فایل ورد کامل گزارش کارورزی در حوزه روابط عمومی بانک ملت با تحلیل فعالیت‌ها و تجربیات عملی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل گزارش کارورزی در حوزه روابط عمومی بانک ملت با تحلیل فعالیت‌ها و تجربیات عملی دارای ۵۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل گزارش کارورزی در حوزه روابط عمومی بانک ملت با تحلیل فعالیت‌ها و تجربیات عملی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل گزارش کارورزی در حوزه روابط عمومی بانک ملت با تحلیل فعالیت‌ها و تجربیات عملی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل گزارش کارورزی در حوزه روابط عمومی بانک ملت با تحلیل فعالیت‌ها و تجربیات عملی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل گزارش کارورزی در حوزه روابط عمومی بانک ملت با تحلیل فعالیت‌ها و تجربیات عملی :

در این تحقیق به بررسی روابط عمومی بانک ملت می پردازیم. به تاریخچه روابط عمومی در ایران و جهان می پردازیم. در ادامه به معرفی بانک ملت ،‌چارت سازمانی و بخش روابط عمومی خواهیم پرداخت. امروزه از روابط عمومی به عنوان هنر هشتم و دست آورد قرن بیستم یاد می کنند، علی رغم اینکه نسبت به سایر علوم علم جدیدی است، اما توانسته رده‌های عالی علمی و آزمون و خطا را به سرعت طی نموده و در سازمانها و مؤسسات به عنوان وزنه ای قوی و انکار ناپذیر جا باز کند و به جرأت می‌توان گفت امروزه هیچ موسسه یا سازمان بزرگ جهانی را نمی توان یافت که روابط عمومی نداشته باشد. روابط عمومی، مدیریت و ابزار بسیار قوی برای برقراری ارتباط با مردم و جوامع بین المللی می باشد. با توجه به اهمیت حرفه روابط عمومی در ارتباطات سازمانی که در چند دهه اخیر پیدا کرده است، چندی قبل شرکت fast compahy درجدیدترین تحقیقات و پژوهشهای خود، حرفه روابط عمومی را جزء ۲۵شغل برتر جهان در سال ۲۰۱۲ معرفی کرد. البته بی مناسبت نیست برای روشن تر شدن معنای روابط عمومی به نظر پژوهشگران در این باب اشاره کنیم. کارشناسان و مؤلفان کتاب هاى این رشته از جمله، "رکس هارلو" از پیشقدمان روابط عمومى در جهان مى گوید: «روابط عمومى دانشى است که به وسیله آن سازمان ها آگاهانه می‌کوشند، بر مسئولیت اجتماعى خویش عمل کنند تا بتوانند، تفاهم و پشتیبانى کسانى را که براى توسعه اهمیت دارد، به دست آورند». در این باره انجمن روابط عمومى آلمان مى‌گوید، روابط عمومى، تلاش آگاهانه و قانونى به منظور تفاهم و استقرار اعتماد و شناخت متقابل با عموم، براساس تحقیق علمى و عملى صحیح و مستمر، میسر است.

فایل ورد کامل گزارش کارورزی در حوزه روابط عمومی بانک ملت با تحلیل فعالیت‌ها و تجربیات عملی
فهرست مطالب

مقدمه. ۸

بیان مسئله. ۸

اهمیت و ضرورت روابط عمومی.. ۱۰

تاریخچه روابط عمومی.. ۱۲

پیدایش روابط عمومی نوین درجهان.. ۱۲

تعریف روابط عمومی.. ۱۳

روابط عمومى در ایران.. ۱۵

تفاوتهای روابط عمومی و تبلیغات… ۱۶

نقدی بر شیوه کار مدیران روابط عمومی.. ۱۷

روابط عمومی خلاق.. ۱۹

روابط عمومی‌ها و شرایط محیط بیرونی سازمان.. ۲۰

شش عقل و بصیرت سازمان‌های یادگیرنده۲۰

تاریخچه بانک ملت… ۲۳

منشور اخلاقی.. ۲۳

بخش هایی از منشور اخلاقی کارکنان بانک ملت:۲۳

نمودار سازمانی.. ۲۵

شرح وظایف کلی روابط عمومی بانک ملت… ۲۶

واحد روابط عمومی.. ۲۹

گزارشی از عملکرد واحد با توجه به بودجه و امکانات… ۳۰

بولتن کاری بانک ملت… ۳۰

سنجش رضایت مشتریان.. ۳۱

نشریات منتشر شده توسط روایط عمومی بانک ملت… ۳۲

تلاش روابط عمومی بانک برای گسترش کتابخانه. ۳۲

گزارش ارتباطات درون و برون سازمانی.. ۳۳

خدمات ویژه همکاران.. ۳۴

مرکز روابط عمومی بانک ملت… ۳۴

کمک و همیاری به مددجویان بدهکار (در جرایم غیر عمد)۳۶

گزارشی از پروژه های انجام شده۳۸

نقد و پیشنهاد روابط عمومی بانک ملت… ۳۹

نقاط ضعف… ۳۹

نقاط قوت :۳۹

منابع ۴۰

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.