فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره تلفیق مدیریت کیفیت و مدیریت منابع انسانی در بیمارستان شهید بهشتی با تحلیل کارکردهای سازمانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره تلفیق مدیریت کیفیت و مدیریت منابع انسانی در بیمارستان شهید بهشتی با تحلیل کارکردهای سازمانی دارای ۱۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره تلفیق مدیریت کیفیت و مدیریت منابع انسانی در بیمارستان شهید بهشتی با تحلیل کارکردهای سازمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره تلفیق مدیریت کیفیت و مدیریت منابع انسانی در بیمارستان شهید بهشتی با تحلیل کارکردهای سازمانی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره تلفیق مدیریت کیفیت و مدیریت منابع انسانی در بیمارستان شهید بهشتی با تحلیل کارکردهای سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره تلفیق مدیریت کیفیت و مدیریت منابع انسانی در بیمارستان شهید بهشتی با تحلیل کارکردهای سازمانی :
این پروژه در خصوص فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره تلفیق مدیریت کیفیت و مدیریت منابع انسانی در بیمارستان شهید بهشتی با تحلیل کارکردهای سازمانی میباشد که مشتمل بر تعریف مدیریت کیفیت و منابع انسانی، آثار مدیریت کیفیت در سازمان، اصول و ارکان فلسفی مدیریت کیفیت و موانع و راهکارهای تحقق کیفیت است.
دراین تحقیق به تعریف مدیریت کیفیت و منابع انسانی پرداخته شده است. مبانی مدیریت کیفیت در شش قسمت بررسی شده و موانع آن در دو سطح مدیریت کیفیت و دولت وچالشهای دولتی مورد پژوهش قرار گرفته است.
هدف از نوشتن این تحقیق و انتخاب این موضوع آن است که تلفیق مدیریت کیفیت و مدیریت منابع انسانی بررسی شود و همچنین بررسی شود که آیا مدیریت کیفیت میتواند مولفههای مدیریت منابع انسانی را تحت تاثیر قراردهد یا خیر؟
روش پژوهش دراین تحقیق آماری – توصیفی میباشد که دادههای جمعآوری شده ازطریق پرسشنامه وارد برنامهی Spss شده و تحلیل دادهها بصورت جدول و نمودار گزارش شده است. جامعهی آماری ۵۰۰ نفر میباشد که در سال ۱۳۹۲ دربیمارستان شهید بهشتی مشغول بکار هستند و نمونهی انتخاب شده ۲۰۰ نفر است، و پرسشنامهی این پژوهش دارای ۲۶ سوال میباشد.
با توجه به نتایج یافته های پژوهش ، بین توجه به مدیریت انسانی و مدیریت کیفیت ، بین آموزش کارکنان و مدیریت کیفیت و همچنین بین مشارکت کارکنان در تصمیمات و مدیریت کیفیت ، بااطمینان ۹۵ درصد و سطح خطای صفر، رابطهی معناداری وجود دارد.
فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره تلفیق مدیریت کیفیت و مدیریت منابع انسانی در بیمارستان شهید بهشتی با تحلیل کارکردهای سازمانی
فهرست مطالب:
چکیدهأ
مقدمه. ب
فصل اول: کلیات پژوهش
۱-۱- بیان مسئله. ۲
۱-۲- اهمیت و ضرورت موضوع. ۳
۱-۳-اهداف پژوهش… ۴
۱-۳-۱-هدف اصلی.. ۴
۱-۳-۲- اهداف فرعی.. ۴
۱-۴- فرضیات پژوهش… ۴
۱-۵- تعریف اصطلاحات پژوهش… ۴
۱-۶- پیشینه پژوهش… ۶
فصل دوم: ادبیات پژوهش
۲-۱- مدیریت جامع کیفیت.. ۱۰
۲-۲-تعریف مدیریت جامع کیفیت (TQM)11
۲-۳- ارکان فلسفی مدیریت جامع کیفیت.. ۱۱
۲-۳-۱- فرایندگرایی.. ۱۱
۲-۳-۲- مشتریمحوری.. ۱۱
۲-۳-۳- ارتقای مستمر و فراگیر فرایندها و سیستمها۱۱
۲-۴- اصول مدیریت جامع کیفیت.. ۱۲
۲-۵- نقش مدیریت جامع درتغییرات سازمانی.. ۱۵
۲-۵-۱- تغییر فرهنگی:۱۵
۲-۶- محدودیت های مدیریت کیفیت جامع. ۱۶
۲-۶-۱- مدیریت کیفیت جامع و دولت.. ۱۶
۲-۶-۲- چالشهای دولتی:۱۷
۲-۷- ارتباطات و آموزش مدیریت کیفیت جامع. ۱۹
۲-۸-سنجش و اندازه گیری مدیریت جامع. ۲۰
۲-۸-۱- مشتریان:۲۱
۲-۸-۲-اهداف استراتژیک:۲۱
۲-۹- اثرات مدیریت کیفیت جامع درسازمان. ۲۲
۲-۹-۱-دیدگاه ضمنی از سازمان. ۲۲
۲-۹-۲-جهت زمانی اولیه:۲۲
۲-۹-۳-تاثیر بر فرهنگ سازمانی.. ۲۳
۲-۹-۴-الزامات رهبری:۲۳
۲-۹-۵-تاکید بر کنترل مدیریت.. ۲۴
۲-۱۰-مدیریت کیفیت جامع ومشتری مداری.. ۲۴
۲-۱۱-کیفیت خدمات.. ۲۶
۲-۱۱-۱-ابعاد و عوامل کیفیت خدمات.. ۲۶
۲-۱۲-مدیریت منابع انسانی.. ۲۷
۲-۱۳-فلسفه مدیریت منابع انسانی.. ۲۹
۲-۱۴-رویکردهای مدیریت منابع انسانی.. ۲۹
۲-۱۵-اهداف مدیریت منابع انسانی.. ۳۰
۲-۱۶-تحولات در مفهوم مدیریت منابع انسانی.. ۳۰
۲-۱۷-نقش شایستگی های منابع انسانی و کیفیت.. ۳۱
۲-۱۸-نقش استراتژیک فرآیند مدیریت منابع انسانی در پیاده سازی TQM.. 32
۲-۱۹-پیشینه پژوهش… ۳۶
۲-۱۹-۱-تحقیقات داخلی:۳۶
۲-۱۹-۲-تحقیقات خارجی:۳۷
فصل سوم: روش تحقیق
۳-۱-روش تحقیق.. ۴۱
۳-۲-جامعه آماری.. ۴۱
۳-۳-حجم نمونه و روش نمونه گیری.. ۴۲
۳-۴-ابزار پژوهش… ۴۲
۳-۵-روش گردآوری داده ها۴۳
۳-۶ -روایی وپایایی پرسشنامه. ۴۴
۳-۶-۱-روایی(اعتبار):۴۴
۳-۶-۲-پایایی(اعتماد):۴۴
۳-۷ -متغیرهای تحقیق.. ۴۵
۳-۸ – روش تجزیه وتحلیل داده ها۴۵
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش
۴-۱-توصیف داده ها۴۹
۴-۲- فرضیه های پژوهش و تحلیل داده ها۵۲
۴-۲-۱- نتایج توصیفی:۵۳
۴-۳-نتایج استنباطی.. ۸۳
۴-۴-نتایج آزمون فرضیه ها۸۶
فصل پنجم: خلاصه و نتیجه گیری
۵-۱-خلاصه و نتیجه گیری.. ۸۹
۵-۲- پیشنهادات.. ۹۰
منابع و مأخذ. ۹۳
ضمائم. ۹۵
پرسشنامه. ۹۶
خروجی نرم افزار SPSS. 98
فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره تلفیق مدیریت کیفیت و مدیریت منابع انسانی در بیمارستان شهید بهشتی با تحلیل کارکردهای سازمانی
فهرست جداول
جدول۳-۱- در رابطه با سوالات پرسشنامه. ۴۳
جدول۳-۲- در رابطه با سوالات پرسشنامه. ۴۳
جدول ۳-۳- طیف سوالات فرضیات.. ۴۵
جدول۴-۱: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب جنسیت.. ۴۹
جدول۴-۲: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب سابقه کار۵۰
جدول۴-۳: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب تحصیلات.. ۵۱
جدول ۴-۴ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱. ۵۳
جدول ۴-۵ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۲. ۵۴
جدول ۴-۶ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۳. ۵۵
جدول ۴-۷ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۴. ۵۶
جدول ۴-۸ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۵. ۵۷
جدول ۴-۹ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۶. ۵۸
جدول ۴-۱۰ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۷. ۵۹
جدول ۴-۱۱ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۸. ۶۰
جدول ۴-۱۲ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۹. ۶۱
جدول ۴-۱۳ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۰. ۶۲
جدول ۴-۱۴ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۱. ۶۳
جدول ۴-۱۵ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۲. ۶۴
جدول ۴-۱۶ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۳. ۶۵
جدول ۴-۱۷ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۴. ۶۶
جدول ۴-۱۸ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۵. ۶۷
جدول ۴-۱۹ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۶. ۶۸
جدول ۴-۲۰ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۷. ۶۹
جدول ۴-۲۱ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۸. ۷۰
جدول ۴-۲۲ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۹. ۷۱
جدول ۴-۲۳ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۰. ۷۲
جدول ۴-۲۴ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۱. ۷۳
جدول ۴-۲۵ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۲. ۷۴
جدول ۴-۲۶ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۳. ۷۵
جدول ۴-۲۷ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۴. ۷۶
جدول ۴-۲۸ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۵. ۷۷
جدول۴-۲۹: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۶. ۷۸
جدول ۴-۳۰ : ارزیابی سطح آموزش کارکنان در زمینه های آماری و مهارتهای کاری:۷۹
جدول ۴-۳۱ : ارزیابی سطح مشارکت کارکنان در تصمیمات مربوط به کیفیت.. ۸۰
جدول ۴-۳۲ : مدیریت منابع انسانی.. ۸۱
جدول۳۳:سطح توجه به مدیریت کیفیت.. ۸۲
جدول۴-۳۴: خلاصه داده های ضریب همبستگی اسپیرمن برای فرضیه اول پژوهش… ۸۳
جدول۴-۳۵: خلاصه داده های ضریب همبستگی اسپیرمن برای فرضیه دوم پژوهش… ۸۴
جدول۴-۳۶: خلاصه داده های ضریب همبستگی اسپیرمن برای فرضیه سوم پژوهش… ۸۵
فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره تلفیق مدیریت کیفیت و مدیریت منابع انسانی در بیمارستان شهید بهشتی با تحلیل کارکردهای سازمانی
فهرست نمودار ها
نمودار۴-۱: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب جنسیت.. ۴۹
نمودار۴-۲: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب سابقه کار۵۰
نمودار۴-۳: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب تحصیلات.. ۵۱
نمودار ۴-۴ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱. ۵۳
نمودار ۴-۵ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲. ۵۴
نمودار ۴-۶ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۳. ۵۵
نمودار ۴-۷ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۴. ۵۶
نمودار ۴-۸ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۵. ۵۷
نمودار ۴-۹ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۶. ۵۸
نمودار ۴-۱۰ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۷. ۵۹
نمودار ۴-۱۱ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۸. ۶۰
نمودار ۴-۱۲ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۹. ۶۱
نمودار ۴-۱۳ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۰. ۶۲
نمودار ۴-۱۴ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۱. ۶۳
نمودار ۴-۱۵ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۲. ۶۴
نمودار ۴-۱۶ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱۳. ۶۵
نمودار ۴-۱۷ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۴. ۶۶
نمودار ۴-۱۸ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۵. ۶۷
نمودار ۴-۱۹ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۶. ۶۸
نمودار ۴-۲۰ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۷. ۶۹
نمودار۴-۲۱ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۸. ۷۰
نمودار ۴-۲۲ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۹. ۷۱
نمودار ۴-۲۳ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۰. ۷۲
نمودار ۴-۲۴ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۱. ۷۳
نمودار ۴-۲۵ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۲. ۷۴
نمودار ۴-۲۶ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۳. ۷۵
نمودار ۴-۲۷ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۴. ۷۶
نمودار ۴-۲۸ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۵. ۷۷
نمودار ۴-۲۹ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۶. ۷۸
نمودار ۴-۳۰ : ارزیابی سطح آموزش کارکنان در زمینه های آماری و مهارتهای کاری.. ۷۹
نمودار۴-۳۱ : ارزیابی سطح مشارکت کارکنان در تصمیمات مربوط به کیفیت.. ۸۰
نمودار ۴-۳۲ : مدیریت منابع انسانی.. ۸۱
نمودار ۴-۳۳ : سطح توجه به مدیریت کیفیت.. ۸۲
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 