فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارتباط سبکهای یادگیری وابسته و نابسته به زمینه با پیشرفت تحصیلی زبان فارسی دانشآموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارتباط سبکهای یادگیری وابسته و نابسته به زمینه با پیشرفت تحصیلی زبان فارسی دانشآموزان دارای ۴۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارتباط سبکهای یادگیری وابسته و نابسته به زمینه با پیشرفت تحصیلی زبان فارسی دانشآموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارتباط سبکهای یادگیری وابسته و نابسته به زمینه با پیشرفت تحصیلی زبان فارسی دانشآموزان۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارتباط سبکهای یادگیری وابسته و نابسته به زمینه با پیشرفت تحصیلی زبان فارسی دانشآموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارتباط سبکهای یادگیری وابسته و نابسته به زمینه با پیشرفت تحصیلی زبان فارسی دانشآموزان :
چکیده
این پژوهش کوشیده است تا از منظر تفاوتهای فردی، نوع رابطه ی سبکهای یادگیری وابسته / نابسته به زمینه با پیشرفت تحصیلی زبان فارسی دانش آموزان را در منطقه ای دو زبانه مورد بررسی قرار دهد. در این پژوهش از روش و الگوی همبستگی استفاده شده است. جامعه آماری مورد پژوهش شامل دانش آموزان سال سوم راهنمایی است که در سال تحصیلی ۸۷- ۸۶ در آموزشگاههای شهر سقز مشغول به تحصیل بوده اند که به صورت تصادفی ۱۴۲ نفر از آنان به عنوان گروه نمونه انتخاب شدند. از آزمون گروهی شکلهای نهفته برای سنجش سبکهای یادگیری و از آزمون پیشرفت تحصیلی زبان فارسی شریفی استفاده شده است. برای تجزیه وتحلیل داده ها علاوه بر روشهای آمار توصیفی از آمار استنباطی شامل مقایسه میانگین ها و آزمون t و نیز رگرسیون استفاده شده است. میانگین نمرات پیشرفت تحصیلی زبان فارسی دانش آموزانی که سبک یادگیری شان نابسته به زمینه است به مراتب بهتر از دانش آموزانی است که وابسته به زمینه اند. با کنترل متغیر جنسیت، باز نتیجه ثابت است یعنی هم در دانش آموزان دختر و هم پسر پیشرفت تحصیلی زبان فارسی در سبک یادگیری نابسته به زمینه به مراتب بیشتر از سبک یادگیری وابسته به زمینه است. بنا براین فرضیه اول تأیید می شود. در هر یک از خرده آزمون های پیشرفت تحصیلی، دانش آموزانی که سبک یادگیری نابسته به زمینه دارند نمرات بهتری از دانش آموزانی که سبک یادگیری وابسته به زمینه دارند کسب کرده اند. اما در خرده آزمون فصاحت جلمه تفاوت مشاهده شده بین دو گروه معنی دار نمی باشد. از مجموع متغیر های وارد شده به معادله رگرسیون، متغیر سبک یادگیری نابسته به زمینه با ضریب ۳۴/۰ تأثیر مثبت و بیشترین تأثیر را بر پیشرفت تحصیلی داراست. در مرتبه بعد متغیر جنس نیز با ضریب مسیر ۲۶/۰ با علامت مثبت در مرتبه دوم قرار دارد و نشان از پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر نسبت به دانش آموزان پسر می دهد. همچنین ضریب مسیرتحصیلات پدر به میزان ۲۵/۰ در مرتبه سوم قرار دارد.
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارتباط سبکهای یادگیری وابسته و نابسته به زمینه با پیشرفت تحصیلی زبان فارسی دانشآموزان
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
عوامل مؤثر بر یادگیری زبان دوم
۱-ویژگی های روان شناختی زبان آموز
الف) عوامل شناختی
ب – عوامل عاطفی
ج – عوامل حرکتی
۲- عوامل و موقعیت های اجتماعی و فرهنگی
۳- ویژگی های زبان اول و دوم
۴- عوامل زیست شناختی
۵- سبکهای یادگیری
انواع تقسیم بندیهای سبکهای یادگیری
سبکهای یادگیری وابسته به زمینه– نابسته به زمینه
ویژگیهای افراد وابسته به زمینه و مستقل از زمینه
ارتباط سبکهای یادگیری وابسته / نابسته به زمینه با یادگیری زبان دوم
پیشرفت تحصیلی
روش شناسی پژوهش
یافته های پژوهش
متغیرسبک یادگیری(پیش بین)
متغیر پیشرفت تحصیلی زبان فارسی(ملاک)
تحلیل داده ها و آزمون فرضیات
تحلیل مسیر رگرسیونی
بحث و نتیجه گیری
منابع
جدول (۱) مقایسه هر یک از شاخصهای پیشرفت تحصیلی بین دانش آموزان
جدول( ۲) مقایسه میانگین پیشرفت تحصیلی بین دو سبک یادگیری وابسته به زمینه و نابسته به زمینه
جدول( ۳) مقایسه میانگین زیر آزمونهای پیشرفت تحصیلی زبان فارسی بین دو سبک یادگیری وابسته به زمینه و نابسته به زمینه
جدول شماره (۴) متغیر های مستقل تأثیر گذار بر پیشرفت تحصیلی
جدول (۵) ضرایب رگرسیونی متغیرهای مستقل مؤثر بر پیشرفت تحصیلی
نمودار(۱) تحلیل مسیر رگرسیونی
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 