فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره بازاریابی رابطه‌مند در سطح بین‌الملل با تحلیل راهبردهای نوین تجاری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره بازاریابی رابطه‌مند در سطح بین‌الملل با تحلیل راهبردهای نوین تجاری دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره بازاریابی رابطه‌مند در سطح بین‌الملل با تحلیل راهبردهای نوین تجاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره بازاریابی رابطه‌مند در سطح بین‌الملل با تحلیل راهبردهای نوین تجاری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره بازاریابی رابطه‌مند در سطح بین‌الملل با تحلیل راهبردهای نوین تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره بازاریابی رابطه‌مند در سطح بین‌الملل با تحلیل راهبردهای نوین تجاری :

اینک بخش خدمات دستخوش تغییراتی است که پیش تر در تاریخ خود تجربه نکرده است. این تغییرات هم بر ساختار صنعت و هم ماهیت رقابت تأثیر شگرف داشته است. جای تعجب نیست که، در این محیط متلاطم با تغییرات شتابنده، موسسات مجبور شده‌اند شیوه واکنش خود را نسبت به بازار تغییر دهند، به طوری که کمتر روی محصولات و بیشتر به مشتریان و روابط متمرکز شوند و به جای دیدی کوتاه مدت،دیدی بلند مدت را در پیش گیرند. (۲۰۰۰.۱Harrison.)

شدت رقابت وپیچیدگی آن، بسیاری از سازمان ها را ناگزیر از پذیرش جهان بینی جدید مفهوم بازاریابی، یعنی "بازاریابی رابطه‌مند" نموده است و به جای استراتژی‌های تهاجمی‌ بازاریابی، آنها را بسوی استراتژی‌های دفاعی بازاریابی سوق می‌دهد.

بازاریابی رابطه‌مند شامل فعالیتهایی است در راستای توسعه ارتباطات طولانی مدت و مقرون بهصرفه بینسازمان‌ها و مشتریان آن،به منظور ایجاد سود متقابل برای هر دو طرف. (تاج زاده نمین، ۱۳۸۲ ،۱۹۸) از طرفی حفظ و تقویت مداوم رابطه با مشتری تنها مسیر یک طرفه‌ای است که سازمان های خدماتی در استفاده از استراتژی‌های تدافعی و افزایش حفظ مشتریان کنونی خود باید از آن عبور کنند.

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره بازاریابی رابطه‌مند در سطح بین‌الملل با تحلیل راهبردهای نوین تجاری
فهرست مطالب

چکیده. ۳

مقدمه. ۴

بیان مسئله. ۴

پیشینه تحقیق.. ۵

۱)اعتماد. ۷

۲)ایجاد پیوند. ۷

۳)ارتباطات… ۸

۴)ارزش مشترک… ۸

۵)همدلی.. ۸

۶)رابطه متقابل.. ۹

استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند. ۹

۱)تعیین خدمات اصلی.. ۹

۲)برقراری رابطه باب طبع هر مشتری… ۱۰

۳)ارائه خدمات جنبی.. ۱۰

۴)قیمت‌گذاری رابطه‌مند. ۱۰

۵)تأکید به بازاریابی داخلی.. ۱۱

– تعریف بازاریابی داخلی.. ۱۱

-اهمیت بازاریابی داخلی.. ۱۲

مدل های بازاریابی رابطه‌مند. ۱۲

۱)مدل تاهیر رشید. ۱۲

– اعتماد. ۱۲

– تعهد. ۱۳

– تجربه خوب… ۱۳

– وفای به عهد. ۱۴

– رضایت مشتری… ۱۴

-بازاریابی رابطه‌مند داخلی.. ۱۵

– پیوند اجتماعی.. ۱۵

-ارتباطات… ۱۶

۲)مدل مورگان وهانت… ۱۶

– منافع رابطه. ۱۷

– هزینه‌های خاتمه رابطه. ۱۷

– ارتباطات… ۱۷

– رضایت دادن.. ۱۸

– همکاری… ۱۸

– تضاد مربوط به رابطه (تضاد کارکردی). ۱۸

– عدم ابهام در تصمیم‌گیری… ۱۹

۳)مدل من سو و اسپیس…. ۱۹

مزایای بازاریابی رابطه‌مند. ۲۰

نتیجه گیری… ۲۲

منابع:۲۳

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.