فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره بازاریابی اجتماعی و نقش آن در تحول صنعت بانکداری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره بازاریابی اجتماعی و نقش آن در تحول صنعت بانکداری دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره بازاریابی اجتماعی و نقش آن در تحول صنعت بانکداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره بازاریابی اجتماعی و نقش آن در تحول صنعت بانکداری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره بازاریابی اجتماعی و نقش آن در تحول صنعت بانکداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره بازاریابی اجتماعی و نقش آن در تحول صنعت بانکداری :

اصول و تکنیک‌های بازاریابی اجتماعی، بیشتر توسط نهادهایی به کار گرفته می‌شود که در خط مقدم ارتقای سلامت عمومی، پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی، حفاظت از محیط زیست و فقرزدایی قرار دارند. البته، در بسیاری از موارد، از عنوان بازاریابی اجتماعی استفاده نمی‌شود. بسیاری از سازمان‌های بین‌المللی،‌ مانند بانک جهانی و برخی از واحدهای سازمان ملل، از قبیل یونسکو و سازمان بهداشت جهانی، درگیر فعالیت‌های بازاریابی اجتماعی هستند. در بیشتر موارد، موسساتی که برنامه‌های بازاریابی اجتماعی را به اجرا می‌گذارند، وابسته به دولت هستند.

در این مقاله ضمن بررسی مفهوم بازاریابی اجتماعی به تاثیر آن در صنعت بانکداری نیز خواهیم پرداخت که این نتیجه حاصل می شود که فلسفه بازاریابی اجتماعی در بانک ها این است که مدیران بانک ها باید به مشتریان خود نشان دهند که در کنار منافع بانک، به رفاه آنان و منافع جامعه نیز توجه دارند. در صورتی که بانک ها نتوانند پایبندی خود به مسئولیت های اجتماعی را نشان دهند، بخش مهمی از کارکرد و منافع بازاریابی اجتماعی و تاثر آن بر تقویت خود را از دست خواهند داد.

فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره بازاریابی اجتماعی و نقش آن در تحول صنعت بانکداری
فهرست مطالب

چکیده. ۲

کلید واژه ها :۲

مقدمه. ۳

بیان مسئله. ۴

مفاهیم بازار یابی اجتماعی.. ۵

۱- تئوری مبادله. ۵

۲-منفعت طلبی.. ۶

۳-نظریه سلسله مراتب تاثیرات ارتباطی.. ۶

۴- رقابت.. ۶

تاریخچه بازاریابی اجتماعی.. ۷

مفهوم بازاریابی اجتماعی، چگونه توسعه پیدا کرد؟. ۸

فلسفه بازاریابی اجتماعی:۸

دیدگاه اسلام نسبت به بازاریابی اجتماعی.. ۹

بازار یابی اجتماعی و صنعت بانکداری.. ۱۰

پژوهش های مرتبط با موضوع. ۱۲

نتیجه گیری.. ۱۳

پیشنهادات.. ۱۳

منابع ۱۶

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.