فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره اثرات استقرار نظام تضمین کیفیت ایزو ۹۰۰۰ بر عملکرد شرکت توزیع نیروی برق جنوب غرب تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره اثرات استقرار نظام تضمین کیفیت ایزو ۹۰۰۰ بر عملکرد شرکت توزیع نیروی برق جنوب غرب تهران دارای ۱۷۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره اثرات استقرار نظام تضمین کیفیت ایزو ۹۰۰۰ بر عملکرد شرکت توزیع نیروی برق جنوب غرب تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره اثرات استقرار نظام تضمین کیفیت ایزو ۹۰۰۰ بر عملکرد شرکت توزیع نیروی برق جنوب غرب تهران۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره اثرات استقرار نظام تضمین کیفیت ایزو ۹۰۰۰ بر عملکرد شرکت توزیع نیروی برق جنوب غرب تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره اثرات استقرار نظام تضمین کیفیت ایزو ۹۰۰۰ بر عملکرد شرکت توزیع نیروی برق جنوب غرب تهران :
اثرات استقرار نظام تضمین کیفیت ایزو ۹۰۰۰ بر عملکرد شرکت توزیع نیروی برق جنوبغرب تهران
«مشتری مهمترین ناظر بر فعالیت های ماست، او به ما وابسته نیست، ما به او وابسته ایم. مشتری در کار ما یک هدف زودگذر نیست، بلکه مشتری هدف و غایت همه اقدامات ماست. او یک فرد خارجی در سازمان ما محسوب نمی شود، بلکه مشتری جزئی از سازمان ماست. ما به خدمتی که به مشتری ارائه می دهیم، به او لطف نمی کنیم، بلکه او از این طریق، فرصتی برای ادامه کار به ما می دهد و در حق ما لطف و التفات می نماید.»
«ماهاتما گاندی» (بهرامی رخی- ۱۳۷۸- ص ۴)
تاریخ تمدن بشر، نشان می دهد که دوره های مختلف به اقتضای مجموعه ای پیوسته از شرایط آغاز می شود و عوامل مختلف تشکیل دهنده این شرایط نیز به نوبه خود براساس اصل غیرقابل تغییر «همیشگی بودن تغییر» تغییر می کنند تا جایی که ارتباط بین این عوامل، شرایط جدیدی را به وجود آورد و شرایط جدید، دوره نوینی را آغاز نکند. در بررسی تاریخ طبیعی، متوجه می شویم که اصل انتخاب اصلح، دوران مختلف طبیعی را هدایت کرده و به دوران بعدی رسانده است (مدیریت، شماره ۶، ص ۹) در تاریخ تمدن، اصلی که تکامل بر مبنای آن صورت گرفته است، «کیفیت» است. بنابراین انگیزه هر اختراع، اکتشاف و پیشرفتی، «کیفیت» است. نیاز به کیفیت به اعماق تاریخ برمی گردد و پرداختن به کیفیت، بحث جدیدی نیست. بحث جدید، ابزار تحقق کیفیت و سیاست های مدیریت کیفیت می باشد و با سیاستگذاری و مدیریت مناسب، می توان بر تغییرات ناشی از تکنولوژی، اقتصاد و نیروهای اجتماعی غلبه کرد.
در مدیریت امروز، باید امکان برگشت محصول توسط مشتری، نارضایتی مشتری، دوباره کاری و مسائلی از این قبیل، از بین برود.
امروزه در صحنه بین المللی، دیگر کیفیت، سیاستگذاری مدیران برای حفظ موقعیت رقابتی نیست، بلکه یک اصل برای زنده ماندن و بقاست.
رمز موفقیت در مسیر بهبود کیفیت، اعتقاد مدیران ارشد به این مسیر بی انتها و تهیه سیاستها و برنامه های مشخص و معین کوتاه مدت و بلند مدت است.
یک ملت باید با کیفیت بهتر محصولات و خدماتش، کیفیت بهتر زندگیش را به جهانیان نشان دهد. در فرهنگ ما، تمیزی، زیبایی، بوی خوش، درستکاری، عدل و انصاف، همه و همه توصیه شده است. مصداق عملی این اعتقادات باید در کیفیت بهتر محصولات و خدمات تجلی گردیده و با بهبود مستمر، ارتقاء یابد.
پس شرکت باید طوری سازماندهی گردد که عوامل فنی، اداری و انسانی که بر کیفیت محصول و خدمات آن، اثر می گذارند، تحت کنترل قرار گیرند. لازمه این امر ایجاد و اجرای یک نظام مدیریت است که حول محور کیفیت بوده و متکی بر مشارکت تمامی اعضای سازمان و با هدف موفقیت درازمدت از طریق جلب رضایت مشتری و سود رساندن به شرکت، اعضای سازمان و جامعه باشد، به بیان دیگر، آنچه که تحت عنوان نظام مدیریت کیفیت و یا تضمین کیفیت برای سازمانها و شرکتها شناخته شده است.
یکی از این نظامهای تضمین کیفیت که در کشور ما هم مورد توجه زیادی قرار گرفته، استانداردهای بین المللی ایزو ۹۰۰۰ است که با استقرار آن و اجرای الزامات و دستورالعملهای آن، می توان کیفیت محصولات و خدمات یک شرکت را تضمین نمود. براساس الزامات این استانداردها، اشتباهات و خطاها، نه تنها باید با اقدامات اصلاحی، اصلاح گردد، بلکه باید با انجام اقدامات پیشگیرانه از همان ابتدا از بروز آنها جلوگیری کرد. (بند ۴-۵ از ایزو ۹۰۰۱ نسخه ۲۰۰۰).
این استانداردها به سازمانها و شرکت ها کمک می کند تا فعالیتها را به طور اثربخش و با کارآیی بالا انجام دهند تا دارای ساختار کارآمد و ثمربخش شوند و به مشتریان این اطمینان و تضمین داده شود که کیفیت موردنظر آنان براساس خواسته های بیان شده و تلویحی آن تحقق یافته و ارتقاء می یابد. از مزایای دیگر این استانداردها، بهبود طراحی و کیفیت محصولات، کاهش ضایعات و دوبار کاریها. ایجاد روابط انسانی و ارتقاء زندگی کاری و افزایش بهره وری و بالاخره اعتبار شرکت در سطح ملی و بین المللی است. (گل واجویی – 80- 1379- صص ۵-۴)
در این راستا، پژوهش حاضر به بررسی اثرات استقرار نظام تضمین کیفیت ایزو ۹۰۰۰ بر عملکرد شرکت توزیع نیروی برق جنوب غرب تهران می پردازد. در مورد اثرات استقرار این نظام در شرکتهای تولیدی، تحقیقات زیادی صورت پذیرفته و به نتایج مثبتی رسیده اند ولی در مورد شرکتهای خدماتی، این امر کمتر صورت پذیرفته است، لذا پژوهشگر، با انجام این پژوهش، در نظر دارد اثرات استقرار نظام تضمین کیفیت ایزو ۹۰۰۰ را در یک شرکت خدماتی بررسی نماید و نتیجه گیری کند که آیا با وجود مشکلاتی که در سر راه اجرای ایزو ۹۰۰۰ وجود دارد و همچنین مشکلاتی که این نظام در بدو استقرار برای کارکنان شرکت ایجاد می کند. باز هم استقرار این نظام مقرون به صرفه می باشد؟
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره اثرات استقرار نظام تضمین کیفیت ایزو ۹۰۰۰ بر عملکرد شرکت توزیع نیروی برق جنوب غرب تهران
فهرست مطالب
فصل اول
مقدمه …………………………………………………………………………………………………….. ۲
۱-۱- بیان مساله …………………………………………………………………………………….. ۴
۱-۲- اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق ……………………………………………………. ۶
۱-۳- اهداف تحقیق …………………………………………………………………………………. ۷
۱-۴- فرضیه های تحقیق …………………………………………………………………………. ۹
۱-۵- تعریف عملیاتی متغیرهای تحقیق ………………………………………………………. ۹
۱-۶- روش تحقیق ………………………………………………………………………………….. ۱۲
۱-۷- ابزارها و روش گردآوری اطلاعات ………………………………………………….. ۱۲
۱-۸- جامعه آماری ………………………………………………………………………………… ۱۳
۱-۹- نمونه آماری ………………………………………………………………………………….. ۱۳
۱-۱۰- قلمرو موضوعی …………………………………………………………………………… ۱۳
۱-۱۱- قلمرو مکانی ………………………………………………………………………………… ۱۳
۱-۱۲- قلمرو زمانی ………………………………………………………………………………… ۱۴
۱-۱۳- تعریف واژگان و مفاهیم ……………………………………………………………….. ۱۴
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره اثرات استقرار نظام تضمین کیفیت ایزو ۹۰۰۰ بر عملکرد شرکت توزیع نیروی برق جنوب غرب تهران
فهرست منابع فصل اول …………………………………………………………………………… ۱۵
فصل دوم
مقدمه …………………………………………………………………………………………………….. ۱۸
بخش اول : ایزو ۹۰۰۰……………………………………………………………………………… ۲۰
۲-۱- کیفیت ……………………………………………………………………………………………. ۲۱
۲-۱-۱- تعریف کیفیت از نظر استاندارد ایزو …………………………………………….. ۲۱
۲-۱-۲- تعریف کیفیت از نظر تعدادی از محققان ……………………………………….. ۲۳
۲-۱-۳- عوامل اساسی مؤثر بر کیفیت ……………………………………………………… ۲۳
۲-۱-۴- رابطه بین مفاهیم کیفیت ………………………………………………………………. ۲۵
۲-۱-۵- متفکران کیفیت …………………………………………………………………………… ۲۶
۲-۱-۵-۱- ادوارد مینگ ………………………………………………………………………….. ۲۷
۲-۱-۵-۲- جوزف جولان ( نظریه بهبود کیفیت) …………………………………………. ۲۸
۲-۱-۵-۳- آرماندفیگنباوم ( نظریه مسؤولیت همگانی در برابر کیفیت ) …………. ۲۸
۲-۱-۵-۴- فیلیپ کرازبی ( نگرش ساختار گونه به موقعیت مدیریت جامع) ……. ۲۹
۲-۲- تاریخچه سری استانداردهای ایزو ۹۰۰۰…………………………………………… ۳۰
۲-۳- مقایسه ساختار ویرایشهای ۱۹۹۴ و۲۰۰۰………………………………………….. ۳۵
۲-۴- درک استاندارد بین المللی تضمین کیفیت ایزو ۹۰۰۰……………………………. ۳۶
۲-۵- تشریح الزامات استاندارد ISO 9001:2000……………………………………………… 38
۲-۵-۱- سیستم مدیریت کیفیت ………………………………………………………………… ۳۸
۲-۵-۱-۱- نیازمندیهای عمومی ……………………………………………………………….. ۳۸
۲-۵-۱-۲- نیازمندیهای مستندسازی…………………………………………………………. ۳۹
۲-۵-۲- مسئوولیت مدیریت ……………………………………………………………………… ۳۹
۲-۵-۳- شکل دهی محصول ……………………………………………………………………. ۴۰
۲-۵-۴- اندازه گیی تحلیل و بهبود ……………………………………………………………. ۴۱
۲-۵-۵- مدیریت منابع …………………………………………………………………………….. ۴۱
۲-۶- روش اجرای ایزو ۹۰۰۰………………………………………………………………….. ۴۲
۲-۶-۱- تصمیم و مدیریت ……………………………………………………………………….. ۴۳
۲-۶-۲- خط مشی کیفیت …………………………………………………………………………. ۴۴
۲-۶-۳- انتخاب استاندارد ……………………………………………………………………….. ۴۴
۲-۶-۴- انتخاب محدوده ………………………………………………………………………….. ۴۴
۲-۶-۵- طرحریزی پروژه ……………………………………………………………………….. ۴۴
۲-۶-۶- تجزیه وتحلیل شرکت ………………………………………………………………….. ۴۵
۲-۶-۷- ارزشیابی مقدماتی ……………………………………………………………………… ۴۵
۲-۶-۸- ایجاد ارتباط و انتخاب ممیز ………………………………………………………… ۴۵
۲-۶-۹- تهیه روشهای اجرایی………………………………………………………………….. ۴۵
۲-۶-۱۰- انتخاب و آموزش ممیزان داخلی…………………………………………………. ۴۶
۲-۶-۱۱- مستندسازی……………………………………………………………………………… ۴۶
۲-۶-۱۲- استقرار سیستم………………………………………………………………………… ۴۶
۲-۶-۱۳- ممیزی برای گواهینامه………………………………………………………………. ۴۷
۲-۶-۱۴- بازاریابی …………………………………………………………………………………. ۴۷
۲-۷- انواع ممیزی در سری استانداردهای ایزو ۹۰۰۰…………………………………. ۴۷
۲-۸- ممیزی داخلی کیفیت ……………………………………………………………………….. ۴۸
۲-۸-۱- چهار اصل برای کارآیی ؟؟؟ داخلی کیفیت……………………………………… ۴۸
۲-۹- نقش آموزش در اجرا و نگهداری ایزو ۹۰۰۰……………………………………… ۵۰
۲-۱۰- متن کامل استاندارد ISO 9001:2000…………………………………………………… 52
۲-۱۰-۱- سیستم مدیریت کیفیت ………………………………………………………………. ۵۲
۲-۱۰-۱-۱- نیازمندیهای عمومی………………………………………………………………. ۵۲
۲-۱۰-۱-۱- نیازمندیهای مستند سازی …………………………………………………….. ۵۳
۲-۱۰-۲- مسئولیت مدیریت ……………………………………………………………………… ۵۵
۲-۱۰-۲-۱- تعهد مدیریت ……………………………………………………………………….. ۵۵
۲-۱۰-۲-۲- تمرکز بر روی مشتری …………………………………………………………. ۵۵
۲-۱۰-۲-۳- خط مشی کیفیت …………………………………………………………………… ۵۶
۲-۱۰-۲-۴- طرحریزی …………………………………………………………………………… ۵۶
۲-۱۰-۲-۵- مسؤولیت ، اختیار و ارتباطات ……………………………………………….. ۵۷
۲-۱۰-۲-۶- بازنگری مدیریت ………………………………………………………………….. ۵۸
۲-۱۰-۳- مدیریت منابع …………………………………………………………………………… ۵۹
۲-۱۰-۳-۱- تأمین منابع ………………………………………………………………………….. ۵۹
۲-۱۰-۳-۲- منابع انسانی ………………………………………………………………………… ۵۹
۲-۱۰-۳-۳- زیرساختها ………………………………………………………………………….. ۶۰
۲-۱۰-۳-۴- شکل دهی محصول ………………………………………………………………. ۶۰
۲-۱۰-۴- شکل دهی محصول ………………………………………………………………….. ۶۰
۲-۱۰-۴-۱- برنامه ریزی شکل دهی محصول …………………………………………… ۶۰
۲-۱۰-۴-۲- فرایندهای مرتبط با مشتری ………………………………………………….. ۶۱
۲-۱۰-۴-۳- طراحی و توسعه ………………………………………………………………….. ۶۳
۲-۱۰-۴-۴- خرید ………………………………………………………………………………….. ۶۵
۲-۱۰-۴-۵- تدارک تولید و خدمات …………………………………………………………… ۶۶
۲-۱۰-۴-۶- کنترل تجهیزات پایش و اندازه گیری ………………………………………. ۶۹
۲-۱۰-۵- اندازه گیری، تجزیه و تحلیل و بهبود ………………………………………….. ۷۰
۲-۱۰-۵-۱- کلیات ………………………………………………………………………………….. ۷۰
۲-۱۰-۵-۲- پایش و اندازه گیری …………………………………………………………….. ۷۰
۲-۱۰-۵-۳- کنترل محصول نامنطبق ………………………………………………………… ۷۲
۲-۱۰-۵-۴- تجزیه و تحلیل داده ها ………………………………………………………….. ۷۳
۲-۱۰-۵-۵- بهبود ………………………………………………………………………………….. ۷۳
۲-۱۱- تأثیر ایزو ۹۰۰۰ بربهبود فرایندهای سازمان …………………………………… ۷۵
۲-۱۱-۱- مستندسازی فرایندهای موثر بر کیفیت ……………………………………….. ۷۵
۲-۱۱-۲- حفظ سوابق و اطلاعات …………………………………………………………….. ۷۵
۲-۱۱-۳- بهسازی مستمر ……………………………………………………………………….. ۷۶
۲-۱۲- مشکلات اجرایی دریافت گواهینامه ایزو ۹۰۰۰………………………………….. ۷۷
۲-۱۲-۱- تهیه رویه ها و مستندسازی ……………………………………………………… ۷۷
۲-۱۲-۲- عدم پشتیبانی مدیریت ……………………………………………………………….. ۷۷
۲-۱۲-۳- عدم رویه ها ……………………………………………………………………………. ۷۸
۲-۱۲-۴- مقاومت کارکنان ………………………………………………………………………. ۷۸
۲-۱۲-۵- برداشتهای متضاد ……………………………………………………………………. ۷۸
۲-۱۲-۶- آموزش …………………………………………………………………………………… ۷۹
۲-۱۲-۷- محدودیت و فشار زمان ……………………………………………………………. ۷۹
۲-۱۲-۸- فقدان اطلاعات …………………………………………………………………………. ۷۹
۲-۱۲-۹- سیاستهای قدیمی شرکت …………………………………………………………… ۸۰
۲-۱۲-۱۰- اجرای اقدامات اصلاحی ………………………………………………………….. ۸۰
۲-۱۲-۱۱- کالببراسیون ………………………………………………………………………….. ۸۰
۲-۱۲-۱۲- فرایند تصویب مدارک وهزینه های تهیه مدارک …………………………. ۸۱
۲-۱۳- هدف از استقرار نظام تضمین کیفیت ایزو ۹۰۰۰……………………………….. ۸۲
۲-۱۴- فواید و مزایای استقرار نظام تضمین کیفیت ایزو ۹۰۰۰…………………….. ۸۴
۲-۱۴-۱- کاهش منابع و زمان صرف شده ……………………………………………….. ۸۴
۲-۱۴-۲- صرفه جویی اقتصادی در تولید …………………………………………………. ۸۴
۲-۱۴-۳- حداقل نمودن ضرر و زیانهای آتی …………………………………………….. ۸۴
۲-۱۴-۴- تقلیل هزینه های خدمات پس از فروش ……………………………………….. ۸۴
۲-۱۴-۵- سهم بازار ………………………………………………………………………………. ۸۴
۲-۱۴-۶- فشار زمانی …………………………………………………………………………….. ۸۵
۲-۱۴-۷- دوروی یک سکه ………………………………………………………………………. ۸۵
۲-۱۴-۸- افزایش سطح کیفی …………………………………………………………………… ۸۵
۲-۱۴-۹- مزیت صادرات ………………………………………………………………………… ۸۵
۲-۱۵- معایب سیستم تضمین کیفیت ایزو ۹۰۰۰………………………………………….. ۸۶
۲-۱۵-۱- هزینه های اجرای ایزو ۹۰۰۰……………………………………………………… ۸۶
۲-۱۵-۲- بروکراسی ………………………………………………………………………………. ۸۷
۲-۱۵-۳- سلب ابتکار ……………………………………………………………………………… ۸۷
۲-۱۶- نقش دولتها و استانداردهای ایزو ۹۰۰۰…………………………………………… ۸۷
بخش دوم : عملکرد و ارزیابی عملکرد ………………………………………………………. ۸۸
۲-۱- تعریف عملکرد ……………………………………………………………………………….. ۸۹
۲-۲- سطوح تجزیه و تحلیل عملکرد ………………………………………………………….. ۹۰
۲-۳- تعاریف ارزشیابی …………………………………………………………………………… ۹۰
۲-۳-۱- معیارهای ارزشیابی عملکرد ………………………………………………………… ۹۰
۲-۴- سیر تکامل مدل امتیازات متوازن ……………………………………………………… ۹۲
۲-۵- سنجش متوازن عملکرد شرکت ………………………………………………………… ۹۴
۲-۵-۱- چارچوب BSC……………………………………………………………………………… 95
۲-۵-۱-۱- جنبه مالی ……………………………………………………………………………… ۹۷
۲-۵-۱-۲- جنبه مشتری …………………………………………………………………………. ۹۷
۲-۵-۱-۳- جنبه فرایندهای داخلی …………………………………………………………….. ۹۸
۲-۵-۱-۴- جنبه آموزش و رشد ………………………………………………………………. ۹۹
۲-۵-۲- نقش و کارکرد BSC…………………………………………………………………….. 99
۲-۶- مفاهیم عمده در BSC……………………………………………………………………….. 100
۲-۶-۱- عملکرد در سطح واحد تجاری ……………………………………………………… ۱۰۰
۲-۶-۲- رابطه های علت ومعلولی …………………………………………………………….. ۱۰۰
۲-۶-۳- اندازه های مالی و غیر مالی ………………………………………………………… ۱۰۱
۲-۶-۴- اعلام استراتژیهای بنگاه به کارکنان ……………………………………………… ۱۰۱
۲-۷- BSC در دیدگاه نیروی انسانی ………………………………………………………….. ۱۰۲
۲-۸- تعیین اهداف BSC به عنوان یک تصمیم مشترک ………………………………….. ۱۰۲
۲-۹- روش شناسی BSC…………………………………………………………………………… 104
۲-۱۰- کارت امتیازی شاخص عملکرد کلیدی …………………………………………….. ۱۰۵
۲-۱۱- معیارهای متوازن، چرا آنرا به کار می بریم ……………………………………. ۱۰۵
۲-۱۲- قدمهای بعدی در معیارهای متوازن ……………………………………………….. ۱۰۶
۲-۱۳- ارزشیابی مالی سنتی در مقابل BSC…………………………………………………. 107
۲-۱۴- مزایای مدل کارت امتیازی متوازن …………………………………………………. ۱۰۹
۲-۱۵- معایب مدل کارت امتیازی متوازن ………………………………………………….. ۱۰۹
۲-۱۶- تفاوت مدل کارت امتیازی متوازن در شرکتهای دولتی و خصوصی …… ۱۱۰
بخش سوم : پیشینه تحقیق ……………………………………………………………………….. ۱۱۱
۲-۱- رابطه بین ایزو ۹۰۰۰ و عملکرد ……………………………………………………….. ۱۱۲
۲-۲- پیشینه تحقیق …………………………………………………………………………………. ۱۱۳
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره اثرات استقرار نظام تضمین کیفیت ایزو ۹۰۰۰ بر عملکرد شرکت توزیع نیروی برق جنوب غرب تهران
فهرست منابع فارسی ………………………………………………………………………………. ۱۱۶
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره اثرات استقرار نظام تضمین کیفیت ایزو ۹۰۰۰ بر عملکرد شرکت توزیع نیروی برق جنوب غرب تهران
فهرست منابع خارجی ………………………………………………………………………………. ۱۱۹
فصل سوم
مقدمه …………………………………………………………………………………………………….. ۱۲۲
۳-۱- روش تحقیق ………………………………………………………………………………….. ۱۲۲
۳-۲- روش گردآوری اطلاعات ………………………………………………………………… ۱۲۳
۳-۳- تحلیل آماری و روشهای تجزیه و تحلیل اطلاعات ………………………………. ۱۲۴
۳-۴- مقیاس ………………………………………………………………………………………….. ۱۲۴
۳-۵- تعیین اعتبار پرسشنامه …………………………………………………………………… ۱۲۶
۳-۶- تعیین روایی پرسشنامه …………………………………………………………………… ۱۲۷
۳-۷- فرضیه های تحقیق …………………………………………………………………………. ۱۲۷
۳-۸- محدودیتهای تحقیق ………………………………………………………………………… ۱۲۹
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره اثرات استقرار نظام تضمین کیفیت ایزو ۹۰۰۰ بر عملکرد شرکت توزیع نیروی برق جنوب غرب تهران
فهرست منابع فصل سوم …………………………………………………………………………. ۱۳۰
فصل چهارم
۴-۱- رده مدیریتی جامعه کارشناسان ………………………………………………………. ۱۳۲
۴-۱-۱- رتبه بندی از نظر رده مدیریتی …………………………………………………….. ۱۳۲
۴-۱-۲- نمودار توزیع فراوانی رده مدیریتی ………………………………………………. ۱۳۲
۴-۲- تحصیلات کارشناسان …………………………………………………………………….. ۱۳۳
۴-۲-۱- رتبه بندی از نظر تحصیلات ………………………………………………………… ۱۳۳
۴-۲-۲- نمودار توزیع فراوانی تحصیلات ………………………………………………….. ۱۳۳
۴-۳- رشته تحصیلی کارشناسان ……………………………………………………………… ۱۳۴
۴-۳-۱- رتبه بندی رشته تحصیلی ……………………………………………………………. ۱۳۴
۴-۳-۲- نمودار توزیع فراوانی رشته تحصیلی …………………………………………… ۱۳۴
۴-۴- سابقه کار در شرکت ……………………………………………………………………… ۱۳۵
۴-۴-۱- رتبه بندی سابقه کار در شرکت …………………………………………………… ۱۳۵
۴-۴-۲- نمودار توزیع فراوانی سابقه کار در شرکت ………………………………….. ۱۳۵
۴-۵- تعداد ساعات دوره توجیهی ایزو ۹۰۰۰……………………………………………… ۱۳۶
۴-۵-۱- رتبه بندی تعداد ساعات دوره توجیهی ایزو ۹۰۰۰…………………………… ۱۳۶
۴-۵-۲- نمودار توزیع فراوانی تعداد ساعات دوره توجیهی ایزو ۹۰۰۰………….. ۱۳۷
۴-۶- میزان تحصیلات مشترکین ………………………………………………………………. ۱۳۸
۱-۴-۶- رتبه بندی میزان تحصیلات مشترکین …………………………………………… ۱۳۸
۲-۴-۶- نمودار توزیع فراوانی میزان تحصیلات مشترکین …………………………… ۱۳۸
۴-۷- بررسی فرضیه های تحقیق ……………………………………………………………… ۱۳۹
فصل پنجم
۵-۱- خلاصه …………………………………………………………………………………………. ۱۴۸
۵-۲- نتیجه گیری …………………………………………………………………………………… ۱۴۹
۵-۳- پیشنهادات………………………………………………………………………………………. ۱۵۰
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 