فایل ورد کامل گزارش کارآموزی و پروژه تعمیر و نگهداری سیستم علائم الکتریکی راهآهن جنوب با بررسی فرآیندهای فنی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل گزارش کارآموزی و پروژه تعمیر و نگهداری سیستم علائم الکتریکی راهآهن جنوب با بررسی فرآیندهای فنی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل گزارش کارآموزی و پروژه تعمیر و نگهداری سیستم علائم الکتریکی راهآهن جنوب با بررسی فرآیندهای فنی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل گزارش کارآموزی و پروژه تعمیر و نگهداری سیستم علائم الکتریکی راهآهن جنوب با بررسی فرآیندهای فنی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل گزارش کارآموزی و پروژه تعمیر و نگهداری سیستم علائم الکتریکی راهآهن جنوب با بررسی فرآیندهای فنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل گزارش کارآموزی و پروژه تعمیر و نگهداری سیستم علائم الکتریکی راهآهن جنوب با بررسی فرآیندهای فنی :
پدیده علائم الکتریکی با ظهور در جهت فعالیت راه آهن های دنیا چهره جدیدی به شیوه حرکت در راه آهن بخشید این تحول که تجربه نوینی را مورد آزمایش قرار می داد متکی به اهداف مکانیزه کردن عملیات قبول و اعزام و اجتناب از خطای نیروی انسانی توأم با بالا بودن سرعت انتقال فرامین بوده که به کمک تکنولوژی تحقق یافت.
با متداول شدن بهره برداری از علائم الکتریکی در راه آهن های دنیا راه آهن ایران نیز در سال ۱۹۶۱ میلادی اولین گام را با بهره برداری از سیستم علائم الکتریکی اینترلاکینگی در محور تهران – اهواز آغاز نمود که در حال حاضر نیز این سیستم در حال استفاده می باشد.
سیستم اینتر لاکینگ در اصل یک مدار فرمان بسیار بزرگ است که با قفل بعضی از رله ها و آزاد کردن برخی دیگر کار حفظ ایمنی مسیر قطارها را انجام می دهد.
در یک ایستگاه ، سه خط ( ایستگاه شوش) با سیستم اینترلاکینگ احتیاج به حدود ۱۰۰ کیلومتر کابل کلی یا کابل رشته است.
و برای اجرای مدار فرمان ان حدود ۷۰۰ رله از انواع مختلف با ولتاژ های مختلف لازم است.
در این نوع سیستم عمل سنس قطارها را با ولتاژ DC انجام می دهند که این مقدار ولتاژ را از ریل قطار عبور داده و در زمانی که یک وسیله ریلی از آن ریل عبور کند به دلیل رسانا بودن آن ولتاژ اتصال کوتاه شده و قطع می شود و نشانگر سنس روشن می شود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 