فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره کارآفرینی در شرکت طراحی و تولید بازی‌های رایانه‌ای با بررسی فناوری‌های توسعه و بازار سرگرمی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره کارآفرینی در شرکت طراحی و تولید بازی‌های رایانه‌ای با بررسی فناوری‌های توسعه و بازار سرگرمی دارای ۷۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره کارآفرینی در شرکت طراحی و تولید بازی‌های رایانه‌ای با بررسی فناوری‌های توسعه و بازار سرگرمی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره کارآفرینی در شرکت طراحی و تولید بازی‌های رایانه‌ای با بررسی فناوری‌های توسعه و بازار سرگرمی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره کارآفرینی در شرکت طراحی و تولید بازی‌های رایانه‌ای با بررسی فناوری‌های توسعه و بازار سرگرمی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره کارآفرینی در شرکت طراحی و تولید بازی‌های رایانه‌ای با بررسی فناوری‌های توسعه و بازار سرگرمی :

فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره کارآفرینی در شرکت طراحی و تولید بازی‌های رایانه‌ای با بررسی فناوری‌های توسعه و بازار سرگرمی
فهرست مطالب

عنوان شماره صفحه

خلاصه طرح :…………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۵

فصل اول………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶

کلیات…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶

مقدمه :…………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۷

نام کامل طرح و محل اجرای آن :……………………………………………………………………………………………………………… ۷

مشخصات متقاضی :………………………………………………………………………………………………………………………………… ۷

دلایل انتخاب طرح :………………………………………………………………………………………………………………………………… ۷

میزان مفید بودن طرح برای جامعه :………………………………………………………………………………………………………….. ۸

تعاریف…………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۸

بنا به اعتقاد فیرلی مدیریت ریسک دارای هفت فاز است:…………………………………………………………………………….. ۹

چاپمن و وارد، یک فرایند مدیریت ریسک پروژه کلی را ارائه کرده‌اند که از نه فاز تشکیل شده‌است:……………… ۹

کرزنر، مدیریت ریسک را به صورت فرایند مقابله با ریسک تعریف کرده و آن را شامل مراحل چهارگانه زیر می‌داند: ۱۰

مراحل اصلی در پیاده‌سازی مدیریت ریسک…………………………………………………………………………………………….. ۱۰

برای تخصیص مقادیر احتمالی به ریسک‌ها از مقادیر پیشنهادی زیر می‌توانید استفاده کنید :………………………… ۱۱

مهندسی بازی و تولید بازیی با کیفیت بالا………………………………………………………………………………………………… ۱۴

در مهندسی بازی برای ساخت یک سیستم بازیی سه فرآیند مهم تاثیر گذار می باشند:………………………………… ۱۵

کیفیت………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۷

کنترل کیفیت…………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۷

تضمین کیفیت………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۷

هزینه کیفیت…………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۸

کیفیت بازی………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۸

قابلیت اطمینان و امنیت بازی ; مشخصه های اصلی کیفیت بازی………………………………………………………………. ۱۹

وضعیت و میزان اشتغال زایی :……………………………………………………………………………………………………………….. ۱۹

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :……………………………………………………………………………………………………………… ۲۰

ارائه یک مثال : طرح آژانس فضایی اروپا(ESA) و ارائه استاندارد بازی……………………………………………………. ۲۰

حوزه کاربرد…………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۲۱

ساختار استاندارد…………………………………………………………………………………………………………………………………… ۲۱

استانداردهای مهندسی نرم‌‌افزار ESA به سه بخش اصلی تقسیم می‌‌شوند…………………………………………………. ۲۱

۱-بخش اول، استانداردهای محصولProducts :…………………………………………………………………………………… 21

۲- بخش دوم، استانداردهای رویه Procedure :……………………………………………………………………………………. 21

۳-بخش سوم، پیوست‌‌ها Appendices :………………………………………………………………………………………………. 22

سه گروه روش استاندارد در این مجموعه استفاده شده‌‌اند که عبارتند از :…………………………………………………… ۲۲

استانداردهای محصول…………………………………………………………………………………………………………………………… ۲۳

بر اساس این استاندارد شش مرحله بایستی در چرخه حیات یک نرم‌‌افزار طی شود که عبارتند از:………………. ۲۳

مرحله UR : تعیین نیازهای کاربر………………………………………………………………………………………………………….. ۲۴

الف- ورودی‌‌ها :……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۲۵

ب- فعالیت‌‌ها……………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۵

ج-خروجی‌‌ها……………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۵

طرح‌‌های آزمون پذیرش…………………………………………………………………………………………………………………………. ۲۶

مرحله SR : تعیین نیازهای نرم‌‌افزار……………………………………………………………………………………………………….. ۲۶

الف- ورودی‌‌ها……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۲۶

ب- فعالیت‌‌ها……………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۷

ج-خروجی‌‌ها……………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۷

طرح‌‌های آزمون سیستم………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۷

مرحله AD : طراحی معماری……………………………………………………………………………………………………………….. ۲۸

الف- ورودی‌‌ها……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۲۸

ب- فعالیت‌‌ها……………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۸

ج-خروجی‌‌ها……………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۹

طرحهای آزمون یکپارچگی……………………………………………………………………………………………………………………. ۲۹

مرحله DD : طراحی تفصیلی و تولید برنامه…………………………………………………………………………………………… ۲۹

الف- ورودی‌‌ها……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۳۰

ب-فعالیت‌‌ها…………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۰

ج-خروجی‌‌ها……………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۰

مرحله TR : انتقال و واگذاری نرم‌‌افزار برای بهره‌‌برداری…………………………………………………………………………. ۳۱

الف- ورودی‌‌ها……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۳۱

ب- فعالیت‌‌ها……………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۱

ج- خروجی‌‌ها………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۱

مرحله OM : بهره‌‌برداری و نگهداری…………………………………………………………………………………………………….. ۳۲

الف -ورودی‌‌ها……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۳۲

ب- فعالیت‌‌ها……………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۲

ج-خروجی‌‌ها……………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۳

استانداردهای رویه…………………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۳

۱- مدیریت پروژه نرم‌‌افزار…………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۴

۲- مدیریت پیکربندی نرم‌‌افزار………………………………………………………………………………………………………………. ۳۵

۳- وارسی و اعتبار سنجی نرم‌‌افزار…………………………………………………………………………………………………………. ۳۶

اصطلاح “وارسی” بسته به مفهومی که از آن انتظار می‌‌رود، دارای معانی متعددی است که سه معنای متداول آن عبارتند از : ۳۶

۴- تضمین کیفیت نرم‌‌افزار…………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۷

اهداف اصلی رعایت شده در تضمین کیفیت بازی و اثرات آن بر چرخه تولید و صادرات آنها به شرح ذیل ذکر می گردد : ۳۹

فصل دوم……………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۴۰

روش انجام کار……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۴۰

فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره کارآفرینی در شرکت طراحی و تولید بازی‌های رایانه‌ای با بررسی فناوری‌های توسعه و بازار سرگرمی
فهرست تجهیزات مورد نیاز :………………………………………………………………………………………………………………. ۴۱

معرفی دستگاه ها و تجهیزات…………………………………………………………………………………………………………………. ۴۱

فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره کارآفرینی در شرکت طراحی و تولید بازی‌های رایانه‌ای با بررسی فناوری‌های توسعه و بازار سرگرمی
فهرست مواد مصرفی :…………………………………………………………………………………………………………………………… ۴۱

معرفی تجهیزات و تاسیسات عمومی………………………………………………………………………………………………………. ۴۲

مشخصات نیروی انسانی :……………………………………………………………………………………………………………………… ۴۲

معرفی نیروی انسانی……………………………………………………………………………………………………………………………… ۴۲

برآورد پرسنل فناوری اطلاعات………………………………………………………………………………………………………………. ۴۲

پرسنل اداری و خدمات…………………………………………………………………………………………………………………………. ۴۳

روش های بازار یابی و تبلیغات :…………………………………………………………………………………………………………….. ۴۳

بازاریابی کوتاه مدت در برابر بازاریابی بلند مدت :………………………………………………………………………………….. ۴۳

بازاریابی کوتاه مدت آنلاین……………………………………………………………………………………………………………………. ۴۳

تخفیف دادن………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۴۴

تبلیغات……………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۴۴

بازاریابی بلند مدت آنلاین………………………………………………………………………………………………………………….. ۴۵

بازاریابی ویروسی………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۴۵

بازاریابی از طریق موتور جستجو…………………………………………………………………………………………………………….. ۴۶

اهمیت بهینه سازی برای موتور جستجو / بازاریابی از طریق موتور جستجو برای بازاریابهای B2B ……………. 46

استراتژی بازاریابی در وب سایت……………………………………………………………………………………………………………. ۴۸

کسب و کار اینترنتی………………………………………………………………………………………………………………………………. ۴۸

نیروهای پنج گانه پورتر………………………………………………………………………………………………………………………….. ۴۸

تحلیل SWOT…………………………………………………………………………………………………………………………………….. 50

فصل سوم :………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۵۲

امور مالی طرح……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۲

زمین محل اجرای طرح :……………………………………………………………………………………………………………………….. ۵۳

محوطه سازی :……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۳

تاسیسات و تجهیزات :…………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۴

ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز :……………………………………………………………………………………………………….. ۵۵

تجهیزات اداری و کارگاهی…………………………………………………………………………………………………………………….. ۵۶

هزینه های قبل از بهره برداری :……………………………………………………………………………………………………………… ۵۶

جدول هزینه های ثابت طرح :………………………………………………………………………………………………………………… ۵۷

مواد اولیه و بسته بندی :………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۷

حقوق و دستمزد پرسنل غیر تولیدی :……………………………………………………………………………………………………… ۵۸

حقوق و دستمزد پرسنل تولیدی :……………………………………………………………………………………………………………. ۵۸

میزان سرمایه گذاری :……………………………………………………………………………………………………………………………. ۵۹

محاسبه هزینه ها :………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۵۹

معرفی هزینه ها…………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۵۹

برآورد هزینه استهلاک…………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۰

محاسبه درآمد :…………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۰

فصل چهارم :………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۱

جمع بندی……………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۶۱

نتایج حاصله از اجرای طرح:………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۲

جمع بندی مشخصات اصلی طرح………………………………………………………………………………………………………….. ۶۲

پیشنهادات کاربردی :…………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۴

خلاصه طرح :

در این طرح به بررسی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و … پرداخته است ، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است ، بازدید از واحد کاری مشابه ، نیروی انسانی ، نحوه تامین سرمایه و … از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، فصل سوم به بررسی طرح از دیدگاه اقتصادی پرداخته است ( طرح توجیهی یا BP ) ، عناوینی از قبیل نیروی انسانی مورد نیاز ، میزان سرمایه گذاری ، مواد اولیه مورد نیاز ، ماشین آلات مورد نیاز و … از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، در نهایت فصل چهارم به بیان نتیجه اجرای طرح می پردازد .

مقدمه :

مدیریت ریسک کاربرد سیستماتیک سیاست‌های مدیریتی، رویه‌ها و فرایندهای مربوط به فعالیت‌های تحلیل، ارزیابی و کنترل ریسک می‌باشد. مدیریت ریسک عبارت از فرایند مستندسازی تصمیمات نهایی اتخاذ شده و شناسایی و به‌کارگیری معیارهایی است که می‌توان از آنها جهت رساندن ریسک تا سطحی قابل قبول استفاده کرد.

نام کامل طرح و محل اجرای آن :

شرکت تولید کننده بازی های رایانه ای

مشخصات متقاضی :

دلایل انتخاب طرح :

امروزه فناوری اطلاعات بخشی وسیعی از فعالیت ها را در بر می گیرد به نحوی که تمامی مشاغل وابسته به فناوری اطلاعات شده اند. پیشرفت علم و گسترش زمینه فناوری اطلاعات باعث شده است که یکی از مهمترین و پرکاربردترین زمینه های فعالیت را در بر بگیرد .

میزان مفید بودن طرح برای جامعه :

امروزه تمامی شرکت های در حال استفاده کردن از بازی های رایانه ای هستند ، بانک ها ، سازمان های دولتی و خصوصی ، ادارات ، نهادها و همه و همه به نحوی با بازی های رایانه ای در ارتباط هستند . و این خود بیانگر میزان مفید بودن طرح برای جامعه میباشد

تعاریف

از طرف موسسه مدیریت پروژه، مدیریت ریسک به عنوان یکی از نه سطح اصلی «کلیات دانش مدیریت پروژه» معرفی شده‌است. در تعریف این موسسه، مدیریت ریسک پروژه به فازهای شناسایی ریسک، اندازه گیری ریسک، ارائه پاسخ (عکس العمل در مقابل ریسک) و کنترل ریسک تقسیم شده‌است. در این تعریف، مدیریت ریسک پروژه عبارت است از «کلیه فرایندهای مرتبط با شناسایی، تحلیل و پاسخگویی به هرگونه عدم اطمینان که شامل حداکثرسازی نتایج رخدادهای مطلوب و به حداقل رساندن نتایج وقایع نامطلوب می‌باشد».

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.