فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره استفاده از کنترلهای دیجیتالی در سیستمهای الکتریکی با بررسی فناوریهای نوین
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره استفاده از کنترلهای دیجیتالی در سیستمهای الکتریکی با بررسی فناوریهای نوین دارای ۱۳۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره استفاده از کنترلهای دیجیتالی در سیستمهای الکتریکی با بررسی فناوریهای نوین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره استفاده از کنترلهای دیجیتالی در سیستمهای الکتریکی با بررسی فناوریهای نوین۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره استفاده از کنترلهای دیجیتالی در سیستمهای الکتریکی با بررسی فناوریهای نوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره استفاده از کنترلهای دیجیتالی در سیستمهای الکتریکی با بررسی فناوریهای نوین :
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره استفاده از کنترلهای دیجیتالی در سیستمهای الکتریکی با بررسی فناوریهای نوین
سیستم کنترل موتور الکترونیکی شامل دستگاههای دریافت کننده ایست که به طور مداوم موقعیت های کاری موتور را ارزیابی می کنند، یک واحد کنترل الکترونیکی(Ecu) {است} که جداول داده ها و محاسبات کاربردی در ورودی دریافت کننده ( حسگرSensor) را ارزیابی می کند و خروجی را برای دستگاههای راه انداز معین می کند.
این دستگاههای راه انداز توسط Ecu فرمان می گیرند تا در پاسخ به ورودی حسگر، عملی را انجام دهند.
هدف استفاده از یک سیستم کنترل موتور الکترونیکی این است که موارد زیر تامین شود: دقت مورد نیاز و سازگاری به منظور کمتر کردن آلودگی خروجی و کم کردن مصرف سوخت، بهینه کردن قابلیت حرکت برای همه موقعیت های کاری، کم کردن آلودگی تبخیری، و تشخیص دادن سیستم وقتی که بد عمل می کند.
برای اینکه در سیستم کنترل، این اهداف را شاهد باشیم، یک مدت زمان توسعه شایان توجهی برای هر موتور وکارایی وسیله نقلیه مورد نیاز است. مقدار قابل توجهی از توسعه برای یک موتور نصب شده روی دینامومتر، تحت موقعیت های کنترل شده، مصرف شود.
عنوان صفحه
۱-فصل اول : کنترل موتور …………………………………………………………………… ۱
۱-۱-اهداف سیستم های کنترل ……………………………………………………………… ۱
۲-۱-موتورهای احتراق جرقه ای ……………………………………………………………. ۳
۳-۱-موتورهای احتراق تراکمی …………………………………………………………….. ۹
۲-فصل دوم ………………………………………………………………………………….. ۹۰
۱-۲-مقدمه …………………………………………………………………………………… ۹۰
۲-۲-مبانی ترمزگیری خودروها …………………………………………………………… ۹۰
۳-۲-سیستم های ضدقفل ………………………………………………………………….. ۱۰۵
۴-۲-سیستم های آینده ترمزگیری خودروها …………………………………………… ۱۱۸
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 