فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رابطه هوش عاطفی با بهره‌وری سازمانی در میان کارکنان آموزش و پرورش


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رابطه هوش عاطفی با بهره‌وری سازمانی در میان کارکنان آموزش و پرورش دارای ۲۶۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رابطه هوش عاطفی با بهره‌وری سازمانی در میان کارکنان آموزش و پرورش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رابطه هوش عاطفی با بهره‌وری سازمانی در میان کارکنان آموزش و پرورش۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رابطه هوش عاطفی با بهره‌وری سازمانی در میان کارکنان آموزش و پرورش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رابطه هوش عاطفی با بهره‌وری سازمانی در میان کارکنان آموزش و پرورش :

هوش عاطفی بیانگر آن است که در روابط اجتماعی و در بده بستانهای روانی و عاطفی در شرایط خاص چه عملی مناسب و چه عملی نامناسب است. یعنی اینکه فرد در شرایط مختلف بتواند امید را در خود همیشه زنده نگه دارد ، با دیگران همدلی نماید، احساسات دیگران را بشنود، برای به دست آوردن پاداش بزرگتر ، پاداشهای کوچک را نادیده انگارد .

در واقع هوش عاطفی تعیین می کند از مهارتهای خود چگونه به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم. در سال ۱۹۸۵ یک دانشجوی آمریکایی مقطع دکترا در رشته هنر پایان نامه ای را به اتمام رسانید که در آن از عنوان هوش عاطفی استفاده کرد. به نظر می رسد اولین اصطلاح هوش عاطفی در محافل علمی و آکادمیک به این دانشجو باز می گردد (هینز[۱]، ۲۰۰۲).

سپس در سال ۱۹۹۰ دو تن از استادان دانشگاههای آمریکا به نام جان میو و پیتر سالوری بر اساس تحقیقات خودشان مقاله هایی در زمینه هوش عاطفی را به چاپ رساندند . تحقیقات آنها نشان داد هوش ذهنی و عاطفی دو مقوله ای متفاوت می باشند که هر کدام مروبط به بخشی از فرایند ذهنی محسوب می شوند .

هوش هیجانی به سه دسته توانایی ذهنی اشاره دارد که یک دسته آن توانایی های بسیار اساسی است که در برگیرنده ادراک و تشخیص عواطف خود و دیگران می باشد، به عبارتی افرادی که هوش هیجانی بالایی دارند می دانند که خود یا دیگران در یک لحظه خاص، در چه نوع حالت هیجانی به سر می برند .

فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رابطه هوش عاطفی با بهره‌وری سازمانی در میان کارکنان آموزش و پرورش
فهرست مطالب

فصل اول: کلیات.. ۸

۱-۱- مقدمه. ۸

۱-۲- بیان مسئله. ۹

۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش… ۱۱

۱-۴- اهداف پزوهش… ۱۲

۱-۴-۱- اهداف عام. ۱۲

۱-۴-۲- اهداف خاص… ۱۲

۱-۵- فرضیات پژوهش… ۱۲

۱-۶- سوالات پژوهش… ۱۳

۱-۷- تعاریف نظری و عملیاتی.. ۱۳

۱-۷-۱- تعاریف نظری.. ۱۳

۱-۷-۲- تعاریف عملیاتی.. ۱۴

فصل دوم. ۱۶

۲-۱- هوش عاطفی چیست؟. ۱۶

۲-۲- اندازه گیری هوش عاطفی.. ۱۹

۲-۳- آموزش و تقویت هوش عاطفی.. ۲۱

۲-۴- ابعاد هوش عاطفی در مدیریت و رهبری.. ۲۲

۲-۵- اهمیت هوش عاطفی در چیست؟. ۲۴

۲-۶- هوش عاطفی در سازمان چگونه عمل می کند؟. ۲۵

۲-۷- هوش عاطفی و عملکرد اثربخش… ۲۶

۲-۸- نمودهای هوش عاطفی در محیط کاری.. ۲۶

۲-۹- آموزش و یادگیری هوش عاطفی در سازمان. ۲۹

۲-۱۰- هوش عاطفی ابزاری نوین در مدیریت بازار۳۱

۲-۱۱- چارچوب قابلیت هوش عاطفی.. ۳۲

۲-۱۱-۱- قابلیت فردی.. ۳۳

۲-۱۱-۲- قابلیتهای اجتماعی.. ۳۸

۲-۱۲- هوش هیجانی، رهبری فضا و عملکرد سازمانی.. ۴۵

۲-۱۳- خوشه مدیریت بر خود ـ کنترل حالت درونی ـ تکانه ها و منابع. ۴۷

۲-۱۳-۱- خوشه آگاهی اجتماعی.. ۴۹

۲-۱۳-۲- خوشه مدیریت روابط.. ۵۰

۲-۱۴- هوش عاطفی و پیشرفت شغلی.. ۵۱

۲-۱۵- چگونگی استفاده از هوش عاطفی در انتخاب شغل و ارتقای شغلی.. ۵۶

۲-۱۵-۱- مرحله اول : توصیف شغل.. ۵۶

۲-۱۵-۲- مرحله دوم: انتخاب ابزار مناسب برای ارزیابی.. ۵۷

۲-۱۵-۳- مرحله سوم: ارزشیابی و معرفی افراد شایسته. ۵۷

۲-۱۶- هوش عاطفی و آموزش… ۵۷

۲-۱۶-۱- روش های صحیح اجرای برنامه آموزش هوش عاطفی.. ۵۹

۲-۱۷- هوش عاطفی و اصلاح مدیریت.. ۶۰

۲-۱۸- تعلیم و آموزش هوش عاطفی.. ۶۱

۲-۱۹- روش صحیح آموزش هوش عاطفی.. ۶۴

۲-۱۹-۱- جلب توجه مدیران. ۶۴

۲-۱۹-۲- آماده نمودن و جمع بندی اهداف برنامه. ۶۷

۲-۲۰- رشد و توسعه هوش عاطفی.. ۶۷

۲-۲۱- آیا هوش عاطفی در انجام وظیفه شغلی تاثیر دارد؟. ۷۰

۲-۲۲- پیشینه پژوهش… ۷۰

۲-۲۳- مفهوم بهره وری.. ۷۴

۲-۲۳-۱- تعریف بهره وری.. ۷۵

۲-۲۳-۲- بهره وری.. ۷۹

۲-۲۳-۳- محاسن بهره وری.. ۸۱

۲-۲۳-۴- کیفیت بهره وری.. ۸۲

۲-۲۳-۵- عوامل موثر در بهبود بهره وری.. ۸۴

۲-۲۳-۶- عوامل داخلی موثر بر بهره وری موسسات.. ۸۶

۲-۲۳-۷- عوامل خارجی موثر بر بهره وری سازمان. ۸۷

۲-۲۳-۸- عوامل بهره وری کلان. ۸۷

۲-۲۳-۹- بهره وری و اهمیت آن در سازمانهای دولتی.. ۸۹

۲-۲۳-۹-۱- علل پایین بودن سطح بهره وری در سازمانهای دولتی.. ۹۰

۲-۲۳-۹-۲- عوامل درون سازمانی اصلی.. ۹۱

۲-۲۳-۱۰- جایگاه نظام مشراکت در بهره وری سازمانی.. ۹۴

۲-۲۳-۱۱- فلسفه مشارکت در سازمان. ۹۶

۲-۲۳-۱۲- معیارهای ارزیابی جامعیت نظام مشارکت.. ۹۷

۲-۲۳-۱۳- نظام مشارکت و انواع آن. ۹۹

۲-۲۳-۱۳-۱- موانع فراروی مشارکت.. ۱۰۰

۲-۲۳-۱۳-۲- برنامه های مشارکت.. ۱۰۱

۲-۲۳-۱۳-۳- مشارکت کارکنان از طریق نظام پیشنهادها۱۰۲

۲-۲۳-۱۳-۴- مکانیسم اجرایی نظام پیشنهادها۱۰۳

۲-۲۳-۱۳-۵- ساختار نظام پیشنهادها۱۰۳

۲-۲۳-۱۳-۶- رشد پایین بهره وری و فروپاشی اخلاق سازمانی.. ۱۰۵

۲-۲۳-۱۴- بهره وری محصول فرهنگ سازمان. ۱۰۷

۲-۲۳-۱۵- ضرورت انسان های بهره ور۱۱۲

۲-۲۳-۱۶- قوانین ضد بهره وری.. ۱۱۲

۲-۲۳-۱۷- عوامل اقتصادی موثر در رشد بهره وری.. ۱۱۴

۲-۲۳-۱۸- انواع مهم برنامه های بهبود بهره وری.. ۱۱۴

۲-۲۳-۱۸-۱- برنامه های آموزش عملی.. ۱۱۴

۲-۲۳-۱۸-۲- مدیریت از طریق تجزیه و تحلیل ارزش… ۱۱۵

۲-۲۳-۱۸-۳- تجزیه و تحلیل هزینه ـ فایده۱۱۶

۲-۲۳-۱۸-۴- بودجه بندی بر اساس صفر. ۱۱۶

۲-۲۳-۱۹- کیفیت بهره وری.. ۱۱۶

۲-۲۳-۱۹-۱- دوایر کیفیت.. ۱۱۶

۲-۲۳-۱۹-۲- آموزش بهره وری.. ۱۱۷

۲-۲۳-۱۹-۳- سازماندهی کار۱۱۷

۲-۲۳-۱۹-۴- زمان کار۱۱۷

۲-۲۳-۲۰- مدلهای رشد بهره وری.. ۱۱۷

۲-۲۳-۲۱- چند عامل اثر گذار بر بهره وری.. ۱۱۸

۲-۲۳-۲۲- اجزاء متشکل بهره وری و اندازه گیری آنها۱۱۸

۲-۲۳-۲۲-۱- بهره وری عامل سرمایه. ۱۱۸

۲-۲۳-۲۲-۲- بهره وری عامل کار۱۱۹

۲-۲۳-۲۲-۳- بهره وری مواد واسطه. ۱۱۹

۲-۲۳-۲۲-۴- مدیریت.. ۱۱۹

۲-۲۳-۲۲-۵- نیروی انسانی.. ۱۲۰

۲-۲۳-۲۲-۶- منابع طبیعی.. ۱۲۰

۲-۲۳-۲۳-ساختار اساسی افزایش بهره وری.. ۱۲۰

۲-۲۳-۲۴- سطوح بهره وری.. ۱۲۰

۲-۲۳-۲۵- بهره وری کل عوامل تولید. ۱۲۱

۲-۲۳-۲۶- راههای ارتقای بهره وری نیروی کار۱۲۲

۲-۲۴- شرایط انسانی و روانی.. ۱۲۳

۲-۲۴-۱- شرایط انسانی.. ۱۲۳

۲-۲۴-۲- کیفیت نیروی کار۱۲۳

۲-۲۴-۳- نحوه روابط انسانی.. ۱۲۴

۲-۲۴-۴- سیستم پرداختها۱۲۵

۲-۲۴-۵- شرایط روانی.. ۱۲۵

۲-۲۵- مفاهیم اندازه گیری بهره وری در خدمات عمومی.. ۱۲۶

۲-۲۶- سطح بهره وری.. ۱۲۸

۲-۲۷- دو دیدگاه بررسی بهره وری.. ۱۲۹

۲-۲۷-۱- بهره وری عملیاتی.. ۱۲۹

۲-۲۷-۲- بهره وری مبتنی بر دانش و فرهنگ… ۱۲۹

۲-۲۷-۳- عامل بودن. ۱۳۰

۲-۲۷-۴- هدفمندی.. ۱۳۰

۲-۲۷-۵- ذهن و تفکر مثبت.. ۱۳۰

۲-۲۸- بهره وری و اهمیت آن در سازمانهای دولتی.. ۱۳۱

۲-۲۹- عوامل درون سازمانی مکمل و موثر در بهره وری.. ۱۳۲

۲-۳۰- عوامل برون سازمان موثر در بهره وری.. ۱۳۵

۲-۳۱- تعریف کیفیت کار۱۳۹

۲-۳۲- اندازه گیری بهره وری.. ۱۴۰

۲-۳۳- مشکلات بهره وری در ایران. ۱۴۰

۲-۳۴- علل کاهش بهره وری.. ۱۴۱

۲-۳۵- تشخیص مشکلات بهره وری.. ۱۴۲

۲-۳۶- سهم علوم رفتاری در بهبود بهره وری.. ۱۴۳

۲-۳۶-۱- کیفیت حیات شغلی.. ۱۴۳

۲-۳۶-۲- ویژگیهای برنامه کیفیت حیات شغلی.. ۱۴۴

۲-۳۷- راهبرد جامع برای بهبود بهره وری.. ۱۴۵

۲-۳۷-۱- احساس تعهد نسبت به سازمان. ۱۴۵

۲-۳۷-۲- راهبردهای عملی برای افزایش بهره وری منابع انسانی.. ۱۴۶

۲-۳۷-۳- نقش مدیریت در بهره وری.. ۱۵۰

۲-۳۷-۴- اقدامات مدیریتی اثربخش… ۱۵۰

۲-۳۷-۵- برخی تله های بهبود بهره وری.. ۱۵۱

۲-۳۷-۶- کمکها برای بهبود بهره وری.. ۱۵۱

۲-۳۷-۷- کمکهای تکنولوژیک… ۱۵۱

۲-۳۷-۸- کمکهای عملیاتی.. ۱۵۲

۲-۳۷-۹- بهبود بهره وری از طریق برنامه ریزی اثربخش… ۱۵۲

۲-۳۷-۱۰- ویژگیهای یک برنامه بهره ور۱۵۲

۲-۳۷-۱۱- سازمان بهره ور۱۵۳

۲-۳۷-۱۲- افزایش بهره وری از طریق کارکنان. ۱۵۵

۲-۳۷-۱۳- تامین منابع انسانی در خدمت بهره وری افزونتر. ۱۵۶

۲-۳۷-۱۴- طراحی مسیرهای ترقی بهره ور۱۵۷

۲-۳۷-۱۵- به کار گماری سازنده۱۵۷

۲-۳۷-۱۶- ویژگیهای یک انتصاب ثمربخش… ۱۵۸

۲-۳۷-۱۷- فنون مدیریتی برای ارتقاء بهره وری انتصابهای شغلی.. ۱۵۸

۲-۳۷-۱۸- تله های متعارف در به کارگیری کارکنان. ۱۵۹

۲-۳۷-۱۹- ارزیابی عملکرد فردی.. ۱۶۰

۲-۳۷-۲۰- برخی رهنمودهای مفید برای ارزیابی.. ۱۶۰

۲-۳۷-۲۱- برخی از مشکلات نظامهای ارزیابی.. ۱۶۱

۲-۳۷-۲۲- غنی سازی شغل.. ۱۶۱

۲-۳۷-۲۳- مشکلات غنی سازی شغل.. ۱۶۲

۲-۳۸- عوامل انگیزش… ۱۶۲

۲-۳۸-۱- حقوق و مزایا۱۶۳

۲-۳۸-۲- مزایای جنبی کارکنان. ۱۶۴

۲-۳۸-۳- مدیریت.. ۱۶۵

۲-۳۸-۳-۱- اقدامات مدیریتی مهم. ۱۶۵

۲-۳۸-۳-۲- فنون رهبری.. ۱۶۶

۲-۳۸-۴- رهبری در مدیریت.. ۱۶۶

۲-۳۸-۵- ویژگیهای یک رهبر سازمانی برجسته. ۱۶۷

۲-۳۸-۶- سرپرستی کارکنان. ۱۶۷

۲-۳۸-۷- رهبری فرایند طراحی.. ۱۶۸

۲-۳۸-۸- ایجاد فضای روانی مناسب.. ۱۶۹

۲-۳۸-۹- فنون مدیریتی برای تقویت انگیزش… ۱۷۰

۲-۳۹- سیستمهای نظارت.. ۱۷۰

۲-۳۹-۱- فنون نظارت کارآمد. ۱۷۱

۲-۳۹-۲- بهبود بهره وری از طریق نظارت.. ۱۷۱

۲-۳۹-۳- تله های معمول در راه سیستمهای نظارت.. ۱۷۲

۲-۳۹-۴- کاهش هزینه. ۱۷۲

۲-۳۹-۵- کاهش هزینه در عملیات روزانه. ۱۷۳

۲-۳۹-۶- کاهش هزینه از طریق طراحی با هدف تولید پذیر بودن. ۱۷۳

۲-۳۹-۷- کنترل پیمانکار فرعی و تامین کننده۱۷۴

۲-۴۰- سنجش بهره وری تحقیق و توسعه. ۱۷۴

۲-۴۰-۱- فنون برآورد. ۱۷۵

۲-۴۰-۲- مشارکت مدیریت در برآورد. ۱۷۶

۲-۴۱- سیمای سازمان بهره ور۱۷۷

۲-۴۱-۱- سیر تحول تاریخی بهره وری.. ۱۷۹

۲-۴۱-۲- بهره وری و تعالی سازمانی.. ۱۸۰

۲-۴۱-۳- مدیریت و بهره وری.. ۱۸۲

۲-۴۱-۴- تجدید ساختار سازمانی.. ۱۸۳

۲-۴۱-۵- سازمان شبدری.. ۱۸۳

۲-۴۱-۶- سازمان سه آی.. ۱۸۴

۲-۴۱-۷- ساختارهای جهانی.. ۱۸۴

۲-۴۱-۸- ساختارهای شبکه ای.. ۱۸۵

۲-۴۱-۹- تجدید ساختار سازمانی بهره وری.. ۱۸۵

۲-۴۱-۱۰- مقاصد و اهمیت کیفیت زندگی کاری و بهره وری.. ۱۸۷

۲-۴۱-۱۱- برنامه های بهبود کیفیت زندگی کاری.. ۱۹۱

۲-۴۱-۱۲- ارتباط با کارکنان: بررسیهای سازمانی.. ۱۹۱

۲-۴۱-۱۳- برنامه های بهبود بهره وری.. ۱۹۲

۲-۴۱-۱۴- طراحی دفاتر کار۱۹۴

۲-۴۱-۱۵- بهبود بهره وری ـ روش مدیریت فراگیر. ۱۹۵

۲-۴۲- تحقیقات انجام شده۱۹۵

۲-۴۲-۱- تحقیقات داخلی.. ۱۹۵

۲-۴۲-۲- تحقیقات خارجی.. ۱۹۶

۲-۴۳- رابطه بین هوش عاطفی و بهره وری فردی و سازمانی.. ۱۹۷

فصل سوم. ۱۹۸

۳-۱- مقدمه. ۱۹۸

۳-۲- روش پژوهش… ۱۹۸

۳-۳- جامعه آماری.. ۱۹۸

۳-۴- حجم نمونه و نمونه گیری.. ۱۹۸

۳-۵- ابزار پژوهش… ۱۹۹

۳-۶- روایی و پایایی پرسشنامه هوش عاطفی.. ۲۰۰

۳-۷- روایی و پایایی و پرسشنامه های بهره وری فردی و سازمانی.. ۲۰۰

۳-۸- تجزیه و تحلیل داده های پژوهشی.. ۲۰۰

فصل چهارم. ۲۰۲

۴-۱- مقدمه. ۲۰۲

۴-۲- آمار توصیفی.. ۲۰۳

فصل پنجم. ۲۴۳

۵-۱- بحث.. ۲۴۳

۵-۲- نتیجه گیری.. ۲۴۴

۵-۳- محدودیت ها۲۴۶

۵-۴- پیشنهادات کاربردی.. ۲۴۷

فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رابطه هوش عاطفی با بهره‌وری سازمانی در میان کارکنان آموزش و پرورش
فهرست منابع و مآخذ. ۲۴۸

پژوهش آتی ۲۴۹

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.