فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش هوش هیجانی در افزایش سطح شادکامی نوجوانان با تحلیل روان‌شناختی و اجتماعی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش هوش هیجانی در افزایش سطح شادکامی نوجوانان با تحلیل روان‌شناختی و اجتماعی دارای ۹۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش هوش هیجانی در افزایش سطح شادکامی نوجوانان با تحلیل روان‌شناختی و اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش هوش هیجانی در افزایش سطح شادکامی نوجوانان با تحلیل روان‌شناختی و اجتماعی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش هوش هیجانی در افزایش سطح شادکامی نوجوانان با تحلیل روان‌شناختی و اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش هوش هیجانی در افزایش سطح شادکامی نوجوانان با تحلیل روان‌شناختی و اجتماعی :

نقش و کارگر مدارس در آستانه هزاره ی سوم میلادی تغییر و جهش چشمگیری پیدا کرده است افزدن برایفای نقش سنتی مدارس مبنی بر تربیت افرادی فرهیخته مدارس عهده‌دار پرورش شهروندانی مسوؤل و رشد یافته و برخوردار از مهارت‌های اجتماعی و عاطفی نیز هستند (پلیتری[۱]، ۲۰۰۶). از این‌رو توجّه جدّی و همه جانبه به عواملی که بستر لازم جهت دستیابی به این هدف را فراهم می‌سازند، اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد. بدین منظور توجّه جدّی به رشد عاطفی و اجتماعی دانش‌آموزان یکی از راهبردهای اساسی در نیل به این هدف بشمار می‌رود.

رویکرد یادگیری اجتماعی- عاطفی[۲] مبتنی بر این باور است که کلیه فرایندها و بخش‌های یک نظام آموزشی اعمّ از طرّاحی و برنامه‌ریزی آموزشی و درسی، مدیران، معلّمان، کارکنان، و مطالب و موضوعات درسی می‌بایست در خدمت آموزش و بهبود مهارت‌های اجتماعی و عاطفی یادگیرندگان، ‌قرار گیرند. آموزش مهارت‌های هوش هیجانی «قطعه گمشده» آموزش‌های اجتماعی و هیجانی است که از ذهن بسیاری از معلمان مغفول مانده است. محیط اجتماعی مدرسه نمونه کوچکی از نظام اجتماعی جامعه تلقی می‌گردد. روابطی که دانش‌آموزان با معلمان و همسالان خود در مدارس برقرار می‌کنند، نقش اساسی در اکتساب نگرش‌ها، باورها و ارزش‌های بنیادین اجتماعی دارد و درک دانش‌آموزان را از جامعه و محیطی که در آن قرار دارند، تحت تاثیر قرار می‌دهد. مدرسه یکی از مهمترین بافت‌های یادگیری مهارت‌های هیجانی است. آموزش هیجانی می‌تواند از طریق گستره‌ای از تلاش‌ها مانند آموزش کلاسی، فعالیت‌های فوق‌برنامه، جو و شرایط حمایتی مدرسه، و درگیر کردن دانش‌آموزان، معلمان و والدین در فعالیت‌های اجتماعی صورت گیرد. در صورتی که فرآیند اجتماعی شدن و رشد مهارت‌های هیجانی در محیط اولیه خانواده مطلوب نباشد، این امکان وجود دارد تا مدارس از طریق آموزش‌های ترمیمی به جبران این کاستی‌ها بپردازند. براین اساس بسیاری از مربیان و روانشناسان نسبت به توجه و توسعه آموزش مهارت‌های اجتماعی و هیجانی در مدارس تاکید کرده‌اند

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره نقش هوش هیجانی در افزایش سطح شادکامی نوجوانان با تحلیل روان‌شناختی و اجتماعی
فهرست مطالب

چکیده۸

فصل اول : طرح تحقیق

۱-۱ : مقدمه ۱۰

۲-۱ : بیان مسله ۱۱

۳-۱ : اهمیت موضوع ۱۳

۴-۱ : سوالات پژوهشی ۱۳

۵-۱ : تعریف عملیاتی واژه ها ۱۴

فصل دوم: پیشنه ی تحقیق

۱-۲ : اعتماد به نفس بیرونی ۱۶

۲-۲ : بهترین راه برای تقویت اعتماد به نفس بیرونی۱۶

۳-۲: اعتماد به نفس درونی ۱۶

۱-۳-۲ : تعریف عزت نفس ۱۸

فصل سوم:روش تحقیق

۱-۳ : روش تحقیق ۶۴

۲-۳ : جامعه آماری ۶۴

۳-۳ : روش نمونه گیری ۶۴

۴-۳ : ابزار سنجش ۶۵

۵-۳ : روش جمع آواری اطلاعات ۶۷

۶-۳ : روش تجزیه و تحصیل اطلاعات ۶۷

فصل چهارم:نتایج تحقیق

۱-۴ : توزیع فراوان جنست۷۰

۲-۴: شاخصهای توصیفی عزت نفس و یادگیری۷۰

۳-۴ : شاخصهای توصیفی عزت نفس و یادگیری برای دختران و پسران ۷۱

۴-۴: همبستگی عزت نفس با یادگیری ۷۲

۵-۴: بین عزت نفس و یادگیری در دانش آموزان پسر رابطه معکوس وجود دارد ۷۲

۶-۴: همبستگی عزت نفس با یادگیری در پسران ۷۲

۷-۴: بین عزت نفس و یادگیری دانش آموزان دختر رابطه معکوس وجود دارد۷۳

۸-۴: همبستگی عزت نفس با یادگیری در دختران ۷۳

۹-۴: آزمون T برای مقایسه میانگین عزت نفس دختران و پسران ۷۴

۱۰-۴: آزمون T برای مقایسه میانگین یادگیری دختران و پسران ۷۵

فصل پنجم :

۱- ۵ : نتیجه گیری و بحث ۷۷

۲-۵ : محدودیت ها ۷۸

۳-۵ : پیشنهادات ۷۸

منابع و ماخذ ۸۱

پرسشنامه ۸۳

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.