فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره نقش اخلاق و رویههای اخلاقی در فرآیندهای بازاریابی و تعاملات تجاری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره نقش اخلاق و رویههای اخلاقی در فرآیندهای بازاریابی و تعاملات تجاری دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره نقش اخلاق و رویههای اخلاقی در فرآیندهای بازاریابی و تعاملات تجاری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره نقش اخلاق و رویههای اخلاقی در فرآیندهای بازاریابی و تعاملات تجاری۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره نقش اخلاق و رویههای اخلاقی در فرآیندهای بازاریابی و تعاملات تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره نقش اخلاق و رویههای اخلاقی در فرآیندهای بازاریابی و تعاملات تجاری :
در بازارهای رقابتی امروزی، همواره استفاده از شیوه های مختلف بازاریابی توسط شرکت ها، بازاریابی را متهم به این ساخته است که مستلزم دروغ، تقلب، بی عدالتی، تجاوز به حریم خصوصی افراد، استثمار کودکان و اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه و بی توجهی به رفاه اجتماعی می باشد. اما از سویی، بازاریابی برای کمک به اقتصاد شرکت ها بسیار مفید است. با توجه به این دو موضوع، حذف بازاریابی، پاسخ مناسبی به مشکلات اخلاق آن نیست، بلکه بایستی به دنبال تدوبن و اجرای یک تئوری اخلاقی برای بازاریابی بود. هدف این مقاله، بررسی نقش اخلاقیات در حوزه بازاریابی از جنبه های مختلف و ارائه چارچوب و راهکارهایی در زمینه برخورد با معضلات اخلاقی این حوزه، با توجه به نظریه های مختلف مطرح شده در این زمینه می باشد. در سال های آتی، سازمان ها در جوامع مختلف برای باقی ماندن در محیط رقابتی، راهی جز کسب مشروعیت در جامعه و توجه به اصول اخلاقی بازاریابی ندارند.
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره نقش اخلاق و رویههای اخلاقی در فرآیندهای بازاریابی و تعاملات تجاری
فهرست مطالب
چکیده۳
واژگان کلیدی۳
مقدمه۳
بیان مسئله۴
اخلاق بازاریابی توصیفی۵
اخلاق بازاریابی هنجاری۷
اخلاق بازاریابی تحلیلی :۹
فلسفه های اخلاقی۹
سودمند گرایی۹
خود محوری۱۰
مطلق گرایی اخلاقی۱۰
نسبی گرایی اخلاقی۱۰
اخلاق بازاریابی بین المللی۱۰
چالش های پیش رو۱۱
سمت و سوهای آینده۱۲
بخش دوم: بازار یابی از منظر اسلام۱۴
انتقادهای بازاریابی و تعلیمات اسلامی۱۵
اصول بازاریابی مدرن۱۸
_ اصل آموزش و ارایه اطلاعات به مصرفکننده۱۸
_ اصل آزادی مصرف کننده و تولید کننده:۱۹
_ اصل محدود کردن ضرر و زیان بالقوه۲۰
_ اصل تأمین نیازهای اساسی۲۰
اصل حفاظت مصرف کننده:۲۱
_ اصل کارایی اقتصادی۲۱
_ اصل نوآوری۲۱
نتیجه گیری:۲۲
منابع و پی نوشت۲۴
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 