فایل کامل مطالعه فصل ششم کتاب مدیریت عمومی دکتر الوانی با تحلیل فرآیندهای سیاست‌گذاری و مدیریت اجرایی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل مطالعه فصل ششم کتاب مدیریت عمومی دکتر الوانی با تحلیل فرآیندهای سیاست‌گذاری و مدیریت اجرایی دارای ۲۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه فصل ششم کتاب مدیریت عمومی دکتر الوانی با تحلیل فرآیندهای سیاست‌گذاری و مدیریت اجرایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه فصل ششم کتاب مدیریت عمومی دکتر الوانی با تحلیل فرآیندهای سیاست‌گذاری و مدیریت اجرایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل مطالعه فصل ششم کتاب مدیریت عمومی دکتر الوانی با تحلیل فرآیندهای سیاست‌گذاری و مدیریت اجرایی :

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی فصل ششم کتاب مدیریت عمومی دکتر مهدی الوانی با عنوان ارتباطات سازمانی در حجم ۲۷ اسلاید.

کتاب مدیریت عمومی دکتر مهدی الوانی از جمله منابع مهم درس مبانی سازمان و مدیریت، اصول مدیریت و مدیریت عمومی و تئوری های مدیریت پیشرفته در سطح کارشناسی و ارشد میباشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل ششم این کتاب با عنوان ارتباطات سازمانی می باشد که در ۲۷ اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان کار کلاسی (ارائه در کلاس به شکل سمینار یا کنفرانس) مورد استفاده قرار گیرد.

بخشی از متن:
وجود ارتباطات مؤثر و صحیح در سازمان همواره یکی از اجزای مهم در توفیق مدیریت به شمار آمده است. به تجربه ثابت شده است که اگر ارتباطاتی صحیح در سازمان برقرار نباشند، گردش امور مختل و کارها آشفته می شود. هماهنگی، برنامه ریزی، سازماندهی، کنترل و سایر وظایف مدیر بدون وجود سیستم ارتباطی مؤثر در سازمان قابل تحقق نیست و در غیاب چنین سیستمی امکان ادراه سازمان موجود نخواهد بود.

فایل کامل مطالعه فصل ششم کتاب مدیریت عمومی دکتر الوانی با تحلیل فرآیندهای سیاست‌گذاری و مدیریت اجرایی
فهرست مطالب:
مقدمه
ارتباطات چیست
فرایند ارتباطات
فرستنده پیام
پیام
انواع پیام ها و فعالیتهای گیرنده و فرستنده
گیرنده پیام
موانع ارتباطی
بازخور
ارتباطات یک جانبه و دو جانبه
ارتباطات در سازمان
ارتباطات رسمی
الگوی زنجیره ای
الگوی حلقه ای
الگوی Y
الگوی ستاره ای
الگوهای ارتباط غیررسمی
الگوی رشته ای
الگوی تابشی
الگوی تصادفی
الگوی خوشه ای
تجزیه و تحلیل تعاملی یا مراوده ای

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.