فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره سنجش اعتماد عمومی نسبت به برنامه‌های توسعه گردشگری شهری با بررسی عوامل اجتماعی و فرهنگی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره سنجش اعتماد عمومی نسبت به برنامه‌های توسعه گردشگری شهری با بررسی عوامل اجتماعی و فرهنگی دارای ۱۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره سنجش اعتماد عمومی نسبت به برنامه‌های توسعه گردشگری شهری با بررسی عوامل اجتماعی و فرهنگی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره سنجش اعتماد عمومی نسبت به برنامه‌های توسعه گردشگری شهری با بررسی عوامل اجتماعی و فرهنگی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره سنجش اعتماد عمومی نسبت به برنامه‌های توسعه گردشگری شهری با بررسی عوامل اجتماعی و فرهنگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره سنجش اعتماد عمومی نسبت به برنامه‌های توسعه گردشگری شهری با بررسی عوامل اجتماعی و فرهنگی :

فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره سنجش اعتماد عمومی نسبت به برنامه‌های توسعه گردشگری شهری با بررسی عوامل اجتماعی و فرهنگی

شرح مختصر: هدف اصلی این پژوهش بررسی اعتماد عمومی نسبت به سنجش توسعه گردشگری و مجرای آن در منطقه می­باشد.اعتماد درمعنای کلی بازگوی این باوراست.که دیگران با کنش خود به آسایش یا رفاه اعتماد کنندگان کمک کرده و ازآسیب زدن به آنها یا منافع شان خودداری کنند. با توجه به موضوع و اهداف مورد بررسی در این پژوهش برای بدست آوردن حجم نمونه در این تحقیق از فرمول کوکران استفاده شده است و حجم نمونه ۱۰۰ نفر تعیین شده و سپس با استفاده از روش نمونه گیری اتفاقی(تصادفی ساده)جمع آوری اطلاعات به صورت فیزیکی صورت گرفت.در این پژوهش جهت بررسی داده های آماری از نرم افزار spss استفاده شده است.دو نوع آمار توصیفی و استنباطی برای تحلیل داده ها استفاده شده است.در این پژوهش از آزمون رتبه بندی فریدمن استفاده شده است.

فصل اول ۱

کلیـــات تحقــیق ۱

۱-۱- مقدمه ۲

۱-۲- بیان مسئله ۳

۱-۳- ضرورت واهمیت موضوع: ۴

۱-۴- قلمرو تحقیق ۴

۱-۴-۱- قلمرو موضوعی ۴

۱-۴-۲- قلمرو زمانی تحقیق ۴

۱-۴-۳- قلمرو مکانی تحقیق ۵

۱-۵- تعاریف واژه های تحقیق ۵

فصل دوم ۶

ادبیــات تحقــیق ۶

۲-۱- مقدمه ۷

۲-۲- تعریف گردشگری ۷

۲-۳- اهمیت گردشگری ۸

۲-۳-۱- افزایش در آمد ۹

۲-۴- انواع گردشگری ۱۰

۲-۴-۱-گردشگری شهری ۱۰

۲-۴-۲- گردشگری فرهنگی ۱۱

۲-۵- اصول گردشگری ۱۹

۲-۶- گردشگری، تفریح وفراغت ۲۰

۲-۷- سیستم گردشگری ۲۱

۲-۸- صنعت گردشگری ۲۳

۲-۹- مدیریت بازاریابی گردشگری ۲۴

۲-۱۰- تأثیرات اقتصادی بر گردشگری ۲۶

۲-۱۱- تأثیرات فرهنگی واجتماعی بر گردشگری ۲۷

۲-۱۲- موانع توسعه گردشگری ۲۸

۲-۱۳- تعریف اعتمادعمومی ۲۹

۲-۱۴- مفهوم اعتماد ۳۰

۲-۱۵- اهمیت اعتمادعمومی ۳۱

۲-۱۶- انواع اعتماد عمومی ۳۲

۲-۱۷- ابعاد اعتماد ۳۶

۲-۱۷-۱- اعتماد بنیادین یا امنیت وجودی: ۳۶

۲-۱۷-۲- اعتماد بین شخصی ۳۷

۲-۱۷-۳- اعتماد اجتماعی یا اعتماد به غریبه ها ۳۸

۲-۱۷-۴- اعتماد نهادی ۳۸

۲-۱۸- پیامدهای اعتماد اجتماعی ۳۹

۲-۱۹- راهکارهای بهبود اعتماد عمومی ۳۹

۲-۲۰- دلایل عمومی افول اعتماد عمومی ۴۰

۲-۲۱- مشارکت ۴۱

۲-۲۲- عوامل مؤثر بر مشارکت افراد از دیدگاه نظریه پردازان ۴۴

۲-۲۳- پیشینه وفرهنگ مشارکت در ایران ۴۸

۲-۲۵- تاریخچه ۵۷

۲-۲۵-۱- موقعیت جغرافیایی : ۵۷

۲-۲۵-۲- جمعیت : ۵۷

۲-۲۵-۳- آب و هوای : ۵۸

۲-۲۵-۴-زبان و نژاد مردم ۵۸

۲-۲۵-۵- مذهب مردم : ۵۸

۲-۲۵-۶ -آثار تاریخی شهر ۵۹

بخش سوم: تحقیقات انجام شده در داخل و خارج کشور ۶۶

۲-۲۶- پیشینه تحقیق ۶۶

۲-۲۶-۱- پیشینه داخلی ۶۶

۲-۲۶-۲- پیشینه خارجی ۷۱

۲-۲۷- نتیجه گیری ۷۲

فصل سوم ۷۳

روش تحقیق ۷۳

۳-۱- مقدمه ۷۳

۳-۲- روش پژوهش ۷۴

۳-۳- جامعه آماری ۷۴

۳-۴- نمونه آماری ۷۵

۳-۵- ابزار جمع‌آوری اطلاعات ۷۶

۳-۶- روایی و پایایی پرسشنامه ۷۷

۳-۶-۱- تعیین اعتبار(روایی) پرسشنامه ۷۷

۳-۶-۲- تعیین پایایی(قابلیت اعتماد) پرسشنامه ۷۸

۳-۷-تجزیه و تحلیل آماری ۷۹

فصل چهارم ۸۰

تجزیه و تحلیل آماری ۸۰

۴-۱- مقدمه ۸۱

۴-۲ – آمار توصیفی ۸۱

۴-۲-۱- جنسیت: ۸۱

۴-۱-۲- سن ۸۲

۴-۱-۳- میزان تحصیلات ۸۴

۴-۱-۴- شغل ۸۴

۴-۱-۵- میزان درآمد ۸۶

۴-۲-۱- نتایج توصیفی ۸۷

۴-۲-۱-۱- ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه های پرسشنامه: ۸۷

فصل پنجم ۹۱

نتیـجه گیــری ۹۱

۵-۱- مقدمه ۹۱

۵-۲- خلاصه تحقیق ۹۲

۵-۳- نتیجه گیری ۹۳

۵-۴- محدودیت تحقیق ۹۶

۵-۵- پیشنهادات ۹۶

منابع ۹۷

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.