فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره رابطه رضایت از زندگی، هوش اخلاقی و شادکامی در میان دانشجویان دختر و پسر


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره رابطه رضایت از زندگی، هوش اخلاقی و شادکامی در میان دانشجویان دختر و پسر دارای ۱۰۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره رابطه رضایت از زندگی، هوش اخلاقی و شادکامی در میان دانشجویان دختر و پسر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره رابطه رضایت از زندگی، هوش اخلاقی و شادکامی در میان دانشجویان دختر و پسر۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره رابطه رضایت از زندگی، هوش اخلاقی و شادکامی در میان دانشجویان دختر و پسر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره رابطه رضایت از زندگی، هوش اخلاقی و شادکامی در میان دانشجویان دختر و پسر :

احساس سعادت ورضایت از زندگی اگرچه تا حدزیادی به شرایط فردی بستگی دارد، اماتاثیرعوامل اجتماعی در بروز یا افول ان بسیار پررنگتر است. هوش اخلاقی می­تواند گستره و ژرفای توانمندی­های فکری و عاطفی را درهمه مراحل وابعاد زندگی نمایان کند و نیکی و نیک خویی را پدید آورد. طبق بسیاری از تئوریهای هیجان شادکامی یکی از شش هیجان بزرگ یعنی، تعجب، ترس، خشم، شادکامی، تنفرونگرانی است شادکامی راوابسته به فراوانی و درجه ی عواطف مثبت بالذت، سطوح بالای رضایت از زندگی ونبود احساسات منفی نظیر افسردگی و اضطراب دانسته­اند مسئله پژوهش حاضر این می باشد که آیا رضایت از زندگی، هوش اخلاقی وشادکامی بر افراد تاثیر گذار هست یا خیر؟روش این پژوهش توصیفی-استنباطی است. جامعه آماری در این پژوهش کلیه دانشجویان دختر و پسر دانشگاه کاشان می‌باشد. روش نمونه‌گیری در این پژوهش با به صورت تصادفی است که مقدار نمونه ۸۰ نفر انتخاب شده است.ابزار اندازه­گیری پژوهش پرسشنامه رضایت از زندگیی، پرسشنامه هوش اخلاقی و پرسشنامه شادکامی آکسفورد می­باشد. نتیجه پژوهش این بود که بین هوش اخلاقی و شادکامی با رضایت از زندگی دانشجویان دانشگاه کاشان رابطه معناداری وجود دارد.

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره رابطه رضایت از زندگی، هوش اخلاقی و شادکامی در میان دانشجویان دختر و پسر
فهرست مطالب

فصل اول: کلیات پژوهش

۱-۱- مقدمه۲

۱-۲- بیان مسئله۴

۱-۳- ضرورت واهمیت پژوهش:۵

۱-۴- اهداف پژوهش۶

۱-۴-۱- هدف کلی:۶

۱-۴-۲- اهداف جزئی:۶

۱-۵- فرضیه های پژوهش۶

۱-۵-۱- فرضیات اصلی پژوهش۶

۱-۵-۲- فرضیات فرعی پژوهش۷

۱-۶- تعاریف پژوهش:۸

۱-۶-۱- تعاریف نظری:۸

۱-۶-۲- تعاریف عملیاتی:۸

۱-۷- قلمرو پژوهش۹

۱-۷-۱- قلمرو زمانی۹

۱-۷-۲- قلمرو مکانی۹

۱-۷-۳- قلمرو موضوعی۹

فصل دوم: ادبیات و پیشینه پژوهش

۲-۱- مقدمه:۱۱

۲-۲- رضایت از زندگی۱۱

۲-۲-۱- تفاوت های بومی در زمینه رضایت از زندگی:۱۲

۲-۲-۲- دید گاه های مربوط به رضایت از زندگی۱۳

۲-۲-۲-۱- دیدگاه سیلگمن:۱۳

۲-۲-۲-۲- دیدگاه مزلو:۱۴

۲-۲-۳- انواع رضایت از زندگی۱۵

۲-۲-۴- قناعت و رضایت۱۵

۲-۲-۵- رضایت یا توهم۱۶

۲-۲-۶- رضایت و شکر۱۷

۲-۳- هوش اخلاقی۱۷

۲-۳-۱- هوش اخلاقی در افراد۲۱

۲-۳-۲- چگونگی پرورش هوش اخلاقی در کودکان۲۱

۲-۳-۳- هفت فضلیت هوش اخلاقی۲۶

۲-۳-۳-۱- همدلی:۲۶

۲-۳-۳-۲- وجدان:۲۷

۲-۳-۳-۳- خویشتنداری:۲۷

۲-۳-۳-۴- احترام:۲۸

۲-۳-۳-۵- مهربانی:۲۸

۲-۳-۳-۶- تحمل و بردباری:۲۹

۲-۳-۳-۷- انصاف:۲۹

۲-۳-۴- انتقال ارزش ها، پایه هوش اخلاقی۳۰

۲-۳-۵- مفهوم هوش اخلاقی۳۳

۲-۳-۶- عناصر هوش اخلاقی۳۴

۲-۳-۷- فواید هوش اخلاقی۳۵

۲-۳-۸- رشد یا پرورش هوش اخلاقی۳۶

۲-۳-۹- آموزش ارزش ها؛ آموزش هوش اخلاقی۳۶

۲-۳-۱۰- توصیه های لازم برای آموزش هوش اخلاقی۳۷

۲-۳-۱۱- هوش اخلاقی در سازمان ها۴۰

۲-۳-۱۲- هوش اخلاقی در جامعه۴۰

۲-۳-۱۳- خرده آزمونهای هوش اخلاقی۴۱

۲-۴- شادکامی۴۲

۲-۴-۱- تعاریف شادی و شادکامی۴۷

۲-۴-۱-۱- تعریف شادی از نظر «وسمن وریکس»47

۲-۴-۱-۲- تعریف شادی از دید «ون هو ون»47

۲-۴-۱-۳- تعریف شادی از نظر «اد دنیر»47

۲-۴-۱-۴- دیدگاه سلیگمن۴۸

۲-۴-۲- مفهوم احساس شادمانی۴۸

۲-۴-۳- چگونگی سنجش میزان احساس شادمانی۵۰

۲-۴-۴- شادمانی به عنوان جزء اصلی کیفیت زندگی۵۱

۲-۴-۵- رویکرد های اندازه گیری کیفیت زندگی درجوامع۵۲

۲-۴-۶- ارتباط شادی با سن و جنسیت و نژاد۵۴

۲-۴-۷- رابطه بین شادی با درآمد و کار۵۴

۲-۴-۸- رابطه بین ایمان وشادی۵۵

۲-۴-۹- ارتباط احساس شادی با عزت نفس و برونگرایی۵۵

۲-۵- پیشینه پژوهش۵۶

۲-۵-۱- پژوهش های خارجی:۵۶

۲-۵-۲- پژوهش داخلی:۶۳

فصل سوم: روش پژوهش

۳-۱- مقدمه۷۷

۳-۲- روش پژوهش۷۷

۳-۳- جامعه آماری۷۷

۳-۴- حجم نمونه و نمونه گیری۷۸

۳-۵- نحوه گردآوری داده ها۷۸

۳-۶- ابزار پژوهش۷۹

۳-۶-۱- پرسشنامه رضایت از زندگی۷۹

۳-۶-۱-۱- اعتبار و روایی۷۹

۳-۶-۱-۲- نمره گذاری۷۹

۳-۶-۲- پرسشنامه هوش اخلاقی۸۰

۳-۶-۲-۱- اعتبار و روایی۸۰

۳-۶-۲-۲- روش نمره گذاری۸۰

۳-۶-۳- پرسشنامه شادکامی آکسفورد:۸۰

۳-۶-۳-۱- اعتبار و روایی۸۰

۳-۶-۳-۲- روش نمره گذاری:۸۲

۳-۷- روش جمع آوری اطلاعات۸۳

۳-۸- تجزیه وتحلیل اطلاعات۸۴

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

۴-۱- مقدمه۸۶

۴-۲- توصیف داده ‌ها۸۷

۴-۳- تحلیل داده ها۸۸

۴-۴- بررسی فرضیات اصلی پژوهش۸۹

۴-۵- بررسی فرضیات فرعی پژوهش۹۴

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

۵-۱- مقدمه۱۰۱

۵-۲- خلاصه نتایج حاصل از بررسی فرضیه ها۱۰۱

۵-۲-۱- فرضیات اصلی پژوهش۱۰۱

۵-۲-۲- فرضیات فرعی پژوهش۱۰۳

۵-۳- یافته های پژوهش۱۰۵

۵-۴- پیشنهادات پژوهش۱۰۵

۵-۴-۱- پیشنهادات کاربردی۱۰۵

۵-۴-۲- پیشنهادات برای پژوهش های آتی۱۰۶

۵-۴-۳- محدودیت های پژوهش۱۰۶

منابع:

منابع فارسی :۱۰۸

منابع لاتین :۱۰۹

پیوست ها

پرسشنامه رضایت از زندگی (SWLS)112

پرسشنامه هوش اخلاقی لنیک و کیل۱۱۳

پرسشنامه شادکامی آکسفورد۱۱۵

خروجیهای SPSS121

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره رابطه رضایت از زندگی، هوش اخلاقی و شادکامی در میان دانشجویان دختر و پسر
فهرست جداول

جدول ۴-۱: میانگین و انحراف معیار نمرات متغیرهای موردمطالعه۸۷

جدول ۴-۲: آزمون تعیین نرمال بودن متغیرهای اصلی تحقیق۸۸

جدول ۴-۳: شاخصه‌های توصیفی میزان رضایت از زندگی به تفکیک دختر و پسر۸۹

جدول ۴-۴: نتایج آزمون تی مستقل برای مقایسه میانگین نمرات رضایت از زندگی بین دختر و پسر۸۹

جدول ۴-۵: شاخصه‌های توصیفی میزان هوش اخلاقی به تفکیک دختر و پسر۹۰

جدول ۴-۶: نتایج آزمون تی مستقل برای مقایسه میانگین نمرات هوش اخلاقی بین دختر و پسر۹۰

جدول ۴-۷: شاخصه‌های توصیفی میزان شادکامی به تفکیک دختر و پسر۹۰

جدول ۴-۸: نتایج آزمون تی مستقل برای مقایسه میانگین نمرات شادکامی بین دختر و پسر………….. ۹۱

جدول ۴-۹: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین هوش اخلاقی و رضایت از زندگی……………….. ۹۱

جدول ۴-۱۰: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین شادکامی و رضایت از زندگی……………………. ۹۲

جدول ۴-۱۱: شاخص کفایت مدل رابطه هوش اخلاقی و شادکامی با رضایت از زندگی…………………… ۹۲

جدول ۴-۱۲: تحلیل واریانس جهت معنی داری مدل رگرسیونی هوش اخلاقی و شادکامی با رضایت از زندگی. ۹۳

جدول ۴-۱۳: خلاصه تحلیل رگرسیون چندگانه در مورد متغیرهای مستقل برای پیش‌بینی رضایت از زندگی۹۳

جدول ۴-۱۴: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین عمل کردن مبتنی بر اصول و رضایت از زندگی……….. ۹۴

جدول ۴-۱۵: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین راستگویی و رضایت از زندگی۹۴

جدول ۴-۱۶: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین استقامت برای حق و رضایت از زندگی…………… ۹۵

جدول ۴-۱۷: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین وفای به عهد و رضایت از زندگی…………… ۹۵

جدول ۴-۱۸: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین مسئولیت‌پذیری و رضایت از زندگی……………..۹۶

جدول ۴-۱۹: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین اقرار به اشتباهات و رضایت از زندگی…………………۹۶

جدول ۴-۲۱: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین فعالانه علاقه‌مند بودن به دیگران و رضایت از زندگی……. ۹۷

جدول ۴-۲۲: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین توانایی در بخشش اشتباهات خود و رضایت از زندگی…… ۹۸

جدول ۴-۲۳: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین توانایی در بخشش اشتباهات دیگران و رضایت از زندگی۹۸

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.