فایل ورد کامل تحقیق علمی بهره‌وری و افزایش کارایی کارکنان با تحلیل راهبردهای مدیریتی و سازمانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل تحقیق علمی بهره‌وری و افزایش کارایی کارکنان با تحلیل راهبردهای مدیریتی و سازمانی دارای ۸۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل تحقیق علمی بهره‌وری و افزایش کارایی کارکنان با تحلیل راهبردهای مدیریتی و سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحقیق علمی بهره‌وری و افزایش کارایی کارکنان با تحلیل راهبردهای مدیریتی و سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل تحقیق علمی بهره‌وری و افزایش کارایی کارکنان با تحلیل راهبردهای مدیریتی و سازمانی :

توضیحات:
فایل ورد کامل تحقیق علمی بهره‌وری و افزایش کارایی کارکنان با تحلیل راهبردهای مدیریتی و سازمانی، در قالب فایل Word و در ۸۰ صفحه.

بخشی از متن:
تلاش برای بهبود و استفاده مؤثر و کارآمد از منابع گوناگون همچون نیروی کار، سرمایه، مواد، انرژی و اطلاعات، هدف تمامی مدیران سازمانهای اقتصادی و واحدهای تولیدی صنعتی و مؤسسات خدماتی است. وجود ساختار سازمانی مناسب، روشهای اجرائی کارامد، تجهیزات و ابزار کار سالم، فضای کار متعادل و از همه مهمتر نیروی انسانی واجد صلاحیت و شایسته از ضروریاتی هستند که برای نیل به بهر ه وری مطلوب باید موردتوجه مدیران قرار گیرد .

فایل ورد کامل تحقیق علمی بهره‌وری و افزایش کارایی کارکنان با تحلیل راهبردهای مدیریتی و سازمانی
فهرست مطالب:
مروری بر مطالعات پیشین
بخش اول
کارائی
اثربخشی
بهره‌وری
به کارگیری بهره‌وری در سازمان
موانع بهره‌وری در نظام اداری
۱- ضعف مدیریت
۲- نیروی انسانی غیرمتخصص
۳- عدم وجود سیستم ارزشیابی مناسب کارکنان
۴- عدم وجود انگیزه کاری در کارکنان
۵- حاکم بودن روحیه منفعت طلبی فردی
۶- کم‌کاری
۷- «رانت»های مختلف
۸- مشغله زیاد کاری مدیران
۹- روش‌های انجام کار
عوامل موثر در بهره‌وری
الف: عوامل برون سازمانی
۱- عوامل فرهنگی
۲- عوامل اقتصادی
۳- عوامل اجتماعی
ب- عوامل درون سازمانی
۱-نیروی انسانی
۲- فضای سازمان
۳- حقوق و دستمزد
۴- آموزش کارکنان
۵- تکنولوژی
۶- تشویق و پاداش
۷- فرهنگ سازمان
۸- کیفیت زندگی کاری
۹- سبک و روش مدیریت
بهره‌وری و مدیریت دولتی نوین
بخش دوم:
انگیزش
عوامل موثر بر ایجاد انگیزه
تئوری انگیزشی هرزبرگ
کاوش جهانی برای یافتن انگیزه
بخش سوم:
مشارکت و خلاقیت در کارکنان
نقش مدیریت در ایجاد نوآوری کارکنان
توانایی ارتقای دائم
مطرح سازید و ارتباط ایجاد کنید
• حرف‌های تشویق‌آمیز و انگیزه‌دهنده
• پول
• آنچه باید مدیران بدانند و بخوانند
استرس و کارایی کارکنان
استرس
علل استرس
الف) شاخصه های عوامل فیزیکی
ب) صدای هنجار
ج) شاخصه های عومل کاری
د)نبود حمایت گروهی
ه)عوامل فردی
توصیه هایی برای کاهش استرس
۱- یاد بگیرید که برنامه ریزی کنید
۲-محدودیت ها و ضعف های خود را بشناسید و آنها را قبول کنید
۳-یاد بگیرید که در زندگی بازی ، تفریح و سرگرمی داشته باشید
۴- شخص مثبتی باشید
۵-یاد بگیرید که گذشت داشته باشید و دیگران و عقاید آنها را تحمل کنید
۶- از رقابت ها و چشم و هم چشمی های بیجا و غیر ضروری پرهیز کنید.
۷- یاد بگیرید که روش شما برای استراحت و آرامش ،منظم و عاری از داوری های آرام بخش و مسکن باشد
۸- مشکلات و مسائل خود را در درون خود نگه ندارید
۹- تفکر خود را عوض کنید
نتیجه گیری
منابع

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.