فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره گزارش کارآموزی حسابداری در اداره پست و تلگراف با تحلیل وظایف و فرآیندهای مالی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره گزارش کارآموزی حسابداری در اداره پست و تلگراف با تحلیل وظایف و فرآیندهای مالی دارای ۶۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره گزارش کارآموزی حسابداری در اداره پست و تلگراف با تحلیل وظایف و فرآیندهای مالی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره گزارش کارآموزی حسابداری در اداره پست و تلگراف با تحلیل وظایف و فرآیندهای مالی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره گزارش کارآموزی حسابداری در اداره پست و تلگراف با تحلیل وظایف و فرآیندهای مالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره گزارش کارآموزی حسابداری در اداره پست و تلگراف با تحلیل وظایف و فرآیندهای مالی :
فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره گزارش کارآموزی حسابداری در اداره پست و تلگراف با تحلیل وظایف و فرآیندهای مالی
تاریخچه پست:
پیشنهاد ایجاد پست مالی و ارائه خدمات مالی با بکارگیری شبکه وسیعپستی، در تاریخ ۱۷/۱۲/۱۳۶۲ از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به هیئت وزیران صورت گرفت و به موجب تصویب نامه شماره ۳۵۶۶۰ مورخ ۲۱/۸/۱۳۶۵، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موظف گردید تا سرویس «پست مالی» را با تدارکات مقدمات آن پس از تهیه آییننامه اجرائی مربوط و هماهنگی بانک مرکزی ایجاد کند. این مصوبه که شالوده کلی فعالیتهای پست مالی را تشکیل میدهد، به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این امکان را داد تا پست مالی را در مرحله اول به منظور نقل و انتقال پول به موازات سیستم بانکی کشور و در مراحل بعدی با هدف جذب سرمایههای مردم در سیستم پسانداز پستی ایجاد کند در ادامه با تشکیل «پست» در سال ۱۳۷۴ به موجب تبصره ۳ ماده ۶ اساسنامه آن، وظایف پست مالی از شرکت پست جمهوری اسلامی ایران منفک و به پست منتقل گردید.
خدمات پست مالی در ایران با ارائه قرارنامه حوالهها و بروات پستی شروع شد که دارای مقاطع زمانی متعدد و جدا از هم میباشد. از آ‹ جمله میتوان به قرارنامه حوالههای پستی ایران و فرانسه در ۲۱ فروردین ماه ۱۳۶۳، قرارنامه حواله پستی ایران و تونس در ۲۰ دیماه ۱۲۶۸، قرارداد مبادله بروات پستی با هندوستان در دی ماه ۱۲۹۹ و قرارداد مبادله بروات پستی با بینالنهرین در مهرماه ۱۳۳۳ اشاره نمود.
طی سالهای ۱۳۳۵ الی ۱۳۴۱ نیز در باجههای پست، بروات پستی با سقف ۵۰۰۰ ریال برای هر برات ارائه میشد. در سال ۱۳۶۲ گروهی از کارشناسان پستی مامور تحقیق در مورد راهاندازی مجدد خدمات پست مالی شدند ک پس از بررسیها و مطالعات انجام شده، طرح اولیه حوالههای پستی و آییننامههای مربوط به آن تهیه و پس از تصویب هیئت وزیران در سال ۱۳۶۵، از بهمن ماه سال ۱۳۶۶ به اجرا گذاشته شد. همچنین به موجب بند (۴) ماده (۴) قانون تشکیل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران مصوب آذرماه ۱۳۶۶، ایجاد و گسترش خدمات پست مالی بویژه در مناطق روستایی پس از هماهنگی با بانک مرکزی از جمله وظایف شرکت پست تعیین و این وظیفه بر عهده «پست مالی» محول گردید. قانون تاسیس پست بر اساس لایحه شماره ۹۵۷۰ مورخ ۲۷/۶/۱۳۷۳ هیئت محترم دولت در جلسه علنی روز سهشنبه مورخ ۲۱/۶/۱۳۷۴ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹/۶/۱۳۷۴ به تایید شورای محترم نگهبان رسید.
سپس طی نامه شماره ۴۳۱۲ ق مورخ ۹/۷/۱۳۷۴ به هیئت محترم دولت برای اجراء ابلاغ شد و بصورت شرکت سهامی دولتی شخصیت حقوقی با استقلال مالی و اداری زیر نظر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با رعایت قوانین و مقررات اتحادیه پستی جهانی «UPU» فعالیت خود را در سرتاسر کشور آغاز کرد. (تا قبل از تاریخ ۱/۱۰/۱۳۷۵ خدمات پست به صورت محدود در قالب پست مالی و تحت نظر شرکت پست ارائه میشد.) پست به موجب مجوز شورای محترم پول و اعتبار از تاریخ ۲/۳/۸۳ به عنوان یک بانک دولتی به رسمیت شناخته شده است و افتخار دارد که طی این مدت کوتاه از زمان تاسیس خود با افتتاح صدها شعبه، دفتر و مرکز در سطح کشور و ارائه انواع خدمات پولی و بانکی توانسته است در عرصه بانکداری به وظایف خود عمل کند.
خدماتی که در حیطه اختیارات پست قراردارد طبق ماده ۷ اساسنامه به قرار زیر است:
۱- خدمات مربوط به حوالههای داخلی و بینالمللی
۲- افتتاح و انجام خدمات مربوط به حساب اندخته با سود روزشمار
۳- افتتاح و انجام خدمات مربوط به حساب جاری (قبول وجوه و چکهای مردم در حسابهای دیداری و پرداخت بدهیها مالیاتی و صورتحسابهای آب، برق، گاز، تلفن و سایر خدمات مشابه.)
۴- توزیع کالا و و اریز وجوه آن به حساب صاحب کالا
۵- پرداخت حقوق شاغلان و مستمری بگیران در محل کار یا سکونت آنان
۶- انجام خدمات مربوط به کارتهای اعتباری
۷- انجام خدمات مربوط به کارتهای اعتباری
۸- انجام خدمات در زمینههای پولی و مالی (ریالی و ارزی) و سرمایهگذاری
۹- انجام خدمات و اسطهای از جمله نمایندگی در دریافت عوارض، مالیاتها و جرایم از طرف دستگاههای ذیربط، ثبت نام داوطلبان کنکور سراسری دانشگاهها و …
فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره گزارش کارآموزی حسابداری در اداره پست و تلگراف با تحلیل وظایف و فرآیندهای مالی
فهرست مطالب
تاریخچه پست.. 1
ضرورت شکلگیری پست.. ۳
خط مشیهای اساسی و سیاستهای پست.. ۵
خدمات و فعالیتهای پست.. ۶
اعتبارات.. ۷
اهیمت اقتصادی اعتبار. ۸
انواع اعتبار. ۹
چگونگی دریافت اعتبار و نظارت بر نحوه استفاده از آن.. ۱۲
تقسیم اعتبار بر حسب مدت اعتبار. ۱۵
حد و میزان اعتبا ر. ۱۵
اعتبار متعدد و مختلف… ۱۶
تسهیلات اعتباری.. ۱۸
اقسام عمده پیش پرداختهای تضمین نشده بانکها ۲۰
اوراق اعتباری.. ۲۲
اعتبار مصرفی.. ۲۵
روند اعطای وام فروش اقساطی در پست.. ۳۲
مراحل تکمیل فرم قرارداد فروش اقساطی.. ۳۳
ثبت بیمه کالای موضوع مضاربه. ۳۹
مساقات.. ۴۱
عملیات حسابداری مساقات.. ۴۲
فصل حقوق و دستمزد ۴۴
حقوق پایه ۴۴
حق بیمههای اجتماعی ۴۵
کسور توافقی ۴۶
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 