فایل پی دی اف کامل کتاب تحلیلی رفتار مصرف‌کننده در بازار با بررسی الگوهای خرید، انگیزه‌های روانی و راهبردهای بازاریابی PDF


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل پی دی اف
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 فایل پی دی اف کامل کتاب تحلیلی رفتار مصرف‌کننده در بازار با بررسی الگوهای خرید، انگیزه‌های روانی و راهبردهای بازاریابی PDF دارای ۴۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل کتاب تحلیلی رفتار مصرف‌کننده در بازار با بررسی الگوهای خرید، انگیزه‌های روانی و راهبردهای بازاریابی PDF  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل کتاب تحلیلی رفتار مصرف‌کننده در بازار با بررسی الگوهای خرید، انگیزه‌های روانی و راهبردهای بازاریابی PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل پی دی اف کامل کتاب تحلیلی رفتار مصرف‌کننده در بازار با بررسی الگوهای خرید، انگیزه‌های روانی و راهبردهای بازاریابی PDF :

توضیحات:
کتاب الکترونیکی تحلیلی بر رفتار مصرف کننده در بازار، تالیف دکتر حسین علی امینی خواه و مریم سادات حقدوست، در قالب فایل pdf و در حجم ۴۹ صفحه.

بخشی از متن:
مدیران موسسات تولید کننده اقلامی که در یک محیط رقابتی مشغول به تولید و عرضه هستند، باید تشخیص بدهند چه چیزی برای مشتریان آنها در بازار هدفشان مهم است و معیارهای مقایسه محصولشان با محصول رقیب را در فرایند انتخاب درک کنند. استراتژیهای سازمانی باید بر اساس درک و شناخت تفکرات، احساسات و رفتار مصرف کنندگان شکل بگیرد. (صمدی، ۱۳۸۶، ص ۱۶) تحقیقات مصرف کننده به شیوه های متعددی میتواند به مدیران در شناخت مصرف کنندگان کمک کند. یکی از مهمترین کاربردهای تحقیقات مصرف کننده، بهبود استراتژیهای بازاریابی می باشد. (صمدی، ۱۳۸۶، ص ۱۱ )
در حالیکه تبلیغات بیشتر مقدمات مراحل معرفی و آشنایی را فراهم می کند، عواملی از قبیل قیمت، شهرت نام تجاری و زیبایی ظاهری از عوامل مؤثر بر ترجیح مشتریان هستند و در نهایت کیفیت مناسب محصول باعث ایجاد رضایت و متعاقب آن وفاداری در مشتری خواهد شد.
در تصمیم گیری خرید عواملی متعددی دخیل هستند که بر روی تصمیم نهایی تاثیر به سزایی دارند

فایل پی دی اف کامل کتاب تحلیلی رفتار مصرف‌کننده در بازار با بررسی الگوهای خرید، انگیزه‌های روانی و راهبردهای بازاریابی PDF
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
رفتار مصرف کننده
منظور از رفتار مصرف‌کننده
علل مطالعه رفتار مصرف‌کننده
چرا رفتار مصرف کننده را مطالعه می کنیم؟
استراتژی بازاریابی و رفتار مصرف کننده
دیدگاه های پژوهشی رفتار مصرف کننده
فرآیند تصمیم گیری
انواع مدل‌های رفتاری مصرف‌کننده
مدل و فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کننده
انواع تصمیمات خرید توسط مصرف کنندگان
رفتار مصرف کننده پس از خرید
عوامل مؤثر بر تصمیمات خرید مصرف کنندگان
فرهنگ و خرده فرهنگ
خرده فرهنگ
سن و مرحله زندگی
شغل
شخصیت و تصور شخصی
باورها وعقاید
خانواده و نقش آن در تصمیم گیری خرید
– تأثیر گذاری اعضای خانواده بر تصمیمات
گروههای مرجع و تعاملات اجتماعی
موقعیت جغرافیایی
کودکان
گروههای مرجع و رهبران ایده
رهبران ایده
طبقه اجتماعی
ادراک
تفسیر یا تعبیر
استنتاج ادراکی
حافظه
نگرش
دیدگاه غیر بعدی گرایانه به نگرش
یادگیری
سبک زندگی
منابع

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.