فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره ارتباط سبکهای مقابلهای و ذهنآگاهی با سلامت روان دانشجویان دانشگاهی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره ارتباط سبکهای مقابلهای و ذهنآگاهی با سلامت روان دانشجویان دانشگاهی دارای ۱۶۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره ارتباط سبکهای مقابلهای و ذهنآگاهی با سلامت روان دانشجویان دانشگاهی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره ارتباط سبکهای مقابلهای و ذهنآگاهی با سلامت روان دانشجویان دانشگاهی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره ارتباط سبکهای مقابلهای و ذهنآگاهی با سلامت روان دانشجویان دانشگاهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره ارتباط سبکهای مقابلهای و ذهنآگاهی با سلامت روان دانشجویان دانشگاهی :
امروز ما نیاز به کمک دیگران داریم که در حال حاضر این وضعیت افسردگی، اضطراب و استرس را بیشتر کرده است. انسان برای آرامش و دور کردن نگرانیها و اضطرابها لازم است تا با جریان مستمر و لحظه به لحظه زندگی رابطه ای عمیق و واقع گرایانه بر قرار کند. واز طرفی با این مشکلات مقابله کند که در این راستا مفهوم سبک های مقابله ای اهمیت پیدا میکند. بنابراین ما در این پژوهش به موضوع"فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره ارتباط سبکهای مقابلهای و ذهنآگاهی با سلامت روان دانشجویان دانشگاهی" پرداختیم. در این مطالعه، ۷۰ نفر (۳۷ دختر و ۳۳ پسر) از دانشجویان شهرستان کاشان شرکت داشتهاند تا به عنوان نمونه، در مورد متغیرهای سبکهای مقابلهای، ذهنآگاهی و سلامت روان خود اظهارنظر کنند. مشخص شد بین مولفههای سبکهای مقابله و افسردگی، استرس و اضطراب دانشجویان رابطه معناداری وجود دارد. همچنین در حالت کلی مولفههای ذهنآگاهی نیز بر افسردگی، استرس و اضطراب دانشجویان موثر میباشد.
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره ارتباط سبکهای مقابلهای و ذهنآگاهی با سلامت روان دانشجویان دانشگاهی
فهرست مطالب
فصل اول: کلیات پژوهش…. ۱
۱-۱- مقدمه ۲
۱-۲- بیان مسئله ۲
۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش ۶
۱-۴- اهداف پژوهش ۷
۱-۵- سوالات پژوهش ۷
۱-۶- فرضیات پژوهش ۷
۱-۷- تعریف متغیرهای پژوهش ۸
۱-۷-۱- تعاریف نظری ۸
۱-۷-۲- تعاریف عملیاتی ۹
فصل دوم: ادبیات پژوهش…. ۱۰
۲-۱- اضطراب ۱۱
۲-۱-۱- تعاریف اضطراب : ۱۱
۲-۱-۲- انواع اضطراب و نگرانی ۱۲
۲-۱-۳- علائم و نشانه های اضطراب ۱۳
۲-۱-۴- آثار اضطراب ۱۵
۲-۱-۵- ریشه های اضطراب ۱۶
۲-۱-۶- اختلالات اضطرابی در دوره نوجوانی ۲۲
۲-۱-۷- راه های غلبه بر اضطراب ۲۳
۲-۲- استرس ۲۴
۲-۲-۱- مفهوم استرس ۲۴
۲-۲-۲- پیشینه مطالعاتی ۲۶
۲-۲-۳- منابع اصلی استرس ۲۹
۲-۲-۴- عوامل استرسزا ۳۰
۲-۲-۴-۱- عوامل استرسزای روانی اجتماعی ۳۰
۲-۲-۴-۲- عوامل اجتماعی ایجاد کننده استرس ۳۱
۲-۲-۴-۳- عوامل ایجاد کننده فشار های عصبی و روانی: ۳۴
۲-۲-۵- استرس و گرایش های آن: ۳۵
۲-۲-۶- نظریههای ازدحام ۳۸
۲-۳- سبک های مقابله ای ۴۰
۲-۳-۱- تعریف ۴۰
۲-۳-۲- تدابیر و منابع مقابله ای ۴۱
۲-۳-۳- انواع مقابله ۴۱
۲-۳-۳-۱- انواع مقابله های کارآمد ۴۲
۲-۳-۳-۲- مقابله های ناکارآمد و غیرمفید ۴۴
۲-۳-۴- رابطه سبک های مقابله ای و سلامت روان ۴۵
۲-۳-۵- نظریه های مقابله ای ۴۷
۲-۳-۵-۱- نظریه لازاروس و فولکمن ۴۷
۲-۳-۵-۲- نظریه پنج عاملی ۴۸
۲-۳-۵-۳- نظریه شیوه های مقابله ای که به شیوه های شناختی از الیس و بک ۴۹
۲-۴- ذهن آگاهی ۵۱
۲-۴-۱- مفهوم ذهن آگاهی ۵۱
۲-۴-۲- تعریف ذهن آگاهی ۵۱
۲-۴-۳- پیشینه ذهن آگاهی ۵۳
۲-۴-۴- رویکردهای مبتنی بر ذهن آگاهی ۵۵
۲-۴-۵- مقایسه ذهن آگاهی با روانکاوی ۵۵
۲-۴-۶- مقایسه ذهن آگاهی و رویکردهای رفتاری-شناختی ۵۶
۲-۴-۷- نظریه های ذهن آگاهی ۵۷
۲-۴-۷-۱- نظریه آسیبشناسی ۵۷
۲-۴-۷-۲- نظریه شخصیت ۵۹
۲-۴-۷-۳- نظریه برنارد و تیزدل ۵۹
۲-۵- تحقیقات پیشین ۶۰
۲-۵-۱- تحقیقات پیشین داخلی ۶۰
۲-۵-۲- تحقیقات پیشین خارجی ۷۰
فصل سوم: روش پژوهش…. ۷۶
۳-۱- مقدمه ۷۷
۳-۲- روش پژوهش ۷۷
۳-۳- جامعه آماری ۷۷
۳-۴- حجم نمونه و نمونه گیری ۷۷
۳-۵- نحوه گردآوری داده ها ۷۸
۳-۶- ابزار پژوهش ۷۸
۳-۶-۱- پرسشنامه مهارت های ذهن آگاهی کنتاکی (KIMS) 78
۳-۶-۱-۱- روایی و پایایی ۷۹
۳-۶-۲- پرسشنامه مقابله با شرایط پراسترس اندلر و پارکر (CISS) 79
۳-۶-۲-۱- پایایی و روایی ۸۱
۳-۶-۳- پرسشنامه افسردگی، اضطراب و استرس (DASS) 81
۳-۶-۳-۱- روایی و پایایی ۸۲
۳-۷- روایی و پایایی ۸۲
۳-۸- تجزیه و تحلیل داده های پژوهش ۸۳
۳-۹- بررسی عوامل دموگرافیک بر روی متغیر های تحقیق ۸۳
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها ۸۴
۴-۱- مقدمه ۸۵
۴-۲- توصیف داده ها ۸۵
۴-۳- تحلیل داده ها ۸۵
۴-۴- آزمون رگرسیون ۹۶
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات… ۱۰۲
۵-۱- مقدمه ۱۰۳
۵-۲- خلاصه نتایج حاصل از بررسی فرضیه ها ۱۰۳
۵-۳- یافته های پژوهش ۱۰۷
۵-۴- پیشنهادات پژوهش ۱۰۸
۵-۴-۱- پیشنهادات کاربردی ۱۰۸
۵-۴-۲- پیشنهادات برای پژوهش های آتی ۱۰۸
۵-۵- محدودیت های پژوهش ۱۰۹
منابع و مآخذ.. ۱۱۰
منابع فارسی ۱۱۱
منابع لاتین ۱۱۶
پیوست ها ۱۱۸
پرسشنامه مقابله با شرایط پراسترس اندلر و پارکر (CISS) 119
پرسشنامه مهارتهای ذهن آگاهی کنتاکی ۱۲۱
پرسشنامه افسردگی، اضطراب و استرس (DASS) 124
خروجی های نرم افزار SPSS 125
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره ارتباط سبکهای مقابلهای و ذهنآگاهی با سلامت روان دانشجویان دانشگاهی
فهرست جداول
جدول۳-۱: خرده مقیاس ها و سوال های مربوط به هر بعد در پرسشنامه مهارت های ذهن آگاهی کنتاکی ۷۹
جدول۳-۲: خرده مقیاس ها و سوال های مربوط به هر بعد در پرسشنامه مقابله با شرایط پراسترس اندلر و پارکر ۸۱
جدول ۳-۳ : خرده مقیاس ها و سوال های مربوط به هر بعد در پرسشنامه افسردگی، اضطراب و استرس ۸۲
جدول ۴-۱: میانگین و انحراف معیار نمرات متغیرهای مورد مطالعه ۸۵
جدول ۴-۲: آزمون تعیین نرمال بودن متغیرهای اصلی تحقیق ۸۵
جدول ۴-۳: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین سبک مسئله مدار و افسردگی دانشجویان ۸۶
جدول ۴-۴: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین سبک مسئله مدار و اضطراب دانشجویان ۸۷
جدول ۴-۵: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین سبک مسئله مدار و استرس دانشجویان ۸۷
جدول ۴-۶: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین سبک هیجان مدار و افسردگی دانشجویان ۸۷
جدول ۴-۷: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین سبک هیجان مدار و اضطراب دانشجویان ۸۸
جدول ۴-۸: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین سبک هیجان مدار و استرس دانشجویان ۸۹
جدول ۴-۹: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین سبک اجتناب مدار و افسردگی دانشجویان ۸۹
جدول ۴-۱۰: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین سبک اجتناب مدار و اضطراب دانشجویان ۸۹
جدول ۴-۱۱: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین سبک اجتناب مدار و استرس دانشجویان ۹۰
جدول ۴-۱۲: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تمرکزگری و افسردگی دانشجویان ۹۰
جدول ۴-۱۳: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تمرکزگری و اضطراب دانشجویان ۹۰
جدول ۴-۱۴: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تمرکزگری و استرس دانشجویان ۹۱
جدول ۴-۱۵: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین توصیفگری و افسردگی دانشجویان ۹۱
جدول ۴-۱۶: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین توصیفگری و اضطراب دانشجویان ۹۱
جدول ۴-۱۷: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین توصیفگری و استرس دانشجویان ۹۲
جدول ۴-۱۸: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین توجه به امور و پذیرشگری با افسردگی دانشجویان ۹۲
جدول ۴-۱۹: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین توجه به امور و پذیرشگری با اضطراب دانشجویان ۹۳
جدول ۴-۲۰: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین توجه به امور و پذیرشگری با استرس دانشجویان ۹۳
جدول ۴-۲۱: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین مشاهدهگری و افسردگی دانشجویان ۹۴
جدول ۴-۲۲: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین مشاهدهگری و اضطراب دانشجویان ۹۴
جدول ۴-۲۳: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین مشاهدهگری و استرس دانشجویان ۹۴
جدول ۴-۲۴: نتایج رگرسیون به منظور پیشبینی ابعاد سلامت روان از طریق ابعاد سبکهای مقابلهای ۹۶
جدول ۴-۲۵: نتایج رگرسیون به منظور پیشبینی ابعاد سلامت روان از طریق ابعاد ذهنآگاهی ۹۶
جدول ۴-۲۶: شاخصه های توصیفی میزان سبکهای مقابلهای به تفکیک دختر و پسر ۹۸
جدول ۴-۲۷: نتایج آزمون تی مستقل برای مقایسه میانگین نمرات سبکهای مقابلهای بین دختر و پسر ۹۸
جدول ۴-۲۸: شاخصه های توصیفی میزان مهارتهای ذهنآگاهی به تفکیک دختر و پسر ۹۸
جدول ۴-۲۹: نتایج آزمون تی مستقل برای مقایسه میانگین نمرات مهارتهای ذهنآگاهی بین دختر و پسر ۹۹
جدول ۴-۳۰: شاخصه های توصیفی میزان افسردگی به تفکیک دختر و پسر ۹۹
جدول ۴-۳۱: نتایج آزمون تی مستقل برای مقایسه میانگین نمرات افسردگی بین دختر و پسر ۱۰۰
جدول ۴-۳۲: شاخصه های توصیفی میزان اضطراب به تفکیک دختر و پسر ۱۰۰
جدول ۴-۳۳: نتایج آزمون تی مستقل برای مقایسه میانگین نمرات اضطراب بین دختر و پسر ۱۰۰
جدول ۴-۳۴: شاخصه های توصیفی میزان استرس به تفکیک دختر و پسر ۱۰۰
جدول ۴-۳۵: نتایج آزمون تی مستقل برای مقایسه میانگین نمرات استرس بین دختر و پسر ۱۰۱
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 