فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارتباط عزت‌نفس و سلامت روانی با بهزیستی روان‌شناختی والدین کودکان عادی و مرزی ۷ تا ۱۲ ساله


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارتباط عزت‌نفس و سلامت روانی با بهزیستی روان‌شناختی والدین کودکان عادی و مرزی ۷ تا ۱۲ ساله دارای ۱۴۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارتباط عزت‌نفس و سلامت روانی با بهزیستی روان‌شناختی والدین کودکان عادی و مرزی ۷ تا ۱۲ ساله  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارتباط عزت‌نفس و سلامت روانی با بهزیستی روان‌شناختی والدین کودکان عادی و مرزی ۷ تا ۱۲ ساله۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارتباط عزت‌نفس و سلامت روانی با بهزیستی روان‌شناختی والدین کودکان عادی و مرزی ۷ تا ۱۲ ساله،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارتباط عزت‌نفس و سلامت روانی با بهزیستی روان‌شناختی والدین کودکان عادی و مرزی ۷ تا ۱۲ ساله :

فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارتباط عزت‌نفس و سلامت روانی با بهزیستی روان‌شناختی والدین کودکان عادی و مرزی ۷ تا ۱۲ ساله

هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه عزت نفس و سلامت روانی با بهزیستی روانشناختی والدین کودکان عادی و والدین آموزش پذیر می باشد. ابزارهای این پژوهش شامل سه نوع پرسشنامه است که شامل: پرسشنامه عزت نفس و پرسشنامه سلامت روانی و پرسشنامه بهزیستی روانشناختی می باشد و پرسشنامه عزت نفس شامل سه مقیاس عملکرد تحصیلی و ارزیابی اجتماعی و ارزیابی ظاهری می باشد و پرسشنامه سلامت روانی ۷ ماده آن برای نشانه های جسمانی و ۷ ماده دیگر آن علایم اضطراب و ۷ ماده دیگر آن اختلال در کنش اجتماعی و ۷ ماده دیگر علایم افسردگی را می سنجد. پرسشنامه بهزیستی روانشناختی که ۱۹ ماده آن برای رضایت از زندگی و ۱۳ ماده آن برای معنویت و ۱۹ ماده آن برای شادی و خوش بینی و ۸ ماده آن مربوط به رشد و بالندگی و ۸ ماده برای ارتباط مثبت با دیگران و ۱۰ ماده آن برای خود مختاری می باشد. بر اساس نتایج تحقیق مشاهده شد که نمره سلامت روانی در والدین دانش آموزان مرزی بیشتر از دانش آموزان عادی است بدین معنی که والدین کودکان مرزی از سلامت روانی بیشتری برخوردارند و همچنین از لحاظ عزت نفس بین والدین دانش آموزان عادی و مرزی مشاهده نشد و مشحص شد که نمره بهزیستی روانشناختی در بین والدین دانش آموزان عادی بیشتر از والدین دانش آموزان مرزی می باشد بدین معنی بهزیستی روانشناختی بیشتری دارند.

فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارتباط عزت‌نفس و سلامت روانی با بهزیستی روان‌شناختی والدین کودکان عادی و مرزی ۷ تا ۱۲ ساله
فهرست مطالب:
عنوان صفحه
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱
بیان مسئله……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۴
اهمیت و ضرورت پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………… ۹
اهداف پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۲
تعاریف مفهومی و عملیاتی واژه ها و متغیرها………………………………………………………………………………………………. ۱۳

فصل دوم: ادبیات و پیشنیه تحقیق
مبانی نظری و یافته های پژوهشی………………………………………………………………………………………………………………. ۱۷
عزت نفس در قرآن مجید……………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۹
عزت نفس کلی…………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۰
عزت نفس اجتماعی……………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۱
عزت نفس تحصیلی……………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۱
مولفه های عزت نفس…………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۱
ماهیت عزت نفس………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۲
نظریات مرتبط با عزت نفس…………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۳
سلامت روان…………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۲۸
تعریف سلامت روانی……………………………………………………………………………………………………………………………… ۲۹
تعریف بهداشت روانی در فرهنگهای مختلف……………………………………………………………………………………………… ۳۱
اصول بهداشت روانی……………………………………………………………………………………………………………………………… ۳۳
خصوصیات افراد دارای سلامت روانی………………………………………………………………………………………………………. ۳۵
عوامل موثر درتامین سلامت روانی……………………………………………………………………………………………………………. ۳۷
نقش خانواده درتامین سلامت روانی………………………………………………………………………………………………………….. ۳۷
نظریات مرتبط با سلامت روانی………………………………………………………………………………………………………………… ۳۸
بهزیستی روانشناختی………………………………………………………………………………………………………………………………. ۴۴
عقب ماندگی ذهنی ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۴۸
عقب ماندگی ذهنی آموزش پذیر……………………………………………………………………………………………………………… ۴۹
ویژگیهای کودک استثنایی……………………………………………………………………………………………………………………… ۴۹
نیازهای والدین کودکان استثنایی………………………………………………………………………………………………………………. ۵۰
احساسات والدین کودکان استثنایی…………………………………………………………………………………………………………… ۵۰
پژوهشهای انجام شده در ارتباط با موضوع………………………………………………………………………………………………….. ۶۲

فصل سوم: فرایند پژوهش
روش پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۷۳
جامعه آماری ……………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۳
نمونه و روش نمونه گیری……………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۳
ابزار پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۷۳
پرسشنامه بهزیستی روانشناختی…………………………………………………………………………………………………………………. ۷۴
پرسشنامه عزت نفس………………………………………………………………………………………………………………………………. ۷۵
پرسشنامه سلامت روانی………………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۵
روشهای تجزیه و تحلیل داده ها………………………………………………………………………………………………………………… ۷۹

فصل چهارم: یافته های پژوهش
تجزیه و تحلیل داده ها……………………………………………………………………………………………………………………………. ۸۱
بررسی جمعیت شناختی آزمودنیها……………………………………………………………………………………………………………. ۸۱
بررسی حجم نمونه به تفکیک محل سکونت………………………………………………………………………………………………. ۸۱
بررسی حجم نمونه به تفکیک سن…………………………………………………………………………………………………………….. ۸۲
بررسی حجم نمونه به تفکیک میزان تحصیلات…………………………………………………………………………………………… ۸۳
بررسی حجم نمونه به تفکیک نوع شغل…………………………………………………………………………………………………….. ۸۴
بررسی حجم نمونه به تفکیک میزان درآمد………………………………………………………………………………………………… ۸۵
بررسی متغیرهای اصلی فرضیات تحقیق……………………………………………………………………………………………………… ۸۶
فرضیه اول……………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۹۱
فرضیه دوم……………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۹۲
فرضیه سوم…………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۹۳
فرضیه چهارم………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۹۴
فرضیه پنجم…………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۹۵
فرضیه ششم……………………………………………………………………………………………………………………………………………۹۶

فصل پنجم: نتیجه گیری
خلاصه یافته های پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۲
بحث و نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۳
محدودیت های تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۷
پیشنهادهای تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۸
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارتباط عزت‌نفس و سلامت روانی با بهزیستی روان‌شناختی والدین کودکان عادی و مرزی ۷ تا ۱۲ ساله
فهرست منابع و ماخذ…………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۹

فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارتباط عزت‌نفس و سلامت روانی با بهزیستی روان‌شناختی والدین کودکان عادی و مرزی ۷ تا ۱۲ ساله
فهرست جداول:
عنوان صفحه
جدول۴-۱-۱ توزیع پاسخگویان به تفکیک جنسیت ……………………………………………………………………………………. ۸۱
جدول۴-۱-۲ توزیع پاسخگویان به تفکیک محل سکونت…………………………………………………………………………….. ۸۱
جدول۴-۱-۳ توزیع پاسخگویان به تفکیک سن………………………………………………………………………………………….. ۸۲
جدول۴-۱-۴ توزیع پاسخگویان به تفکیک میزان تحصیلات…………………………………………………………………………. ۸۳
جدول۴-۱-۵ توزیع پاسخگویان به تفکیک نوع شغل…………………………………………………………………………………… ۸۴
جدول۴-۱-۶ توزیع پاسخگویان به تفکیک میزان درآمد………………………………………………………………………………. ۸۵
جدول۴-۲-۱ میانگین و انحراف معیاردر خرده مقیاس بهزیستی روانشناختی……………………………………………………… ۸۶
جدول۴-۲-۲ میانگین و انحراف معیاردر خرده مقیاس بهزیستی روانشناختی در بین والدین عادی…………………………. ۸۷
جدول۴-۲-۳ میانگین و انحراف معیاردر خرده مقیاس بهزیستی روانشناختی در بین والدین مرزی…………………………. ۸۸
جدول۴-۲-۴ میانگین و انحراف معیاردرمقیاس عزت نفس به تفکیک والدین دانش آموزان عادی ومرزی…………….. ۸۹
جدول۴-۲- ۵ میانگین و انحراف معیاردرمقیاس سلامت روانی به تفکیک والدین دانش آموزان عادی ومرزی……….. ۹۰
جدول۴-۳-۱ نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین عزت نفس با بهزیستی روانشناختی در بین والدین دانش آموزان عادی ومرزی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۹۱
جدول۴-۳-۲ نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین سلامت روانی با بهزیستی روانشناختی در بین والدین دانش آموزان عادی و مرزی ………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۹۲
جدول۴-۳-۳ بهزیستی روانشناختی در بین والدین دانش آموزان عادی ومرزی………………………………………………….. ۹۳
جدول۴-۳-۴ عزت نفس در بین والدین دانش آموزان عادی ومرزی………………………………………………………………. ۹۴
جدول۴-۳-۵ سلامت روانی در بین والدین دانش آموزان عادی ومرزی…………………………………………………………… ۹۵
جدول۴-۳-۶ نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر سن و بهزیستی روانشناختی……………………………………….. ۹۶
جدول۴-۳-۶-۱ نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر میزان درآمد و بهزیستی روانشناختی……………………….. ۹۷
جدول۴-۳-۶-۲ نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر میزان تحصیلات و بهزیستی روانشناختی………………….. ۹۸
جدول ۴-۴ بهزیستی روانشناختی به تفکیک جنس والدین…………………………………………………………………………….. ۹۹
جدول ۴-۵ بهزیستی روانشناختی به تفکیک محل سکونت………………………………………………………………………….. ۱۰۰

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.