فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره رابطه عزتنفس با میزان پرخاشگری در دانشآموزان مدارس
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره رابطه عزتنفس با میزان پرخاشگری در دانشآموزان مدارس دارای ۱۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره رابطه عزتنفس با میزان پرخاشگری در دانشآموزان مدارس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره رابطه عزتنفس با میزان پرخاشگری در دانشآموزان مدارس۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره رابطه عزتنفس با میزان پرخاشگری در دانشآموزان مدارس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره رابطه عزتنفس با میزان پرخاشگری در دانشآموزان مدارس :
فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره رابطه عزتنفس با میزان پرخاشگری در دانشآموزان مدارس
پژوهش حاضر با هدف فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره رابطه عزتنفس با میزان پرخاشگری در دانشآموزان مدارس (دختر و پسر) دوم و سوم پایه متوسطه شهر فیروزآباد صورت پذیرفت .
بدین منظور فرضیه های زیر مطرح گردیدند :
۱- بین عزت نفس با پرخاشگری رابطه معکوس وجود دارد .
۲- بین عزت نفس با پرخاشگیری در پسران رابطه معکوس وجود دارد .
۳- بین عزت نفس و پرخاشگری در دانش آموزان دختر رابطه معکوس وجود دارد .
۴- بین دختران و پسران در عزت نفس تفاوت وجود دارد .
۵- بین دختران و پسران در پرخاشگری تفاوت وجود دارد .
به منظور بررسی فرضیه های پژوهش از بین ۲۱۸۷ نفر دانش آموز شامل ۱۵۰ نفر پسر و ۱۵۰ نفر دختر پایه دوم و سوم دبیرستان شهر فیروزآباد نمونه ای با حجم ۳۵۰ نفر با روش نمونه گیری تصادفی انتخاب گردید و با استفاده از پرسشنامه های عزت نفس کوپر اسمیت و پرخاشگری AQ آرنولد اچ باس و مارک پری اطلاعات جمع آوری شد .
نتایج نشان می دهد که : بین عزت نفس و پرخاشگری رابطه معناداری (در جهت معکوس ) وجود
فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره رابطه عزتنفس با میزان پرخاشگری در دانشآموزان مدارس
فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول:
طرح تحقیق
۱-۱- مقدمه
۲-۱: بیان مسئله :
۳-۱: اهداف تحقیق
۴-۱: همیت و ضرورت تحقیق :
۵-۱: در بیان ضرورت و اهمیت پژوهش حاضر می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد :
۶-۱: سئوالهای تحقیق :
۷-۱: تعریف نظری و عملیاتی متغیرها :
فصل دوم:
ادبیات و پیشینه تحقیق
۱-۲: مبانی نظری تحقیق :
۱-۱-۲ : عزت نفس :
۲-۱-۲: عزت نفس و موفقیت :
۳-۱-۲: اصل حفظ عزت نفس نوجوان :
۴-۱-۲: اندازه گیری عزت نفس :
۵-۱-۲: فواید عزت نفس بالا :
۶-۱-۲: تعاریف نظری پرخاشگری :
۷-۱-۲: پرخاشگری :
۸-۱-۲: تعاریف پرخاشگری و اعتقادات نظری متفاوت روان شناسان :
۹-۱-۲: سه تعبیر کلیدی از رفتارهای پرخاشگرانه :
۱۰-۱-۲: پیشینه نظری پرخاشگری :
۱۲-۱-۲: تغییرات رشدی :
۱۳-۱-۲: ثبات پرخاشگری :
۱۵-۱-۲: تفاوتهای جنسیتی :
۱۶-۱-۲: الگوهای خانواده و پرخاشگری :
۱۷-۱-۲: عوامل تعیین کننده پرخاشگری :
۱۸-۱-۲: مواجه شدن با مدلهای پرخاشگر :
۱۹-۱-۲: عوامل محیطی :
۲۰-۱-۲: بالا بودن سطح تحریک فیزیولوژیک :
۲۱-۱-۲: درد به عنوان عامل آشکار کننده :
۲۲-۱-۲: هورمون ها ، داروها و رفتار پرخاشگرانه :
۲۳-۱-۵: داده های ژنتیک و رفتار پرخاشگر :
۲۴-۱-۲: اسنادها و رفتار پرخاشگرانه :
۲۶-۱-۲: نظریه ها و دیدگاههای مختلف در خصوص پرخاشگری :
۲۷-۱-۲: تحلیل نظریه ها در زمینه پرخاشگری :
۲۸-۱-۲: شخصیت فعل پذیر – پرخاشگر :
۲۹-۱-۲: پرخاشگری خانوادگی :
۳۰-۱-۲: رویکردهای نظری به پرخاشگری :
۳۱-۱-۲: ویژگیهای پرخاشگری و خشونت :
۳۲-۱-۲: روشهای کنترل پرخاشگری :
۳۳-۱-۲: الف : در ایران :
۳۴-۱-۲: ب: تحقیقات خارجی :
۳۵-۱-۲: سخن آخر در مورد پرخاشگری :
فصل سوم:
روش تحقیق
۱-۳ روش پژوهش :
۲-۳ جامعه آماری :
۳-۳ نمونه آماری :
۴-۳ روش نمونه گیری :
۵-۳ ابزار اندازه گیری :
۱-۵-۳ پرسشنامه عزت نفس (فرم تجدید نظر شده پرسشنامه کوپر اسمیت ):
۲-۵-۳شیوه ی نمره گذاری پرسشنامه عزت نفس کوپر اسمیت :
۳-۵-۳ اعتبار روایی پرسشنامه کوپر اسمیت :
۴-۵-۳ پرسشنامه پرخاشگری (AQ) آرنولداچ ،باس و مارک پری :
۶-۳ روش اجرا :
۷-۳ روش آماری برای تجزیه و تحلیل اطلاعات :
فصل چهارم:
یافته های تحقیق
جدول ۱-۴:
جدول ۲-۴ : توزیع فراوانی رشته تحصیلی
جدول ۳-۴ : توزیع فراوانی رشته تحصیلی دختران
جدول ۴-۴ : توزیع فراوانی رشته تحصیلی پسران
جدول ۵-۴: شاخصهای توصیفی عزت نفس و پرخاشگری
جدول ۶-۴: شاخصهای توصیفی عزت نفس و پرخاشگری برای دختران و پسران
جدول ۷-۴ : همبستگی عزت نفس با پرخاشگری ( فرضیه اول)
نتیجه گیری :
جدول ۸-۴: همبستگی عزت نفس با پرخاشگری در پسران
جدول ۹-۴ : همبستگی عزت نفس با پرخاشگری در دختران
نتیجه گیری :
جدول ۱۰-۴ آزمون T برای مقتیسه میانگین عزت نفس دختران و پسران
جدول ۱۱-۴ : آزمون Tبرای مقایسه میانگین پرخاشگری دختران و پسران
فصل پنجم:
بحث و بررسی نتایج
۱-۵ مقدمه
۲-۵ منابع
ضمائم
ضمیمه ۱- پرسشنامه عزت نفس ( فرم تجدید نظر شده پرسشنامه کوپر اسمیت )
ضمیمه ۲- پرسشنامه پرخاشگری (AQQ) آرنولداچ ،باس و مارک پری
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 