فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش فرهنگ در بازاریابی بینالملل با بررسی چالشها و فرصتهای تجاری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش فرهنگ در بازاریابی بینالملل با بررسی چالشها و فرصتهای تجاری دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش فرهنگ در بازاریابی بینالملل با بررسی چالشها و فرصتهای تجاری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش فرهنگ در بازاریابی بینالملل با بررسی چالشها و فرصتهای تجاری۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش فرهنگ در بازاریابی بینالملل با بررسی چالشها و فرصتهای تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش فرهنگ در بازاریابی بینالملل با بررسی چالشها و فرصتهای تجاری :
در این مقاله به بررسی مسائل جاری در بازاریابی بین الملل می پردازیم. یکی از مسائل جاری در بازاریابی بین الملل ،مسئله فرهنگ در بازار و بازاریابی می باشد. جهانی شدن بازار فروش و تاثیر فرهنگ ، به طور بحث اننگیزی یکی از مهمترین موضوعات که روبروی مدیران بازاریابی بین المللی می باشد.باتوجه به اینکه اکثر کشورهای جهانی تقریبا چمدفرهنگی و به سرعت روبه رشد می باشند. حتی در کشورهای نسبتا هم جنس، افراد نیز از نظر فرهنگی با همدیگر تفاوت دارند.بنابراین درک درست از تعریف فرهنگ یک امر بسیار مهم در توسعه بازاریابی بین المللی و رشد فروش آنها می باشد.فرهنگ مجموعه ای اتز باورها و رفتارهای گروههای انسانی است،فرهنگ فارسی معین فرهنگ را مرکب از دو واژه "فر" و "هنگ" به معنای ادب ، تربیت ، دانش ، علم ، معرفت ، و آداب و رسوم تعریف کرده است. فرهنگ ناشی از عوامل زیست شناختی ، محیط زیستی ، روان شناختی ، و تاریخبشری است.به دلیل وجود مجموع سنتها و پیچیدگی ها ی روابط انسانی ، حتی چیزهای ساده ای که انسان مانند حیوانات به آن نیازمند است، در قالب الگوهای فرهنگی در می آید. فرهنگ روش متفاوت زندگی با طرح زندگی گروهی از مردم است. در این مقاله نخست به تعاریفی از فرهنگ می پردازیم و سپس نقش فرهنگ را در بازاریابی بین الملل و تاثیرات زبان و رنگ و بسته بندی در کشورهای مختلف می پردازیم.
فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش فرهنگ در بازاریابی بینالملل با بررسی چالشها و فرصتهای تجاری
فهرست مطالب
چکیده :۳
واژگان کلیدی:۳
مقدمه. ۴
سوالات تحقیق.. ۵
پیشینه تحقیق.. ۵
بیان مسئله. ۶
مفاهیم. ۸
بازار. ۸
انواع بازار. ۸
بازاریابی.. ۹
آمیخته بازار P4. 10
عوامل موثر در بازار. ۱۰
اصول بازاریابی:۱۰
چرا تحقیقات بازاریابی ضروری است؟. ۱۰
گامهای اجرایی تحقیق بازاریابی:۱۱
فرهنگ(Culture)11
بازاریابی فرهنگی( Marketing Culture)11
مدیریت بازاریابی فرهنگی:۱۲
وظایف اصلی در مدیریت بازاریابی فرهنگی:۱۲
اهمیت و نقش بازاریابی فرهنگی در ارائه ی محصولات و خدمات فرهنگی:۱۲
تفاوت بازاریابی فرهنگی با سایر بازاریابی ها۱۳
بازاریابی بینالمللی فرهنگ(International Marketing Culture)14
حیطه عمل بازاریابی بینالمللی.. ۱۴
تحلیل محیط بینالمللی.. ۱۵
محیط اقتصادی.. ۱۵
فرهنگ… ۱۵
پایداری ارزشهای فرهنگی و خرده فرهنگ پایداری ارزشهای فرهنگی.. ۱۵
خرده فرهنگ… ۱۶
اجزای فرهنگ… ۱۶
عوامل تاثیرگذار بر فرهنگ… ۱۷
الگوی چهاربعدی هافستد. ۱۷
مدیریت تفاوت های فرهنگی.. ۱۸
اثر تنوع فرهنگی بر تجارت بین المللی.. ۱۸
آیا فرهنگ ها در همگرایی بسر می برند؟. ۱۸
محیط سیاسی/حقوقی.. ۱۹
استراتژیهای ورود. ۲۰
آمیخته بازاریابی.. ۲۱
کالا و خدمات.. ۲۱
دوره عمر کالای بینالمللی.. ۲۲
نامگذاری کالا. ۲۲
معرفی کالای جدید. ۲۲
ترفیع. ۲۲
موانع فرآیند ارتباطات بینالمللی فرهنگ… ۲۲
موانع زبانی.. ۲۲
موانع فرهنگی.. ۲۳
رسانهها۲۳
مقاومت.. ۲۳
تبلیغات جهانی.. ۲۳
نتیجه گیری.. ۲۳
منابع. ۲۵
منابع فارسی.. ۲۵
منابع انگلیسی.. ۲۵
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 