فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره نقش فناوریهای آموزشی در ارتقای فرآیند یاددهی و یادگیری دروس علوم اجتماعی دانشآموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره نقش فناوریهای آموزشی در ارتقای فرآیند یاددهی و یادگیری دروس علوم اجتماعی دانشآموزان دارای ۱۰۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره نقش فناوریهای آموزشی در ارتقای فرآیند یاددهی و یادگیری دروس علوم اجتماعی دانشآموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره نقش فناوریهای آموزشی در ارتقای فرآیند یاددهی و یادگیری دروس علوم اجتماعی دانشآموزان۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره نقش فناوریهای آموزشی در ارتقای فرآیند یاددهی و یادگیری دروس علوم اجتماعی دانشآموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره نقش فناوریهای آموزشی در ارتقای فرآیند یاددهی و یادگیری دروس علوم اجتماعی دانشآموزان :
یکی از عواملی که برای مقابله با مشکلات آموزشی در کشورها مورد توجه قرار گرفته است تکنولوژی آموزشی است. تکنولوژی آموزشی ابزار و روشهایی در اختیار صاحبنظران و دست اندرکاران تربیتی قرار میدهد که آن را برای غلبه بر مسایل ومشکلات تجهیز میکند.با توجه به اینکه تکنولوژی آموزشی میتواند در امر یاددهی- یادگیری بسیار موثر باشد، در این تحقیق استفاده از تکنولوژی آموزشی در امر یاددهی- یادگیری مورد بررسی قرار گرفته وتاثیر تکنولوژی آموزشی بر گروه دانش آموزان دختر مدارس راهنمایی (عادی) مورد بررسی قرارگرفته است. جامعه آماری این تحقیق دانش آموزان دختر راهنمایی (مدارس عادی)میباشد و حجم نمونه ۲۸۰ نفر است.
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره نقش فناوریهای آموزشی در ارتقای فرآیند یاددهی و یادگیری دروس علوم اجتماعی دانشآموزان
فهرست مطالب
چکیده
فصل کلیات تحقیق
۱-۱ مقدمه۱
۱-۲بیان مسئله۲
۱-۳ اهمیت و ضرورت تحقیق. ۳
۱-۴ هدف کلی. ۴
۱-۵ سوالات و پرسشهای مطالعاتی تحقیق:۵
۱-۶تعاریف عملیاتی. ۶
۱-۶-۱ رایانه ها:۷
۱-۶-۲ مدل ها۸
۱-۶-۳ برش ها۸
۱-۶-۴ماکت ها۸
۱-۶-۵ مولاژها۹
۱-۶-۶ نمونه ها۹
۱-۶-۷ چارت ها:۹
۱-۷ رسانه های آموزشی نورتاب ساکن و متحرک:۱۰
۱-۷-۱تعریف اسلاید:۱۰
۱-۷-۲ تابلوها۱۰
۱-۷-۳ مواد آموزشی سه بعدی. ۱۱
فصل دوم چهارچوب نظری تحقیق
۲-۱ مقدمه۱۲
۲-۲یک تکنولوژی و فرهنگ:۱۳
۲-۳ نرم افزارها (رسانه های سبک)۱۶
۲-۴ سخت افزارها (رسانه های سنگین)۱۶
۲-۵ فواید کاربرد تکنولوژی آموزشی:۱۸
۲-۶ ضرورت کاربرد تکنولوژی آموزشی در نظام آموزش و درس.۲۰
۲-۷ موانع کاربرد تکنولوژی آموزشی در امر برنامه درسی.۲۱
۲-۸ تکنولوژی آموزشی و آخرین تحولات:۲۴
۲-۹ رسانه های دیداری- شنیداری اختیاری و ضروری:۲۹
۲-۱۰ موارد استفاده و کاربرد رسانههای دیداری- شنیداری:۲۹
۲-۱۱ تاثیر تکنولوژی یاددهی- یادگیری. ۳۱
۲-۱۲ یادگیری و یاددهی:۳۲
۲-۱۳ نظام های یادگیری:۳۳
۲-۱۴ فرآیند یاددهی- یادگیری و عوامل موثر در آن. ۳۴
۲-۱۵پیشینه ی داخلی:۳۵
۲-۱۶ پیشینه خارجی. ۳۷
فصل سوم روش شناسی تحقیق
۳-۱ مقدمه۳۹
۳-۲ روش تحقیق:۳۹
۳-۳ جامعه آماری. ۴۰
۳-۴ شیوه تعیین حجم نمونه۴۰
۳-۵ روش نمونه گیری. ۴۰
۳-۶ ابزار اندازه گیری داده ها۴۱
۳-۷ روایی پرسشنامه۴۲
۳-۸ سنجش اعتبار (پایایی) پرسشنامه(بازرگان)۴۲
۳-۸ روشهای آماری. ۴۳
فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده های آماری
۴-۱ مقدمه۴۴
۴-۲ آمار توصیفی سوالات پرسشنامه۴۵
۴-۳ آمار استنباطی. ۶۶
فصل پنجم نتیجه گیری
۵-۱ مقدمه۶۹
۵-۲ نتیجه گیری ازسؤالات پژوهش… ۷۰
۵-۲-۱ تا چه اندازه رسانه های دیداری برفرآیند یادهی-یادگیری موثرند؟۷۰
۵-۲-۲ تا چه اندازه رسانه های شنیداری بر فرآیند یاددهی-یادگیری موثرند؟۷۰
۵-۲-۳ تا چه اندازه رسانه های دیداری-شنیداری برفرآیند یاددهی-یادگیری موثرند؟۷۰
۵-۲-۴تا چه اندازه رسانه های چندبعدی درفرآیند یاددهی-یادگیری موثرند؟۷۱
۵-۲-۵ به نظر می رسد رسانه های متحرک درفرآیند یاددهی-یادگیری موثرند.۷۱
۵-۲-۶ به نظر می رسد برنامه های رایانه ای درفرآیند یاددهی-یادگیری موثرند.۷۱
۵-۳ نتیجه گیری. ۷۲
۵-۴ پیشنهادات.. ۷۳
۵-۴-۱ پیشنهادات مبتنی برنتایج. ۷۳
۵-۴-۲پیشنهادات آتی. ۷۴
۵-۵ محدودیت های تحقیق. ۷۵
۵-۵-۲ محدودیت های خارج از کنترل محقق. ۷۵
پیوست
منابع
کتابها و مقالات
سایتها
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره نقش فناوریهای آموزشی در ارتقای فرآیند یاددهی و یادگیری دروس علوم اجتماعی دانشآموزان
فهرست جداول
جدول۱)آیااستفاده از عکس و پوستر در تدریس یادگیری را بیشتر می کند؟. ۴۵
جدول۲آیااستفاده از انواع چارتها در تدریس یادگیری را بیشتر می کند؟. ۴۶
جدول ۳ آیاتاثیراستفاده ازتابلو گچی درتدریس دریادگیری زیاد است؟. ۴۷
جدول۴ آیا استفاده از تابلو مغناطیسی می تواند بریادگیری تاثیرداشته باشد؟. ۴۸
جدول۵ آیا استفاده از کره جغرافیایی دریادگیری تاثیرگذاراست؟. ۴۹
جدول۶ آیا استفاده از ضبط صوت در تدریس.دریادگیری موثراست؟. ۵۰
جدول۷ آیا استفاده از نوارهای صوتی در یادگیری موثراست؟. ۵۱
جدول ۸ آیا برنامه های آموزشی تلویزیون دریادگیری موثراست؟. ۵۲
جدول۹ برنامه های آموزشی ماهواره دریادگیری موثراست.۵۳
جدول ۱۰ آیاماهواره و تلویزیون دریادگیری تاثیرگذارند؟. ۵۴
جدول ۱۱ آیا استفاده ازوسایل چندبعدی دریادگیری موثراست؟. ۵۵
جدول ۱۲ آیا استفاده از مدل ها در یادگیری موثراست؟. ۵۶
جدول ۱۳ آیا استفاده از پازل درتدریس دریادگیری موثراست؟. ۵۷
جدول ۱۴ آیا استفاده ازماکت دریادگیری موثراست؟. ۵۸
جدول ۱۵ آیا استفاده ازاسلاید درتدریس دریادگیری موثراست؟. ۵۹
جدول۱۶ آیا استفاده ازفیلم متحرک دریادگیری موثراست؟. ۶۰
جدول۱۷ آیا استفاده از رایانه در یادگیری موثراست؟. ۶۱
جدول۱۸ آیا استفاده از سی دی های آموزشی دریادگیری موثراست؟. ۶۲
جدول ۱۹آیا استفاده از اینترنت در آموزش موثراست؟. ۶۳
جدول ۲۰آیا بازی های رایانه ای در آموزش موثرند؟. ۶۴
جدول۲۱)آمار توصیفی متغیرهای پژوهش… ۶۵
جدول۲۲ آزمون تی مستقل. ۶۶
جدول۲۳ آزمون تی مستقل. ۶۶
جدول۲۴ آزمون تی مستقل. ۶۶
جدول۲۵ آزمون تی مستقل. ۶۷
جدول۲۶ آزمون تی مستقل. ۶۷
جدول۲۷ آزمون تی مستقل. ۶۷
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره نقش فناوریهای آموزشی در ارتقای فرآیند یاددهی و یادگیری دروس علوم اجتماعی دانشآموزان
فهرست نمودار
نمودار۱ )استاده از عکس و پوستر. ۴۵
نمودار۲)استفاده ازانواع چارتها۴۶
نمودار۳)استفاده از تابلو گچی. ۴۷
نمودار۴)استفاده ازتابلومغناطیسی. ۴۸
نمودار۵)استفاده ازکره۴۹
نمودار۶)استفاده ازضبط صوت.. ۵۰
نمودار۸)برنامه های آموزشی تلویزیون. ۵۲
نمودار۹)برنامه های آموزشی ماهواره۵۳
نمودار۱۰)تاثیر ماهواره۵۴
نمودار۱۱)وسایل چندبعدی. ۵۵
نمودار۱۲)استفاده از مدل ها۵۶
نمودار۱۳)استفاده ازپازل. ۵۷
نمودار۱۴)استفاده از ماکت.. ۵۸
نمودار۱۵)استفاده از اسلاید. ۵۹
نمودار۱۶)استفاده از فیلم متحرک… ۶۰
نمودار۱۷)استفاده از رایانه۶۱
نمودار۱۸)سی دی های آموزشی. ۶۲
نمودار۱۹)استفاده از اینترنت.. ۶۳
نمودار۲۰)بازی های رایانه ای. ۶۴
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 