فایل کامل مطالعه فصل چهارم کتاب بازاریابی صنعتی با تمرکز بر روابط خریدار–فروشنده و تحلیل تعاملات تجاری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل مطالعه فصل چهارم کتاب بازاریابی صنعتی با تمرکز بر روابط خریدار–فروشنده و تحلیل تعاملات تجاری دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه فصل چهارم کتاب بازاریابی صنعتی با تمرکز بر روابط خریدار–فروشنده و تحلیل تعاملات تجاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه فصل چهارم کتاب بازاریابی صنعتی با تمرکز بر روابط خریدار–فروشنده و تحلیل تعاملات تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل مطالعه فصل چهارم کتاب بازاریابی صنعتی با تمرکز بر روابط خریدار–فروشنده و تحلیل تعاملات تجاری :

توضیحات:
پاورپونت ارائه فصل چهارم کتاب بازاریابی صنعتی تالیف کریشناک . هاوالدار ترجمه عبدالوند و نیکومرام با عنوان روابط خریدار – فروشنده، در حجم ۱۲ اسلاید.

بخشی از متن:
مهم ترین بخش روابط خریدار – فروشنده عبارت از تعامل بین نماینده سازمان خریدار و نماینده ای از سازمان فروشنده است. زمانی که خریدار و نماینده فروش با یکدیگر ملاقات می کنند، ماهیت تعامل بین آنان به نقش، رفتار و ادراک آنان بستگی خواهد داشت.

ادراک خریدار نسبت به نماینده فروش: دو ادراک کلی نسبت به نمایندگان فروش وجود دارد. ادراک اول در موردنمایندگی های فروش که نوعی دیدگاه عمومی است، آنها را به عنوان حراف، حرف گوش کن، کنترل و بررسی کننده مسئله با مهارت، رقابتی، خوش بین و مهیج توصیف می کند. دومین ادراک عمومی خریدار را بستگی به اشتهار شرکتی دارد که یک نماینده فروش، کالاهای آن را عرضه می کند. بطور کلی نماینده فروش شرکتی که از شهرت بهتری برخوردار است، معمولاًپاسخ اولیه بهتری را از ناحیه خریداران صنعتی مشاهده می کند.

فایل کامل مطالعه فصل چهارم کتاب بازاریابی صنعتی با تمرکز بر روابط خریدار–فروشنده و تحلیل تعاملات تجاری
فهرست مطالب:
تعامل بین خریدار و نماینده فروش
ادراک خریدار نسبت به نماینده فروش
نقشی که توسط خریدار صنعتی ایفا می شود
آیا خریدار صنعتی معقول عمل می کند
نقش ایفا شده توسط نماینده فروش صنعتی
روابط خریدار – فروشنده
روش های مورد استفاده برای تأثیر گذاری بر مشتریان صنعتی
مذاکره
چگونه باید در برابر شیوه من برنده، تو بازنده واکنش نشان داد؟
نکات مهم در مذاکرات:
رفتارهای خاص بین خریدار و فروشنده

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.