیریت برای رشته های مجموعه مدیریت و حسابداری در سطح کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل هشتم این کتاب با عنوان اطلاعات حسابداری مدیریت و تصمیمات قیمت گذاری بوده و در ۴۱ اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل و همچنین مثالهای تشریحی طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس(ارائه کلاسی)درس حسابداری مدیریت در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و حسابداری مورد استفاده قرار گیرند.

بخشی از متن:
یکی از مهمترین و جالب ترین فعالیت های مدیریت ، تصمیم گیری در مورد تعیین قیمت های فروش است .
تصمیمات قیمت گذاری ممکن است ، تحت تاثیر عوامل داخلی مانند اقلام بهای تمام شده و سود مورد انتظار و عوامل خارجی مانند قیمت محصولات رقبای تجاری یا سیاستهای ارگانهای دولتی ذیربط قرار گیرد.

فایل کامل تحلیل فصل هشتم کتاب حسابداری مدیریت دکتر شباهنگ با بررسی ابزارهای مالی و راهبردهای کنترلی
فهرست مطالب:
مقدمه
عوامل عمده موثر بر تصمیمات قیمت گذاری
انواع بازار
ویژگی های بازاررقابت کامل
منحنی عرضه
منحنی تقاضا
نقطه تعادل بازار
نمودار نقطه تعادل بازار
رقابت ناقص ، انحصار کامل و رقابت چند قطبی
درآمد کل و درآمد نهایی
بهای تمام شده نهاییMC
درآمد نهایی
مثال بهای تمام شده نهاییMC و درآمد نهایی
نمودار بهای تمام شده نهاییMC و کل TC
منحنی بهای تمام شده نهایی
سایر متغیرهای موثر بر قیمت گذاری
قیمت گذاری بر مبنای بهای تمام شده
به علاوه درصدی به عنوان سود
بهای تمام شده محصول
بهای تمام شده کامل
مثال فروشگاه ورزشی با احتساب ۶۰% سود
مثال واحد تولیدی با افزودن ۴۰% به بهای تمام شده
مثال: بهای تمام شده کامل = بهای تمام شده محصول به اضافه ۳۰درصد از هزینه های اداری
بهای تمام شده استاندارد
قیمت گذاری بر مبنای اقلام متغیر بهای تمام شده
قیمت گذاری بر مبنای سود مورد انتظار
مثال قیمت گذاری بر مبنای سود مورد انتظار
قیمت گذاری سفارشات مخصوص
مثال قیمت گذاری سفارشات مخصوص

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.