فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره تأثیر هوش عاطفی بر بهرهوری فردی و سازمانی کارکنان اداره آموزش و پرورش
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره تأثیر هوش عاطفی بر بهرهوری فردی و سازمانی کارکنان اداره آموزش و پرورش دارای ۱۵۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره تأثیر هوش عاطفی بر بهرهوری فردی و سازمانی کارکنان اداره آموزش و پرورش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره تأثیر هوش عاطفی بر بهرهوری فردی و سازمانی کارکنان اداره آموزش و پرورش۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره تأثیر هوش عاطفی بر بهرهوری فردی و سازمانی کارکنان اداره آموزش و پرورش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره تأثیر هوش عاطفی بر بهرهوری فردی و سازمانی کارکنان اداره آموزش و پرورش :
شرح مختصر: هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه بین هوش عاطفی و بهره وری فردی و سازمانی در بین کارکنان آموزش و پرورش بود. روش انجام پژوهش توصیفی، از نوع همبستگی و جامعه آماری شامل کلیه ی کارکنان آموزش و پرورش بود که به صورت رسمی یا پیمانی در سال ۹۰-۸۹ مشغول بکار بودند که تعداد آنها ۱۲۰ نفر و با استفاده از جدول مرگان وجرسی با نمونه گیری تصادفی ساده ۹۳ نفر از کارکنان را به عنوان حجم نمونه انتخاب نمودیم. ابزار جمع آوری اطلاعات شامل سه پرسشنامه یکی پرسشنامه ی هوش عاطفی با ۲۵ سوال و پنج متغیر و پرسشنامه ی بهره وری فردی با ۲۰ گویه و چهار متغیر و پرسشنامه بهره وری سازمانی با ۲۰ سوال و چهار متغیر استفاده شد. یافته های پژوهش نشان داد که هفت فرضیه مورد تایید قرار گرفت. همچنین بین مولفه های هوش عاطفی و جنسیت و سابقه کار رابطه ی معنا داری وجود نداشت.
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره تأثیر هوش عاطفی بر بهرهوری فردی و سازمانی کارکنان اداره آموزش و پرورش
فهرست مطالب
چکیده۱
فصل اول: کلیات پژوهش
۱-۱- مقدمه. ۱۳
۱-۲- بیان مسئله. ۱۳
۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش… ۱۵
۱-۴- اهداف پژوهش… ۱۵
۱-۴-۱- اهداف عام. ۱۵
۱-۴-۲- اهداف خاص… ۱۵
۱-۵- فرضیات پژوهش… ۱۶
۱-۶- سوالات پژوهش… ۱۶
۱-۷- تعاریف نظری و عملیاتی.. ۱۷
۱-۷-۱- تعاریف نظری.. ۱۷
۱-۷-۲- تعاریف عملیاتی.. ۱۷
فصل دوم: ادبیات پژوهش
۲-۱- هوش عاطفی چیست؟. ۲۰
۲-۲- اندازه گیری هوش عاطفی.. ۲۲
۲-۳- آموزش و تقویت هوش عاطفی.. ۲۳
۲-۴- ابعاد هوش عاطفی در مدیریت و رهبری.. ۲۴
۲-۵- اهمیت هوش عاطفی در چیست؟. ۲۶
۲-۶- هوش عاطفی در سازمان چگونه عمل می کند؟. ۲۶
۲-۷- هوش عاطفی و عملکرد اثربخش… ۲۷
۲-۸- نمودهای هوش عاطفی در محیط کاری.. ۲۷
۲-۹- آموزش و یادگیری هوش عاطفی در سازمان. ۲۹
۲-۱۰- هوش عاطفی ابزاری نوین در مدیریت بازار۳۰
۲-۱۱- چارچوب قابلیت هوش عاطفی.. ۳۱
۲-۱۱-۱- قابلیت فردی.. ۳۱
۲-۱۱-۲- قابلیتهای اجتماعی.. ۳۶
۲-۱۲- هوش هیجانی، رهبری فضا و عملکرد سازمانی.. ۴۰
۲-۱۳- خوشه مدیریت بر خود ـ کنترل حالت درونی ـ تکانه ها و منابع. ۴۲
۲-۱۳-۱- خوشه آگاهی اجتماعی.. ۴۳
۲-۱۳-۲- خوشه مدیریت روابط.. ۴۴
۲-۱۴- هوش عاطفی و پیشرفت شغلی.. ۴۴
۲-۱۵- چگونگی استفاده از هوش عاطفی در انتخاب شغل و ارتقای شغلی.. ۴۸
۲-۱۵-۱- مرحله اول : توصیف شغل.. ۴۸
۲-۱۵-۲- مرحله دوم: انتخاب ابزار مناسب برای ارزیابی.. ۴۹
۲-۱۵-۳- مرحله سوم: ارزشیابی و معرفی افراد شایسته. ۴۹
۲-۱۶- هوش عاطفی و آموزش… ۴۹
۲-۱۶-۱- روش های صحیح اجرای برنامه آموزش هوش عاطفی.. ۵۱
۲-۱۷- هوش عاطفی و اصلاح مدیریت.. ۵۱
۲-۱۸- تعلیم و آموزش هوش عاطفی.. ۵۱
۲-۱۹- روش صحیح آموزش هوش عاطفی.. ۵۴
۲-۱۹-۱- جلب توجه مدیران. ۵۴
۲-۱۹-۲- آماده نمودن و جمع بندی اهداف برنامه. ۵۶
۲-۲۰- رشد و توسعه هوش عاطفی.. ۵۶
۲-۲۱- آیا هوش عاطفی در انجام وظیفه شغلی تاثیر دارد؟. ۵۸
۲-۲۲- پیشینه پژوهش… ۵۸
۲-۲۳- مفهوم بهره وری.. ۶۱
۲-۲۳-۱- تعریف بهره وری.. ۶۱
۲-۲۳-۲- بهره وری.. ۶۴
۲-۲۳-۳- محاسن بهره وری.. ۶۵
۲-۲۳-۴- کیفیت بهره وری.. ۶۶
۲-۲۳-۵- عوامل موثر در بهبود بهره وری.. ۶۸
۲-۲۳-۶- عوامل داخلی موثر بر بهره وری موسسات.. ۶۹
۲-۲۳-۷- عوامل خارجی موثر بر بهره وری سازمان. ۶۹
۲-۲۳-۸- عوامل بهره وری کلان. ۷۰
۲-۲۳-۹- بهره وری و اهمیت آن در سازمانهای دولتی.. ۷۱
۲-۲۳-۹-۱- علل پایین بودن سطح بهره وری در سازمانهای دولتی.. ۷۲
۲-۲۳-۹-۲- عوامل درون سازمانی اصلی.. ۷۳
۲-۲۳-۱۰- جایگاه نظام مشارکت در بهره وری سازمانی.. ۷۴
۲-۲۳-۱۱- فلسفه مشارکت در سازمان. ۷۶
۲-۲۳-۱۲- معیارهای ارزیابی جامعیت نظام مشارکت.. ۷۷
۲-۲۳-۱۳- نظام مشارکت و انواع آن. ۷۸
۲-۲۳-۱۳-۱- موانع فراروی مشارکت.. ۷۹
۲-۲۳-۱۳-۲- برنامه های مشارکت.. ۷۹
۲-۲۳-۱۳-۳- مشارکت کارکنان از طریق نظام پیشنهادها۸۰
۲-۲۳-۱۳-۴- مکانیسم اجرایی نظام پیشنهادها۸۱
۲-۲۳-۱۳-۵- ساختار نظام پیشنهادها۸۱
۲-۲۳-۱۳-۶- رشد پایین بهره وری و فروپاشی اخلاق سازمانی.. ۸۳
۲-۲۳-۱۴- بهره وری محصول فرهنگ سازمان. ۸۴
۲-۲۳-۱۵- ضرورت انسان های بهره ور۸۸
۲-۲۳-۱۶- قوانین ضد بهره وری.. ۸۸
۲-۲۳-۱۷- عوامل اقتصادی موثر در رشد بهره وری.. ۸۹
۲-۲۳-۱۸- انواع مهم برنامه های بهبود بهره وری.. ۹۰
۲-۲۳-۱۸-۱- برنامه های آموزش عملی.. ۹۰
۲-۲۳-۱۸-۲- مدیریت از طریق تجزیه و تحلیل ارزش… ۹۰
۲-۲۳-۱۸-۳- تجزیه و تحلیل هزینه ـ فایده۹۰
۲-۲۳-۱۸-۴- بودجه بندی بر اساس صفر. ۹۱
۲-۲۳-۱۹- کیفیت بهره وری.. ۹۲
۲-۲۳-۱۹-۱- دوایر کیفیت.. ۹۲
۲-۲۳-۱۹-۲- آموزش بهره وری.. ۹۲
۲-۲۳-۱۹-۳- سازماندهی کار۹۲
۲-۲۳-۱۹-۴- زمان کار۹۲
۲-۲۳-۲۰- مدلهای رشد بهره وری.. ۹۲
۲-۲۳-۲۱- چند عامل اثر گذار بر بهره وری.. ۹۳
۲-۲۳-۲۲- اجزاء متشکل بهره وری و اندازه گیری آنها۹۳
۲-۲۳-۲۲-۱- بهره وری عامل سرمایه. ۹۳
۲-۲۳-۲۲-۲- بهره وری عامل کار۹۳
۲-۲۳-۲۲-۳- بهره وری مواد واسطه. ۹۴
۲-۲۳-۲۲-۴- مدیریت.. ۹۴
۲-۲۳-۲۲-۵- نیروی انسانی.. ۹۴
۲-۲۳-۲۲-۶- منابع طبیعی.. ۹۴
۲-۲۳-۲۳-ساختار اساسی افزایش بهره وری.. ۹۴
۲-۲۳-۲۴- سطوح بهره وری.. ۹۵
۲-۲۳-۲۵- بهره وری کل عوامل تولید. ۹۵
۲-۲۳-۲۶- راههای ارتقای بهره وری نیروی کار۹۶
۲-۲۴- شرایط انسانی و روانی.. ۹۷
۲-۲۴-۱- شرایط انسانی.. ۹۷
۲-۲۴-۲- کیفیت نیروی کار۹۷
۲-۲۴-۳- نحوه روابط انسانی.. ۹۸
۲-۲۴-۴- سیستم پرداختها۹۸
۲-۲۴-۵- شرایط روانی.. ۹۸
۲-۲۵- مفاهیم اندازه گیری بهره وری در خدمات عمومی.. ۹۹
۲-۲۶- سطح بهره وری.. ۱۰۰
۲-۲۷- دو دیدگاه بررسی بهره وری.. ۱۰۱
۲-۲۷-۱- بهره وری عملیاتی.. ۱۰۱
۲-۲۷-۲- بهره وری مبتنی بر دانش و فرهنگ… ۱۰۱
۲-۲۷-۳- عامل بودن. ۱۰۲
۲-۲۷-۴- هدفمندی.. ۱۰۲
۲-۲۷-۵- ذهن و تفکر مثبت.. ۱۰۲
۲-۲۸- بهره وری و اهمیت آن در سازمانهای دولتی.. ۱۰۳
۲-۲۹- عوامل درون سازمانی مکمل و موثر در بهره وری.. ۱۰۳
۲-۳۰- عوامل برون سازمان موثر در بهره وری.. ۱۰۶
۲-۳۱- تعریف کیفیت کار۱۰۸
۲-۳۲- اندازه گیری بهره وری.. ۱۰۹
۲-۳۳- مشکلات بهره وری در ایران. ۱۰۹
۲-۳۴- علل کاهش بهره وری.. ۱۱۰
۲-۳۵- تشخیص مشکلات بهره وری.. ۱۱۰
۲-۳۶- سهم علوم رفتاری در بهبود بهره وری.. ۱۱۱
۲-۳۶-۱- کیفیت حیات شغلی.. ۱۱۱
۲-۳۶-۲- ویژگیهای برنامه کیفیت حیات شغلی.. ۱۱۲
۲-۳۷- راهبرد جامع برای بهبود بهره وری.. ۱۱۲
۲-۳۷-۱- احساس تعهد نسبت به سازمان. ۱۱۳
۲-۳۷-۲- راهبردهای عملی برای افزایش بهره وری منابع انسانی.. ۱۱۳
۲-۳۷-۳- نقش مدیریت در بهره وری.. ۱۱۶
۲-۳۷-۴- اقدامات مدیریتی اثربخش… ۱۱۶
۲-۳۷-۵- برخی تله های بهبود بهره وری.. ۱۱۶
۲-۳۷-۶- کمکها برای بهبود بهره وری.. ۱۱۷
۲-۳۷-۷- کمکهای تکنولوژیک… ۱۱۷
۲-۳۷-۸- کمکهای عملیاتی.. ۱۱۷
۲-۳۷-۹- بهبود بهره وری از طریق برنامه ریزی اثربخش… ۱۱۷
۲-۳۷-۱۰- ویژگیهای یک برنامه بهره ور۱۱۸
۲-۳۷-۱۱- سازمان بهره ور۱۱۸
۲-۳۷-۱۲- افزایش بهره وری از طریق کارکنان. ۱۲۰
۲-۳۷-۱۳- تامین منابع انسانی در خدمت بهره وری افزونتر. ۱۲۰
۲-۳۷-۱۴- طراحی مسیرهای ترقی بهره ور۱۲۱
۲-۳۷-۱۵- به کار گماری سازنده۱۲۱
۲-۳۷-۱۶- ویژگیهای یک انتصاب ثمربخش… ۱۲۱
۲-۳۷-۱۷- فنون مدیریتی برای ارتقاء بهره وری انتصابهای شغلی.. ۱۲۲
۲-۳۷-۱۸- تله های متعارف در به کارگیری کارکنان. ۱۲۲
۲-۳۷-۱۹- ارزیابی عملکرد فردی.. ۱۲۳
۲-۳۷-۲۰- برخی رهنمودهای مفید برای ارزیابی.. ۱۲۳
۲-۳۷-۲۱- برخی از مشکلات نظامهای ارزیابی.. ۱۲۴
۲-۳۷-۲۲- غنی سازی شغل.. ۱۲۴
۲-۳۷-۲۳- مشکلات غنی سازی شغل.. ۱۲۴
۲-۳۸- عوامل انگیزش… ۱۲۵
۲-۳۸-۱- حقوق و مزایا۱۲۵
۲-۳۸-۲- مزایای جنبی کارکنان. ۱۲۶
۲-۳۸-۳- مدیریت.. ۱۲۷
۲-۳۸-۳-۱- اقدامات مدیریتی مهم. ۱۲۷
۲-۳۸-۳-۲- فنون رهبری.. ۱۲۷
۲-۳۸-۴- رهبری در مدیریت.. ۱۲۸
۲-۳۸-۵- ویژگیهای یک رهبر سازمانی برجسته. ۱۲۸
۲-۳۸-۶- سرپرستی کارکنان. ۱۲۸
۲-۳۸-۷- رهبری فرایند طراحی.. ۱۲۹
۲-۳۸-۸- ایجاد فضای روانی مناسب.. ۱۳۰
۲-۳۸-۹- فنون مدیریتی برای تقویت انگیزش… ۱۳۰
۲-۳۹- سیستمهای نظارت.. ۱۳۰
۲-۳۹-۱- فنون نظارت کارآمد. ۱۳۱
۲-۳۹-۲- بهبود بهره وری از طریق نظارت.. ۱۳۱
۲-۳۹-۳- تله های معمول در راه سیستمهای نظارت.. ۱۳۱
۲-۳۹-۴- کاهش هزینه. ۱۳۲
۲-۳۹-۵- کاهش هزینه در عملیات روزانه. ۱۳۲
۲-۳۹-۶- کاهش هزینه از طریق طراحی با هدف تولید پذیر بودن. ۱۳۳
۲-۳۹-۷- کنترل پیمانکار فرعی و تامین کننده۱۳۳
۲-۴۰- سنجش بهره وری تحقیق و توسعه. ۱۳۳
۲-۴۰-۱- فنون برآورد. ۱۳۴
۲-۴۰-۲- مشارکت مدیریت در برآورد. ۱۳۴
۲-۴۱- سیمای سازمان بهره ور۱۳۵
۲-۴۱-۱- سیر تحول تاریخی بهره وری.. ۱۳۷
۲-۴۱-۲- بهره وری و تعالی سازمانی.. ۱۳۷
۲-۴۱-۳- مدیریت و بهره وری.. ۱۳۹
۲-۴۱-۴- تجدید ساختار سازمانی.. ۱۳۹
۲-۴۱-۵- سازمان شبدری.. ۱۴۰
۲-۴۱-۶- سازمان سه آی.. ۱۴۰
۲-۴۱-۷- ساختارهای جهانی.. ۱۴۰
۲-۴۱-۸- ساختارهای شبکه ای.. ۱۴۱
۲-۴۱-۹- تجدید ساختار سازمانی بهره وری.. ۱۴۱
۲-۴۱-۱۰- مقاصد و اهمیت کیفیت زندگی کاری و بهره وری.. ۱۴۲
۲-۴۱-۱۱- برنامه های بهبود کیفیت زندگی کاری.. ۱۴۶
۲-۴۱-۱۲- ارتباط با کارکنان: بررسیهای سازمانی.. ۱۴۶
۲-۴۱-۱۳- برنامه های بهبود بهره وری.. ۱۴۷
۲-۴۱-۱۴- طراحی دفاتر کار۱۴۸
۲-۴۱-۱۵- بهبود بهره وری ـ روش مدیریت فراگیر. ۱۴۹
۲-۴۲- تحقیقات انجام شده۱۴۹
۲-۴۲-۱- تحقیقات داخلی.. ۱۴۹
۲-۴۲-۲- تحقیقات خارجی.. ۱۴۹
۲-۴۳- رابطه بین هوش عاطفی و بهره وری فردی و سازمانی.. ۱۵۰
فصل سوم: روش پژوهش
۳-۱- مقدمه. ۱۵۲
۳-۲- روش پژوهش… ۱۵۲
۳-۳- جامعه آماری.. ۱۵۲
۳-۴- حجم نمونه و نمونه گیری.. ۱۵۲
۳-۵- ابزار پژوهش… ۱۵۲
۳-۶- روایی و پایایی پرسشنامه هوش عاطفی.. ۱۵۴
۳-۷- روایی و پایایی و پرسشنامه های بهره وری فردی و سازمانی.. ۱۵۴
۳-۸- تجزیه و تحلیل داده های پژوهشی.. ۱۵۴
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱- مقدمه. ۱۵۶
۴-۲- آمار توصیفی.. ۱۵۶
۴-۳- آمار استنباطی.. ۱۸۶
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱- بحث.. ۱۹۴
۵-۲- نتیجه گیری.. ۱۹۴
۵-۳- محدودیت ها۱۹۶
۵-۴- پیشنهادات کاربردی.. ۱۹۶
۵-۵- پژوهش آتی.. ۱۹۷
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره تأثیر هوش عاطفی بر بهرهوری فردی و سازمانی کارکنان اداره آموزش و پرورش
فهرست منابع و مآخذ. ۱۹۸
پیوست ها
پرسشنامه هوش عاطفی.. ۲۰۰
پرسشنامه بهره وری سازمانی.. ۲۰۲
پرسشنامه بهره وری فردی.. ۲۰۴
چکیده لاتین.. ۲۰۶
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره تأثیر هوش عاطفی بر بهرهوری فردی و سازمانی کارکنان اداره آموزش و پرورش
فهرست جداول
جدول۲-۱- تابعیت های فردی و قابلیت های اجتماعی.. ۳۳
جدول۳-۱- شماره گویه های متغیرهای هوش عاطفی.. ۱۵۲
جدول۳-۲- شماره گویه های متغیر بهره وری فردی.. ۱۵۳
جدول۳-۳- شماره گویه های متغیر بهره وری سازمانی.. ۱۵۴
جدول۴-۱- توزیع فراوانی، احساسات خودرا شناخته و برآن تسلط دارم.۱۵۶
جدول۴-۲- نقاط ضعف خود را همانند نقاط قوت بیان می کنم.۱۵۸
جدول۴-۳- توزیع فراوانی، احساس مفید بودن و توانمندی دارم.۱۵۸
جدول ۴-۴- توزیع فراوانی، کارها را بدون دستپاچگی انجام می دهم.۱۶۰
جدول۴-۵- توزیع فراوانی، به راحتی مسئولیتهای جدید را می پذیرم.۱۶۱
جدول۴-۶- توزیع فراوانی، صداقت و درستکاری را با عمل خود ترویج می دهم.۱۶۱
جدول۴-۷- توزیع فراوانی، در استفاده از فرصتها مهارت خوبی دارم.۱۶۳
جدول۴-۸- توزیع فراوانی، تغییر و تحولات جدید را به صورت عقلایی می پذیرم.۱۶۳
جدول۴-۹- توزیع فراوانی، همواره ایده های بکر و جدید ارائه می دهم.۱۶۴
جدول۴-۱۰- توزیع فراوانی، همواره با آرمانهای سازمان همسو هستم.۱۶۶
جدول۴-۱۱- توزیع فراوانی، شکست را مقدمه پیروزی قرار می دهم.۱۶۶
جدول۴-۱۲- توزیع فراوانی، مهارت رفع موانع تغییر را دارم.۱۶۷
جدول۴-۱۳- توزیع فراوانی، احساسات دیگران را در تصمیمات خود لحاظ می کنم.۱۶۹
جدول۴-۱۴- توزیع فراوانی، از تفویض اختیار به زیردستان خود استفاده می کنم.۱۶۹
جدول۴-۱۵- توزیع فراوانی، مقید به رضایت مشتریان به صورت عقلایی هستم.۱۷۰
جدول۴-۱۶- توزیع فراوانی، با فرهنگ های مختلف افراد سازگار می شوم.۱۷۲
جدول۴-۱۷- توزیع فراوانی، مخالفتها را با گفتگو تبدیل به موافقت می کنم.۱۷۲
جدول۴-۱۸- توزیع فراوانی، به دیگران قوت قلب می دهم.۱۷۳
جدول۴-۱۹- توزیع فراوانی، از ارتباطات برای قانع کردن دیگران استفاده می کنم.۱۷۴
جدول۴-۲۰- توزیع فراوانی، به شکل غیرمستقیم دیگران را تحت تأثیر قرار می دهم.۱۷۵
جدول۴-۲۱- توزیع فراوانی، شنونده خوب و صبوری هستم.۱۷۶
جدول۴-۲۲- توزیع فراوانی، با همکاری از طریق روابط دوستانه کارها را انجام می دهم.۱۷۷
جدول۴-۲۳- توزیع فراوانی، دیگران را در کارها مشارکت می دهم.۱۷۸
جدول۴-۲۴- توزیع فراوانی، در ایجاد انرژی جمعی برای کار مهارت خوبی دارم.۱۷۹
جدول۴-۲۵- توزیع فراوانی گویه های متغیر تعهد فردی.. ۱۸۰
جدول۴-۲۶- توزیع فراوانی گویه های متغیر ارتقاء توانایی.. ۱۸۲
جدول۴-۲۷- توزیع فراوانی گویه های متغیر کیفیت انجام کار۱۸۲
جدول۴-۲۸- توزیع فراوانی گویه های متغیر آموزش کارکنان. ۱۸۳
جدول۴-۲۹- توزیع فراوانی گویه های متغیر مشارکت کارکنان. ۱۸۴
جدول۴-۳۰- توزیع فراوانی گویه های متغیر کارایی سازمان. ۱۸۴
جدول۴-۳۱- توزیع فراوانی گویه های متغیر رضایت کارمندان. ۱۸۵
جدول۴-۳۲- آزمون ضریب همبستگی فرضیه یک… ۱۸۶
جدول۴-۳۳- آزمون ضریب همبستگی فرضیه دو. ۱۸۶
جدول۴-۳۴- آزمون ضریب همبستگی فرضیه سوم. ۱۸۶
جدول۴-۳۵- آزمون ضریب همبستگی فرضیه چهار۱۸۷
جدول۴-۳۶- آزمون گاما فرضیه پنج.. ۱۸۷
جدول۴-۳۷- آزمون گامافرضیه شش… ۱۸۷
جدول۴-۳۸- آزمون گاما فرضیه هفت.. ۱۸۷
جدول۴-۳۹- آزمون T دو گروه مستقل فرضیه نه. ۱۸۸
جدول۴-۴۰- آزمون T دو گروه مستقل فرضیه ۱۰. ۱۸۸
جدول۴-۴۱- آزمون T دو گروه مستقل فرضیه ۱۱. ۱۸۸
جدول۴-۴۲- آزمون تحلیل واریانس فرضیه ۱۲. ۱۸۸
جدول۴-۴۳- آزمون تحلیل واریانس فرضیه ۱۳. ۱۸۸
جدول۴-۴۴- آزمون تحلیل واریانس فرضیه ۱۴. ۱۸۹
جدول۴-۴۵- آزمون ضریب همبستگی فرضیات فرعی پژوهش… ۱۹۰
جدول۴-۴۶- ANOVA.. 190
جدول۴-۴۷- رگرسیون گام به گام متغیرهای پژوهش… ۱۹۱
جدول۴-۴۸- آمار توصیفی متغیرهای پژوهش… ۱۹۲
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره تأثیر هوش عاطفی بر بهرهوری فردی و سازمانی کارکنان اداره آموزش و پرورش
فهرست نمودار
نمودار۲-۱- یک الگوی ادغام شده در مورد عوامل موثر بر بهره وری.. ۶۹
نمودار۲-۲- ساختار سازمانی نظام مشارکت.. ۸۳
نمودار۲-۳- برنامه های بهبود بهره وری و کیفیت زندگی کاری.. ۱۴۵
نمودار۴-۱- توزیع فراوانی، احساسات خودرا شناخته و برآن تسلط دارم.۱۵۷
نمودار ۴-۲- نقاط ضعف خود را همانند نقاط قوت بیان می کنم.۱۵۸
نمودار ۴-۳- توزیع فراوانی، احساس مفید بودن و توانمندی دارم.۱۵۹
نمودار ۴-۴- توزیع فراوانی، کارها را بدون دستپاچگی انجام می دهم.۱۶۰
نمودار ۴-۵- توزیع فراوانی، به راحتی مسئولیتهای جدید را می پذیرم.۱۶۱
نمودار ۴-۶- توزیع فراوانی، صداقت و درستکاری را با عمل خود ترویج می دهم.۱۶۲
نمودار ۴-۷- توزیع فراوانی، در استفاده از فرصتها مهارت خوبی دارم.۱۶۳
نمودار ۴-۸- توزیع فراوانی، تغییر و تحولات جدید را به صورت عقلایی می پذیرم.۱۶۴
نمودار ۴-۹- توزیع فراوانی، همواره ایده های بکر و جدید ارائه می دهم.۱۶۵
نمودار ۴-۱۰- توزیع فراوانی، همواره با آرمانهای سازمان همسو هستم.۱۶۶
نمودار ۴-۱۱- توزیع فراوانی، شکست را مقدمه پیروزی قرار می دهم.۱۶۷
نمودار ۴-۱۲- توزیع فراوانی، مهارت رفع موانع تغییر را دارم.۱۶۸
نمودار ۴-۱۳- توزیع فراوانی، احساسات دیگران را در تصمیمات خود لحاظ می کنم.۱۶۹
نمودار ۴-۱۴- توزیع فراوانی، از تفویض اختیار به زیردستان خود استفاده می کنم.۱۷۰
نمودار ۴-۱۵- توزیع فراوانی، مقید به رضایت مشتریان به صورت عقلایی هستم.۱۷۱
نمودار ۴-۱۶- توزیع فراوانی، با فرهنگ های مختلف افراد سازگار می شوم.۱۷۲
نمودار ۴-۱۷- توزیع فراوانی، مخالفتها را با گفتگو تبدیل به موافقت می کنم.۱۷۳
نمودار ۴-۱۸- توزیع فراوانی، به دیگران قوت قلب می دهم.۱۷۴
نمودار ۴-۱۹- توزیع فراوانی، از ارتباطات برای قانع کردن دیگران استفاده می کنم.۱۷۵
نمودار ۴-۲۰- توزیع فراوانی، به شکل غیرمستقیم دیگران را تحت تأثیر قرار می دهم.۱۷۶
نمودار ۴-۲۱- توزیع فراوانی، شنونده خوب و صبوری هستم.۱۷۷
نمودار ۴-۲۲- توزیع فراوانی، با همکاری از طریق روابط دوستانه کارها را انجام می دهم.۱۷۸
نمودار ۴-۲۳- توزیع فراوانی، دیگران را در کارها مشارکت می دهم.۱۷۹
نمودار ۴-۲۴- توزیع فراوانی، در ایجاد انرژی جمعی برای کار مهارت خوبی دارم.۱۸۰
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 