فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارائه مدل کاربردی تصمیمگیری برای توسعه محصولات جدید در شرکت گرانیت بهسرام
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارائه مدل کاربردی تصمیمگیری برای توسعه محصولات جدید در شرکت گرانیت بهسرام دارای ۱۳۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارائه مدل کاربردی تصمیمگیری برای توسعه محصولات جدید در شرکت گرانیت بهسرام کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارائه مدل کاربردی تصمیمگیری برای توسعه محصولات جدید در شرکت گرانیت بهسرام۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارائه مدل کاربردی تصمیمگیری برای توسعه محصولات جدید در شرکت گرانیت بهسرام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارائه مدل کاربردی تصمیمگیری برای توسعه محصولات جدید در شرکت گرانیت بهسرام :
هدف از انجام این پژوهش ، ارائه مدل یا الگویی کاربردی برای تصمیم گیری در امر توسعه محصول جدید در شرکت گرانیت…میباشد. دراین تحقیق، محقق به دنبال شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی در توسعه محصول جدید در سنگ گرانیت است که نتیجه آن موجب بهبود در شناخت عوامل مهم تاثیرگذار دراین فرایند و تصمیم گیری و اتفاق نظر در مدیران شرکت گرانیت خواهد شد که باتوجه به توضیحات اخیر میتوان نتیجه گرفت که این تحقیق از نظر هدف و ماهیتاََ یک تحقیق کاربردی است. این تحقیق از نظر ماهیت و روش توصیفی-پیمایشی ازنوع موردی و از نظر هدف و ماهیت یک تحقیق کاربردی است.
پرسشنامه نهایی دربین ۱۵ نفر از خبرگان باسابقه (مدیران صنعت) و محقق که در زمینه توسعه محصول آشنایی کافی داشته اند ازبین دپارتمانهای مختلف ،نظیر بازاریابی وفروش ،تحقیقات مهندسی، تولید و پژوهشکده گرانیت از بخش های صنفی و ستادی شرکت تکمیل شده است که انتخاب این افراد توسط مدیران طرح بوده است. .ازآنجایی که طرح تحقیق مطالعه موردی می باشد،از جهت نوع تحقیق، حجم نمونه با جامعه برابراست. پایایی پژوهش ازضریب آلفای کرونباخ که بانرم افزارSpss16 مورد تجزیه تحلیل قرارگرفت ولاضریب بالایی ،پایایی آن تایید شده است.
ضریب الفای کرونباخ پرسشنامه پیش آزمون به کمک نرم افزار SPSS برابر ۰.۷۶۶ به دست آمد . بررسی داده ها برای چهار عامل اصلی ،تکنولوژی، بازاریابی، تجاری سازی و تیم توسعه محصول جدید برای وضع موجود وایده ال در گرانیت بهسرام کاشان نشان داد؛ وضع موجود در تمامی موارد کمتر از وضعیت ایده ال بوده ، که این بدان معنی است که برای رسیدن به وضعیت ایده ال باید براین عوامل اصلی تاکید بیشتری اعمال گردد و باارائه راهکارهای مناسب که در ادامه ارائه خواهد شد؛ می توان وضعیت موجود را به ایده ال نزدیک تر نمود
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارائه مدل کاربردی تصمیمگیری برای توسعه محصولات جدید در شرکت گرانیت بهسرام
فهرست مطالب
چکیده. ۱
فصل اول
کلیات تحقیق
ارائه مدلی جامع برای توسعه محصول جدید(NPD) درشرکت گرانیت ….. ۳
۱-۱- مقدمه:۳
۱-۲- ضرورت واهمیت تحقیق(بیان مسأله). ۴
۱-۳- پیشینه تحقیق:۵
۱-۴- فرضیه های تحقیق:۷
۱-۵- اهداف تحقیق:۷
۱-۶- روش تحقیق:۸
فصل دوم
ادبیات تحقیق
۲-۱- مقدمه. ۱۰
۲-۲- بخش اول:مفاهیم محصول و توسعه محصول جدید.. ۱۱
۲-۲-۱- کالا و مفاهیم آن:۱۱
۲-۲-۲- تعریف کالا:۱۱
۲-۲-۳- سطوح کالا:۱۱
۲-۲-۴- سلسله مراتب کالا:۱۲
۲-۲-۵- طبقه بندی کالا:۱۳
۲-۲-۶- توسعه محصول از نظر عامگرایان و خاصگرایان :۱۷
۲-۲-۷- گزارشی جامع ازبهره وری توسعه محصول در صنایع آمریکا۲۳
۲-۲-۸- نرم افزار مدیریت دوره عمر محصول(PLM) :27
۲-۲-۹-حوزه های P L M… 27
۲-۲-۱۰-دلایل تنوع اشکال منحنی عمر محصولات:۲۸
۲-۲-۱۱- منحنی عمر محصول برای کالاهایم عمولی.. ۲۹
۲-۲-۱۲- تحلیل ویژگی کالا درهرمرحله ازعمرکالا :۲۹
۲-۲-۱۳- اشکال منحنی عمر کالاهای خاص:۳۰
۲-۳- بخش دوم: عوامل کلیدی توسعه محصول.. ۳۵
۲-۳-۱- نیازها،خواسته ها و تقاضاها۳۶
۲-۳-۲- محصولات یا کالاها:۳۷
۲-۳-۳- ارزش،هزینه ورضایت:۳۷
۲-۳-۴- مبادله ، تعاملات وروابط:۳۷
۲-۳-۵- شرایط مبادله برای انجام مبادله :۳۸
۲-۳-۶- آمیخته های بازاریابی :۴۱
۲-۳-۷- رابطه تکنولوژی و ارزیابی آن برای تولید محصول جدید:۴۶
۲-۳-۸- مدلهای ارزیابی تکنولوژی :۴۸
۲-۳-۹- عامل مدیریت تیم توسعه محصول.. ۴۹
۲-۳-۱۰- استراتژیها و مدل های توسعه محصول.. ۵۰
۲-۳-۱۱- استراتژی عمومی پورتر:۵۱
۲-۳-۱۲- مدل استراتژی رقابتی آنسف:۵۲
۲-۳-۱۳- مدل استراتژی سازگاری محصول جدیدبامهارتهای R&D موجودشرکت…. ۵۴
۲-۳-۱۴- مدل توسعه ویژگیهای کیفی درمحصولQ F D.. 56
۲-۳-۱۵- مدل نقشه راه محصول(PLR):57
۲-۳-۱۶- مدل توسعه محصول مرحله به مرحله کوپر:۵۸
فصل سوم
روش تحقیق
۳-۱- مقدمه. ۶۲
۳-۲- روش تحقیق.. ۶۲
۳-۳- تحقیق از نظر ماهیت وروش :۶۳
۳-۴- جامعه ونمونه آماری تحقیق:۶۴
۳-۴-۱- جامعه آماری مورد مطالعه:۶۴
۳-۴-۲- برآورد حجم نمونه وروش نمونه گیری… ۶۴
۳-۵- ابزار ومراحل جمع آوری وتجزیه وتحلیل داده ها:۶۴
۳-۵-۱- تصمیم گیری چند معیاره (MCDM):66
۳-۵-۲- رویکرد تحلیل سلسه مراتبی (AHP). 66
۳-۵-۳- بیان اصول ریاضیAHPوچگونگی اولویت بندی این روش:۶۸
۳-۵-۴- بیان اصول اولویت بندی عوامل:۶۹
۳-۶- درخت تصمیم برای شرکت گرانیت :۷۱
فصل چهارم
تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق
۴-۱- مقدمه. ۷۴
۴-۲- نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل پیش آزمون.. ۷۴
۴-۲-۱- نتایج حاصل از تحلیل پیش آزمون:۷۵
۴-۲-۲- آنالیز پایایی پرسشنامه با تکنیک آلفای کرونباخ:۷۷
۴-۲-۳- مدل تحقیق:۷۸
۴-۲-۴- نتایج حاصل از تحلیل پرسشنامه نهایی و آزمون فرضیه ها:۸۰
۴-۳- مقایسه عوامل اصلی مدل:۹۱
۴-۴- مقایسه شاخص های کلیدی تکنولوژی:۹۲
۴-۵- مقایسه شاخص های کلیدی بازاریابی:۹۳
۴-۶- مقایسه شاخص های کلیدی تجاری سازی:۹۴
۴-۷- مقایسه شاخص های کلیدی تیم توسعه محصول:۹۵
فصل پنجم
نتیجه گیری ، پیشنهادات و محدودیت های تحقیق
۵-۱- مقدمه. ۹۷
۵-۲- نتیجه گیری حاصل از یافته های پژوهش…. ۹۷
۵-۲-۱- نتایج حاصل از یافته هاو فرضیات پژوهش…. ۹۷
۵-۲-۲- نتایج حاصل از عوامل اصلی مدل پژوهش…. ۹۷
۵-۲-۳- نتایج حاصل از شاخص های عوامل اصلی مدل:۹۸
۵-۳- پیشنهادات برای بهبود فرایند توسعه محصول جدید در گرانیت …. ۱۰۰
۵-۴- پیشنهادات در سطح کلان برای موفقیت درNPDدر گرانیت …:۱۰۰
۵-۵- پیشنهادات تاکتیکی.. ۱۰۱
۵-۶- پیشنهادات برای محققین بعدی… ۱۰۴
منابع
مراجع فارسی:۱۰۶
مراجع انگلیسی.. ۱۰۷
پیوست: پرشسنامه نهایی پژوهش براساس الگوی AHP. 108
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارائه مدل کاربردی تصمیمگیری برای توسعه محصولات جدید در شرکت گرانیت بهسرام
فهرست اشکال
شکل۲-۱:سطوح پنج گانه کالا.. ۱۱
شکل۲-۲: طبقه بندی انواع کالا.. ۱۵
شکل۲-۳:فرایند توسعه محصول جدید وتوفیق درتوسعه محصول ازدیدگاه کریک وهارت… ۱۸
شکل۲-۴عوامل موثربرتوسعه محصول جدید باتغییرات محیطی و سهم بازار. ۲۲
شکل۲-۵:منحنی دوره عمر کالاهای تخصصی.. ۳۱
شکل ۲-۶منحنی دوره عمر کالاهای معمولی تخصصی.. ۳۱
شکل ۲-۷منحنی دوره عمر کالاهای سرگرم کننده. ۳۲
شکل۲-۸منحنی دوره عمر کالاهای تابع مد.. ۳۲
شکل۲-۹:فرایندایده وغربال ایده هابرای توسعه محصول.. ۳۳
شکل۲-۱۰ :منحنی دوره عمرمحصول بابرند-سود-فروش-رضایت محصول.. ۳۴
شکل۲-۱۱ : ساختاراقتصادی مبادله مدرن.. ۳۹
شکل۲-۱۲:نیروهای اصلی دربازاریابی مدرن.. ۳۹
شکل ۲-۱۳: مفهوم بازاریابی.. ۴۰
شکل۲-۱۴:جهش تغییرات تکنولوژی درتوسعه محصول.. ۴۸
شکل ۲-۱۵: عوامل مدیریت وتاثیرآن برتوسعه محصول.. ۵۰
شکل ۲-۱۶: ماتریس استراتژی عمومی پورتر. ۵۲
شکل ۲-۱۷:ماتریس استراتژی رقابتی آنسف…. ۵۲
شکل ۲-۱۸:مدل استراتژی سازگاری محصول جدیدبامهارتهای R&D موجودشرکت…. ۵۵
شکل ۲-۱۹:مدل نگرش فرایندطراحی محصول جدید با تکنیک QFD.. 57
شکل ۲-۲۰:مدل ساختاری توسعه محصول جدید.. ۵۸
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارائه مدل کاربردی تصمیمگیری برای توسعه محصولات جدید در شرکت گرانیت بهسرام
فهرست جداول
جدول۲-۱: عارضه یابی شکست درفرایندتوسعه محصول از دیدگاه کریکوهارت… ۲۰
جدول۲-۲: نه روش برای ساختن وپرورش تقاضاازدیدگاه مدل آنسف باتوجه به نوع بازارومحصول.. ۵۳
جدول ۲-۳:مدل ۶مرحله ای توسعه محصول کوپر. ۶۰
جدول ۳-۱:جدول مقایسات زوجی.. ۶۸
جدول ۳-۲: جدول مقیاس مقایسه زوجی.. ۶۹
جدول ۴-۱: نتایج توصیفی و اولویت بندی شاخصهای عامل تکنولوژی… ۷۵
جدول ۴-۲: نتایج توصیفی و اولویت بندی شاخصهای عامل بازاریابی.. ۷۶
جدول ۴-۳: نتایج توصیفی و اولویت بندی شاخصهای عامل تجاری سازی… ۷۶
جدول ۴-۴: نتایج توصیفی و اولویت بندی شاخصهای عامل تیم توسعه محصول.. ۷۷
جدول ۴-۵: مقایسات زوجی عوامل اصلی مدل.. ۸۱
جدول ۴-۶: مقایسات زوجی شاخصهای تکنولوژی… ۸۲
جدول ۴-۷: مقایسات زوجی شاخصهای بازاریابی.. ۸۳
جدول ۴-۸: مقایسات زوجی شاخصهای تجاری سازی… ۸۴
جدول ۴-۹: مقایسات زوجی شاخصهای تیم توسعه. ۸۵
جدول ۴-۱۰: مقایسات زوجی عوامل اصلی مدل.. ۸۶
جدول ۴-۱۱: مقایسات زوجی شاخصهای تکنولوژی… ۸۷
جدول ۴-۱۲: مقایسات زوجی شاخصهای بازاریابی.. ۸۸
جدول ۴-۱۳: مقایسات زوجی شاخصهای تجاری سازی… ۸۹
جدول ۴-۱۴: مقایسات زوجی شاخصهای تیم توسعه. ۹۰
جدول ۴-۱۵: مقایسه وضع موجود و ایدهآل عوامل اصلی.. ۹۱
جدول ۴-۱۶: مقایسه وضع موجود و ایدهآل شاخص های کلیدی تکنولوژی… ۹۲
جدول ۴-۱۷: مقایسه وضع موجود و ایدهآل شاخص های کلیدی بازاریابی.. ۹۳
جدول ۴-۱۸: مقایسه وضع موجود و ایدهآل شاخص های کلیدی تجاری سازی… ۹۴
جدول ۴-۱۹: مقایسه وضع موجود و ایدهآل شاخص های کلیدی تیم توسعه محصول.. ۹۵
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارائه مدل کاربردی تصمیمگیری برای توسعه محصولات جدید در شرکت گرانیت بهسرام
فهرست نمودار
نمودار۲-۱:شاخص بهره وری در صنایع مختلف آمریکا در ۵سال.. ۲۴
نمودار۲-۲: رتبه بندی عوامل موثر بر بهره وری توسعه محصول در صنایع آمریکا در سال۱۹۸۹ ۲۵
نمودار۲-۳: دسته بندی آمیزه های بازایابی (۴ps)ازدیدگاه کاتلر.. ۴۴
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 