فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رابطه میان سبکهای حل مسئله در دانشجویان افسرده و دانشجویان بهنجار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رابطه میان سبکهای حل مسئله در دانشجویان افسرده و دانشجویان بهنجار دارای ۱۷۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رابطه میان سبکهای حل مسئله در دانشجویان افسرده و دانشجویان بهنجار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رابطه میان سبکهای حل مسئله در دانشجویان افسرده و دانشجویان بهنجار۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رابطه میان سبکهای حل مسئله در دانشجویان افسرده و دانشجویان بهنجار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رابطه میان سبکهای حل مسئله در دانشجویان افسرده و دانشجویان بهنجار :
بسیاری از انسان ها قادر به حل مساله و برطرف کردن ، به حداقل رساندن و یا تحمل استرس نمی باشند و معمولاً از مقابله های ناکارآمد، ناسازگار و مضری استفاده می کنند که باعث بروز استرس های بیشتری می گردد که اثرات آنها وخیم تر و عظیم تر از استرس اولیه است.
افراد افسرده نسبت به آینده دید انعطاف پذیری ندارند. آنها احتمالاً بیشتر از افراد غیر افسرده آینده خود را منفی می بینند و به نظرشان احتمال دستیابی به تجارب خوشایند کمتر است به همین دلیل افراد افسرده به جای تلاش برای دستیابی به موفقیت های با ارزش در آینده تمام نیروی خود را صرف اجتناب از موقعیت های ناخوشایند موجود می کنند .
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره رابطه میان سبکهای حل مسئله در دانشجویان افسرده و دانشجویان بهنجار
فهرست مطالب
|
فصل اول |
|
|
چارچوب کلی پژوهش |
۱ |
|
مقدمه |
۱ |
|
پایداری |
۱ |
|
کلی نگری |
۲ |
|
درونی بودن |
۲ |
|
بیان مسأله پژوهش |
۴ |
|
اهمیت نظری و عملی پژوهش |
۶ |
|
اهداف پژوهش |
۹ |
|
سئوال ها و فرضیه های پژوهش |
۱۰ |
|
سئوال های پژوهش |
۱۱ |
|
فرضیه های اصلی پژوهش |
۱۱ |
|
فرضیه های فرعی |
۱۱ |
|
متغیرهای پژوهش |
۱۱ |
|
تعریف متغیرها و اصطلاحات |
۱۲ |
|
تعریف نظری و عملیاتی افسردگی |
۱۲ |
|
تعریف نظری و عملیاتی افسردگی |
۱۳ |
|
تعاریف نظری و عملیاتی سبک حل مساله |
۱۳ |
|
تعریف عملیاتی سبک حل مساله |
۱۴ |
|
فصل دوم |
|
|
ادبیات و پیشینه پژوهش |
۱۵ |
|
مقدمه |
۱۵ |
|
علایم افسردگی و سبک های آن |
۱۷ |
|
فقدان سیستم حمایت اجتماعی |
۱۸ |
|
سبک تمرکز برخود افسرده ساز |
۱۸ |
|
آسیب پذیری کمال گرایانه |
۱۸ |
|
کنترل بیرونی |
۱۸ |
|
نظریه های شناختی افسردگی |
۱۹ |
|
فرضیه اسنادی درماندگی آموخته شده |
۲۵ |
|
نظریه ناامیدی افسردگی |
۲۷ |
|
نظریه سبک تمرکز برخود افسرده ساز |
۳۰ |
|
فرضیه پردازش شناختی مارتین |
۳۵ |
|
نظریه های رفتاری در افسردگی |
۳۶ |
|
نظریه رفتاری تقویت مثبت فرستر |
۳۶ |
|
نظریه رفتار بین فردی لونیسون |
۳۷ |
|
نظریه رفتاری خود نظم بخشی کانفر |
۳۸ |
|
نظریه رفتاری خود نظم بخشی کانفر |
۴۰ |
|
ساختار شناختی حل مسأله |
۴۵ |
|
مراحل حل مسئله در مدل حافظه گرینو |
۴۶ |
|
حل مساله و مؤلفه های فراشناختی |
۴۸ |
|
حل مسئله / تصمیم گیری |
۴۹ |
|
پیشینه مقابله |
۵۲ |
|
نظریه مقابله |
۵۳ |
|
مسأله مدار |
۵۴ |
|
هیجان مدار |
۵۵ |
|
اجتناب |
۵۶ |
|
سبک های مقابله . تعاریف . طبقه بندی |
۵۷ |
|
تعاریف |
۵۷ |
|
طبقه بندی شیو های مقابله |
۵۸ |
|
منابع حمایتی مقابله |
۶۰ |
|
الگوی تاثیرعمده |
۶۱ |
|
الگوی سپر محافظ |
۶۱ |
|
ادراک استرس در الگوی تبادلی |
۶۲ |
|
افسردگی / سبک حل مساله |
۶۴ |
|
حل مسأله / عزت نفس / منبع کنترل |
۷۲ |
|
استرس / عزت نفس / منبع کنترل |
۷۵ |
|
استرس / افسردگی / حمایت اجتماعی |
۷۷ |
|
پیشینه مطالعاتی |
۸۲ |
|
پژوهشهای انجام شده در داخل کشور |
۸۲ |
|
پژوهشهای انجام شده در خارج از کشور |
۸۹ |
فصل سوم |
|
روش پژوهش |
۹۵ |
|
طرح پژوهش |
۹۵ |
|
جامعه آماری |
۹۵ |
|
روش نمونه برداری وحجم نمونه |
۹۶ |
|
ابزارهای پژوهش |
۹۷ |
|
پرسشنامه سبک حل مسأله |
۹۷ |
|
پرسشنامه افسردگی بک |
۱۰۳ |
|
اعتبار و روائی آزمون افسردگی بک |
۱۰۴ |
|
نمره گذاری تست افسردگی بک |
۱۰۷ |
|
جدول هنجار گزینی مقیاس افسردگی بک |
۱۰۷ |
|
مقیاس خود سنجی افسردگی |
۱۰۸ |
|
روش اجرای پژوهش |
۱۰۹ |
|
روش تجزیه و تحلیل داده ها |
۱۰۹ |
فصل چهارم |
|
|
تجزیه و تحلیل آ ماری |
۱۱۰ |
|
مقدمه |
۱۱۰ |
فصل پنجم |
|
|
خلاصه پژوهش |
۱۲۳ |
|
بحث و نتیجه گیری |
۱۲۳ |
|
تجزیه و تحلیل نتایج |
۱۲۵ |
|
بحث و نتیجه گیری |
۱۳۶ |
|
محدودیت های پژوهش |
۱۳۹ |
|
پیشنهادها |
۱۴۰ |
|
پیشنهاد برای مؤسسات ، نهادها و مراکز آموزشی ، پژوهشی و درمانی |
۱۴۰ |
|
پیشنهاد به پژوهشگران |
۱۴۱ |
|
منابع |
۱۴۳ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 