فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره خطمشیهای بازاریابی در کشورهای در حال توسعه با تحلیل فرصتها و محدودیتها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره خطمشیهای بازاریابی در کشورهای در حال توسعه با تحلیل فرصتها و محدودیتها دارای ۴۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره خطمشیهای بازاریابی در کشورهای در حال توسعه با تحلیل فرصتها و محدودیتها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره خطمشیهای بازاریابی در کشورهای در حال توسعه با تحلیل فرصتها و محدودیتها۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره خطمشیهای بازاریابی در کشورهای در حال توسعه با تحلیل فرصتها و محدودیتها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره خطمشیهای بازاریابی در کشورهای در حال توسعه با تحلیل فرصتها و محدودیتها :
در این مقاله به بررسی فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره خطمشیهای بازاریابی در کشورهای در حال توسعه با تحلیل فرصتها و محدودیتها می پردازیم. خط مشی بازاریابی در کشور کلمبیا و ایران را به صورت موردی بررسی می کنیم. تعریفی از بازاریابی و مدیریت بازاریابی در کشورهای در حال توسعه ارائه می شود. استانداردسازی در بازاریابی کشورهای در حال توسعه و استراتژی های خط مشی بازاریابی نیز در این مقاله به بحث گذاشته می شود. موفقیت روزافزون بخش تجارت در جلب مشتری برای کالاها و خدمات خود، مرهون به کار گیری اصول و فنون علمی و مدونی است که به آن بازاریابی می گویند. زمانی بازاریابی را منحصر به یافتن مشتری برای محصولات تولید شده یا خدمات قابل ارائه شرکت ها، سازمان ها و کارخانجات می دانستند در حالی که بازاریابی نوین به تولید محصولات و خدمات منطبق بر نیازها و خواسته های مشتری توجه دارد. در بازاریابی نوین، حوزه عمل گسترده تر از تبلیغ کالاها و ترغیب مشتری برای خرید محصولات موجود است و اساس آن شناخت دقیق نیازها و خواسته های مشتری است
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره خطمشیهای بازاریابی در کشورهای در حال توسعه با تحلیل فرصتها و محدودیتها
فهرست مطالب
چکیده۳
کلیدواژه:۳
مقدمه۳
بیان مسئله۴
مدیریت بازاریابی۴
احتیاجات کشورهای در حال توسعه۶
خواستههای کشورهای در حال توسعه۶
تقاضاهای کشورهای در حال توسعه۶
محصولات تولیدی توسط کشورهای در حال توسعه۶
مبادله کشورهای در حال توسعه۷
معاملات توسط کشورهای در حال توسعه۷
وظایف مدیریت بازار در کشورهای در حال توسعه۹
اهم وظایف مدیریت بازار۱۰
تحقیقات بازار ۱۱
استراتژی بازاریابی۱۱
- بازاریابی هدف۱۱
۱ . تقسیم بندی جغرافیایی۱۲
۲ . تقسیم بندی مشتریان۱۲
- مدیریت آمیزه ی بازاریابی۱۲
- محصول۱۲
ترویج (تبلیغات)۱۳
- قیمت گذاری۱۳
- توزیع۱۳
- عملکرد بازاریابی۱۳
مشکلات و محرک های کشورهای در حال توسعه۱۴
معیارهای ارزیابی سیستم های نوآوری و متغیرهای مربوطه در یک کشور در حال توسعه۱۵
راهکارهای توسعه نوآوری در کشورهای در حال توسعه۱۶
الف) تدوین استراتژی نوآوری در سطح ملی:۱۶
ب) ایجاد زیرساختارهای تحقیقاتی و تکنولوژیکی مرتبط با صنعت و اقتصاد۱۶
ج) ایجاد پارک های علمی فناوری محلی۱۶
د) ایجاد یا تقویت نهادهای توسعه ای در سطح ملی۱۶
ه) حمایت کارآمد از نوآوران و کارآفرینان۱۷
و) جلب سرمایه گذاری های مستقیم خارجی۱۷
ز) همکاری کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته۱۷
ح) تاکید بر آموزش و توسعه کارآفرینی با رویکرد نوآوری۱۷
استراتژی بازاریابی کشورهای در حال توسعه۱۷
کالا۲۰
قیمت۲۰
مکان۲۱
ترویج۲۱
مروری مختصر بر نوشته هایی در خصوص استاندارد سازی۲۱
استاندارد سازی استراتژی بازاریابی جهانی توسط شرکتهایی از کشورهای در حال توسعه (مورد مطالعه: کلمبیا)۲۲
جنبه های مثبت استاندارد سازی بازاریابی۲۲
جنبه های منفی استاندارد سازی۲۳
خط مشی بازاریابی و نقش آن در توسعه اقتصادی و صادرات صنعتی کشور۲۴
نتیجه گیری۳۲
نتیجه گیری محقق۳۲
منابع۳۳
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 