فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش ارتباطات غیرکلامی در فرآیندهای بازاریابی و تأثیر آن بر رفتار مشتری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش ارتباطات غیرکلامی در فرآیندهای بازاریابی و تأثیر آن بر رفتار مشتری دارای ۴۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش ارتباطات غیرکلامی در فرآیندهای بازاریابی و تأثیر آن بر رفتار مشتری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش ارتباطات غیرکلامی در فرآیندهای بازاریابی و تأثیر آن بر رفتار مشتری۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش ارتباطات غیرکلامی در فرآیندهای بازاریابی و تأثیر آن بر رفتار مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش ارتباطات غیرکلامی در فرآیندهای بازاریابی و تأثیر آن بر رفتار مشتری :
امروزه در رقابت های بازاریابی افرادی وجود دارند که هنگام پرزنت، با مهارت خاصی با دیگران ارتباط برقرار می کنند و با قدرت کلام خود خیلی زود شنونده را تحت تاثیر قرار می دهند. این رفتار یک رفتار ماهرانه اجتماعی است که باعث می شود دیگران آنها را افرادی موفق و با کفایت تلقی کنند. بخشی از این رفتارها کلامی و بخشی دیگر غیر کلامی هستند. متاسفانه اکثر پرزنتورها به ارتباط کلامی و قدرت بیان، بیشتر از ارتباط غیر کلامی اهمیت می دهند. این در حالی است که در یک تعامل دو نفره، ۳۳ درصد از معانی و مفاهیم از طریق روش های کلامی و ۶۶ در صد آن از طریق روش های غیر کلامی رد و بدل می شود. در واقع بعضی از رفتار ها که کارکرد ارتباطی دارند (مثل ژست ها، لبخند زدن، حرکات سر و…) به رفتارهای غیر کلامی معروفند.
یک پرزنتور باید یاد بگیرد چگونه با ارتباط غیر کلامی و فیزیکی خود در جهت نافذتر کردن کلام خود استفاده کند. به طور مثال اگر در هنگام پرزنت بخواهد چند نکته را برای طرف مقابل به شکل تاکیدی بیان کند، بهتر است روی هر کدام از کلمات کلیدی تن صدای خود را بالا ببرد و سپس کمی مکث کند تا مخاطب آنها را به ذهن بسپارد. در این نوشتار ضمن فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش ارتباطات غیرکلامی در فرآیندهای بازاریابی و تأثیر آن بر رفتار مشتری به انواع کارکرد های بدنی در این مهارت اشاره گردیده و مطالب به روش توصیفی و کتابخانه ای در سه فصل گرد آوری شده است.
فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش ارتباطات غیرکلامی در فرآیندهای بازاریابی و تأثیر آن بر رفتار مشتری
فهرست مطالب
چکیده۱
مقدمه۲
فصل اول-کلیات ارتباط غیر کلامی۳
بازاریابی :۳
ارتباط غیر کلامی چیست ؟۳
نظریه بردویسلدر تصدیق نقش حساس ارتباط غیر کلامی:۴
بازار پرازدحام و پیچیده امروزی وعدم کاربرد مهارتهای غیرکلامی۴
فصل دوم-ویژگی های بازاریابی مبتنی برعمل (O B M)5
مهارتهای غیرکلامی (زبان بدن) فروشنده و مشتری:۵
ارتباط غیر کلامی۵
انواع ارتباطات انسانی:۵
ارتباطات غیرکلامی۵
انواع ارتباطات غیر کلامی۶
جنبه های رفتار غیر کلامی با کارکرد ارتباطی۷
مناطق مجاورت رفتار غیر کلامی۸
زبان بدن فروشنده۹
کاربرد تکنیکهای ارتباط غیر کلامی در هنگام "پرزنت"9
حالات بیرونی:۱۰
حالات سر و صورت:۱۱
قدرت لبخند در فروش۱۱
علایم چشم در رفتارهای ارتباطی۱۲
لحن کلامی۱۳
ویژگی شخصیتی و بلندای صدا۱۳
نشانه ها یا راهنمایی های بیانی۱۴
رفتار آوایی۱۵
عناصر زبان آوایی۱۵
اطلاعات در راهنماهای بیانی۱۶
نشانه های آوایی مبنای سلوک وشخصیت۱۷
نشانگرهای مربوط به پایگاه اجتماعی۱۹
بلندی یا شدت صدا۱۹
تعداد کلمات ادا شده دریک زمان معین یا ضریب سخنگویی۲۱
تأثیر ضریب سخنگویی پاسخ ها وواکنش های مخاطبان۲۲
دانگ یا گام۲۴
کیفیت صدا وتأثیر آن براثربخشی ارتباطی۲۵
موارد ناخوشایند کیفیت صدا۲۶
۱-ناخوشی های مربوط به بینی یا سخن گفتن تودماغی.۲۶
۲-بینی گرفتگی :۲۶
۳-گرفتگی صدا:۲۶
۴- خشونت۲۶
۵- نفس زنی:۲۷
فواید رفتارهای غیر کلامی ۲۸
تاثیری زبان بدن فروشنده۲۸
تشخیص درست زبان بدن مشتری۲۹
توجیه فروشندگان در مهارتهای زبان بدن۳۱
تفاوت بین فروشنده سطح یک و فروشنده معمولی۳۲
قصل سوم-نتیجه۳۳
منابع۳۵
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 