فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر ارتقای کیفیت تولید در شرکت ایران غلتک


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر ارتقای کیفیت تولید در شرکت ایران غلتک دارای ۱۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر ارتقای کیفیت تولید در شرکت ایران غلتک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر ارتقای کیفیت تولید در شرکت ایران غلتک۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر ارتقای کیفیت تولید در شرکت ایران غلتک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر ارتقای کیفیت تولید در شرکت ایران غلتک :

این پژوهش ، به بررسی عوامل موثر بر بهبود کیفیت در شرکت ایران غلتک می پردازد . کلیه کارکنان شرکت ایران غلتک (اداری و تولیدی) ۱۵۰نفر می باشد، که ما برای بررسی، کارمندان شرکت را مد نظر قرار دادیم ، که تعداد آنها ۳۰ نفربوده ، و بر این اساس اقدام به توزیع پرسشنامه شد ، و سرانجام بعد از جمع آوری پرسشنامه ها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. درآمارتوصیفی این پژوهش، برای تعیین میزان تاثیرعوامل موثر بربهبود کیفیت ، و بررسی فرضیه های پژوهش ابتدا با استفاده از آزمون کولموگروف- اسمیرنف تک نمونه ای، نرمال بودن توزیع متغیرهای اصلی پژوهش (مشارکت و آموزش کارکنان، تعهد و نگرش مدیریت ارشد، رضایت کارکنان، پاداش و تشویق کارکنان، طراحی و تولید به هنگام محصول) را مورد بررسی قرارداده ایم. با توجه به نتایج حاصل شده توزیع تمام متغیرهاغیرنرمال است و باتوجه به اینکه مقیاس اندازه گیری آنها ترتیبی است، ازآزمون تک نمونه ای استفاده کرده ایم.رتبه بندی این عوامل نیز با استفاده از آزمون فریدمن به دست آمده است. با توجه به نتایج حاصل شده از تحلیل داده ها می توان اینگونه بیان کرد که ، مشارکت و آموزش کارکنان ، تعهد و نگرش مدیریت ارشد، رضایت کارکنان، پاداش و تشویق کارکنان ، طراحی و تولید به هنگام محصول در بهبود کیفیت تأثیرگذارمی باشند ، و رتبه بندی این عوامل با استفاده از آزمون فریدمن انجام شده است.

فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر ارتقای کیفیت تولید در شرکت ایران غلتک
فهرست مطالب

چکیده. ‌و

فصل اول

کلیات پژوهش

مقدمه:۲

۱-۲تعریف و تبیین موضوع (بیان مسئله):۲

۱-۳اهمیت موضوع :۳

۱-۴ اهداف تحقیق:۳

۱-۴-۱هدف اصلی:۳

۱-۴-۲ اهداف فرعی:۳

۱-۵ فرضیات تحقیق.. ۴

۱-۶سؤالات تحقیق:۴

۱-۶-۱سؤال اصلی:۴

۱-۶-۲ سؤالات فرعی:۴

۱-۷متغیرهای وابسته:۵

۱-۸ قلمرو تحقیق:۶

۱-۸-۱ قلمروموضوعی:۶

۱-۸-۲ قلمرومکانی:۶

۱-۸-۳ قلمرو زمانی:۶

۱-۹ تعاریف واژگان کلیدی… ۶

۱-۱۰نوع و روش انجام تحقیق :۷

روش جمع آوری اطلاعات:۷

فصل دوم

ادبیات تحقیق

۲-۱ مقدمه:۹

۲-۲تاریخچه شرکت ایران غلتک :۹

۲-۳تاریخچه کیفیت:۱۲

۲-۴کیفیت در ایران:۱۳

۲-۵مفهوم کیفیت:۱۴

۲-۵-۱تعریف کیفیت از طریق استاندارد :۱۴

۲-۵-۲کیفیت و بهبود :۱۵

۲-۵-۳چرخه بهبود:۱۶

۲-۵-۴ نگرش سیستماتیک به کیفیت :۱۷

۲-۵-۵اهمیت کیفیت خدمات:۱۷

۲-۵-۶ مدل هایی مربوط به کیفیت:۱۸

۲-۵-۶-۱ مدل گرونروز در ارتباط با کیفیت :۱۸

۲-۵-۶-۲ مدل لهتینن و لهتینن.. ۱۹

۲-۵-۶-۳ مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات( برادی وکرونین ):۱۹

۲-۵-۶-۴مدل بهبود کیفیت خدمت رسانی :۲۰

۲-۵-۷گروههای کیفی،بهبود وارتقاءکیفی :۲۰

۲-۵-۸تضمین کیفیت چیست ؟. ۲۰

۲-۵-۹عوامل مؤثر بر کیفیت کسب و کار :۲۱

۲-۵-۱۰کیفیت محوری :۲۲

۲-۵-۱۱کیفیت از دید گاه صاحب نظران :۲۳

۲-۵-۱۱-۱ کیفیت از دیدگاه دمینگ:۲۳

۲-۵-۱۱-۲الگوی کیفیت بالدریج:۲۴

۲-۵-۱۱-۳کیفیت از دیدگاه جوران :۲۴

۲-۵-۱۱-۴کیفیت از دیدگاه کراسبی :۲۴

۲-۵-۱۲راهکارهای کیفیت گرایی مدیران وکارکنان :۲۵

۲-۵-۱۳تعیین محور های هشتگانه بهبود در سازمان :۲۷

۲-۵-۱۴موانعی برای بهبودکیفیت :۲۸

۲-۵-۱۵فرض ها و اصول مدیریت کیفیت جامع:۲۸

۲-۶ رضایت:۳۰

۲-۶-۱کیفیت خدمات و رضایت مشتری :۳۰

۲-۶-۲ارتباط بین کیفیت خدمات و رضایت مشتری… ۳۱

۲-۷مشتریان:۳۱

۲-۷-۱ کیفیت ومشتریان :۳۱

۲-۷-۲کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان :۳۲

۲-۷-۳هزینه کیفیت برای مشتری :۳۳

۲-۷-۴عوامل مؤثر بر کیفیت برای مشتری :۳۴

۲-۷-۵عوامل اصلی مؤثر بر کیفیت از دید مشتری عبارتند از :۳۴

۲-۷-۶تامین نیازهای مورد انتظار مشتری :۳۵

۲-۷-۷مشخصات کیفیت از دیدگاه مشتری عبارتند از :۳۵

۲-۸تعهد :۳۶

۲-۸-۱ضرورت ترویج اخلاق و تعهد حرفه‌ای در سازمان.. ۳۷

۲-۸-۲مفهوم تعهد:۳۷

۲-۸-۲-۱تعهد عاطفی :۳۸

۲-۸-۲-۲تعهد مستمر:۳۸

۲-۸-۲-۳تعهد هنجاری:۳۸

۲-۸-۳انواع تعهد :۳۹

۲-۸-۴ نقد تعهد سازمانی :۳۹

۲-۸-۵اصول در تعهد به کیفیت:۴۰

۲-۹پاداش:۴۰

۲-۹-۱ مفهوم شناسی و اهمیت پاداش:۴۰

۲-۹-۲انواع پاداش:۴۰

۲-۹-۳سیستم های پاداش :۴۱

۲-۹-۴مدیریت پاداش :۴۱

۲-۹-۵طراحی استراتژی های مدیریت پاداش:۴۱

۲-۱۰موجودی:۴۳

۲-۱۱ پیشینه پژوهش:۴۴

۲-۱۱-۱مطالعات داخلی :۴۴

۲-۱۱-۲مطالعات خارجی:۴۴

فصل سوم

روش تحقیق

۳-۱روش پژوهش…. ۴۷

۳-۲ فرضیات پژوهش:۴۷

۳-۳متغیرهای تحقیق:۴۸

۳-۳-۱متغیروابسته:۴۸

۳-۳-۲متغیرهای مستقل :۴۸

۳-۳-۳متغیر توصیفی:۴۸

۳-۴جامعه آماری:۴۸

۳-۵حجم نمونه و روش نمونه گیری… ۴۹

۳-۶روش تجزیه و تحلیل آماری… ۴۹

۳-۶-۱توصیفی:۴۹

۳-۶-۲استنباطی :۴۹

۳-۷روش جمع آوری اطلاعات:۴۹

۳-۸ابزار جمع آوری اطلاعات:۴۹

۳-۹روایی:۵۰

۳-۱۰پایایی:۵۰

۳-۱۱سنجش پایایی(اعتماد ) پرسشنامه:۵۰

فصل چهارم

تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق

مقدمه. ۵۲

۴-۱آمار توصیفی.. ۵۲

۴-۲آمار استنباطی.. ۵۵

۴-۲-۱ نتایج توصیفی.. ۵۶

۴-۲-۲نتایج استنباطی.. ۷۱

۴-۳ نتایج آزمون فرضیه ها۸۱

فصل پنجم

نتیجه گیری و پیشنهادات

۵-۱مقدمه:۸۳

۵-۲بحث وتفسیر نتایج پژوهش:۸۳

۵-۳نتیجه گیری از فرضیات پژوهش…. ۸۳

۵-۴یافته های تحقیق.. ۸۵

۵-۵ارائه پیشنهادها :۸۶

پیوست ها و ضمایم:۸۷

پرسشنامه:۱۰۰

منابع.. ۱۰۲

فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر ارتقای کیفیت تولید در شرکت ایران غلتک
فهرست جداول

جدول۴-۱: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه به تفکیک جنسیت…. ۵۲

جدول۴-۲: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه به تفکیک سن.. ۵۳

جدول۴-۳: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه به تفکیک تحصیلات… ۵۴

جدول۴-۴: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه به تفکیک سابقه کار. ۵۵

جدول۴-۵: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۱. ۵۶

جدول۴-۶: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۲. ۵۷

جدول۴-۷: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۳. ۵۷

جدول۴-۸: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۴. ۵۸

جدول۴-۹: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۵. ۵۸

جدول۴-۱۰: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۶. ۵۹

جدول۴-۱۱: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۷. ۵۹

جدول۴-۱۲: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۸. ۶۰

جدول۴-۱۳: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۹. ۶۰

جدول۴-۱۴: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۱۰. ۶۱

جدول۴-۱۵: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۱۱. ۶۱

جدول۴-۱۶: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۱۲. ۶۲

جدول۴-۱۷: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۱۳. ۶۲

جدول۴-۱۸: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۱۴. ۶۳

جدول۴-۱۹: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۱۵. ۶۳

جدول۴-۲۰: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۱۶. ۶۴

جدول۴-۲۱: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۱۷. ۶۴

جدول۴-۲۲: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۱۸. ۶۵

جدول۴-۲۳: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۱۹. ۶۵

جدول۴-۲۴: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۲۰. ۶۶

جدول۴-۲۵: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۲۱. ۶۷

جدول۴-۲۶: ارزیابی تأثیر مشارکت و آموزش در بهبود کیفیت…. ۶۷

جدول۴-۲۷: ارزیابی تأثیر تعهد و نگرش مدیر ارشد در بهبود کیفیت…. ۶۸

جدول۴-۲۸: ارزیابی تأثیر تعهد و نگرش مدیر ارشد در بهبود کیفیت…. ۶۹

جدول۴-۲۹: ارزیابی تأثیر پاداش و تشویق کارکنان در بهبود کیفیت…. ۶۹

جدول۴-۳۰: ارزیابی تأثیر طراحی و تولید به هنگام محصول در بهبود کیفیت…. ۷۰

جدول۴-۳۱: تأثیر مشارکت و آموزش در بهبود کیفیت…. ۷۲

جدول۴-۳۲: نتایج آزمون کای اسکوئر تک نمونه ای برای فرضیه اول پژوهش…. ۷۲

جدول۴-۳۳: تأثیر تعهد و نگرش مدیر ارشد در بهبود کیفیت…. ۷۳

جدول۴-۳۴: نتایج آزمون کای اسکوئر تک نمونه ای برای فرضیه دوم پژوهش…. ۷۳

جدول۴-۳۵: تأثیر رضایت کارکنان در بهبود کیفیت…. ۷۴

جدول۴-۳۶: نتایج آزمون کای اسکوئر تک نمونه ای برای فرضیه سوم پژوهش…. ۷۴

جدول۴-۳۷: تأثیر پاداش و تشویق کارکنان در بهبود کیفیت…. ۷۵

جدول۴-۳۸: نتایج آزمون کای اسکوئر تک نمونه ای برای فرضیه چهارم پژوهش…. ۷۵

جدول۴-۳۹: تأثیر طراحی و تولید به هنگام محصول در بهبود کیفیت…. ۷۶

جدول۴-۴۰: نتایج آزمون کای اسکوئر تک نمونه ای برای فرضیه پنجم پژوهش…. ۷۶

جدول ۴-۴۱: بررسی اثر جنسیت پاسخ دهندگان بر روی متغیرهای تحقیق.. ۷۷

جدول ۴-۴۲ : درجه اهمیت پاسخ به متغیرهای تحقیق.. ۷۷

جدول ۴-۴۳: بررسی اثر سن پاسخ دهندگان بر روی متغیرهای تحقیق.. ۷۸

جدول ۴-۴۴ : درجه اهمیت پاسخ به متغیرهای تحقیق.. ۷۸

جدول ۴-۴۵: بررسی اثر تحصیلات پاسخ دهندگان بر روی متغیرهای تحقیق.. ۷۹

جدول ۴-۴۶ : درجه اهمیت پاسخ به متغیرهای تحقیق.. ۷۹

جدول ۴-۴۷: بررسی اثر سابقه کار پاسخ دهندگان بر روی متغیرهای تحقیق.. ۸۰

جدول ۴-۴۸ : درجه اهمیت پاسخ به متغیرهای تحقیق.. ۸۰

جدول ۴-۴۹ : رتبه بندی عوامل.. ۸۱

فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر ارتقای کیفیت تولید در شرکت ایران غلتک
فهرست نمودارها

نمودار۴-۱: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه به تفکیک جنسیت…. ۵۲

نمودار۴-۲: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه به تفکیک سن.. ۵۳

نمودار۴-۳: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه به تفکیک تحصیلات… ۵۴

نمودار ۴-۴: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه به تفکیک سابقه کار. ۵۵

نمودار ۴-۵: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال۱. ۵۶

نمودار۴-۶: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۲. ۵۷

نمودار۴-۷: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۳. ۵۷

نمودار۴-۸: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۴. ۵۸

نمودار۴-۹: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۵. ۵۸

نمودار۴-۱۰: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۶. ۵۹

نمودار۴-۱۱: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال.. ۵۹

نمودار۴-۱۲: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۸. ۶۰

نمودار۴-۱۳: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۹. ۶۰

نمودار۴-۱۴: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۱۰. ۶۱

نمودار۴-۱۵: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال۱۱. ۶۱

نمودار۴-۱۶: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۱۲. ۶۲

نمودار۴-۱۷: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۱۳. ۶۲

نمودار۴-۱۸: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۱۴. ۶۳

نمودار۴-۱۹: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۱۵. ۶۳

نمودار۴-۲۰: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۱۶. ۶۴

نمودار۴-۲۱: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۱۷. ۶۴

جدول۴-۲۲: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۱۸. ۶۵

نمودار۴-۲۳: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۱۹. ۶۵

نمودار۴-۲۴: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۲۰. ۶۶

نمودار۴-۲۵: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به سوال ۲۱. ۶۷

نمودار۴-۲۶: ارزیابی تأثیر مشارکت و آموزش در بهبود کیفیت…. ۶۸

نمودار۴-۲۷: ارزیابی تأثیر تعهد و نگرش مدیر ارشد در بهبود کیفیت…. ۶۸

نمودار۴-۲۸: ارزیابی تأثیر رضایت کارکنان در بهبود کیفیت…. ۶۹

نمودار ۴-۲۹: ارزیابی تأثیر پاداش و تشویق کارکنان در بهبود کیفیت…. ۷۰

نمودار۴-۳۰: ارزیابی تأثیر طراحی و تولید به هنگام محصول در بهبود کیفیت…. ۷۰

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.