فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره آسیبشناسی، بازاریابی و فروش ظروف سنتی با رویکرد فرهنگی و اقتصادی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره آسیبشناسی، بازاریابی و فروش ظروف سنتی با رویکرد فرهنگی و اقتصادی دارای ۱۳۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره آسیبشناسی، بازاریابی و فروش ظروف سنتی با رویکرد فرهنگی و اقتصادی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره آسیبشناسی، بازاریابی و فروش ظروف سنتی با رویکرد فرهنگی و اقتصادی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره آسیبشناسی، بازاریابی و فروش ظروف سنتی با رویکرد فرهنگی و اقتصادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره آسیبشناسی، بازاریابی و فروش ظروف سنتی با رویکرد فرهنگی و اقتصادی :
هدف از این پژوهش بررسی و ارزیابی خلاقیت، نوآوری و کیفیت ظروف سنتی تولیدی در کارگاه های سفالگری میبد یزد است.جامعه آماری کلیه مدیران و کارگران کارگاه های صنایع دستی و ظروف سفالی شهرستان میبد یزد میباشد. نمونه آماری در این پژوهش با استفاده از جدول مورگان و با توجه به جامعهی آماری، ۵۲ نفر برآورد گردیده که به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شده است. روش این پژوهش میدانی و از نوع همبستگی میباشد. ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه استاندارد کیفیت و خلاقیت در تولید محصولات و ظروف سنتی با ۱۶ گویه که هر گویه دارای یک طیف ۵تایی و ضریب الفای کرونباخ ۰.۷۸۴ میباشد که از پایایی بالایی برخوردار است. پرسشنامه فوق به تأثیر آسیب شناسی و خلاقیت در تولید و فروش ظروف سنتی میپردازد. روشجمعآوریاطلاعاتاینتحقیقروشکتابخانهایوپرسشنامهایمیباشد. تجزیه و تحلیل نتایج حاصل از این پژوهش استفاده ازنرم افزار SPSS و استفاده ازآمار توصیفی انجام شده است. نتایج آماری نشان داد که خلاقیت و نوآوری در ساخت ظروف سنتی و همچنین کیفیت و ویژگی های منحصر به فرد این ظروف بالاتر از حد انتظار است.
فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره آسیبشناسی، بازاریابی و فروش ظروف سنتی با رویکرد فرهنگی و اقتصادی
فهرست مطالب
فصل اول: کلیات پژوهش…. ۱
۱-۱- مقدمه :۲
۱-۲- بیان مسئله :۲
۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش۴
۱-۴- اهداف پژوهش۴
۱-۴-۱- هدف کلی۴
۱-۴-۲- اهداف جزئی۴
۱-۵- فرضیه های پژوهش۵
۱-۵-۱- فرضیه اصلی۵
۱-۵-۲- فرضیات فرعی۵
۱-۶- سوالهای پژوهش۵
۱-۶-۱- سوال اصلی۵
۱-۶-۲- سوالات فرعی۵
فصل دوم: ادبیات پژوهش…. ۶
۲-۱- مقدمه۷
۲-۲- تاریخچه سفال و سفالگـری۷
۲-۲-۱- تاریخچه سفالگری در جهان۷
۲-۲-۲- تاریخچه سفالگری در آسیای میانه۸
۲-۲-۳- تاریخچه سفالگری در ایران۸
۲-۲-۴- تاریخچه سفالگری قبل و بعد از اسلام۱۰
۲-۲-۵- روند تاریخی تکنولوژی سفال۱۵
۲-۳- معرفی صنایع دستی و سفال۱۷
۲-۳-۱- جایگاه کنونی صنایع دستی در ایران۱۷
۲-۳-۲- اهمیت صنایع دستی در اقتصاد کشور۱۸
۲-۳-۳- کاربرد سفال۱۹
۲-۳-۴- تزئینات سفال۲۲
۲-۳-۵- ظروف سفالی۲۵
۲-۴- بازاریابی۲۶
۲-۴-۱- پیشینه بازاریابی۲۶
۲-۴-۲- تعاریف بازاریابی۲۸
۲-۴-۳- مفاهیم بازاریابی۲۹
۲-۴-۴- انواع بازاریابی۳۱
۲-۴-۵- بازاریابی و فروش صنایع دستی۳۶
۲-۴-۶- نقش تبلیغات۳۷
۲-۴-۷- ویژگی های بازاریابی موفق۳۷
۲-۴-۸- بازاریابی در صنایع دستی و اثر آن بر گردشگر۳۷
۲-۴-۹- نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنایع دستی۳۸
فصل سوم: طرح پژوهش…. ۴۲
۳-۱- مقدمه۴۳
۳-۲- جامعهآماری۴۳
۳-۳- گروه نمونه و روش نمونه گیری۴۳
۳-۴- روششناسی پژوهش۴۳
۳-۵- انواع روشهای نمونهگیری۴۴
۳-۶- گروه نمونه۴۴
۳-۷- ابزارهای پژوهش۴۴
۳-۸- روشهایتحقیق۴۴
۳-۹- روشهایجمعآوریاطلاعات۴۶
۳-۱۰- روشآماری۴۷
۳-۱۱- تجزیه و تحلیل دادهها۴۷
۳-۱۲- روش تعیین پایایی ابزار۴۸
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها۴۹
۴-۱- مقدمه۵۰
۴-۲- آمار توصیفی۵۱
۴-۲-۱- جنسیت:۵۱
۴-۲-۲- سن:۵۲
۴-۲-۳- تحصیلات:۵۳
۴-۲-۴- سابقه کار:۵۴
۴-۳- آمار استنباطی۵۵
۴-۳-۱- فرضیه های پژوهش و تحلیل داده ها۵۵
۴-۳-۲- آزمون فرضیه های پژوهش۵۵
۴-۴- نتایج توصیفی۵۶
۴-۴-۱- ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه های پرسشنامه:۵۶
۴-۴-۲- ارزیابی خلاقبت و نوآوری در تولید ظروف سنتی:۷۲
۴-۴-۳- ارزیابی کیفیت تولید و ساخت ظروف سنتی:۷۳
۴-۴-۴- ارزیابی رضایت مشتریان:۷۴
۴-۴-۵- نتایج استنباطی۷۵
۴-۵- نتایج آزمون فرضیه ها۸۵
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری… ۸۶
۵-۱- مقدمه۸۷
۵-۲- مشکلات، موانع و راهکارها۸۷
۵-۲-۱- مشکلات و موانع توسعه صنایع دستی:۸۷
۵-۲-۲- راهکارهای توسعه و ارتقاء جایگاه صنایع دستی:۸۷
۵-۲-۳- موانع و مشکلات رشد صنایع دستی۸۸
۵-۲-۴- راهکارها۸۸
۵-۳- هدف کلی۸۹
۵-۴- نتایج بدست آمده۸۹
۵-۵- پیشنهادات پژوهش۸۹
۵-۵-۱- پیشنهادات بنیادی۹۰
۵-۵-۲- پیشنهادات کابردی۹۰
۵-۶- محدودیت های پژوهش۹۰
۵-۶-۱- محدودیت در دسترس پژوهشگر۹۰
۵-۶-۲- محدودیت غیر دسترس پژوهشگر۹۱
منابع و مآخذ.. ۹۲
الف) منابع فارسی۹۳
ب) منابع لاتین۹۴
ضمائـــــم.. ۹۵
پرسشنامه۹۶
برنامه SPSS98
فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره آسیبشناسی، بازاریابی و فروش ظروف سنتی با رویکرد فرهنگی و اقتصادی
فهرست جداول
جدول۴-۱: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه به تفکیک جنسیت۵۱
جدول۴-۲: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه به تفکیک سن۵۲
جدول۴-۳: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه به تفکیک میزان تحصیلات۵۳
جدول۴-۴: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه به تفکیک سابقه کار۵۴
جدول ۴-۵: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱۵۶
جدول ۴-۶: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۲۵۷
جدول ۴-۷: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۳۵۸
جدول ۴-۸: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۴۵۹
جدول ۴-۹: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۵۶۰
جدول ۴-۱۰: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۶۶۱
جدول ۴-۱۱: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۷۶۲
جدول ۴-۱۲: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۸۶۳
جدول ۴-۱۳: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۹۶۴
جدول ۴-۱۴: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۰۶۵
جدول ۴-۱۵: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۱۶۶
جدول ۴-۱۶: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۲۶۷
جدول ۴-۱۷: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۳۶۸
جدول ۴-۱۸: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۴۶۹
جدول ۴-۱۹: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۵۷۰
جدول ۴-۲۰: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۶۷۱
جدول۴-۲۱: ارزیابی سطح خلاقبت و نوآوری در تولید ظروف سنتی۷۲
جدول۴-۲۲: ارزیابی سطح کیفیت تولید و ساخت ظروف سنتی۷۳
جدول۴-۲۳: ارزیابی سطح رضایت مشتریان۷۴
جدول۴-۲۴: آزمون کولموگروف- اسمیرنف تک نمونه ای برای متغیرهای اصلی پژوهش۷۵
جدول۴-۲۵: خلاصه نتایج آزمون کای اسکوئر برای فرضیه اول پژوهش۷۶
جدول۴-۲۶: خلاصه نتایج آزمون کای اسکوئر برای فرضیه دوم پژوهش۷۶
جدول۴-۲۷: جدول فراوانی های مربوط به فرضیه سوم پژوهش۷۷
جدول۴-۲۸: نتایج آزمون کای اسکوئر تک نمونه ای برای فرضیه سوم پژوهش۷۷
جدول۴-۲۹: جدول فراوانی های مربوط به فرضیه چهارم پژوهش۷۸
جدول۴-۳۰: نتایج آزمون کای اسکوئر تک نمونه ای برای فرضیه چهارم پژوهش۷۸
جدول ۴-۳۱ : بررسی اثر جنسیت پاسخ دهندگان بر روی متغیرهای تحقیق۷۹
جدول ۴-۳۲ : درجه اهمیت پاسخ به متغیرهای تحقیق۷۹
جدول ۴-۳۳: بررسی اثر سن پاسخ دهندگان بر روی متغیرهای تحقیق۸۰
جدول ۴-۳۴ : درجه اهمیت پاسخ به متغیرهای تحقیق۸۱
جدول ۴-۳۵: بررسی اثرمیزان تحصیلات پاسخ دهندگان بر روی متغیرهای تحقیق۸۲
جدول ۴-۳۶ : درجه اهمیت پاسخ به متغیرهای تحقیق۸۳
جدول ۴-۳۵: بررسی اثرمیزان سابقه کار پاسخ دهندگان بر روی متغیرهای تحقیق۸۴
جدول ۴-۳۶ : درجه اهمیت پاسخ به متغیرهای تحقیق۸۵
فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره آسیبشناسی، بازاریابی و فروش ظروف سنتی با رویکرد فرهنگی و اقتصادی
فهرست نمودارها
نمودار۴-۱: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه به تفکیک جنسیت۵۱
نمودار۴-۲: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه به تفکیک سن۵۲
نمودار۴-۳: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه به تفکیک میزان تحصیلات۵۳
نمودار۴-۴: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه به تفکیک سابقه کار۵۴
نمودار ۴-۵: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱۵۶
نمودار ۴-۶: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۲۵۷
نمودار ۴-۷: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۳۵۸
نمودار ۴-۸: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۴۵۹
نمودار ۴-۹: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۵۶۰
نمودار ۴-۱۰: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۶۶۱
نمودار ۴-۱۱: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۷۶۲
نمودار ۴-۱۲: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۸۶۳
نمودار ۴-۱۳: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۹۶۴
نمودار ۴-۱۴: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۰۶۵
نمودار ۴-۱۵: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۱۶۶
نمودار ۴-۱۶: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۲۶۷
نمودار ۴-۱۷: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۳۶۸
نمودار ۴-۱۸: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۴۶۹
نمودار ۴-۱۹: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۵۷۰
نمودار ۴-۲۰: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۶۷۱
نمودار۴-۲۱: ارزیابی سطح خلاقبت و نوآوری در تولید ظروف سنتی۷۲
نمودار۴-۲۲: ارزیابی سطح کیفیت تولید و ساخت ظروف سنتی۷۳
نمودار۴-۲۳: ارزیابی سطح رضایت مشتریان۷۴
Abstract111
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 