فایل ورد کامل ارزیابی جامع اثربخشی نظام آموزشی کاردانش در رشته نقشه‌کشی ساختمان با تأکید بر عناصر نه‌گانه مدل فرانسیس کلاین


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل ارزیابی جامع اثربخشی نظام آموزشی کاردانش در رشته نقشه‌کشی ساختمان با تأکید بر عناصر نه‌گانه مدل فرانسیس کلاین دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل ارزیابی جامع اثربخشی نظام آموزشی کاردانش در رشته نقشه‌کشی ساختمان با تأکید بر عناصر نه‌گانه مدل فرانسیس کلاین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل ارزیابی جامع اثربخشی نظام آموزشی کاردانش در رشته نقشه‌کشی ساختمان با تأکید بر عناصر نه‌گانه مدل فرانسیس کلاین۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ارزیابی جامع اثربخشی نظام آموزشی کاردانش در رشته نقشه‌کشی ساختمان با تأکید بر عناصر نه‌گانه مدل فرانسیس کلاین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل ارزیابی جامع اثربخشی نظام آموزشی کاردانش در رشته نقشه‌کشی ساختمان با تأکید بر عناصر نه‌گانه مدل فرانسیس کلاین :

تحقیق حاضر به فایل ورد کامل ارزیابی جامع اثربخشی نظام آموزشی کاردانش در رشته نقشه‌کشی ساختمان با تأکید بر عناصر نه‌گانه مدل فرانسیس کلاین پرداخته است .تابه مطلوبیت وانسجام درونی هر یک از عناصربرنامه با یکدیگروهمچنین همراستایی هریک از اجزا برای تحقق اهداف آموزشی پی ببرد.در این تحقیق ابتدا به تعاریف وشکل گیری نظام آموزشی کاردانش ونظریه ها والگوهای برنامه درسی وپس از آن به ارزشیابی آموزشی ، که یکی از مهمترین مراحل برای تائید صحت اجرای برنامه می باشد پرداخته شده است تا به این نتیجه برسیم که اجرا برنامه درجهت مطلوب سرمایه گذاری قرارگرفته است، درغیراینصورت تعیین شود که نقاط ضعف برنامه چیست وچه گامهایی برای اصلاح آن باید صورت گیرد.

هدف دیگر تحقیق ، تعیین میزان مطلوبیت پذیرش دانش آموزان ، تعیین میزان بستر دانش افزایی مدرسین از طرف سازمان با توجه به اهداف برنامه می باشد.

تحقیق برای ارزیابی عناصر برنامه هشت سوال اصلی وبرای ارزیابی مطلوبیت پذیرفته شدگان رشته(دانش آموزان ) وارزیابی دانش افزایی مدرسین هرکدام یک سوال اصلی مطرح نموده و با ۴۶ سوال فرعی با مقیاس چهار رتبه ای لیکرت درپرسشنامه محقق ساخته ، سنجیده شده است. روایی پرسشنامه توسط۱۰ نفر از اساتیدرشته علوم تربیتی واعتبار آن پس از پاسخگویی پرسشنامه توسط ۳۰ نفر از مدرسین رشته برابر با۹۲/۰ بدست آمده وتایید شده است ،پس ازجمع آوری پرسشنامه توسط مدرسین مناطق ۱۹ گانه آموزش وپرورش که به صورت تصادفی انتخاب شده بودند، به بررسی داده ها پرداخته شده ونتایج ذیل حاصل گردیده است:

در تحلیل استنباطی ابتدا از آزمون x۲ برای سنجش وابستگی هرگزینه سوال به سوال اصلی تحقیق پرداخته شده است .آنگاه احتمال انتخاب هر یک از۴گزینه مساوی وبرابر ۴/۱ هر سوال مورد بررسی قرارگرفته است، نتایج آزمون x۲ وابستگی هر یک از سوالات فرعی به سوالات پرسشنامه را تایید نموده است .

دررد یا پذیرش سوال ها از آزمون رتبه علامت ویلکاکسون استفاده شده است واین آزمون به دو صورت سوال ها را مورد بررسی قرارداده است :

  1. ارزیابی هر سوال نسبت به کل امتیاز پرسشنامه
  2. ارزیابی هر سوال نسبت به شاخص

در بررسی سوالات تحقیق با درصد اصمینان ۹۵ نتایج ذیل حاصل گردید.

سوال ۱: مواد آموزشی گنجانده شده در برنامه درسی براساس نیاز جامعه سنجش نشده است

سوال ۲: ذی نفعان آموزشی ازاهداف این رشته آنگونه که تعریف شده رضایت ندارند

سوال ۳: محتوای ارائه شده بافعالیتهای یادگیری و راهبردهای یاددهی – یادگیری مطابقت دارند

سوال ۴: برنامه درسی تدوین شده با برنامه درسی اجرا شده مطابقت دارد

سوال ۵: مواد آموزشی ، درجهت تحقق اهداف برنامه نمی باشد

سوال ۶: ارزشیابی درجهت بهبود کیفیت یاددهی – یادگیری می باشد واز مطلوبیت برخوردارنیست

سوال ۷: مطلوبیت تدریس این رشته ورضایت دانش آموختگان آن .تامین شده است

سوال ۸: فضا وزمان اختصاص داده شده از مطلوبیت برخوردار است

سوال ۹: معیار پذیرش دانش آموزان با اهداف نظام هماهنگی دارد

سوال ۱۰: برای نیروهای آموزشی مطابق با نیاز رشته در جهت اهداف ،بستر دانش افزایی تامین نشده اس.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.