فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش بازاریابی اجتماعی در گسترش و توسعه صنعت بیمه با رویکرد نوین


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش بازاریابی اجتماعی در گسترش و توسعه صنعت بیمه با رویکرد نوین دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش بازاریابی اجتماعی در گسترش و توسعه صنعت بیمه با رویکرد نوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش بازاریابی اجتماعی در گسترش و توسعه صنعت بیمه با رویکرد نوین۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش بازاریابی اجتماعی در گسترش و توسعه صنعت بیمه با رویکرد نوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش بازاریابی اجتماعی در گسترش و توسعه صنعت بیمه با رویکرد نوین :

هدف از این مقاله بررسی نقش بازاریابی به خصوص بازاریابی اجتماعی در توسعه صنعت بیمه می باشد. امروزه به دلیل تنوع نیازها و تخصصی شدن مشاغل، افراد یک خانواده برای تامین حداقل مایحتاج مصرفی خود نیازمند استفاده از کالاها و خدمات عرضه شده توسط دیگران هستند. از اینرو نیاز به کالاهای مصرفی و خدمات یک نیاز ضروری و اجتناب ناپذیر است که هرگونه اختلال در تولید و توزیع آنها می تواند جامعه و مدیریت آن را به چالش بکشاند و علاوه بر زیانهای مادی صدمات و زیانهای معنوی را نیز متوجه مصرف کننده نماید. شاید کسی تصور نمی‌کرد که روزی بازاریابی علاوه بر سودآوری و فروش، نگران سلامت مصرف کننده نیز باشد. اما پویایی و رقابت شدید و افزایش نگرانی نسبت به محیط زیست و همچنین مقررات دولتی و افزایش آگاهی مصرف کنندگان، شرکتها را بر آن داشت که در سلامت جسمانی و روانی و پاکیزگی محیط مصرف کنندگان نیز تأمل کنند. به هر حال به مرور زمان مفاهیمی نظیر بازاریابی سبز، بازاریابی محیطی و اجتماعی برای عمل به مسئولیت اجتماعی بنگاهها وارد ادبیات بازاریابی شد.

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش بازاریابی اجتماعی در گسترش و توسعه صنعت بیمه با رویکرد نوین
فهرست مطالب

چکیده. ۲

واژگان کلیدی.. ۲

مقدمه. ۲

پیشینه تحقیق.. ۳

بیان مسئله. ۳

مدخلی بر مسئولیت اجتماعی.. ۵

مسئولیت اجتماعی بازاریابی.. ۵

مسئولیت اجتماعی مدیران.. ۶

الف – صاحبان سهام. ۶

ب- کارکنان.. ۷

ج- مشتریان.. ۸

د- محیط طبیعی.. ۹

ه- ارزشها و هنجارهای فرهنگی.. ۹

حقوق‌ مصرف‌کننده‌ چیست؟. ۱۰

حقوق مصرف کنندگان در ایران.. ۱۲

‌ شرایط مساعد برای حفظ حقوق مصرف کنندگان.. ۱۴

مشکلات بازاریابی در صنعت بیمه ایران.. ۱۷

نقش بازاریابی اجتماعی در رعایت حقوق مصرف کنندگان.. ۱۹

آموزش مدیران.. ۲۲

نظم دهندگی دولت.. ۲۳

الف ـ قوانین مستقیم: ۲۳

ب ـ قوانین غیرمستقیم. ۲۳

تأثیر رسانه‌های گروهی.. ۲۴

نظام گزینش مدیریت.. ۲۴

ارزشیابی جامع عملکرد مدیریت.. ۲۴

حسابرسی مستقل اجتماعی.. ۲۵

نتیجه گیری.. ۲۶

منابع و ماخذ: ۲۸

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.