فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره نقش دولت در فعالیتهای بازاریابی و خطمشیهای بازرگانی مرتبط
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره نقش دولت در فعالیتهای بازاریابی و خطمشیهای بازرگانی مرتبط دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره نقش دولت در فعالیتهای بازاریابی و خطمشیهای بازرگانی مرتبط کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره نقش دولت در فعالیتهای بازاریابی و خطمشیهای بازرگانی مرتبط۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره نقش دولت در فعالیتهای بازاریابی و خطمشیهای بازرگانی مرتبط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره نقش دولت در فعالیتهای بازاریابی و خطمشیهای بازرگانی مرتبط :
ظهور انواع نظریات درباره دولت در عرصه بازاریابی در دوران معاصر، لزوم روشن ساختن جایگاه دولت در بازار اسلامی و فعالیت های بازاریابی و مقایسه آن با دیگر نظریات را ضرور ساخته است. مقاله با بیان ویژگیهای کلّی دولت در مکاتب مرکانتالیست، فیزیوکرات، کلاسیک، مکتب تاریخی، نئوکلاسیک، کینز، دولت رفاه، هزینه مبادله اطّلاعات، انتخاب عمومی یا مکتب اقتصادی سیاست ضمن بیان اهداف، وظایف، اختیارات و منابع در اختیار دولت اسلامی، تفاوتهای دولت اسلامی را با دیگر دولتها روشن میسازد. مقایسه در موارد هدف نهایی فعالیت دولت، مالکیت منابع، اصل عقلایی دخالت دولت، دیدگاه درباره دولت، رابطه دولت و بخش خصوصی، سیاستگذاری، تأمین اجتماعی و رفع فقر و بیعدالتی، تولید کالاهای عمومی، تولید کالاهای دارای انحصار طبیعی، توزیع مجدّد درآمد، توزان اجتماعی و شیوه تصمیمگیری صورت گرفته و نشان میدهد که دولت اسلامی مشترکاتی با برخی دولتها دارد؛ اما نمیتوان آن را جزو یکی از آن دیدگاهها دانست؛ بلکه نظریه دولت اسلامی در عرصه اقتصاد به جهت تفاوت در اهداف، شیوهها، ابزارها استقلال کامل دارد. مبتنی بر نظم خودجوش است، نظم حاکم بر سازوکار دولت مبتنی بر سلسله مراتب است. تصمیمگیری در دولت، ماحصل فرآیندهای سیاسی و بوروکراسی اداری است. تحلیلی که در این مقاله از دولت ارائه میشود، عمدتا یک تحلیل کارکردی است.
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره نقش دولت در فعالیتهای بازاریابی و خطمشیهای بازرگانی مرتبط
فهرست مطالب
چکیده. ۳
واژگان کلیدی.. ۳
مقدمه. ۳
سوال اصلی تحقیق.. ۶
بیان مسئله. ۶
عامل کارآیی سازوکار دولت چیست؟. ۹
دولت در نظریات بازاریابی و فعالیت های مربوط به بازار. ۱۰
۱. دولت مرکانتالییستی.. ۱۰
۲. دولت فیزیوکراسی.. ۱۱
۳. دولت کلاسیکی.. ۱۱
۴. مکتب تاریخی.. ۱۲
۵. دولت حدّاقلی نوزیک و هایک… ۱۲
۶. دولت نئو کلاسیکی.. ۱۲
۷. دولت سوسیالیستی.. ۱۲
۸. دولت کینزی.. ۱۳
۹. دولت رفاه. ۱۳
۱۰. دولت در نظریه انتخاب عمومی یا مکتب اقتصادی سیاست… ۱۳
۱۱. دولت در نظریه هزینه مبادله. ۱۴
۱۲. نظریه اطّلاعات.. ۱۵
۱۳. دولت در بازار و فعالیت های بازاریابی اسلامی.. ۱۶
وظایف دولت اسلامی.. ۱۶
اختیارات دولت اسلامی.. ۱۷
مقایسه دولت اسلامی بادیگردولتها۲۰
۱. هدف نهایی فعّالیت دولت… ۲۰
۲. مالکیت منابع.. ۲۱
۳. اصل و عقلایی دخالت دولت… ۲۲
۴. رابطه دولت وجامعه. ۲۳
۵. دیدگاه درباره دولت… ۲۳
۶. رابطه دولت و بخش خصوصی.. ۲۴
۷. سیاستگذاری.. ۲۵
۸. تامین اجتماعی و رفع فقر و بی عدالتی.. ۲۵
۹. تولید کالاهای عمومی.. ۲۵
۱۰. تولید کالاهای خصوصی دارای آثار جانبی مثبت و منفی.. ۲۵
۱۱. تولید کالاهای دارای انحصارطبیعی.. ۲۶
۱۲. توزیع مجدّد درآمد. ۲۷
۱۳. توازن اجتماعی.. ۲۷
۱۴. شیوه تصمیمگیری.. ۲۷
نتیجهگیری.. ۲۹
منابع و مأخذ ۳۰
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 