فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نگرش کارکنان دانشگاه پیام نور نسبت به اجرای نظام S5 و سیستم مدیریت دانش


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نگرش کارکنان دانشگاه پیام نور نسبت به اجرای نظام S5 و سیستم مدیریت دانش دارای ۱۱۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نگرش کارکنان دانشگاه پیام نور نسبت به اجرای نظام S5 و سیستم مدیریت دانش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نگرش کارکنان دانشگاه پیام نور نسبت به اجرای نظام S5 و سیستم مدیریت دانش۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نگرش کارکنان دانشگاه پیام نور نسبت به اجرای نظام S5 و سیستم مدیریت دانش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نگرش کارکنان دانشگاه پیام نور نسبت به اجرای نظام S5 و سیستم مدیریت دانش :

مساله را در یک تعریف کلی می توان به شیوه های زیر تعریف کرد:

۱. وضعیتی که بیانگر فاصله بین واقعیت موجود با وضعیت مطلوب است.

۲. مساله مانعی است که بر سر راه دستیابی به هدف پدیدار شده است.

در دوره کنونی (قرن۲۱) که شاهد تحولات چشمگیر در حوزه های مختلفی چون علمی، اجتماعی و فرهنگی هستیم و روز به روز هم پیشرفت های بسیاری در علوم و فنون و ارتباطات در جریان است باید به ارتقاء ساختار مکانی که منشاء اکثر تغییرات و تحولات و پیشرفت افراد یعنی دانشگاه است، بیاندیشیم.

دانشگاه، مکانی که از نزدیک تغییرات و تحولات در حوزه های گوناگون را درک و لمس می نماید، جایی که دانشجو در آن پرورش می یابد و بیشتر وقت و فکر خود را در آن جا صرف می کند.

به همین جهت به دو موضوع که در مقدمه نیز اشاره شد و قادرند تا سازمان را در این زمینه یاری دهند، یعنی نظام آراستگی وسیستم مدیریت دانش اشاره می کنیم.

نظام آراستگی «s5»، نظامی که بر مدیریت مطلوب محیط کار استوار است و نتایج با ارزشی در سامان دهی و مرتب کردن محیط های کاری و ایجاد عادات مطلوب و فرهنگ مشتری گرایی داشته است. با توجه به این موضوع که محیط های آراسته در شکل دادن عقاید و دیدگاه های مثبت درباره کارکنان نقش دارند.

سیستم مدیریت دانش که راز موفقیت سازمانها در قرن ۲۱است.

مدیریت دانش رسیدن به اهداف سازمان با استفاده ی بهینه از دانش با توانایی یک سازمان در استفاده از سرمایه معنوی (تجربه،دانش فردی نزد هر فرد) ودانش دسته جمعی به منظور دستیابی به اهداف خود از طریق فرآیندی شامل تولید دانش، تسهیم دانش و استفاده از آن به کمک فناوری است. برای بهینه سازی ارتباطات میان کارمندان و بین رده های بالای مدیریت در سازمان بکار گرفته می شود و در واقع به ایجاد فرهنگ اشتراک دانش میان کارکنان کمک می کند.

اکنون با عنایت به موارد گفته شده باید بگوییم این تحقیق در پی آن است اطلاعاتی را با استفاده از نگرش کارکنان دانشگاه نسبت به اجرایی شدن نظام آراستگی و سیستم مدیریت دانش در دانشگاه، کسب نماید.

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نگرش کارکنان دانشگاه پیام نور نسبت به اجرای نظام S5 و سیستم مدیریت دانش
فهرست مطالب

۱-۱. مقدمه۵

۱-۲. بیان مسئله۶

۱-۳. اهداف تحقیق۷

۱-۳-۱. اهداف اصلی:۸

۱-۴. اهمیت و ضرورت تحقیق۹

۱-۵. روش تحقیق۱۱

۱-۶. جامعه و نمونه آماری۱۲

۱-۶-۱. جامعه آماری:۱۲

۱-۶-۲.نمونه آماری:۱۲

۱-۷. فرضیه های تحقیق۱۲

۱-۸. متغییرهای اصلی تحقیق۱۳

۱-۹. قلمرو تحقیق۱۳

۱-۹-۱. قلمرو مکانی تحقیق:۱۳

۱-۹-۲. قلمرو زمانی تحقیق:۱۳

۱-۱۰. چارچوب نظری تحقیق۱۳

۱-۱۱. مدل مفهومی تحقیق۱۴

۱-۱۲. ابزار گردآوری اطلاعات۱۶

۱-۱۳. محدودیت و مشکلات تحقیق۱۶

۱-۱۴. تعریف واژگان و اصطلاحات تخصصی۱۷

۱-۱۴-۱. نگرش:۱۷

۱-۱۴-۲. نظام (سیستم یا سامانه):۱۷

۱-۱۴-۳. نظامs5:17

۱-۱۴-۴. مدیریت دانش:۱۸

۱-۱۴-۵. دانش:۱۸

الف) پیشینه یابی نظری تحقیق۲۰

۲ـ۱. مقدمه۲۰

۲ـ۲. مدیریت دانش۲۰

۲ـ۲ـ۱. تعریف مدیریت دانش۲۰

۲ـ۲ـ۲. تاریخچه مدیریت دانش۲۱

۲-۲-۳. انواع دانش۲۲

۲ـ۲ـ۴. رابطه داده، اطلاعات و دانش۲۲

۲ـ۲ـ۵. سازمان یادگیرنده۲۳

۲ـ۲ـ۶. ویژگی های دانش۲۵

۲ـ۲ـ۷. قلمرو دانش۲۵

۲ـ۲ـ۸. فرایند دانش۲۶

۲ـ۲ـ۹. کارکرد های دانش۲۶

۲ـ۲ـ۱۰. منابع دانش۲۷

۲ـ۲ـ۱۱. تبدیل دانش۲۷

۲ـ۲ـ۱۲. روش های مدیریت دانش۲۸

۲ـ۲ـ۱۳. برنامه های مدیریت دانش۲۸

۲ـ۲ـ۱۴. اهداف مدیریت دانش۲۹

۲ـ۲ـ۱۵. آموزش مدیریت دانش۲۹

۲ـ۲ـ۱۶. فواید مدیریت دانش۳۰

۲ـ۲ـ۱۷. دیگر مزایای مدیریت دانش۳۰

۲ـ۲ـ۱۸. اهرم های دانش۳۱

۲ـ۲ـ۱۹. خطرات و دام ها۳۲

۲ـ۲ـ۲۰. چالش های مدیریت دانش۳۳

۲ـ۳. نظام آراستگی۳۴

۲ـ۳ـ۱. نظام آراستگی چیست؟۳۴

۲-۳-۲. تاریخچه شکل گیری s534

۲-۳-۳. اجرای نظام آراستگی در صنایع ایران۳۵

۲-۳-۴. آثار روانی آراستگی محیط کار۳۶

۲ـ۳ـ۵. نظام آراستگی در فرهنگ ایران۳۷

۲ـ۳ـ۶. شرح کوتاهی پیرامونs537

۲ـ۳ـ۷. پیاده سازی نظام آراستگی۴۰

۲ـ۳ـ۸. نهضت برچسب قرمز۴۰

۲ـ۳ـ۹. ممیزی ساماندهی۴۱

۲ـ۳ـ۱۰. دلایل اجرای برنامهs542

۲ـ۳ـ۱۱. اهداف نظام آراستگی۴۳

۲ـ۳ـ۱۲. فواید اجرای نظام آراستگی۴۳

۲ـ۳ـ۱۳. تضمین استقرار نظام s544

۲ـ۳ـ۱۴. موانع و مشکلات نظام s545

۲ـ۳ـ۱۵. هزینه های اجرای نظام s545

۲ـ۴.دانشگاه پیام نور آران و بیدگل۵۵

۳-۱. مقدمه۵۸

۳-۲. روش شناسی تحقیق۵۸

۳-۳. روش چیسست؟۵۸

۳-۴. ویژگی های کلی روش:۵۹

۳-۵. انواع تحقیق۵۹

۳-۵-۱. طبقه بندی انواع تحقیق بر اساس هدف۶۰

۳-۵-۱-۱. تحقیق بنیادی(پایه ای)۶۰

۳-۵-۱-۲.تحقیق کاربردی۶۰

۳-۵-۱-۳.تحقیق و توسعه۶۱

۳-۵-۱-۴.تحقیقات ارزیابی۶۱

۳-۵-۱-۵.تحقیقات عملی(کاری)۶۱

۳-۵-۲. طبقه بندی انواع تحقیق بر اساس روش۶۲

۳-۵-۲-۱. روش تاریخی۶۲

۳-۵-۲-۲.روش توصیفی-کیفی۶۲

۳-۵-۲-۳. روش پیمایشی(زمینه یابی)۶۳

۳-۵-۲-۴. روش تحلیل محتوایی۶۳

۳-۵-۲-۵. تحقیق میدانی۶۳

۳-۵-۲-۶. تحقیق مورد کاوانه۶۳

۳-۵-۲-۷. پانل۶۴

۳-۵-۲-۸. تحقیق همبستگی۶۴

۳-۵-۲-۹. پژوهش های علی(آزمایشی)۶۴

۳-۶. روش ها و ابزار گردآوری اطلاعات۶۵

۳-۶-۱. پرسشنامه۶۵

*محاسن پرسشنامه:۶۵

*معایب پرسشنامه:۶۶

۳-۶-۲. مصاحبه۶۶

*انواع مصاحبه:۶۶

*مزایای مصاحبه:۶۷

۳-۶-۳. مشاهده۶۷

*مزایای مشاهده۶۷

*معایب مشاهده۶۸

۳-۶-۴. بررسی مدارک و اسناد (مراجعه به کتابخانه)۶۸

۳-۷. روش جمع آوری داده های پژوهش۶۹

۳-۸. جامعه و نمونه آماری۶۹

۳-۸-۱. جامعه آماری:۶۹

۳-۸-۲. نمونه آماری:۶۹

۳-۸-۳. عوامل موثر بر تعیین اندازه نمونه:۷۰

۳-۸-۴. مزایای نمونه گیری:۷۰

۳-۸-۵. اشتباهات نمونه گیری:۷۰

۳-۸-۶. انواع روش های نمونه گیری:۷۱

۳-۹. آمار چیست؟۷۲

۳-۹-۱. انواع آمار۷۲

۳-۱۰. مقیاس اندازه گیری متغییر ها۷۳

۳-۱۱. مقیاس اندازه گیری نگرش ها۷۴

۳-۱۲. مراحل طراحی پرسشنامه۷۴

۳-۱۳. روایی و پایایی پرسشنامه۷۵

۳-۱۴. روایی (اعتبار)۷۵

۳-۱۴-۱. انواع اعتبار:۷۶

۳-۱۵. پایایی۷۶

۳-۱۶. روش تجزیه و تحلیل آماری۷۷

۴-۱. مقدمه۷۹

۲-۴. آمار توصیفی:۸۰

منابع و ماخذ:۱۰۱

پیوست ۱۰۲

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.