فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره بازاریابی رابطه‌مند و تأثیر آن بر قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره بازاریابی رابطه‌مند و تأثیر آن بر قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره بازاریابی رابطه‌مند و تأثیر آن بر قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره بازاریابی رابطه‌مند و تأثیر آن بر قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره بازاریابی رابطه‌مند و تأثیر آن بر قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره بازاریابی رابطه‌مند و تأثیر آن بر قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی :

با پیدایش تجارت الکترونیکی بسیاری از بخشهای اقتصادی و صنعتی، کما بیش تحت تأثیر این فناوری نوید بخش قرار گرفته ­اند. با این وجود، نفوذ تجارت الکترونیکی در هیچ صنعتی مانند صنعت بانکداری مشهود نبوده است. امروزه استفاده از بانکداری اینترنتی بیش از آنکه یک مزیت باشد، یک ضرورت است و بانکها ناچاراند برای بقا خود وکاهش هزینه ها خدماتشان را به صورت الکترونیکی ارائه دهند. اما به نظر می­رسد این خدمات چنان که باید وشاید مورد استقبال واقع نشده است. با توجه به این نکته و با انجام مطالعه در زمین عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی ، مشخص گردید که تصویر شرکت و بازاریابی رابطه مند می توانند بر قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی تأثیر بسزایی داشته باشند. در واقع این دو عامل سبب افزایش اعتماد مشتریان می شوند و اعتماد متغیری است که در پذیرش بانکداری اینترنتی نقشی بسیار حیاتی دارد.

هدف از این پژوهش شناسایی رابطه تصویر شرکت و فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره بازاریابی رابطه‌مند و تأثیر آن بر قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی می باشد

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره بازاریابی رابطه‌مند و تأثیر آن بر قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی
فهرست مطالب

چکیده. ۲

واژه های کلیدی:۲

مقدمه. ۳

بیان مسئله. ۳

ضرورت و اهمیت تحقیق.. ۵

ادبیات و پیشینه تحقیق.. ۷

پیشینه تحقیق.. ۷

مفاهیم و تعاریف.. ۸

تصویر شرکت :۸

بازاریابی رابطه مند:۹

اعتماد:۹

بانکداری اینترنتی:۱۰

قصد استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی :۱۰

مدل مفهومی:۱۰

ضرورت بازاریابی در نظام بانکی.. ۱۱

مشتری، بنیاد و اساس نظام بانکی.. ۱۲

بازاریابی در بانکداری نوین ایران.. ۱۴

مزایای مدیریت ارتباط با مشتری برای بانکها۱۷

نتیجه‌گیری.. ۱۹

نتیجه محقق.. ۱۹

منابع:۲۰

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.