فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره وضعیت فروش محصولات چرمی سبک داخلی و خارجی با تحلیل بازار و راهکارهای توسعه


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره وضعیت فروش محصولات چرمی سبک داخلی و خارجی با تحلیل بازار و راهکارهای توسعه دارای ۲۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره وضعیت فروش محصولات چرمی سبک داخلی و خارجی با تحلیل بازار و راهکارهای توسعه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره وضعیت فروش محصولات چرمی سبک داخلی و خارجی با تحلیل بازار و راهکارهای توسعه۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره وضعیت فروش محصولات چرمی سبک داخلی و خارجی با تحلیل بازار و راهکارهای توسعه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره وضعیت فروش محصولات چرمی سبک داخلی و خارجی با تحلیل بازار و راهکارهای توسعه :

فصل اول طرح تحقیق

بیان موضوع یا تعریف مسأله:

ضرورت انجام تحقیق:

پیشینه تحقیق:

فرضیات

تعریف عملیات متغیرها:

نوع تحقیق و دلایل آن:

ابزار گردآوری داده ها:

جامعه آماری:

مراحل انجام تحقیق:

تعریف مفاهیم:

محدودیت ها

فصل دوم ادبیات تحقیق

تاریخچه استفاده از پوست، چرم و چرمسازی:

تکنولوژی (فن آوری) در صنعت چرم

مراحل ساخت چرم

عوامل مؤثر بر کیفیت پوست و چرم

الف- پوست:

ب- چرم:

انواع چرم و موارد استفاده از آن:

انواع محصولات چرمی:

بخش دوم مباحثی در باب صادرات و ابعاد مدیریتی آن

تجارت بین الملل و کشورهای روبه توسعه

جایگاه صادرات غیر نفتی در اقتصاد کشور

آثار جانبی افزایش ظرفیت های تولیدی

نقش صادرات غیر نفتی در ایجاد اشتغال

تعریف استراتژی

نقش و جایگاه صادرات غیر نفتی در استراتژی های توسعه اقتصادی

الف- استراتژی جایگزینی واردات

ب- استراتژی توسعه صادرات:

انواع استراتژی های رقابتی عام

رهبری در هزینه

تمایز محصول

تمرکز (محدودنگری)

میانه روی

تعریف بازاریابی:

استراتژی های عمده تقسیم بندی بازار

۱- استراتژی بازاریابی یکسان

۲- استراتژی بازاریابی تفکیکی

۳- استراتژی بازاریابی تمرکزی

ارزشیابی و انتخاب استراتژی تقسیم بندی بازار

تقسیم بندی بازار های بین المللی

استراتژی توسعه آمیخته بازاریابی

آمیخته محصول

اهمیت قیمت در آمیخته بازاریابی

آمیخته تشویق و ترفیع

اجزای تشویق و ترفیع

توزیع فیزیکی در آمیخته بازاریابی

تصمیمات عمده در بازاریابی بین المللی

۱- ارزیابی اوضاع و احوال و محیط بازاریابی بین الملل

۲- تصمیم به فعالیت در سطح بین‌الملل (Deciding wether to go abroad)

۳- تصمیم در مورد انتخاب بازارها در سطح بین‌الملل (Deciding Which market to enter)

۴- تصمیم در مورد چگونگی وارد شدن به بازار بین‌المللی (Diciding how to enter the market)

۵- تصمیم در مورد برنامه های بازاریابی بین‌الملل (Deciding on the markting program)

۶- تصمیم در مورد نوع سازمان بازاریابی بین‌الملل (Diciding on the marketing organizition)

فصل سوم – روش تحقیق

مقدمه

روش تحقیق

روش جمع آوری اطلاعات

منابع اطلاعات ثانویه

منابع اطلاعات اولیه

روش اجرای پرسشنامه

جامعه آماری:

نمونه آماری

تهیه و تنظیم پرسشنامه

نحوه توزیع سوالات پرسشنامه

روشهای آماری مورد استفاده

فصل چهارم – جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده ها

مقدمه

اطلاعات مربوط به ویژگیهای مدیران مراکز نمونه گیری شده

آماره آزمون

سوالات مربوطه:

بررسی فرضیه ۲:

آماره آزمون:

آزمون فرضیه ۲:

جداول آزمون فرض گروه نمونه مراکز صنعتی

بررسی فرضیه ۳:

آماره آزمون

جداول آزمون فرض گروه نمونه مراکز صنعتی

سوالات مربوطه:

بررسی فرضیه ۴:

آزمون فرضیه ۴:

آزمون فرضیه ۴:

سوالات مربوطه:

بررسی فرضیه ۵:

آزمون فرضیه ۵:

تذکر:

سوالات مربوطه:

بررسی فرضیه ۶:

آماره آزمون:

آزمون فرضیه ۶:

سوالات مربوطه:

فصل پنجم – نتیجه گیری و پیشنهادات

نتیجه گیری

نتایج بدست آمده در ارتباط با فرضیه ۱:

نتایج بدست آمده در ارتباط با فرضیه ۲:

نتایج بدست امه در ارتباط با فرضیه ۳:

نتایج بدست آمده در ارتباط با فرضیه ۴:

نتایج بدست آمده در ارتباط با فرضیه ۵:

پیشنهادات

پیشنهادات در ارتباط با فرضیه ۱:

پیشنهادات در ارتباط با فرضیه ۲:

پیشنهادات در ارتباط با فرضیه ۳:

پیشنهادات در ارتباط با فرضیه ۴:

پیشنهادات در ارتباط با فرضیه ۵:

پیشنهادات در ارتباطات با فرضیه ۶:

سایر پیشنهادات

سایر پیشنهادات

توصیه به سایر دانشجویان محققین

منابع:

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.