فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره ارتباط میان روش‌های منتخب بازاریابی و میزان فروش خدمات بیمه‌ای


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره ارتباط میان روش‌های منتخب بازاریابی و میزان فروش خدمات بیمه‌ای دارای ۶۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره ارتباط میان روش‌های منتخب بازاریابی و میزان فروش خدمات بیمه‌ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره ارتباط میان روش‌های منتخب بازاریابی و میزان فروش خدمات بیمه‌ای۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره ارتباط میان روش‌های منتخب بازاریابی و میزان فروش خدمات بیمه‌ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره ارتباط میان روش‌های منتخب بازاریابی و میزان فروش خدمات بیمه‌ای :

بیمه یکی از منابع مهم تأمین درآمد جهت اجرای طرح های زیربنایی کشور می باشد. اهمیت این رشته به حدیست که صاحبنظران آن را "صنعت" میخوانند. بیمه باعث شکوفایی اقتصادی شده و با اشکال متنوعش موجب می شود تا بیمه گذاران و بیمه شدگان بتوانند به راحتی و با اطمینان گام بردارند. در این میان نفعی که بیمه برای اقشار آسیب پذیر دارد بسیار درخور توجه است ولی متأسفانه غالب اشخاص از آن اطلاع چندانی ندارند. در تحقیق حاضر سعی شده است تا در حد توان به افراد جامعه درباره بیمه عمر و نقش آن در اقتصاد خانواده آگاهی داده شود و بدین ترتیب میزان فروش بیمه عمر افزایش یابد. البته طبق گفته مسئولین امر، بیمه در برنامه پنجساله دوم تاکنون از رشدی بیش از حد انتظار پیش بینی شده برخوردار بوده است. در راستای نیل به آنچه که در سطور بالا به عنوان هدف تحقیق بیان گردید سه فرضیه بررسی گردید:

۱- نوع ابزار ارتباط جمعی حامل آگهی های تجاری در افزایش بیمه عمر موثر است.

۲- افزایش حق بیمه عمر، باعث کاهش میزان فروش آن می شود.

۳- محتوای آموزشی آگهی های تجاری در میزان فروش بیمه عمر موثر است.

فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره ارتباط میان روش‌های منتخب بازاریابی و میزان فروش خدمات بیمه‌ای
فهرست مطالب

فصل اول: کلیات

هدف و علت انتخاب موضوع

متغیرهای تحقیق

قلمرو تحقیق

فرضیه های تحقیق

استفاده کنندگان از تحقیق

محدودیتهای تحقیق

تعریف بیمه

تعریف واژگان تخصصی

فصل اول:

پیدایش بیمه در جهان

پیدایش بیمه های عمر

پیدایش بیمه در ایران

فواید تجاری بیمه

عوامل موثر در نرخ حق بیمه عمر

موانع توسعه بیمه های بازرگانی

تأثیر عوامل برون زا در روند رشد بیمه های بازرگانی

بازار بیمه

اصول حاکم بر معاملات بیمه ای

تقسیمات بیمه

فصل دوم

جامعه آماری

پرسشنامه

ویژگیهای پرسشنامه

توزیع مقدماتی پرسشنامه

فصل سوم

تجزیه و تحلیل یافته ها

بررسی فرضیه ها براساس آمارهای جمع آوری شده از سطح شرکتهای بیمه

فصل چهارم:

جمع بندی، نتیجه گیری و پیشنهادات

منابع و مأخذ

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.