فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره تلفیق مدیریت کیفیت و مدیریت منابع انسانی در بیمارستان شهید بهشتی با تحلیل کارکردهای سازمانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره تلفیق مدیریت کیفیت و مدیریت منابع انسانی در بیمارستان شهید بهشتی با تحلیل کارکردهای سازمانی دارای ۱۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره تلفیق مدیریت کیفیت و مدیریت منابع انسانی در بیمارستان شهید بهشتی با تحلیل کارکردهای سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره تلفیق مدیریت کیفیت و مدیریت منابع انسانی در بیمارستان شهید بهشتی با تحلیل کارکردهای سازمانی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره تلفیق مدیریت کیفیت و مدیریت منابع انسانی در بیمارستان شهید بهشتی با تحلیل کارکردهای سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره تلفیق مدیریت کیفیت و مدیریت منابع انسانی در بیمارستان شهید بهشتی با تحلیل کارکردهای سازمانی :

این پروژه در خصوص فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره تلفیق مدیریت کیفیت و مدیریت منابع انسانی در بیمارستان شهید بهشتی با تحلیل کارکردهای سازمانی می‌باشد که مشتمل بر تعریف مدیریت کیفیت و منابع انسانی، آثار مدیریت کیفیت در سازمان، اصول و ارکان فلسفی مدیریت کیفیت و موانع و راهکارهای تحقق کیفیت است.

دراین تحقیق به تعریف مدیریت کیفیت و منابع انسانی پرداخته شده است. مبانی مدیریت کیفیت در شش قسمت بررسی شده و موانع آن در دو سطح مدیریت کیفیت و دولت وچالش‌های دولتی مورد پژوهش قرار گرفته است.

هدف از نوشتن این تحقیق و انتخاب این موضوع آن است که تلفیق مدیریت کیفیت و مدیریت منابع انسانی بررسی شود و همچنین بررسی شود که آیا مدیریت کیفیت می‌تواند مولفه‌های مدیریت منابع انسانی را تحت تاثیر قراردهد یا خیر؟

روش پژوهش دراین تحقیق آماری – توصیفی می‌باشد که داده‌های جمع‌آوری شده ازطریق پرسشنامه وارد برنامه‌ی Spss شده و تحلیل داده‌ها بصورت جدول و نمودار گزارش شده است. جامعه‌ی آماری ۵۰۰ نفر می‌باشد که در سال ۱۳۹۲ دربیمارستان شهید بهشتی مشغول بکار هستند و نمونه‌ی انتخاب شده ۲۰۰ نفر است، و پرسشنامه‌ی این پژوهش دارای ۲۶ سوال می‌باشد.

با توجه به نتایج یافته های پژوهش ، بین توجه به مدیریت انسانی و مدیریت کیفیت ، بین آموزش کارکنان و مدیریت کیفیت و همچنین بین مشارکت کارکنان در تصمیمات و مدیریت کیفیت ، بااطمینان ۹۵ درصد و سطح خطای صفر، رابطه‌ی معناداری وجود دارد.

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره تلفیق مدیریت کیفیت و مدیریت منابع انسانی در بیمارستان شهید بهشتی با تحلیل کارکردهای سازمانی
فهرست مطالب:

چکیده‌أ

مقدمه. ‌ب

فصل اول: کلیات پژوهش

۱-۱- بیان مسئله. ۲

۱-۲- اهمیت و ضرورت موضوع. ۳

۱-۳-اهداف پژوهش… ۴

۱-۳-۱-هدف اصلی.. ۴

۱-۳-۲- اهداف فرعی.. ۴

۱-۴- فرضیات پژوهش… ۴

۱-۵- تعریف اصطلاحات پژوهش… ۴

۱-۶- پیشینه پژوهش… ۶

فصل دوم: ادبیات پژوهش

۲-۱- مدیریت جامع کیفیت.. ۱۰

۲-۲-تعریف مدیریت جامع کیفیت (TQM)11

۲-۳- ارکان فلسفی مدیریت جامع کیفیت.. ۱۱

۲-۳-۱- فرایندگرایی.. ۱۱

۲-۳-۲- مشتری‌محوری.. ۱۱

۲-۳-۳- ارتقای مستمر و فراگیر فرایندها و سیستم‌ها۱۱

۲-۴- اصول مدیریت جامع کیفیت.. ۱۲

۲-۵- نقش مدیریت جامع درتغییرات سازمانی.. ۱۵

۲-۵-۱- تغییر فرهنگی:۱۵

۲-۶- محدودیت های مدیریت کیفیت جامع. ۱۶

۲-۶-۱- مدیریت کیفیت جامع و دولت.. ۱۶

۲-۶-۲- چالشهای دولتی:۱۷

۲-۷- ارتباطات و آموزش مدیریت کیفیت جامع. ۱۹

۲-۸-سنجش و اندازه گیری مدیریت جامع. ۲۰

۲-۸-۱- مشتریان:۲۱

۲-۸-۲-اهداف استراتژیک:۲۱

۲-۹- اثرات مدیریت کیفیت جامع درسازمان. ۲۲

۲-۹-۱-دیدگاه ضمنی از سازمان. ۲۲

۲-۹-۲-جهت زمانی اولیه:۲۲

۲-۹-۳-تاثیر بر فرهنگ سازمانی.. ۲۳

۲-۹-۴-الزامات رهبری:۲۳

۲-۹-۵-تاکید بر کنترل مدیریت.. ۲۴

۲-۱۰-مدیریت کیفیت جامع ومشتری مداری.. ۲۴

۲-۱۱-کیفیت خدمات.. ۲۶

۲-۱۱-۱-ابعاد و عوامل کیفیت خدمات.. ۲۶

۲-۱۲-مدیریت منابع انسانی.. ۲۷

۲-۱۳-فلسفه مدیریت منابع انسانی.. ۲۹

۲-۱۴-رویکردهای مدیریت منابع انسانی.. ۲۹

۲-۱۵-اهداف مدیریت منابع انسانی.. ۳۰

۲-۱۶-تحولات در مفهوم مدیریت منابع انسانی.. ۳۰

۲-۱۷-نقش شایستگی های منابع انسانی و کیفیت.. ۳۱

۲-۱۸-نقش استراتژیک فرآیند مدیریت منابع انسانی در پیاده سازی TQM.. 32

۲-۱۹-پیشینه پژوهش… ۳۶

۲-۱۹-۱-تحقیقات داخلی:۳۶

۲-۱۹-۲-تحقیقات خارجی:۳۷

فصل سوم: روش تحقیق

۳-۱-روش تحقیق.. ۴۱

۳-۲-جامعه آماری.. ۴۱

۳-۳-حجم نمونه و روش نمونه گیری.. ۴۲

۳-۴-ابزار پژوهش… ۴۲

۳-۵-روش گردآوری داده ها۴۳

۳-۶ -روایی وپایایی پرسشنامه. ۴۴

۳-۶-۱-روایی(اعتبار):۴۴

۳-۶-۲-پایایی(اعتماد):۴۴

۳-۷ -متغیرهای تحقیق.. ۴۵

۳-۸ – روش تجزیه وتحلیل داده ها۴۵

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش

۴-۱-توصیف داده ها۴۹

۴-۲- فرضیه های پژوهش و تحلیل داده ها۵۲

۴-۲-۱- نتایج توصیفی:۵۳

۴-۳-نتایج استنباطی.. ۸۳

۴-۴-نتایج آزمون فرضیه ها۸۶

فصل پنجم: خلاصه و نتیجه گیری

۵-۱-خلاصه و نتیجه گیری.. ۸۹

۵-۲- پیشنهادات.. ۹۰

منابع و مأخذ. ۹۳

ضمائم. ۹۵

پرسشنامه. ۹۶

خروجی نرم افزار SPSS. 98

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره تلفیق مدیریت کیفیت و مدیریت منابع انسانی در بیمارستان شهید بهشتی با تحلیل کارکردهای سازمانی
فهرست جداول

جدول۳-۱- در رابطه با سوالات پرسشنامه. ۴۳

جدول۳-۲- در رابطه با سوالات پرسشنامه. ۴۳

جدول ۳-۳- طیف سوالات فرضیات.. ۴۵

جدول۴-۱: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب جنسیت.. ۴۹

جدول۴-۲: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب سابقه کار۵۰

جدول۴-۳: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب تحصیلات.. ۵۱

جدول ۴-۴ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱. ۵۳

جدول ۴-۵ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۲. ۵۴

جدول ۴-۶ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۳. ۵۵

جدول ۴-۷ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۴. ۵۶

جدول ۴-۸ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۵. ۵۷

جدول ۴-۹ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۶. ۵۸

جدول ۴-۱۰ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۷. ۵۹

جدول ۴-۱۱ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۸. ۶۰

جدول ۴-۱۲ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۹. ۶۱

جدول ۴-۱۳ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۰. ۶۲

جدول ۴-۱۴ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۱. ۶۳

جدول ۴-۱۵ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۲. ۶۴

جدول ۴-۱۶ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۳. ۶۵

جدول ۴-۱۷ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۴. ۶۶

جدول ۴-۱۸ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۵. ۶۷

جدول ۴-۱۹ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۶. ۶۸

جدول ۴-۲۰ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۷. ۶۹

جدول ۴-۲۱ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۸. ۷۰

جدول ۴-۲۲ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۹. ۷۱

جدول ۴-۲۳ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۰. ۷۲

جدول ۴-۲۴ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۱. ۷۳

جدول ۴-۲۵ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۲. ۷۴

جدول ۴-۲۶ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۳. ۷۵

جدول ۴-۲۷ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۴. ۷۶

جدول ۴-۲۸ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۵. ۷۷

جدول۴-۲۹: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۶. ۷۸

جدول ۴-۳۰ : ارزیابی سطح آموزش کارکنان در زمینه های آماری و مهارتهای کاری:۷۹

جدول ۴-۳۱ : ارزیابی سطح مشارکت کارکنان در تصمیمات مربوط به کیفیت.. ۸۰

جدول ۴-۳۲ : مدیریت منابع انسانی.. ۸۱

جدول۳۳:سطح توجه به مدیریت کیفیت.. ۸۲

جدول۴-۳۴: خلاصه داده های ضریب همبستگی اسپیرمن برای فرضیه اول پژوهش… ۸۳

جدول۴-۳۵: خلاصه داده های ضریب همبستگی اسپیرمن برای فرضیه دوم پژوهش… ۸۴

جدول۴-۳۶: خلاصه داده های ضریب همبستگی اسپیرمن برای فرضیه سوم پژوهش… ۸۵

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره تلفیق مدیریت کیفیت و مدیریت منابع انسانی در بیمارستان شهید بهشتی با تحلیل کارکردهای سازمانی
فهرست نمودار ها

نمودار۴-۱: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب جنسیت.. ۴۹

نمودار۴-۲: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب سابقه کار۵۰

نمودار۴-۳: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب تحصیلات.. ۵۱

نمودار ۴-۴ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱. ۵۳

نمودار ۴-۵ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲. ۵۴

نمودار ۴-۶ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۳. ۵۵

نمودار ۴-۷ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۴. ۵۶

نمودار ۴-۸ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۵. ۵۷

نمودار ۴-۹ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۶. ۵۸

نمودار ۴-۱۰ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۷. ۵۹

نمودار ۴-۱۱ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۸. ۶۰

نمودار ۴-۱۲ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۹. ۶۱

نمودار ۴-۱۳ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۰. ۶۲

نمودار ۴-۱۴ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۱. ۶۳

نمودار ۴-۱۵ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۲. ۶۴

نمودار ۴-۱۶ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱۳. ۶۵

نمودار ۴-۱۷ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۴. ۶۶

نمودار ۴-۱۸ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۵. ۶۷

نمودار ۴-۱۹ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۶. ۶۸

نمودار ۴-۲۰ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۷. ۶۹

نمودار۴-۲۱ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۸. ۷۰

نمودار ۴-۲۲ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۹. ۷۱

نمودار ۴-۲۳ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۰. ۷۲

نمودار ۴-۲۴ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۱. ۷۳

نمودار ۴-۲۵ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۲. ۷۴

نمودار ۴-۲۶ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۳. ۷۵

نمودار ۴-۲۷ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۴. ۷۶

نمودار ۴-۲۸ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۵. ۷۷

نمودار ۴-۲۹ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۶. ۷۸

نمودار ۴-۳۰ : ارزیابی سطح آموزش کارکنان در زمینه های آماری و مهارتهای کاری.. ۷۹

نمودار۴-۳۱ : ارزیابی سطح مشارکت کارکنان در تصمیمات مربوط به کیفیت.. ۸۰

نمودار ۴-۳۲ : مدیریت منابع انسانی.. ۸۱

نمودار ۴-۳۳ : سطح توجه به مدیریت کیفیت.. ۸۲

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.