فایل ورد کامل پژوهش بررسی تأثیر مهارتهای فروش بر عملکرد کارکنان با تمرکز بر بهرهوری تولید و توسعه سازمانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش بررسی تأثیر مهارتهای فروش بر عملکرد کارکنان با تمرکز بر بهرهوری تولید و توسعه سازمانی دارای ۱۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش بررسی تأثیر مهارتهای فروش بر عملکرد کارکنان با تمرکز بر بهرهوری تولید و توسعه سازمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش بررسی تأثیر مهارتهای فروش بر عملکرد کارکنان با تمرکز بر بهرهوری تولید و توسعه سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش بررسی تأثیر مهارتهای فروش بر عملکرد کارکنان با تمرکز بر بهرهوری تولید و توسعه سازمانی :
توضیحات:
تحقیق دانشجویی رشته مدیریت صنعتی با موضوع فایل ورد کامل پژوهش بررسی تأثیر مهارتهای فروش بر عملکرد کارکنان با تمرکز بر بهرهوری تولید و توسعه سازمانی، در قالب فایل Word و در حجم ۱۱۵ صفحه.
بخشی از متن:
فعالیت های هر سازمانی تحت تأثیر مجموعه ای از عوامل قرار دارد. شناخت و بررسی این عوامل می تواندکمک مؤثری به بهبود فعالیت ها و تحقق اهداف سازمانی کند. سازمان برای فعالیت های خود منابع محدودی در اختیار دارد که می باید به بهترین وجه از آنها استفاده، و حداکثر میزان خروجی با کیفیت را با این منابع محدود تولید کرد؛ این امر، بهره وری سازمانی را مطرح می سازد که هدف اصلی آن استفاده بهینه از منابع و امکانات موجود و در دسترس سازمان است. عنصر اساسی در ایجاد و بهبود بهره وری، نیروی انسانی است. همگان با این نکته موافقند که نیروی انسانی مهمترین و با ارزشترین منبع سازمانی، و تعیین کننده موفقیت یا شکست سازمان در رسیدن به اهداف و یا مأموریت ها است. در این میان کارکنان اصلی ترین عنصر هر سازمان هستند. سازمانی که کارکنان توانمندتر و بهره ورتر دارد، موفق تر است (جبارزاده، ۱۳۹۲).
فایل ورد کامل پژوهش بررسی تأثیر مهارتهای فروش بر عملکرد کارکنان با تمرکز بر بهرهوری تولید و توسعه سازمانی
فهرست بخشی از مطالب:
فصل اول
مقدمه
۱-۱ بیان مسئله
۱-۲ اهداف پژوهش
۱-۳ سوالات پژوهش
۱-۴ روش تحقیق
۱-۵ دامنه تحقیق
۱-۵-۱ سطح تحلیل
۱-۵-۲ کانون تحلیل
۱-۵-۳ واحد تحلیل
۱-۶ روش های جمع آوری داده ها
۱-۶-۱ منابع اولیه کسب اطلاعات
۱-۷ روش تحلیل داده ها
۱-۸ تعریف اصطلاحات تخصصی
فصل دوم : مبانی نظری
مقدمه
۲-۱ مفاهیم مرتبط با فروش
۲-۱-۱ مدیریت فروش
۲-۱-۲ مفهوم و ابعاد مهارت های فروش
۲-۱-۳ عملکرد فروش
۲-۱-۴ تاثیر جو رقابتی بر فروش
۲-۱-۵ تاثیر رقابت جویی بر فروش
۲-۱-۶ سیستمهای کنترل کارکنان واحد فروش
۲-۱-۷ دسته بندی های کنترل مدیریت فروش
۲-۱-۸ سیستمهای کنترل رفتار کارکنان واحد فروش
۲-۱-۹ سیستم های کنترل نتیجه کارکنان واحد فروش
۲-۲ مفهوم بهره وری
۲-۲-۱ اهمیت بهره وری
۲-۲-۲ طبقه بندی شاخص های بهره وری
۲-۲-۳ شاخص های بهره وری جزئی عوامل تولید
۲-۲-۴ شاخص های بهره وری کلی عوامل تولید (TFP)
۲-۲-۵ روش های مستقیم محاسبه شاخص TFP
۲-۲-۶ روش های غیر مستقیم محاسبه شاخص TFP
۲-۲-۷ اندازه گیری بهره وری
۲-۲-۸ بهره وری نیروی انسانی
فصل سوم
مقدمه
۳-۱ معرفی هفت شاخص مدل ACHIEVE
۳-۱-۱ توانایی (دانش و مهارت ها)
۳-۱-۲ وضوح (درک یا تصور نقش)
۳-۱-۳ کمک (حمایت سازمانی)
۳-۱-۴ انگیزه (انگیزه یا تمایل)
…
فصل چهارم : مدیریت بهره وری و ایجاد انگیزه
مقدمه
۴-۱ بهرهوری و تئوری انتخاب عمومی
۴-۲ انگیزش
۴-۳ عوامل موثر بر ایجاد انگیزه
۴-۴ نقش مدیران در ایجاد انگیزه
۴-۵ مدیریت علمی
…
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱ نتیجه گیری
۵-۲ پیشنهادات
منابع
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 