فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره ظهور اخلاقیات در بازاریابی بین‌المللی با تحلیل چالش‌ها و پیامدهای تجاری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره ظهور اخلاقیات در بازاریابی بین‌المللی با تحلیل چالش‌ها و پیامدهای تجاری دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره ظهور اخلاقیات در بازاریابی بین‌المللی با تحلیل چالش‌ها و پیامدهای تجاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره ظهور اخلاقیات در بازاریابی بین‌المللی با تحلیل چالش‌ها و پیامدهای تجاری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره ظهور اخلاقیات در بازاریابی بین‌المللی با تحلیل چالش‌ها و پیامدهای تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره ظهور اخلاقیات در بازاریابی بین‌المللی با تحلیل چالش‌ها و پیامدهای تجاری :

در این مقاله به ارائه مفاهیم بنیادی در بازاریابی بین المللی پرداخته شده است. این مقاله بررسی می کند که چطور اخلاقیات در بازاریابی بین المللی ظاهر شده و در راه جریان تاریخ اخلاقیات پیشرفت کرده است و بحثی را ارائه می کند که نقش و ارزش یک رویکرد اخلاقی را به سوی بازاریابی در یک مکان بازار جهانی احاطه کرده است. در اصل در زمینه اخلاقیات، مقاله بحث می کند که بازاریابان باید به طور خلاقی چالشهای پیچیده مکان بازار بین المللی را با تجدید نظر کردن در رویکرد آنها نسبت به اخلاقیات بازاریابی در بر گیرند. (۲۰۰۵. ۴۸۱-۴۹۳ Carrigan & et al)

همچنین در راستای اخلاقیات یکی از اهداف مقاله ارائه یک مرور انتقادی از مطالعه فرهنگ است که در بازاریابی بین المللی جریان دارد و همچنین پیشنهادهایی برای توسعه و پیشرفت آینده را ارائه می نماید. (۲۰۰۸ .۲۱۵-۲۲۹ Yaprak)

از دیگر مفاهیم اساسی که در این مقاله به آن اشاره شده است بازاریابی الکترونیکی و نقش اینترنت در فعالیتهای بازاریابی بین المللی میباشد که به عنوان یک حوزه مهم برای بازاریابان در نتیج توسعه بازارهای جهانی روی خط[۱] پدیدار شده است و این موضوع خاص یک کوششی در جهت تشویق، نمایش در ویترینها و راهنمائی نمودن تحقیق در حوزه بازاریابی الکترونیکی بین المللی میباشد.

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره ظهور اخلاقیات در بازاریابی بین‌المللی با تحلیل چالش‌ها و پیامدهای تجاری
فهرست مطالب

چکیده۲

واژگان کلیدی :۲

مقدمه :۲

تاریخچه مطالعاتی (تحقیقات پیشین)۳

سوالات تحقیق۵

بیان مسئله۵

مطالعه فرهنگ در بازاریابی بین المللی۶

نقش فرهنگ در بازاریابی و کسب و کار بین المللی۷

مفهوم سازی پیشتری از فرهنگ و اخلاقیات در بازاریابی بین المللی۷

مفهوم سازی اخیر از فرهنگ در بازاریابی بین المللی۹

اینترنت : مبدأ و رشد۱۱

یک نظر کلی از چارچوب بازاریابی الکترونیکی بین المللی۱۳

عوامل فرهنگی در سطح شرکت۱۴

دستیابی به فناوری های اطلاعات۱۴

بنیاد تاریخی استانداردسازی استراتژی بازاریابی بین المللی۱۴

نتیجه گیری۱۶

منابع۱۸

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.