فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره طراحی بدنه ایرشیپها و زیردریاییها با تحلیل اصول آیرودینامیک و هیدرودینامیک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره طراحی بدنه ایرشیپها و زیردریاییها با تحلیل اصول آیرودینامیک و هیدرودینامیک دارای ۱۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره طراحی بدنه ایرشیپها و زیردریاییها با تحلیل اصول آیرودینامیک و هیدرودینامیک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره طراحی بدنه ایرشیپها و زیردریاییها با تحلیل اصول آیرودینامیک و هیدرودینامیک۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره طراحی بدنه ایرشیپها و زیردریاییها با تحلیل اصول آیرودینامیک و هیدرودینامیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره طراحی بدنه ایرشیپها و زیردریاییها با تحلیل اصول آیرودینامیک و هیدرودینامیک :
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره طراحی بدنه ایرشیپها و زیردریاییها با تحلیل اصول آیرودینامیک و هیدرودینامیک
در طراحی بدنه ایرشیپها و زیر دریائیها نکات زیادی مورد توجه قرار میگیرد که مهمترین آنها قدرت جلوبرندگی است که به مقدار زیادی بستگی به درگ اصطکاکی رویبدنه ایرشیپ دارد و ۳/۲ درگ کل را شامل میشود. کاهش کوچکی در این درگ باعث صرفه جویی قابل توجهی در سوخت میشود و یا میتواند باعث افزایش ظرفیت حمل و ابعاد ایرشیپ شود.
اولین بهینه سازی عددی شکل، توسط پارسنز [۱] انجام شده است. روش محاسبه در قالب یک پنل کد[۲] میباشد که با یک روش لایه مرزی کوپل شده است. زدان [۳] یک توزیع محوریاز چشمه و چاه را برای نشان دادن میدان جریان اطراف یک جسم معرفی میکند. قدرت (شدت) به صورت خطی روی هر المان طول توزیع میشود.
در روند محاسباتی آیرودینامیکی ابتدا یک بدنه دوار با ماکزیمم قطر ثابت و نسبت فایننس [۴] ثابت تعریف میشود.پروفیل بدنه و توزیع سرعت جریان غیر لزج توسط روشهای غیر مستقیم حل جریان پتانسیل بدست میآید. پروفیل این بدنه باید به گونهای باشد که در جریان یکنواخت موازی با محور بدنه، لایه مرزی دچار جدایش نشود. با این قید، درگ توسط تغییر در شکل پروفیل بدنه کاهش مییابد. محدودیت در عدم جدایش لایه مرزی باعث حذف درگ فشاری میشود و درگ کلی منحصر به نیروهای ویسکوز در لایه مرزی میشود. لایه مرزی به سه ناحیه آرام گذرا [۵] و درهم تقسیم میشود. برای محاسبه لایه مرزی آرام از متد توویتس[۶] استفاده شده که بر اساس رابط مومنتوم میباشد. ناحیه گذرا در محاسبات به صورت یک نقطه در نظر گرفته میشود که در آن ضریب شکل به طور ناگهانی از آخرین مقدار در ناحیه آرام به اولین مقدار در ناحیه درهم تغییر میکند. از آنجا که محل گذر به عواملی مانند: زبری سطحی، سر و صدا، لرزش و غیره بستگی دارد که کنترل آنها مشکل است در بیشتر تحقیقات این ناحیه را به صورت دلخواه بین سه تا ده درصد طول بدنه در نظر میگیرند.
محاسبات لایه مرزی مغشوش بر اساس یک روش ساده انتگرالی معادله مومنتوم بنا شده است،که توسط شینبروک[۷] و سامنر [۸] برای جریان با تقارن محوری بدست آمده است. از آنجا که لایه مرزی مجاز به جدایش نیست درگ از نقصان مومنتوم در انتهای لایه مرزی محاسبه میشود.
حل این مسأله در ساخت اژدرها، زیر دریائیها و ایرشیپها مورد استفاده قرار میگیرد. بعضی از این گونهها پروفیل بدنه را به صورت یک یا دو چند جملهای از درجات مختلف نشان میدهند و شامل پارامترهایی مانند شعاع در دماغه و انتهای دم محل نسبی قطر ماکزیمم و شعاع طولی در آن نقطه و شیب دم هستند. بوسیله تغییر در بعضی یا همه این پارامترها در شکلهای مختلف درگ کاهش یافته است. دیگران سعی کردهاند که مستقیما از کپی پروفیل بدنه ماهیهای پرسرعت و پرندگان این کار را دنبال کنند. نتیجه تمام این تلاشها منجر به طبقه بندی بدنه هایی با درگ پایین شده است
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره طراحی بدنه ایرشیپها و زیردریاییها با تحلیل اصول آیرودینامیک و هیدرودینامیک
فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول
مقدمه و مطالعات پیشین
۱-۱ مقدمه و مروری بر تحقیقات گذشته
۱-۱-۱ مدل آیرودینامیکی
فصل دوم
معادلات حاکم و روش حل عددی
۲-۱ مقدمه
۲-۲ محاسبات لایه مرزی
۲-۲-۱ محاسبات لایه مرزی آرام
۲-۲-۲ محاسبات ناحیه گذرا
۲-۲-۳ محاسبات لایه مرزی درهم
۲-۲-۴ روش محاسبه درگ
۲-۲-۵ معیار جدایش
فصل سوم
الگوریتم و برنامه به همراه ورودی و خروجی های برنامه
۳-۱ روند محاسبه درگ
۳-۲ الگوریتم محاسبات لایه مرزی آرام
۳-۳ الگوریتم محاسبات ناحیه گذرا
۳-۴ الگوریتم محاسبات لایه مرزی درهم و ضریب درگ
۳-۵ برنامه کامپیوتری به زبان فرترن
۳-۶ ورودی و خروجی های برنامه برای پروفیل های بدنه شماره ۱ تا ۷
۳-۶-۱ ورودی برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۱
۳-۶-۲ خروجی برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۱
۳-۶-۳ ورودی برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۲
۳-۶-۴ خروجی برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۲
۳-۶-۵ ورودی برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۳
۳-۶-۶ خروجی برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۳
۳-۶-۷ ورودی برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۴
۳-۶-۸ خروجی برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۴
۳-۶-۹ ورودی برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۵
۳-۶-۱۰ خروجی برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۵
۳-۶-۱۱ ورودی برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۶
۳-۶-۱۲ ورودی برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۷
۳-۶-۱۳ خروجی برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۶و۷
فصل چهارم
ارائه نتایج و بحث و مقایسه
۴-۱ مقدمه
۴-۲ نتایج و بحث برای پروفیل بدنه شماره ۱
۴-۳ نتایج و بحث برای پروفیل بدنه شماره ۲
۴-۴ نتایج و بحث برای پروفیل بدنه شماره ۳
۴-۵ نتایج و بحث برای پروفیل بدنه شماره ۴
۴-۶ نتایج و بحث برای پروفیل بدنه شماره ۵
۴-۷ نتایج و بحث برای پروفیل بدنه شماره ۶و۷
۴-۸ نمودارهای مربوط به پروفیل بدنه شماره ۱
۴-۹ نمودارهای مربوط به پروفیل بدنه شماره ۲
۴-۱۰ نمودارهای مربوط به پروفیل بدنه شماره ۳
۴-۱۱ نمودارهای مربوط به پروفیل بدنه شماره ۴
۴-۱۲ نمودارهای مربوط به پروفیل بدنه شماره ۵
۴-۱۳ مقایسه ضریب درگ
فصل پنجم
نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱ نتیجه گیری
۵-۲ پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره طراحی بدنه ایرشیپها و زیردریاییها با تحلیل اصول آیرودینامیک و هیدرودینامیک
فهرست مراجع
پیوست”الف”
واژه نامه
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره طراحی بدنه ایرشیپها و زیردریاییها با تحلیل اصول آیرودینامیک و هیدرودینامیک
فهرست جداول
عنوانصفحه
جدول ۳-۱ ورودیهای برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۱
جدول ۳-۲ خروجیهای برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۱
جدول ۳-۳ ورودیهای برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۲
جدول ۳-۴ خروجیهای برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۲
جدول ۳-۵ ورودیهای برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۳
جدول ۳-۶ خروجیهای برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۳
جدول ۳-۷ ورودیهای برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۴
جدول ۳-۸ خروجیهای برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۴
جدول ۳-۹ ورودیهای برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۵
جدول ۳-۱۰ خروجیهای برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۵
جدول ۳-۱۱ ورودیهای برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۶
جدول ۳-۱۲ ورودیهای برنامه برای پروفیل بدنه شماره ۷
جدول ۴-۱ ضریب درگ برای پروفیلهای بدنه یک تا پنج
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره طراحی بدنه ایرشیپها و زیردریاییها با تحلیل اصول آیرودینامیک و هیدرودینامیک
فهرست اشکال
عنوان صفحه
شکل ۱-۱ پروفیلهای بدنه با کمترین درگ
شکل ۱-۲ مدل آیرودینامیکی
شکل ۱-۳توزیع المانهای سینگولاریتی محوری و شدت در۲۱ نقطه طول بدنه
شکل ۳-۱ پروفیل بدنه شماره ۱
شکل ۳-۲ پروفیل بدنه شماره ۲
شکل ۳-۳ پروفیل بدنه شماره ۳
شکل ۳-۴ پروفیل بدنه شماره ۴
شکل ۳-۵ پروفیل بدنه شماره ۵
شکل ۳-۶ پروفیل بدنه شماره ۶
شکل ۳-۷ پروفیل بدنه شماره ۷
شکل۴-۱ منحنی تغییرات ضخامت ممنتوم بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره ۱
شکل۴-۲ منحنی تغییرات ضریب شکل بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره ۱
شکل۴-۳ منحنی تغییرات ضخامت جابجایی بدون بعد بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره ۱
شکل۴-۴ منحنی تغییرات ضخامت لایه مرزی بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره ۱
شکل۴-۵ منحنی تغییرات ضریب اصطکاک سطحی بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره ۱
شکل۴-۶ منحنی تغییرات عدد رینولدز(که براساس ضخامت مومنتوم تعریف شده) بر حسب طول ایرشیپ برای پروفیل شماره ۱
شکل۴-۷ منحنی تغییرات ضخامت ممنتوم بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره ۲
شکل۴-۸ منحنی تغییرات ضریب شکل بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره ۲
شکل۴-۹ منحنی تغییرات ضخامت جابجایی بدون بعد بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره ۲
شکل۴-۱۰ منحنی تغییرات ضخامت لایه مرزی بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره ۲
شکل۴-۱۱ منحنی تغییرات ضریب اصطکاک سطحی بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره ۲
شکل۴-۱۲ منحنی تغییرات عدد رینولدز(که براساس ضخامت مومنتوم تعریف شده) بر حسب طول ایرشیپ برای پروفیل شماره ۲
شکل۴-۱۳ منحنی تغییرات ضخامت ممنتوم بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره ۳
شکل۴-۱۴ منحنی تغییرات ضریب شکل بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره ۳
شکل۴-۱۵ منحنی تغییرات ضخامت جابجایی بدون بعد بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره ۳
شکل۴-۱۶ منحنی تغییرات ضخامت لایه مرزی بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره ۳
شکل۴-۱۷ منحنی تغییرات ضریب اصطکاک سطحی بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره ۳
شکل۴-۱۸ منحنی تغییرات عدد رینولدز(که براساس ضخامت مومنتوم تعریف شده) بر حسب طول ایرشیپ برای پروفیل شماره ۳
شکل۴-۱۹ منحنی تغییرات ضخامت ممنتوم بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره ۴
شکل۴-۲۰ منحنی تغییرات ضریب شکل بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره ۴
شکل۴-۲۱ منحنی تغییرات ضخامت جابجایی بدون بعد بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره ۴
شکل۴-۲۲ منحنی تغییرات ضخامت لایه مرزی بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره ۴
شکل۴-۲۳ منحنی تغییرات ضریب اصطکاک سطحی بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره ۴
شکل۴-۲۴ منحنی تغییرات عدد رینولدز(که براساس ضخامت مومنتوم تعریف شده) بر حسب طول ایرشیپ برای پروفیل شماره ۴
شکل۴-۲۵ منحنی تغییرات ضخامت ممنتوم بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره ۵
شکل۴-۲۶ منحنی تغییرات ضریب شکل بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره ۵
شکل۴-۲۷ منحنی تغییرات ضخامت جابجایی بدون بعد بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره ۵
شکل۴-۲۸ منحنی تغییرات ضخامت لایه مرزی بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره ۵
شکل۴-۲۹ منحنی تغییرات ضریب اصطکاک سطحی بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره ۵
شکل۴-۳۰ منحنی تغییرات عدد رینولدز(که براساس ضخامت مومنتوم تعریف شده) بر حسب طول ایرشیپ برای پروفیل شماره ۵
شکل ۴-۳۱ نتایج بدست آمده توسط لوتز و واگنر برای ضریب درگ به روش اپلر
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 