فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره آسیب‌شناسی، بازاریابی و فروش ظروف سنتی با رویکرد فرهنگی و اقتصادی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره آسیب‌شناسی، بازاریابی و فروش ظروف سنتی با رویکرد فرهنگی و اقتصادی دارای ۱۳۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره آسیب‌شناسی، بازاریابی و فروش ظروف سنتی با رویکرد فرهنگی و اقتصادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره آسیب‌شناسی، بازاریابی و فروش ظروف سنتی با رویکرد فرهنگی و اقتصادی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره آسیب‌شناسی، بازاریابی و فروش ظروف سنتی با رویکرد فرهنگی و اقتصادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره آسیب‌شناسی، بازاریابی و فروش ظروف سنتی با رویکرد فرهنگی و اقتصادی :

هدف از این پژوهش بررسی و ارزیابی خلاقیت، نوآوری و کیفیت ظروف سنتی تولیدی در کارگاه های سفالگری میبد یزد است.جامعه آماری کلیه مدیران و کارگران کارگاه های صنایع دستی و ظروف سفالی شهرستان میبد یزد می‌باشد. نمونه آماری در این پژوهش با استفاده از جدول مورگان و با توجه به جامعه­ی آماری، ۵۲ نفر برآورد گردیده که به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شده است. روش این پژوهش میدانی و از نوع همبستگی میباشد. ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه استاندارد کیفیت و خلاقیت در تولید محصولات و ظروف سنتی با ۱۶ گویه که هر گویه دارای یک طیف ۵تایی و ضریب الفای کرونباخ ۰.۷۸۴ می­باشد که از پایایی بالایی برخوردار است. پرسشنامه فوق به تأثیر آسیب شناسی و خلاقیت در تولید و فروش ظروف سنتی می‌پردازد. روشجمعآوریاطلاعاتاینتحقیقروشکتابخانه‌ایوپرسشنامه‌ایمی‌باشد. تجزیه و تحلیل نتایج حاصل از این پژوهش استفاده ازنرم افزار SPSS و استفاده ازآمار توصیفی انجام شده است. نتایج آماری نشان داد که خلاقیت و نوآوری در ساخت ظروف سنتی و همچنین کیفیت و ویژگی های منحصر به فرد این ظروف بالاتر از حد انتظار است.

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره آسیب‌شناسی، بازاریابی و فروش ظروف سنتی با رویکرد فرهنگی و اقتصادی
فهرست مطالب

فصل اول: کلیات پژوهش…. ۱

۱-۱- مقدمه :۲

۱-۲- بیان مسئله :۲

۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش۴

۱-۴- اهداف پژوهش۴

۱-۴-۱- هدف کلی۴

۱-۴-۲- اهداف جزئی۴

۱-۵- فرضیه های پژوهش۵

۱-۵-۱- فرضیه اصلی۵

۱-۵-۲- فرضیات فرعی۵

۱-۶- سوالهای پژوهش۵

۱-۶-۱- سوال اصلی۵

۱-۶-۲- سوالات فرعی۵

فصل دوم: ادبیات پژوهش…. ۶

۲-۱- مقدمه۷

۲-۲- تاریخچه سفال و سفالگـری۷

۲-۲-۱- تاریخچه سفالگری در جهان۷

۲-۲-۲- تاریخچه سفالگری در آسیای میانه۸

۲-۲-۳- تاریخچه سفالگری در ایران۸

۲-۲-۴- تاریخچه سفالگری قبل و بعد از اسلام۱۰

۲-۲-۵- روند تاریخی تکنولوژی سفال۱۵

۲-۳- معرفی صنایع دستی و سفال۱۷

۲-۳-۱- جایگاه کنونی صنایع دستی در ایران۱۷

۲-۳-۲- اهمیت صنایع دستی در اقتصاد کشور۱۸

۲-۳-۳- کاربرد سفال۱۹

۲-۳-۴- تزئینات سفال۲۲

۲-۳-۵- ظروف سفالی۲۵

۲-۴- بازاریابی۲۶

۲-۴-۱- پیشینه بازاریابی۲۶

۲-۴-۲- تعاریف بازاریابی۲۸

۲-۴-۳- مفاهیم بازاریابی۲۹

۲-۴-۴- انواع بازاریابی۳۱

۲-۴-۵- بازاریابی و فروش صنایع دستی۳۶

۲-۴-۶- نقش تبلیغات۳۷

۲-۴-۷- ویژگی های بازاریابی موفق۳۷

۲-۴-۸- بازاریابی در صنایع دستی و اثر آن بر گردشگر۳۷

۲-۴-۹- نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنایع دستی۳۸

فصل سوم: طرح پژوهش…. ۴۲

۳-۱- مقدمه۴۳

۳-۲- جامعه‌آماری۴۳

۳-۳- گروه نمونه و روش نمونه گیری۴۳

۳-۴- روش‌شناسی پژوهش۴۳

۳-۵- انواع روش‌های نمونه‌گیری۴۴

۳-۶- گروه نمونه۴۴

۳-۷- ابزارهای پژوهش۴۴

۳-۸- روش‌هایتحقیق۴۴

۳-۹- روش‌هایجمع‌‌آوریاطلاعات۴۶

۳-۱۰- روشآماری۴۷

۳-۱۱- تجزیه و تحلیل داده‌ها۴۷

۳-۱۲- روش تعیین پایایی ابزار۴۸

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها۴۹

۴-۱- مقدمه۵۰

۴-۲- آمار توصیفی۵۱

۴-۲-۱- جنسیت:۵۱

۴-۲-۲- سن:۵۲

۴-۲-۳- تحصیلات:۵۳

۴-۲-۴- سابقه کار:۵۴

۴-۳- آمار استنباطی۵۵

۴-۳-۱- فرضیه های پژوهش و تحلیل داده ها۵۵

۴-۳-۲- آزمون فرضیه های پژوهش۵۵

۴-۴- نتایج توصیفی۵۶

۴-۴-۱- ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه های پرسشنامه:۵۶

۴-۴-۲- ارزیابی خلاقبت و نوآوری در تولید ظروف سنتی:۷۲

۴-۴-۳- ارزیابی کیفیت تولید و ساخت ظروف سنتی:۷۳

۴-۴-۴- ارزیابی رضایت مشتریان:۷۴

۴-۴-۵- نتایج استنباطی۷۵

۴-۵- نتایج آزمون فرضیه ها۸۵

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری… ۸۶

۵-۱- مقدمه۸۷

۵-۲- مشکلات، موانع و راهکارها۸۷

۵-۲-۱- مشکلات و موانع توسعه صنایع دستی:۸۷

۵-۲-۲- راهکارهای توسعه و ارتقاء جایگاه صنایع دستی:۸۷

۵-۲-۳- موانع و مشکلات رشد صنایع دستی۸۸

۵-۲-۴- راهکارها۸۸

۵-۳- هدف کلی۸۹

۵-۴- نتایج بدست آمده۸۹

۵-۵- پیشنهادات پژوهش۸۹

۵-۵-۱- پیشنهادات بنیادی۹۰

۵-۵-۲- پیشنهادات کابردی۹۰

۵-۶- محدودیت های پژوهش۹۰

۵-۶-۱- محدودیت در دسترس پژوهشگر۹۰

۵-۶-۲- محدودیت غیر دسترس پژوهشگر۹۱

منابع و مآخذ.. ۹۲

الف) منابع فارسی۹۳

ب) منابع لاتین۹۴

ضمائـــــم.. ۹۵

پرسشنامه۹۶

برنامه SPSS98

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره آسیب‌شناسی، بازاریابی و فروش ظروف سنتی با رویکرد فرهنگی و اقتصادی
فهرست جداول

جدول۴-۱: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه به تفکیک جنسیت۵۱

جدول۴-۲: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه به تفکیک سن۵۲

جدول۴-۳: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه به تفکیک میزان تحصیلات۵۳

جدول۴-۴: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه به تفکیک سابقه کار۵۴

جدول ۴-۵: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱۵۶

جدول ۴-۶: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۲۵۷

جدول ۴-۷: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۳۵۸

جدول ۴-۸: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۴۵۹

جدول ۴-۹: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۵۶۰

جدول ۴-۱۰: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۶۶۱

جدول ۴-۱۱: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۷۶۲

جدول ۴-۱۲: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۸۶۳

جدول ۴-۱۳: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۹۶۴

جدول ۴-۱۴: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۰۶۵

جدول ۴-۱۵: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۱۶۶

جدول ۴-۱۶: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۲۶۷

جدول ۴-۱۷: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۳۶۸

جدول ۴-۱۸: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۴۶۹

جدول ۴-۱۹: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۵۷۰

جدول ۴-۲۰: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۶۷۱

جدول۴-۲۱: ارزیابی سطح خلاقبت و نوآوری در تولید ظروف سنتی۷۲

جدول۴-۲۲: ارزیابی سطح کیفیت تولید و ساخت ظروف سنتی۷۳

جدول۴-۲۳: ارزیابی سطح رضایت مشتریان۷۴

جدول۴-۲۴: آزمون کولموگروف- اسمیرنف تک نمونه ای برای متغیرهای اصلی پژوهش۷۵

جدول۴-۲۵: خلاصه نتایج آزمون کای اسکوئر برای فرضیه اول پژوهش۷۶

جدول۴-۲۶: خلاصه نتایج آزمون کای اسکوئر برای فرضیه دوم پژوهش۷۶

جدول۴-۲۷: جدول فراوانی های مربوط به فرضیه سوم پژوهش۷۷

جدول۴-۲۸: نتایج آزمون کای اسکوئر تک نمونه ای برای فرضیه سوم پژوهش۷۷

جدول۴-۲۹: جدول فراوانی های مربوط به فرضیه چهارم پژوهش۷۸

جدول۴-۳۰: نتایج آزمون کای اسکوئر تک نمونه ای برای فرضیه چهارم پژوهش۷۸

جدول ۴-۳۱ : بررسی اثر جنسیت پاسخ دهندگان بر روی متغیرهای تحقیق۷۹

جدول ۴-۳۲ : درجه اهمیت پاسخ به متغیرهای تحقیق۷۹

جدول ۴-۳۳: بررسی اثر سن پاسخ دهندگان بر روی متغیرهای تحقیق۸۰

جدول ۴-۳۴ : درجه اهمیت پاسخ به متغیرهای تحقیق۸۱

جدول ۴-۳۵: بررسی اثرمیزان تحصیلات پاسخ دهندگان بر روی متغیرهای تحقیق۸۲

جدول ۴-۳۶ : درجه اهمیت پاسخ به متغیرهای تحقیق۸۳

جدول ۴-۳۵: بررسی اثرمیزان سابقه کار پاسخ دهندگان بر روی متغیرهای تحقیق۸۴

جدول ۴-۳۶ : درجه اهمیت پاسخ به متغیرهای تحقیق۸۵

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره آسیب‌شناسی، بازاریابی و فروش ظروف سنتی با رویکرد فرهنگی و اقتصادی
فهرست نمودارها

نمودار۴-۱: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه به تفکیک جنسیت۵۱

نمودار۴-۲: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه به تفکیک سن۵۲

نمودار۴-۳: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه به تفکیک میزان تحصیلات۵۳

نمودار۴-۴: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه به تفکیک سابقه کار۵۴

نمودار ۴-۵: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱۵۶

نمودار ۴-۶: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۲۵۷

نمودار ۴-۷: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۳۵۸

نمودار ۴-۸: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۴۵۹

نمودار ۴-۹: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۵۶۰

نمودار ۴-۱۰: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۶۶۱

نمودار ۴-۱۱: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۷۶۲

نمودار ۴-۱۲: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۸۶۳

نمودار ۴-۱۳: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۹۶۴

نمودار ۴-۱۴: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۰۶۵

نمودار ۴-۱۵: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۱۶۶

نمودار ۴-۱۶: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۲۶۷

نمودار ۴-۱۷: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۳۶۸

نمودار ۴-۱۸: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۴۶۹

نمودار ۴-۱۹: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۵۷۰

نمودار ۴-۲۰: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۶۷۱

نمودار۴-۲۱: ارزیابی سطح خلاقبت و نوآوری در تولید ظروف سنتی۷۲

نمودار۴-۲۲: ارزیابی سطح کیفیت تولید و ساخت ظروف سنتی۷۳

نمودار۴-۲۳: ارزیابی سطح رضایت مشتریان۷۴

Abstract111

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.