فایل کامل پژوهش تخصصی درباره شرکت و استراتژی‌های بازاریابی با تمرکز بر همکاری برای ایجاد روابط پایدار با مشتریان در فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل پژوهش تخصصی درباره شرکت و استراتژی‌های بازاریابی با تمرکز بر همکاری برای ایجاد روابط پایدار با مشتریان در فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده دارای ۳۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش تخصصی درباره شرکت و استراتژی‌های بازاریابی با تمرکز بر همکاری برای ایجاد روابط پایدار با مشتریان در فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش تخصصی درباره شرکت و استراتژی‌های بازاریابی با تمرکز بر همکاری برای ایجاد روابط پایدار با مشتریان در فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش تخصصی درباره شرکت و استراتژی‌های بازاریابی با تمرکز بر همکاری برای ایجاد روابط پایدار با مشتریان در فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل پژوهش تخصصی درباره شرکت و استراتژی‌های بازاریابی با تمرکز بر همکاری برای ایجاد روابط پایدار با مشتریان در فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده :

عنوان: دانلود فایل کامل پژوهش تخصصی درباره شرکت و استراتژی‌های بازاریابی با تمرکز بر همکاری برای ایجاد روابط پایدار با مشتریان در فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت: پاورپوینت تعداد اسلاید: ۳۱ اسلاید کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل دوم این کتاب با عنوان “شرکت و استراتژی بازاریابی،همکاری برای ایجاد رابطه با مشتری” در ۳۱ اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است: مقدمه برنامه ریزی استراتژیک در سطح شرکت: تعریف کردن نقشهای بازاریابی تعریف مأموریت بازار گرا مشخص کردن اهداف و مقصودهای شرکت طراحی پرتفولیو کسب و کار تجزیه و تحلیل پرتفولیو فعلی کسب و کار ماتریس رشد -سهم گروه مشاورین بوستون ایجاد استراتژی برای رشد و کوچک کردن شبکه توسعه محصول/بازار برنامه ریزی بازاریابی: همکاری برای ایجاد رابطه با مشتری همکاری با دیگر بخشهای شرکت مدیریت استراتژی بازاریابی و آمیخته بازاریابی تقسیم بازار هدف گیری بازار تثبیت موقعیت در بازار چهار پی آمیخته بازاریابی تحلیل ، برنامه ریزی، اجرا وکنترل بازاریابی تحلیل بازاریابی برنامه ریزی بازاریابی محتوای یک برنامه بازاریابی پیاده سازی بازاریابی کنترل بازاریابی بازگشت سرمایه گذاری بازاریابی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.