فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره جایگاه بازار و بازاریابی در دولت توسعهگرا با بررسی سیاستهای اقتصادی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره جایگاه بازار و بازاریابی در دولت توسعهگرا با بررسی سیاستهای اقتصادی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره جایگاه بازار و بازاریابی در دولت توسعهگرا با بررسی سیاستهای اقتصادی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره جایگاه بازار و بازاریابی در دولت توسعهگرا با بررسی سیاستهای اقتصادی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره جایگاه بازار و بازاریابی در دولت توسعهگرا با بررسی سیاستهای اقتصادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره جایگاه بازار و بازاریابی در دولت توسعهگرا با بررسی سیاستهای اقتصادی :
این مقاله می کوشد تا نقش بازار و بازاریابی را در دولت توسعه گرا بررسی کند. دولت و بازار دو نهاد اصلی هر نظام اقتصادی را تشکیل میدهند. ویژگی بازار آن است که خواستههای متعارض عرضهکنندگان کالاها و خدمات یا منابع تولید و تقاضاکنندگان آنها را تعدیل کرده و هماهنگ میسازد و در شرایط رقابتی به تولید کارای محصول و تخصیص بهینه منابع و کالاها منجر میشود. این شرایط در اقتصاد متعارف رقابتی با شرایط رقابت کامل (همچون اطلاعات کامل، آزادی ورود و خروج به بازار و بیشمار بودن تعداد عرضهکنندگان و تقاضاکنندگان) حاصل میشود. به تعبیری دقیقتر، برخلاف تصور موجود درباره سازوکار بازار که به جهت حاکمیت نفع شخصی در تعامل طرفین تقاضاکننده و عرضهکننده و دست نامرئی مورد اشکال واقع میشود، سازوکار بازار تنها در شرایط عادلانه شکل میگیرد و موفقیت بازارهای رقابتی (به یادداشت الف مراجعه شود) درواقع به جهت حاکمیت بخشی از معیارهای عدالت اجتماعی (نظیر اطلاعات کامل و شرایط یکسان) میباشد. تحت این شرایط است که عرضهکننده یا تقاضاکننده قادر به اعمال قدرت در بازار نیست و از این جهت است که اعمال قدرت در بازار از قبیل تعیین قیمت در حدی بالاتر از قیمت تعادلی بازار در برخی از کشورها جرم تلقی میگردد و قابل پیگرد قضایی است.
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره جایگاه بازار و بازاریابی در دولت توسعهگرا با بررسی سیاستهای اقتصادی
فهرست مطالب
چکیده. ۲
کلیدواژه. ۲
مقدمه. ۳
تاریخچه مطالعاتی بحث( پیشینه تحقیق). ۳
بیان مسئله(حل بهینه مساله انحصار در دولت – بازار). ۵
انحصار طبیعی.. ۶
انحصار حاصل از منفعتجویی خصوصی.. ۸
انحصار به واسطه مداخله مستقیم و غیرمستقیم دولت… ۹
اهمیت و ضرورت بحث… ۱۱
مبانی نظری… ۱۲
الف) مروری اجمالی بر مکاتب مهم اقتصادی در این زمینه. ۱۲
۱- مکتب کلاسیک:۱۲
۲- مکتب اتریشی:۱۲
۳- مکتب کینز:۱۲
۴- مکتب پولگرایان:۱۳
۵- نظریه نئوکلاسیک و حدود دخالت دولت در اقتصاد:۱۳
۶- نظریه اطلاعات ناقص و دخالت دولت در اقتصاد:۱۳
۷- نظریه دولت رفاه و دخالت دولت در اقتصاد:۱۴
۸- نظریه نهادگرایی:۱۴
۹- نظریه سوسیالیسم بازار:۱۴
ب) مقایسه تطبیقی دستاوردهای نظری… ۱۵
جمعبندی و نتیجهگیری (راهبردهای نظری). ۱۹
منابع و مآخذ:۲۰
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 