فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رابطه رویکردهای تدریس با اقدامپژوهی معلمان و تأثیر آن بر کیفیت آموزشی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رابطه رویکردهای تدریس با اقدامپژوهی معلمان و تأثیر آن بر کیفیت آموزشی دارای ۹۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رابطه رویکردهای تدریس با اقدامپژوهی معلمان و تأثیر آن بر کیفیت آموزشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رابطه رویکردهای تدریس با اقدامپژوهی معلمان و تأثیر آن بر کیفیت آموزشی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رابطه رویکردهای تدریس با اقدامپژوهی معلمان و تأثیر آن بر کیفیت آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رابطه رویکردهای تدریس با اقدامپژوهی معلمان و تأثیر آن بر کیفیت آموزشی :
آموزش به آن تعامل فکری و هوشی، اطلاق میشود که با استدلال،شواهد،و نتیجه گیری همراه باشد.(فتحی آذر۱۳۸۲)که از یک سو هدف غایی آموزش و تعلیم و تربیت اسلامی پروراندن انسانهایی است خداگونه که در اثر دور شدن از رذایل و آلودگیها، استعدادهای عالیهی روحشان شکوفا شده و چنان به کمالات روحی و فضائل انسانی آراسته شوند که لیاقت رسیدن به سعادت جاوید را کسب کنند و از سوی دیگر سایر نظامهای آموزش و پرورش جهانی رسالت تعلیم و تربیت را پرورانیدن انسانی پرسش جو میداند که میخواهد از قیدهای بیشمار و گوناگون وجودیاش رها گردد، راه تکامل همه جانبه خود را هموار سازد، به رموز موقع فردی و اجتماعی خود و دنیای متغیری که در آن زندگی میکند تا آن جا که ممکن است آشنا شود، با دنیا و انسانهایش مرتبت گردد، زندگی دهد، زندگی کند و حیات خود و دیگران را با عشق و دانش شکوفا سازد.(صفوی۱۳۸۶)
حال که هدف و رسالت تعلیم و تربیت انسان سازی است، باید دید که این وظیفه را چه نهادها و افرادی بر عهده دارند. البته انسان آموختن را از هنگام تولد آغاز میکند و در طول زندگی آن را ادامه میدهد. بخشی از آموختنیها به صورت غیر عمدی و یا تصادفی در خانواده و جامعه صورت میگیرد و بخشی دیگر به نهادها و موسسات رسمی از قبیل مدرسه و انجمنها سپرده میشود. در این میان ، مدرسه بیشترین سهم را بر عهده دارد و سرانجام این مسئولیت خطیر به عهده معلمین واگذار میگردد و آنها هستند که باید بتوانند دانشآموزان را به درستی تربیت کنند و آنان را برای کار و شرکت در اجتماع آماده سازند. در میان مجموعه فعالیتهایی که برای تعلیم و تربیت دانشآموزان انجام میشود، بیشترین سهم به تدریس معلم در کلاس درس اختصاص مییابد. تدریس را میتوان به فعالیتهای دو جانبهای که بین معلم و شاگردان جریان دارد و هدفش یادگیری است، تعریف کرد. این فعالیت چنانچه منتج به یادگیری شود، برای شاگرد موثر و مفید خواهد بود. بنا به تعریف ، هر فعالیتی با قصد و عمد همراه است. (صفوی، ۱۳۸۶)
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رابطه رویکردهای تدریس با اقدامپژوهی معلمان و تأثیر آن بر کیفیت آموزشی
فهرست مطالب:
فصل اول:کلیات پژوهش
۱-۱ مقدمه. ۲
۱-۲- شرح و بیان مسأله:۳
۱-۳- اهمیت و ارزش تحقیق.. ۴
۱-۴- اهداف پژوهش…. ۶
۱-۴-۱- هدف کلی.. ۶
۱-۴-۲- اهداف جزئی:۶
۱-۵- تعاریف نظری و عملیاتی:۷
فصل دوم:ادبیات و پیشینهی تحقیق
۲-۱- مقدمه. ۱۱
۲-۲- رویکردهای تدریس…. ۱۲
۲-۲-۱- رویکرد مدیریتی.. ۱۴
۲-۲-۱-۱- دیدگاههای انتقادی دربارهی رویکرد مدیریتی(اجرایی)۱۸
۲-۲-۲-رویکرد تسهیل گر. ۱۸
۲-۲-۲-۱- دیدگاههای انتقادی دربارهی رویکرد تسهیلگر. ۲۱
۲-۲-۳- رویکرد آزاداندیشانه. ۲۱
۲-۲-۳-۱-دیدگاههای انتقادی دربارهی رویکرد آزاداندیشانه. ۲۶
۲-۳- تدریس رهاییبخش…. ۲۶
۲-۴- چهارچوب مشترک: رشدها (ر ش د ه ا)۲۸
۲-۵- استفاده از ر ش د ه ا در رویکردهای تدریس…. ۲۹
۲-۶- خلاصهای از رشدها در سه رویکرد. ۳۰
۲-۷- پژوهش در عمل.. ۳۱
۲-۸- تحقیقات مرتبط با موضوع. ۳۹
۲-۸-۱- تحقیقات داخلی.. ۳۹
۲-۸-۲- یافتههای خارجی.. ۳۹
فصل سوم:روش تحقیق
۳-۱- مقدمه. ۴۳
۳-۲- روش تحقیق.. ۴۳
۳-۳- جامعه آماری.. ۴۴
۳-۴- تعیین حجم نمونه. ۴۴
۳-۵- روش نمونه گیری.. ۴۵
۳-۶- ابزار اندازهگیری.. ۴۵
۳-۷- پایایی پرسشنامهها۴۶
۳-۸- روایی پرسشنامه ها۴۶
۳-۹- روش های آماری تجزیه و تحلیل داده ها۴۷
۳-۹-۱- ضریب همبستگی پیرسون:۴۷
۳-۹-۲- آزمون t تک متغیر:۴۷
۳-۹-۳- آزمون تحلیل واریانس:۴۷
۳-۹-۴- آزمون کمترین تفاوت معنادارLSD:48
فصل چهارم: یافتههای پژوهش
۴-۱- مقدمه. ۵۰
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری
۵-۱- مقدمه. ۶۷
۵-۲- بیان نتایج به وسیله تفکیک فرضیه های تحقیق :۶۷
۵-۳- بحث و نتیجه گیری.. ۶۹
۵-۴- محدودیتهای تحقیق.. ۷۰
۵-۵- پیشنهادات پژوهشی.. ۷۰
۵-۶- پیشنهادات کاربردی.. ۷۰
فصل ششم: منابع
۶-۱- فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رابطه رویکردهای تدریس با اقدامپژوهی معلمان و تأثیر آن بر کیفیت آموزشی
فهرست منابع. ۷۲
ضمائم.. ۷۴
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رابطه رویکردهای تدریس با اقدامپژوهی معلمان و تأثیر آن بر کیفیت آموزشی
فهرست جداول
جدول ۴-۱ : میانگین و انحراف استاندارد نمرات رویکرد های تدریس و اقدام پژوهی معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی . ۵۰
جدول شماره ۴-۲- نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون در خصوص رابطه بین رویکرد های تدریس و اقدام پژوهی معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی . ۵۲
جدول ۴-۳- نتایج تحلیل رگرسیون در خصوص رابطه بین رویکرد های تدریس و اقدام پژوهی معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی . ۵۳
جدول ۴-۴ : میانگین و انحراف استاندارد نمرات رویکرد مدیریتی و اقدام پژوهی معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی ۵۴
جدول شماره ۴-۵- نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون در خصوص رابطه بین رویکرد مدیریتی و اقدام پژوهی معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی. ۵۵
جدول ۴-۶- نتایج تحلیل رگرسیون در خصوص رابطه بین رویکرد مدیریتی و اقدام پژوهی معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی . ۵۶
جدول ۴-۷- میانگین و انحراف استاندارد نمرات رویکرد تسهیل گر و اقدام پژوهی معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی . ۵۷
جدول شماره ۴-۸- نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون در خصوص رابطه بین رویکرد تسهیل گر و اقدام پژوهی معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی . ۵۸
جدول ۴-۹- نتایج تحلیل رگرسیون در خصوص رابطه بین رویکرد تسهیل گر و اقدام پژوهی معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی . ۵۹
جدول ۴-۱۰- میانگین و انحراف استاندارد نمرات رویکرد آزاد اندیشانه و اقدام پژوهی معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی. ۶۰
جدول شماره ۴-۱۱- نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون در خصوص رابطه بین رویکرد آزاد اندیشانه و اقدام پژوهی معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی . ۶۱
جدول ۴-۱۲- نتایج تحلیل رگرسیون در خصوص رابطه بین رویکرد آزاد اندیشانه و اقدام پژوهی معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی. ۶۲
جدول ۴-۱۳- میانگین و انحراف استاندارد نمرات سبک های تدریس و سن معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی ۶۳
جدول شماره ۴-۱۴- نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون در خصوص رابطه بین سبک های تدریس با سن معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی . ۶۴
جدول ۴-۱۵- نتایج تحلیل رگرسیون در خصوص رابطه بین سبک های تدریس با سن معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی . ۶۵
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رابطه رویکردهای تدریس با اقدامپژوهی معلمان و تأثیر آن بر کیفیت آموزشی
فهرست نمودارها
نمودار ۴-۱- میانگین نمرات رویکرد های تدریس و اقدام پژوهی معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی ۵۱
نمودار ۴-۲- میانگین نمرات رویکرد مدیریتی و اقدام پژوهی معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی ۵۴
نمودار ۴-۳- میانگین نمرات رویکرد تسهیل گر و اقدام پژوهی معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی ۵۷
نمودار ۴-۴ : میانگین نمرات رویکرد آزاد اندیشانه و اقدام پژوهی معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی ۶۰
نمودار ۴-۵- میانگین نمرات سبک های تدریس و سن معلمان مقطع دبیرستان و راهنمایی ۶۳
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 