فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره هنجاریابی مقیاس اضطراب اجتماعی نوجوانان (SASA) در میان دانش‌آموزان دختر ۱۵ تا ۱۷ ساله دبیرستان‌های شهر ساوه


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره هنجاریابی مقیاس اضطراب اجتماعی نوجوانان (SASA) در میان دانش‌آموزان دختر ۱۵ تا ۱۷ ساله دبیرستان‌های شهر ساوه دارای ۱۴۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره هنجاریابی مقیاس اضطراب اجتماعی نوجوانان (SASA) در میان دانش‌آموزان دختر ۱۵ تا ۱۷ ساله دبیرستان‌های شهر ساوه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره هنجاریابی مقیاس اضطراب اجتماعی نوجوانان (SASA) در میان دانش‌آموزان دختر ۱۵ تا ۱۷ ساله دبیرستان‌های شهر ساوه۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره هنجاریابی مقیاس اضطراب اجتماعی نوجوانان (SASA) در میان دانش‌آموزان دختر ۱۵ تا ۱۷ ساله دبیرستان‌های شهر ساوه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره هنجاریابی مقیاس اضطراب اجتماعی نوجوانان (SASA) در میان دانش‌آموزان دختر ۱۵ تا ۱۷ ساله دبیرستان‌های شهر ساوه :

هدف پژوهش حاضر هنجار یابی و بررسی پایایی ،روایی تست اضطراب اجتماعی نوجوانان(SASA )و رابطه آن با ابعاد ادارک خود بر روی دختران نوجوان با گروه سنی ۱۷-۱۵سال شهرستان ساوه بود .پژوهش حاضر از نوع پژوهشهای توصیفی است .تعداد ۳۰۰نفر به روش نمونه برداری چند مرحله ای انتخاب شدند تا به دو مقیاس اضطراب اجتماعی و ابعاد ادراک خود پاسخ دهند .پس از جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات نتایج زیر حاصل شد :جهت اعتبار یابی ابزار پژوهش از روش آلفای کرونباخ استفاده شد .ضریب فوق برای ۲۵ سئوال باقیمانده ۷۸/. برآورد گردید. روایی سازه ای تست با روش تحلیل مولفه های اصلی با چرخش ابلیمن مورد بررسی قرار گرفت .نتایج نشان داد تست از دو زیرمقیاس بیم و ترس از ارزیابی منفی و تنش و بازداری در برخورد اجتماعی اشباع شده است..نتیجه آزمون هبستگی پیرسون ،نشان داد که شایستگی رفتاری وتحصیلی با ترس از ارزیابی همسالان رابطه منفی دارد.از سوی دیگر ،شایستگی اجتماعی ،ورزشی وجسمی ،خود ارزشمندی کلی با تنش و ترس از روابط اجتماعی رابطه منفی دارد .

فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره هنجاریابی مقیاس اضطراب اجتماعی نوجوانان (SASA) در میان دانش‌آموزان دختر ۱۵ تا ۱۷ ساله دبیرستان‌های شهر ساوه
فهرست مطالب

چکیده

فصل اول

کلیات

مقدمه

بیان مسئله

ادراک خود

ضرورت پژوهش

هدف پژوهش

هدف فرعی پژوهش

سئوال های پژوهش

تعریف نظری اصطلاحات و متغیرهای پژوهش

روایی و اعتبار

ساختار عاملی

اضطراب اجتماعی

فصل دوم

مرور ادبیات و پیشینه پژوهش

اختلال اضطراب اجتماعی

تاریخچه اختلال اضطراب اجتماعی

ویژگی های بالینی اختلال اضطراب اجتماعی

علائم و اختلال های همراه

همه گیری شناسی

تفاوت های سنی و جنسی در اضطراب اجتماعی

الگوهای نظری درباره سبب شناسی اختلال اضطراب اجتماعی

دیدگاه رفتاری

دیدگاه شناختی

الگوی بک ؛ امری و گرین برگ ( ۱۹۸۵ ) ؛ باورهای ناکارآمد

الگوی دپی و هیمبرگ( ۱۹۹۷) : تفاوت بین بازنمایی ذهنی از خود و استانداردهای مورد انتظار دیگران

الگوی کلارک و ونر (۱۹۹۵؛نقل از ونروکلاک ؛۱۹۹۷؛کلارک وماتئوس ؛۲۰۰۲):تمرکز برخود ورفتارهای ایمنی

درمان

۱-نمایش درمانگری

آموزش جرات ورزی

پسایندهای تجربه اضطراب اجتماعی

ارزیابی اضطراب اجتماعی

مقیاس اضطراب اجتماعی نوجوانان (SASA) (پاکلک، ۱۹۹۷)

جمع بندی

فصل سوم

روش پژوهش

ابزار اندازه گیری

روایی ابزار پژوهش

روایی و اعتبار پرسشنامه ابعاد ادراک خود

روش گردآوری داده ها

روش تحلیل داده ها

تحلیل مولفه های اصلی

عامل

بار عاملی

میزان اشتراک

ماتریس عاملی

چرخش متعامد

چرخش متمایل

میزان اشتراک

فصل چهارم

یافته های پژوهش

توصیف داده ها

تحلیل داده ها

نتایج استنباطی

ساختار عاملی

اعتبار

فصل پنچم

بحث و نتیجه گیری

پیشنهادات

منابع

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.