فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره رابطه رضایت از زندگی، هوش اخلاقی و شادکامی در میان دانشجویان دختر و پسر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره رابطه رضایت از زندگی، هوش اخلاقی و شادکامی در میان دانشجویان دختر و پسر دارای ۱۰۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره رابطه رضایت از زندگی، هوش اخلاقی و شادکامی در میان دانشجویان دختر و پسر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره رابطه رضایت از زندگی، هوش اخلاقی و شادکامی در میان دانشجویان دختر و پسر۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره رابطه رضایت از زندگی، هوش اخلاقی و شادکامی در میان دانشجویان دختر و پسر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره رابطه رضایت از زندگی، هوش اخلاقی و شادکامی در میان دانشجویان دختر و پسر :
احساس سعادت ورضایت از زندگی اگرچه تا حدزیادی به شرایط فردی بستگی دارد، اماتاثیرعوامل اجتماعی در بروز یا افول ان بسیار پررنگتر است. هوش اخلاقی میتواند گستره و ژرفای توانمندیهای فکری و عاطفی را درهمه مراحل وابعاد زندگی نمایان کند و نیکی و نیک خویی را پدید آورد. طبق بسیاری از تئوریهای هیجان شادکامی یکی از شش هیجان بزرگ یعنی، تعجب، ترس، خشم، شادکامی، تنفرونگرانی است شادکامی راوابسته به فراوانی و درجه ی عواطف مثبت بالذت، سطوح بالای رضایت از زندگی ونبود احساسات منفی نظیر افسردگی و اضطراب دانستهاند مسئله پژوهش حاضر این می باشد که آیا رضایت از زندگی، هوش اخلاقی وشادکامی بر افراد تاثیر گذار هست یا خیر؟روش این پژوهش توصیفی-استنباطی است. جامعه آماری در این پژوهش کلیه دانشجویان دختر و پسر دانشگاه کاشان میباشد. روش نمونهگیری در این پژوهش با به صورت تصادفی است که مقدار نمونه ۸۰ نفر انتخاب شده است.ابزار اندازهگیری پژوهش پرسشنامه رضایت از زندگیی، پرسشنامه هوش اخلاقی و پرسشنامه شادکامی آکسفورد میباشد. نتیجه پژوهش این بود که بین هوش اخلاقی و شادکامی با رضایت از زندگی دانشجویان دانشگاه کاشان رابطه معناداری وجود دارد.
فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره رابطه رضایت از زندگی، هوش اخلاقی و شادکامی در میان دانشجویان دختر و پسر
فهرست مطالب
فصل اول: کلیات پژوهش
۱-۱- مقدمه۲
۱-۲- بیان مسئله۴
۱-۳- ضرورت واهمیت پژوهش:۵
۱-۴- اهداف پژوهش۶
۱-۴-۱- هدف کلی:۶
۱-۴-۲- اهداف جزئی:۶
۱-۵- فرضیه های پژوهش۶
۱-۵-۱- فرضیات اصلی پژوهش۶
۱-۵-۲- فرضیات فرعی پژوهش۷
۱-۶- تعاریف پژوهش:۸
۱-۶-۱- تعاریف نظری:۸
۱-۶-۲- تعاریف عملیاتی:۸
۱-۷- قلمرو پژوهش۹
۱-۷-۱- قلمرو زمانی۹
۱-۷-۲- قلمرو مکانی۹
۱-۷-۳- قلمرو موضوعی۹
فصل دوم: ادبیات و پیشینه پژوهش
۲-۱- مقدمه:۱۱
۲-۲- رضایت از زندگی۱۱
۲-۲-۱- تفاوت های بومی در زمینه رضایت از زندگی:۱۲
۲-۲-۲- دید گاه های مربوط به رضایت از زندگی۱۳
۲-۲-۲-۱- دیدگاه سیلگمن:۱۳
۲-۲-۲-۲- دیدگاه مزلو:۱۴
۲-۲-۳- انواع رضایت از زندگی۱۵
۲-۲-۴- قناعت و رضایت۱۵
۲-۲-۵- رضایت یا توهم۱۶
۲-۲-۶- رضایت و شکر۱۷
۲-۳- هوش اخلاقی۱۷
۲-۳-۱- هوش اخلاقی در افراد۲۱
۲-۳-۲- چگونگی پرورش هوش اخلاقی در کودکان۲۱
۲-۳-۳- هفت فضلیت هوش اخلاقی۲۶
۲-۳-۳-۱- همدلی:۲۶
۲-۳-۳-۲- وجدان:۲۷
۲-۳-۳-۳- خویشتنداری:۲۷
۲-۳-۳-۴- احترام:۲۸
۲-۳-۳-۵- مهربانی:۲۸
۲-۳-۳-۶- تحمل و بردباری:۲۹
۲-۳-۳-۷- انصاف:۲۹
۲-۳-۴- انتقال ارزش ها، پایه هوش اخلاقی۳۰
۲-۳-۵- مفهوم هوش اخلاقی۳۳
۲-۳-۶- عناصر هوش اخلاقی۳۴
۲-۳-۷- فواید هوش اخلاقی۳۵
۲-۳-۸- رشد یا پرورش هوش اخلاقی۳۶
۲-۳-۹- آموزش ارزش ها؛ آموزش هوش اخلاقی۳۶
۲-۳-۱۰- توصیه های لازم برای آموزش هوش اخلاقی۳۷
۲-۳-۱۱- هوش اخلاقی در سازمان ها۴۰
۲-۳-۱۲- هوش اخلاقی در جامعه۴۰
۲-۳-۱۳- خرده آزمونهای هوش اخلاقی۴۱
۲-۴- شادکامی۴۲
۲-۴-۱- تعاریف شادی و شادکامی۴۷
۲-۴-۱-۱- تعریف شادی از نظر «وسمن وریکس»47
۲-۴-۱-۲- تعریف شادی از دید «ون هو ون»47
۲-۴-۱-۳- تعریف شادی از نظر «اد دنیر»47
۲-۴-۱-۴- دیدگاه سلیگمن۴۸
۲-۴-۲- مفهوم احساس شادمانی۴۸
۲-۴-۳- چگونگی سنجش میزان احساس شادمانی۵۰
۲-۴-۴- شادمانی به عنوان جزء اصلی کیفیت زندگی۵۱
۲-۴-۵- رویکرد های اندازه گیری کیفیت زندگی درجوامع۵۲
۲-۴-۶- ارتباط شادی با سن و جنسیت و نژاد۵۴
۲-۴-۷- رابطه بین شادی با درآمد و کار۵۴
۲-۴-۸- رابطه بین ایمان وشادی۵۵
۲-۴-۹- ارتباط احساس شادی با عزت نفس و برونگرایی۵۵
۲-۵- پیشینه پژوهش۵۶
۲-۵-۱- پژوهش های خارجی:۵۶
۲-۵-۲- پژوهش داخلی:۶۳
فصل سوم: روش پژوهش
۳-۱- مقدمه۷۷
۳-۲- روش پژوهش۷۷
۳-۳- جامعه آماری۷۷
۳-۴- حجم نمونه و نمونه گیری۷۸
۳-۵- نحوه گردآوری داده ها۷۸
۳-۶- ابزار پژوهش۷۹
۳-۶-۱- پرسشنامه رضایت از زندگی۷۹
۳-۶-۱-۱- اعتبار و روایی۷۹
۳-۶-۱-۲- نمره گذاری۷۹
۳-۶-۲- پرسشنامه هوش اخلاقی۸۰
۳-۶-۲-۱- اعتبار و روایی۸۰
۳-۶-۲-۲- روش نمره گذاری۸۰
۳-۶-۳- پرسشنامه شادکامی آکسفورد:۸۰
۳-۶-۳-۱- اعتبار و روایی۸۰
۳-۶-۳-۲- روش نمره گذاری:۸۲
۳-۷- روش جمع آوری اطلاعات۸۳
۳-۸- تجزیه وتحلیل اطلاعات۸۴
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱- مقدمه۸۶
۴-۲- توصیف داده ها۸۷
۴-۳- تحلیل داده ها۸۸
۴-۴- بررسی فرضیات اصلی پژوهش۸۹
۴-۵- بررسی فرضیات فرعی پژوهش۹۴
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱- مقدمه۱۰۱
۵-۲- خلاصه نتایج حاصل از بررسی فرضیه ها۱۰۱
۵-۲-۱- فرضیات اصلی پژوهش۱۰۱
۵-۲-۲- فرضیات فرعی پژوهش۱۰۳
۵-۳- یافته های پژوهش۱۰۵
۵-۴- پیشنهادات پژوهش۱۰۵
۵-۴-۱- پیشنهادات کاربردی۱۰۵
۵-۴-۲- پیشنهادات برای پژوهش های آتی۱۰۶
۵-۴-۳- محدودیت های پژوهش۱۰۶
منابع:
منابع فارسی :۱۰۸
منابع لاتین :۱۰۹
پیوست ها
پرسشنامه رضایت از زندگی (SWLS)112
پرسشنامه هوش اخلاقی لنیک و کیل۱۱۳
پرسشنامه شادکامی آکسفورد۱۱۵
خروجیهای SPSS121
فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره رابطه رضایت از زندگی، هوش اخلاقی و شادکامی در میان دانشجویان دختر و پسر
فهرست جداول
جدول ۴-۱: میانگین و انحراف معیار نمرات متغیرهای موردمطالعه۸۷
جدول ۴-۲: آزمون تعیین نرمال بودن متغیرهای اصلی تحقیق۸۸
جدول ۴-۳: شاخصههای توصیفی میزان رضایت از زندگی به تفکیک دختر و پسر۸۹
جدول ۴-۴: نتایج آزمون تی مستقل برای مقایسه میانگین نمرات رضایت از زندگی بین دختر و پسر۸۹
جدول ۴-۵: شاخصههای توصیفی میزان هوش اخلاقی به تفکیک دختر و پسر۹۰
جدول ۴-۶: نتایج آزمون تی مستقل برای مقایسه میانگین نمرات هوش اخلاقی بین دختر و پسر۹۰
جدول ۴-۷: شاخصههای توصیفی میزان شادکامی به تفکیک دختر و پسر۹۰
جدول ۴-۸: نتایج آزمون تی مستقل برای مقایسه میانگین نمرات شادکامی بین دختر و پسر………….. ۹۱
جدول ۴-۹: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین هوش اخلاقی و رضایت از زندگی……………….. ۹۱
جدول ۴-۱۰: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین شادکامی و رضایت از زندگی……………………. ۹۲
جدول ۴-۱۱: شاخص کفایت مدل رابطه هوش اخلاقی و شادکامی با رضایت از زندگی…………………… ۹۲
جدول ۴-۱۲: تحلیل واریانس جهت معنی داری مدل رگرسیونی هوش اخلاقی و شادکامی با رضایت از زندگی. ۹۳
جدول ۴-۱۳: خلاصه تحلیل رگرسیون چندگانه در مورد متغیرهای مستقل برای پیشبینی رضایت از زندگی۹۳
جدول ۴-۱۴: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین عمل کردن مبتنی بر اصول و رضایت از زندگی……….. ۹۴
جدول ۴-۱۵: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین راستگویی و رضایت از زندگی۹۴
جدول ۴-۱۶: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین استقامت برای حق و رضایت از زندگی…………… ۹۵
جدول ۴-۱۷: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین وفای به عهد و رضایت از زندگی…………… ۹۵
جدول ۴-۱۸: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین مسئولیتپذیری و رضایت از زندگی……………..۹۶
جدول ۴-۱۹: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین اقرار به اشتباهات و رضایت از زندگی…………………۹۶
جدول ۴-۲۱: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین فعالانه علاقهمند بودن به دیگران و رضایت از زندگی……. ۹۷
جدول ۴-۲۲: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین توانایی در بخشش اشتباهات خود و رضایت از زندگی…… ۹۸
جدول ۴-۲۳: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین توانایی در بخشش اشتباهات دیگران و رضایت از زندگی۹۸
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 