فایل پی دی اف کامل کتاب مدیریت و راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک و نوپا SBA با بررسی راهبردهای کارآفرینی و توسعه اقتصادی PDF


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل پی دی اف
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 فایل پی دی اف کامل کتاب مدیریت و راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک و نوپا SBA با بررسی راهبردهای کارآفرینی و توسعه اقتصادی PDF دارای ۷۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل کتاب مدیریت و راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک و نوپا SBA با بررسی راهبردهای کارآفرینی و توسعه اقتصادی PDF  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل کتاب مدیریت و راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک و نوپا SBA با بررسی راهبردهای کارآفرینی و توسعه اقتصادی PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل پی دی اف کامل کتاب مدیریت و راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک و نوپا SBA با بررسی راهبردهای کارآفرینی و توسعه اقتصادی PDF :

توضیحات:
کتاب مدیریت و راه اندازی کسب و کارهای نوپا و کوچک (SBA) نوشته حمزه دهنوی، در قالب فایل pdf و در حجم ۷۷ صفحه. این کتاب به تمام علاقمندان و مدیران کمک می کند تا در مسیر ساخت و راه اندازی کسب و کار جدید و نوپا آگاهانه‌تر، علمی‌تر و اثربخش‌تر عمل کنند.

کتاب مدیریت و راه اندازی کسب و کارهای نوپا و کوچک (SBA) به چه موضوعاتی اشاره می کند:
۱- تعریف و ارتباط کسب و کارهای کوچک با اقتصاد ایران
۲- ایجاد یک طرح مسنجم و تعریف شکست و موفقیت در کسب و کارهای کوچک
۳- مدیریت منابع مالی و شناخت مدل ذهنی یک کارآفرین
۴- مدیریت شرایط ابهام در کسب و کارهای کوچک
۵- تقویت مهارت های فردی کارآفرینان شامل : افزایش مهارت “برنامه ریزی”، مهارت “ریسک پذیری” و افزایش مهارت “مدیریت بحران” و افزایش مهارت “مدیریت تعارض”
۶- افزایش مهارت های مذاکره و متقاعد سازی و تمرین مهارت مدیریت استرس
۷- استراتژی برای راه اندازی کسب و کارهای کوچک و « برنامه ریزی استراتژیک » و « مدیریت استراتژیک » و « تدوین استراتژی خروج »
۸- استراتژی بازاریابی و مفهوم ایده و خلاقیت در کسب و کارهای کوچک، طراحی و توسعه محصول
۹- استراتژی قیمت گذاری و فروش و تکنیک های فروش در بازاریابی و استراتژی پیشنهاد محصول
۱۰- مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتری CRM
۱۱- ایمیل مارکتینگ و برند سازی در کسب و کارها و تمرین برای افزایش مهارت های فروش
و موضوعات و آموزش های دیگری که در کتاب به صورت کامل آورده شده شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.