فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رضایت و وفاداری مشتریان در بازار با بررسی عوامل مؤثر و پیامدها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رضایت و وفاداری مشتریان در بازار با بررسی عوامل مؤثر و پیامدها دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رضایت و وفاداری مشتریان در بازار با بررسی عوامل مؤثر و پیامدها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رضایت و وفاداری مشتریان در بازار با بررسی عوامل مؤثر و پیامدها۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رضایت و وفاداری مشتریان در بازار با بررسی عوامل مؤثر و پیامدها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رضایت و وفاداری مشتریان در بازار با بررسی عوامل مؤثر و پیامدها :
در این مقاله به بررسی رضایت و وفاداری مشتریان در بازار می پردازیم. همه مدیران از اهمیت حفظ و نگهداری مشتریان آگاهند. همانطورکه می دانیم حفظ و نگهداشتن مشتری قدیمی چهار تا شش برابر کم هزینه تر از ایجاد مشتری جدید است. (موون و مینور، ۱۳۸۶، ۳۴۴). اخیراً شرکت ها روی وفاداری مشتریان و حفظ آنها تمرکز زیادی کرده اند. به گفته بسیاری از محققان، یکی از عوامل مهم در وفادارکردن مشتریان، رضایت آنها است. تا آنجا که بسیاری از افراد رضایت را مساوی وفاداری می دانند. این اشتباه بزرگ (برابر دانستن رضایت و وفاداری مشتریان) سالها پیش منجر به شکست جنرال موتورز شد. هدف از این مقاله بررسی جنبه های مختلف رابطه رضایت و وفاداری و تعیین و بررسی عوامل مؤثر بر این رابطه به منظور ارائه راهکارهایی برای استفاده مؤثرتر مدیران از ایجاد رضایت در مشتریان جهت حفظ و وفادارکردن آنها، است.
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رضایت و وفاداری مشتریان در بازار با بررسی عوامل مؤثر و پیامدها
فهرست مطالب:
چکیده:۲
واژگان کلیدی:۲
مقدمه:۳
پیشنه تحقیق.. ۳
بیان مسئله. ۴
جنبه های مختلف رابطه رضایت و وفاداری در بازاریابی:۸
عوامل اثرگذار بر رابطه رضایت و وفاداری:۱۲
۱- هزینه های تغییر (switching costs):12
۲- عوامل دموگرافیک:۱۳
۳- رضایت کلی (Overal satistaction):13
۴- اثر سازگاری Compatibility effect:14
الف- «کیفیت» (quality) مارک… ۱۴
ب- سهولت قضاوت و مقایسه تفاوت های کیفی بین مارکهای مختلف.۱۴
۵- سایر عوامل:۱۵
بررسی عوامل موثر بر جلب رضایت مندی و میزان رضایت مشتریان ۱۶
نتیجه گیری:۱۹
منابع مقاله. ۲۰
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 