فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله مدیریت بازاریابی صنعتی با تحلیل راهبردهای تجاری همراه با متن انگلیسی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله مدیریت بازاریابی صنعتی با تحلیل راهبردهای تجاری همراه با متن انگلیسی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله مدیریت بازاریابی صنعتی با تحلیل راهبردهای تجاری همراه با متن انگلیسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله مدیریت بازاریابی صنعتی با تحلیل راهبردهای تجاری همراه با متن انگلیسی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله مدیریت بازاریابی صنعتی با تحلیل راهبردهای تجاری همراه با متن انگلیسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله مدیریت بازاریابی صنعتی با تحلیل راهبردهای تجاری همراه با متن انگلیسی :

دانلود فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله مدیریت بازاریابی صنعتی با تحلیل راهبردهای تجاری همراه با متن انگلیسی

این مطالعه چهارچوب طرح های تلفیقی آموزش سازمانی را در رفتار سازمانی خریدار توسعه می دهددر این مطالعه فعالیت های ارتباطی و روابط میان واحدهای استراتژیک تجاری که در فرایند خرید مشارکت دارند مورد توجه قرار می گیرندحمایت علمی برای روابط پیشنهاد شده بر اساس رشته ای از مطالعات صورت گرفته که این مطالعات بر اساس مصاحبه با مدیران واحد استراتژیک تجاری یک سازمان خدمات جهانی می باشدبر اساس این مطالعات چندین معنی ضمنی ارائه شده است

مقدمه
کریس- تحلیل گر پژوهش بازاریابی که به تازگی در سازمان استخدام شده بود- برای دفتر کار خود نیاز به کامپیوتر و چاپگر داشتبه همین دلیل سفارش خرید یک سیستم را به بخش خرید سازمان ارائه دادبعد از گذشت هفته کامپیوتر خریداری شد اما خریداری چاپگر را به زمانی موکول کردند که تقاضای خرید چاپگر به حدی برسد که بتوانند تخفیف عمده ای را دریافت نمایند و پس از گذشت هفته چاپگر به کریس تحویل داده شدبخش خرید تخفیف قابل ملاحظه ای را بابت سفارش چاپگر دریافت کرداما بخش خرید ضرر بهره وری کریس را در خلال این هفته در نظر نگرفت

مشکلی که کریس با آن دست به گریبان بود در اکثر سازمان ها وجود داردمعمولا در زمان ارزیابی اهمیت فاکتور های هزینه در برابر کل چرخه زمانی فرایند ، فرهنگ خرید داده های مصرف کنندگان را در نظر نمی گیرنداز دید گاه بخش خرید چرخه زمانی فرایند به قدری نا محسوس است که اندازه گیری آن غیر ممکن استدر کاهش چرخه خرید هیچ گونه ارزش و سود واقعی وجود نداردبا این وجود همان طور که در این مثال ساده نشان داده شد،در خرید کالاها و خدمات چیزهایی فراتر از هزینه وجود دارد

در اینجا سؤالاتی مطرح می گردد که برخی از این سؤالات عبارتند از 🙂 در چه زمانی فاکتورهای هزینه مهم تر از کل چرخه زمان می باشد )چه موقع ادغام سفارش های ویزه خرید در یک روش کاملا عملی امکان پذ یراست؟ برای پاسخ به این سؤالات در این مطالعه آموزش سازمانی به عنوان کلید موفقیت در چرخه سازمانی سریع محیط خرید در نظر گرفته شوددر سازمان های آموزشی بدون در نظر گرفتن وظایف افراد، موقعیت ها و توصیف شغلی آنها از نظرات و راه حل های همه استفاده می شودسازمان از دانش فزاینده کل زنجیره ارزشی خود و منابع داخلی و خارجی آن استفاده می کند تا در سازگاری با بازار و خریدار

باشددر این باره آموزش سازمانی به عنوان ابزاری در نظر گرفته می شود که به واسطه آن سازمان استراتژیک و اصول کلی مشترک خود را به واحدهای استراتژیک تجاری سازمان انتقال می دهدهمچنین آموزش سازمانی به عنوان فرایندی در نظر گرفته می شود که به واسطه آن سازمان به فعالیت خود ادام

ه می دهدیک سازمان آموزشی “در ایجاد ،کسب و انتقال دانش و در توصیف رفتار سازمان به منظور انعکاس دانش و بینش های جدید کارآمد است”
سازمان آموزشی محرک بازار به عنوان گسترش مدیریت کیفی کل و برنامه ریزی و اجرای مجد د تجارت در نظر گرفته می شودمدیریت کیفی کل باعث شکل

گیری سازمانی کارآمد تر می شود و برنامه ریزی و اجرای مجد د تجارت نیز به طور شگرفی ساختار سازمان را تغییر می دهدآموزش سازمانی مفهومی تکمیلی است که باعث سهولت تغییرات در تمام سطوح چرخه زمانی سریع محیط بازاریابی جهانی فعلی می شوداساسا سازگاری با آموزش بدان معنا است که افراد سازمان روش های قد یمی تفکر درباره جزئیات را کنار گذاشته و دید گاه گسترده تری درباره نحوه عملکرد سازمان اتخاذ نموده و پس از اتخاذ یک استراتژی در جهت نیل به آن با یکدیگر همکاری نمایند

هدف این مطالعه عبارتند از توسعه الگویی ذهنی در رابطه با هویت آموزش گروهی و پردازش اطلاعات بازار و ایجاد شرایطی که باعث سازگاری مصرف کننده،کاهش چرخه زمان ودتعهد در فرایند خرید گردددر این مطالعه روابط و فعالیت های میان واحدهای استراتژیک تجاری در فرایند خرید مورد توجه قرار می گیردبا گسترش مجموعه ای تلفیقی از طرح های موجود در فرایند ساخت این الگوی ذهنی و تعیین روابط میان ابعاد این ساختار می توان بر دانش تاثیر گذاشت

حمایت علمی برای روابط پیشنهاد شده بر اساس رشته ای از مطالعات صورت می گیرد که در رابطه با هویت آموزش گروهی ،پردازش اطلاعات بازار و نتایج فرایند خرید می باشداین مطالعات بر اساس مصاحبه با مدیران واحد استراتژیک تجاری یک شرکت سهامی می باشد که این شرکت مالک شرکت آمریکایی است که این شرکت ها از نظر میزان فروش در صدر قرار دارنداین شرکت از نوشته های تجاری به عنوان ساختار آموزش یاد می کنددر مصاحبه ای که از واحدهای استراتژیک تجاری به عمل آمد به فعالیت ها و روابط موجود در فرایند خرید پرداخته شدهر مصاحبه یک ساعت به طوت انجامید و بر اساس ساختاری استاندارد موانع کلی موجود در فرایند خرید و روابط خاص موجود در الگوی ذهنی را مورد بررسی قرار داد و از هر واحد استراتزیک تجاری تا مدیر و تا مصاحبه کننده را در بر می گرفتدر این مطالعه از مدیر مصاحبه به عمل آمد

جیتوماسامهالت(فارغ التحصیل دکترا از دانشگاه ممفیس) استاد یار بازاریابی
و تجارت چند ملیتی در دانشگاه ایالت فلوریدا و انجمن تحقیق مرکز خبر فدرال درباره
تحقیق چرخه زمانی در دانشگاه ممفیس می باشد
ارنستالنیکولزجیار (فارغ التحصیل دکترا از دانشگاه ایالت میشیگان )استاد-
یار مدیریت کاربردی و معاون رئیس مرکز خبر فدرال درباره تحقیق چرخه زمانی در
دانشگاه ممفیس است
فرایند خرید این سازمان نیز مانند شرکت آمریکایی که از نظر میزان فروش در صدر قرار دارند شامل فعالیت ها و مباحثی است که مشتمل بر اکتساب کالا ها و خدمات از یک دستفروش داخلی استدر فرایند خرید فاکتور اصلی وجود دارد : واحدهای استراتزیک تجاری مصرف کننده های مختلف ، بخش تامین بودجه، بخش حقوقی و بخش خرید بخش خرید به عنوان پیشگام و تسهیل کننده فرایند در نظر گرفته می شود در حالی که بخش های حقوقی و تامین بودجه نقش

حمایتی و پشتیبانی را بر عهده دارددر واقع این سه “بخش کنترل” نقش ارزش افزوده را ایفا می کندواحد استراتژیک تجاری مصرف کننده عبارتند از افرادی که نیازمند کالا و خدمات از دستفروش خارجی هستنداین مصرف کننده ها در فرایند خرید تحت عنوان مصرف کننده های داخلی شناخته می شوند
موضوع های خاص که در این مطالعه مورد ملاحظه قرار گرفته عبارتند از 🙂 مشکلات و حوزه های کلی ارتقای فرایند خرید )هویت آموزش گروهی به عنوان چهار چوبی برای غلبه به این موانعدر پایان این متن معانی ضمنی نظری و مدیریتی استنتاج شده از این مطالعه ارائه شده است
موانع کلی موجود در فرایند خرید

بر اساس رشته ای از مطالعات در مسیر ارتقای فرایند خرید چندین مانع و حوزه کلی وجود دارداین مطالعات بر اساس مباحث فردی و گروهی با مصرف کنندگان می باشدبرخی از این مشکلات به طور خلاصه در ذ یل بیان شده است

) عد م درک فعالیت ها و مراحل مورد نیاز برای تکمیل فرایند خریدبرخی از مصرف کننده ها از انجام بعضی از مراحل خرید کالا یا خدمات آگاهی ندارند
) مصرف کنندگان دائمی و غیر دائمی در “دیوان سالاری” فرایند خرید دچار عجز و ناتوانی می شوند

) برخی از مصرف کننده ها در شناسایی “فرد رابط ” در بخش خرید دچار مشکل می شوندبرای هر یک از مصرف کنندگان رابط ویزه خریدی در نظر گرفته می شود که مسئولیت هدایت مصرف کننده را در فرایند خرید بر عهده داردمصرف کنندگان غیر دائمی در شناسایی فرد رابط دچار بیشترین مشکل می شوند اما برخی از مصرف کننده های غیر دائمی نیز از رابط خرید شان اطلاعی ندارند

) مصرف کنندگان به منظور ایجاد ارزش افزوده در فرایند از بخش های تامین بودجه و خرید آگاهی پیدا کرده اندآنها بر این باور بودند که این بخش هابه جای توجه به نقش ارزش افزوده در فرایند قواعد و مقررات مختلف را مورد توجه قرار می دهد

) با توجه به زمانی که یک مصرف کننده برای تخصیص به اموزش بخشهای تامین بودجه حقوقی و خرید در اختیار داشت چندین موضوع اهمیت پیدا می کرد در صورتی که این بخش ها در سرتاسرمراحل مهم فرایند خرید ارائه نمی شد این مسئله مصداق پیدا می کرداز دیدگاه مصرف کنندگان دایمی این موضوع به عنوان مانع اصلی در فرایند خرید محسوب می شد

) وقتی بتوان بخش های فرایند خرید را به شیوه ای مشابه اجرا کرداین بخش ها در یک روش متوالی قابل اجرا می باشد به عنوان مثال اکثر خریدهای عمده تر باید به تائید حداقل مد یرمختلف برسدساختار فرایند خرید خواستار امضاهایی است که باید طبق اصول خاصی انجام شوددر اکثر مواقع مصرف کننده باید فرم های خاصی را پر کرده و سپس انها را امضا کندبخش خرید این تقاضاها را مورد بررسی قرار داده وپس از امضاانها را به بخش تامین بودجه و بخش حقوقی می فرستدبا این وجود برخی از مصرف کنند گان ترجیح می دهند که در خواست خود را به طور مستقیم به بخش تامین بود جه بفرستند

) مصرف کنند گان بر این باورند که حوزه برنامه ریزی مالی و زمان فراوری بلند مد ت برای تجهیزات عمده در ساختار فعلی فرایند خرید لحاظ شده استبه عنوان مثال زمان فراوری بیش از یک سال باعث تلاش ها در زمان تکمیل فرایند خرید می گردد

) در بخش خرید تخصص فنی وجود نداردمصرف کنند گان بر این باورند که نمایند گان خرید برای تصدی همه مشاغل خرید وتامین کالاها و خد مات مورد نیازمصرف کنند گان از دانش کافی برخوردار نیستند وهمین موضوع باعث طولا نی شد ن چرخه خرید می گرددیکی از استدلا ل هایی که در زمینه این باور مطرح میشود عبارتند ازپیشرفت شغلی خریداران در بخش خرید

) مصرف کنند گان دائمی نشان داد ند که گاهی اوقات زمان زیادی صرف فعالیت های هماهنگ کننده با فرد رابط خرید میشوداین مصرف کنند گان معتقد ند که رابطه میان مصرف کنند گان دائمی و کارمندان خرید را در صورتی می توان بهبود بخشید که هر یک از مصرف کنند گان در بخش خود دارای یک رابط خرید باشند
) مصرف کنند گان بر این باورند که در زمان مورد نیاز برای بخشهای مختلف فرایند تناقض زیادی به چشم می خورددر واقع این زمان از خریدی به خرید دیگر فرق می کنداگر چه گاهی اوقات این زمان بیش از میزان مورد نیاز می باشد خصوصا در موقعیت های خرید وپیچیده تربرخی از این مشکلات از این حقیقت ناشی می شود که برای تنظیم ارزیابی چرخه های زمانی مختلف در فرایند خرید هیچ گونه سیستم اندازه گیری د قیقی وجود نداردهمچنین مصرف کنند گان و کارمندان کنترل درک روشنی از کل چرخه زمانی مورد نیاز برای فرایند خرید در موقعیتهای مختلف خرید ندارند

) مصرف کنند گان بر این باورند که در زمان حضور بخش های تامین بود جه و خرید انها کنترلی بر فرایند خرید ندارندمصرف کنند گان اطلاع دارند که بخش های خرید و تامین بود جه باید وظایف خود را در فرایند انجام دهند اما انها معتقد ند که نظر مصرف کننده به عنوان خریدار نهایی فرایند خرید لحاظ نمی شود
) مصرف کنند گان بر این باورند که بخش خرید در خریداری کالاهای ملموس (مادی) به نحو مطلوب عمل می نمایداما در خریداری خد مات به طور توانمند عمل نمی کنددر واقع برای خریداری خد مات معیار ارزشیابی د قیقی وجود ندارد و همین موضوع منجر به چرخه افزایش یافته خرید می شود

) مصرف کنند گان معتقد ند که معمولا بخش خرید به طور دائمی بر اساس پایین ترین قیمت عمل می نمایند وبرای درک فواید بالقوه یک کالا یا خدمت به کالا یا خدمت دیگر زمان دشواری را در پیش دارندمثالی را که می توان در این جا بیان کرد خرید نرم افزارکامپیوتری برای کریس است که در اغاز این مقاله ذکر شددر واقع بخش خرید برای درک تفاوت های میان نرم افزارهای مختلف پردازشگر کلمه زمان دشواری را پشت سر گذاشتاز د ید گاه کریس یک مجموعه پردازشگر کلمهدلاری ارزش و بهره وری بیشتری داشت چون این نرم افزار شامل یک بخش گرافیکی نیز بود اما از د ید گاه بخش خرید این مجموعه دلاری در مقایسه با سایر مجموعه های نرم افزاری صرفا دلار افزایش قیمت داشت

به طور خلاصه بر اساس این مطالعات چندین مانع عمده در فرایند خرید شناسایی شدمی توان این موانع را بد ین ترتیب طبقه بندی نمود:) زمان مورد نیاز برای کالاها و خدمات ) مصرف کنند گان دانش مورد نیاز برای شروع و تکمیل فرایند را ندارند) به طور کلی مصرف کنند گان با ساختار فرایند خرید راضی نمی شونددر این مطالعه مفاهیم هویت اموزش گروهی و پردازش اطلاعات بازار به عنوان ابزاری در نظر گرفته می شود واین موانع را بر طرف می نماید
چارچوب و طرح های ذهنی

چارچوبی که در تصویر برای شناسایی اموزش گروهی ارائه شده است بر اساس چندین جریان نظری استاز جمله نظریه اموزش سازمانی ، سازگاری بازار و پردازش اطلاعات، سازگاری خریدار، نظریه شبکه اطلاعات، چرخه زمانی و تعهد روابط این مفهوم عبارتند از این که “هویت اموزش گروهی” واحد استراتژیک تجاری در ایجاد و اشاعه اطلاعات بازار درباره فرایند ویژه خرید به عنوان “محرک”عمل می نمایدتنظیم این اطلاعات در حفظ سازگاری خریدار، کارایی چرخه زمانی و تعهد به فرایند خرید حائز اهمیت است
پردازش اطلاعات بازار
به منظور نشان دادن قابل تعمیم بودن این ساختار به فرایندهای خرید، الگوی ارائه شده در تصویر ذهنی میشوداین الگو در مرکز دو بعد از ابعاد پردازش اطلاعات بازار قرار گرفته استاین ابعاد عبارتند ازایجاد دانش( اگهداد) و اشاعه ان بر اساس گفته های کهلی و جاوراسکی این دو بعد از نظر تئوری بخشی از سازگاری بازار می باشداسلا ترو نارور نیز این دو بعد را به عنوان نقش سازگاری اموزش واحدهای استراتژیک تجاری در نظر گرفته اندایجاد دانش بازار عبارتند از گرداوری و ارزیابی نیازها / ارجحیت های خریدار و نیروهایی که توسعه و بهسازی این نیازها را تحت تاثیر قرار می دهند” اشاعه دانش بازار عبارتند ازفرایند و دامنه مباد له اطلاعات بازار در یک سازمان مشخص”
اسلا تر و نارور اظهار می کنند که سازگاری بازار با مضمون پردازش اموزش سازمانی مطابقت دارد” سازگاری بازار عبارتند از ایجاد اگهداد بازار که در رابطه با نیازهای فعلی و اینده سازمان واشاعه اگهداد در همه بخش ها می باشد”علاوه بر این اسلاتر و نارور معتقد ند که توسعه دانش در زمینه اموزش سازمانی شامل کسب اطلاعات ،اشاعه اطلاعات و تفاسیر مشترک می باشد مباحث نارور و اسلاتر مشابه مباحث کهلی و جاوراسکی است اگر چه انها نیز گسترش و مشارکت در اطلاعات را درباره رقبا در نظر گرفته اند نارور و اسلا تر سازگاری بازار را به عنوان فرهنگی در نظر می گیرند که این فرهنگ در شکل گیری ان دسته از هنجارهای رفتاری موثر است که باعث ایجاد ارزش برتر برای واحدهای استراتژیک تجاری در فرایندهای خرید می شودهمچنین جاوراسکی و کهلی دریافتند که هر قدر مدیران تاکید بیشتری بر سازگاری بازار و اتخاذ چنین بینش مشترکی ( یعنی شناسایی اموزش گروهی) داشته باشند میزان ایجاد و اشاعه اگهداد بازار در سازمان بیشتر خواهد بود
هویت اموزش گروهی
هویت اموزش گروهی عبارتند از ساختاری چند بعدی که مشتمل بر رشته ها، زیرساخت ها، مهارتها، عناصر، فرایندها یا یک فایل ورد کامل ترجمه و بررسی مقاله مدیریت بازاریابی صنعتی با تحلیل راهبردهای تجاری همراه با متن انگلیسی
فهرست بازبینی استاین ویژگی ها شامل اموزش سازمانی در فرایند فرعی ( زیر فرایند)اموز می باشداین فرایندهای فرعی عبارتند از) اقتباس و تنظیم) مشارکت در فرضیه)ایجاد یک مبنای علمی) تاثیرات متداول تجربههر یک از فرایندهای فرعی اموزش در سطح ادراکی رخ می دهد سطوح اموزش تک حلقه یا دو حلقهبر اساس اظهارات سنج اموزش سازمانی به عنوان درجاتی از اشکارسازی و محد ود یت موجود در فرایند خرید محسوب می شود
اشکارسازی زمانی در فرایند خرید به وجود می اید که مد یران واحد های استراتژیک تجاری در ارتباط با یکدیگر دچار شک و تردید میشونددر چنین شرایطی می توان اشکارسازی را به عنوان “حالت ارتباط

عملکرد فرآیند خرید پردازش اطلاعات بازار هویت آموزش گروهی

تصویر – الگوی ذهنی سازمان آموزش سازمانی رفتار خریدار

سازمانی” در نظر گرفتاشکارسازی در روابط در توسعه و حفظ روابط سلسله مراتب موثر بوده و فرایندی است که به واسطه ان اطلاعات انتقال یافته و تصمیم گیری های گروهی ترویج می گردد
ااشکارسازی روش اعمال قدرت و روش توسعه تعهد سازمانی می باشدهمچنین ارتباط به عنوان عامل تعیین کننده اولیه کارایی سازمانی شناخته می شوداگر چه اشکارسازی در ارتباط با انتقال اطلاعات می باشد اما در مقایسه با انتقال اطلاعات از پیچید گی بیشتری برخوردار استاشکارسازی از دو ساختار تشکیل شده است،اشکارسازی گروهی و انعکاسی ″صراحت” واحدهای استراتژیک تجاری منجر به اشکارسازی نمی شود مگر در زمانی که این دو ساختار در هم ادغام گردداشکارسازی گروهی عبارتند از “ازادی در میان اند یشه ها”اشکارسازی گروهی باعث ارتقای هویت اموزش گروهی می

شوداشکارسازی گروهی منجر به بیان عقاید کارمندان می شود در حالی که اشکارسازی انعکاسی منجر به درون بینی کارمندان می شوداشکارسازی انعکاسی عبارتند از “کنکاش تفکر شخصی فرد و درک این مسئله که اموری که تاکنون برای ما مسلم و قطعی بوده چیزی جز فرضیاتی درباره جهان نیست”

نقش تصمیم گیری گروهی از دیر باز جایگاه مهمی را در تحقیقات مد یریت و بازاریابی داشته استمشارکت در تصمیم گیری به طور مثبت در ارتباط با رضایت کارمندان ،عملکرد و تعهد انها استاندرسون،لاد یش و ویتز دریافتند که مشارکت فاکتور مهمی در جهت درک هدف فعالیت های خرید محسوب می گردد
P1: آشکارسازی گروهی به طور مثبت سطح الف)تولید دانش ب)ااشاعه آن را در فرآیند خرید

تحت شعاع قرار می دهد
آشکارسازی انعکاسی با مورد بررسی قرار دادن شرایط مشارکت باعث گسترش آشکارسازی گروهی می شودآرگریس واسچان معتقد ند به منظور گسترش هویت آموزش گروهی سازمان باید در جهت حفظ ارتباط آشکار میان واحدهای استراتژیک تجاری آن تلاش نمودباید این پیوندهای ارتباطی به واسطه پرسشهای انعکاسی و گروهی ترسیم گردد تا کارمندان بتوانند افکار و عقاید دیگران را مورد انتقاد قرار دهندبنابراین آشکارسازی گروهی بر اساس اعتماد و انعطاف پذیری بوده و باعث خلاقیت و کارگروهی کارمندان می شوداین بحث منجر به شکل گیری طرح زیر می شود:
p2:آشکارسازی انعکاسی به طور مثبت سطح الف)تولید دانش وب)اشاعه آن را در فرآیند خرید
تحت شعاع قرار می دهد

اگر چه آشکارسازی گروهی و انعکاسی جایگاهی را برای آموزش سازمانی فراهم می کند اما زمانی که کارمندان به مفهوم دقیقی از مسئولیت پذیری در قبال فعالیت هایشان دست یابند،سریع تر آموزش می بیننداگر چه آشکارسازی در واحدهای استراتژیک تجاری به عنوان پیش نیاز آموزش سازمانی محسوب می گردد اما اجرای آموزش سازمانی صرفا در صورتی اتفاق می افتد که سازمان فرصتی را برای واحدهای استراتژیک تجاری خصوصی فراهم سازد تا تصمیم گیری های لازم را اتخاذ کرده و در قبال این تصمیمات مسئولیت پذیر باشند

محدود یت:محدود یت عبارتند از “انتقال تصمیمات در جهت پایین سلسله مراتب سازمانی، تعیین واحدهای تجاری زمانی که تصمیم گیرند گان محلی با دامنه وسیعی از موضوعات و اقدامات تجاری روبرو می شوند

بنابراین با دادن آزادی عمل به کارمندان،عملی کردن نظرات و اندیشه های آنان و مسئولیت پذیری آنان در قبال نتایج هویت آموزش گروهی ایجاد می شوددر این جا با دادن اختیارات به تمام افراد سازمان محدودیت قابل اجرا می باشدمعمولا ساختار دیوان سالاری بر اسا س متمرکز سازی ( حوزهای که بر اسا س آن صلاحیت تصمیم گیری در یک سطح عمودی قرار داده می شود)و رسمیت دادن(وجود روش ها وقوانین رسمی) می باشد

اگر چه متمرکزسازی و رسمیت دادن به طور مثبت در ارتباط با نتایج عملکرد سازمان در شرایط خاص می باشدفرضیه آموزش تا زمانی حاکی از آن است که دیوان سالاری با محدود کردن خلاقیت و نو آوری مانع انجام فرآیندهای یادگیری می شوددیوان سالاری باعث جریان اطلاعات در واحدهای استراتژیک تجاری، کاهش نظارت دیگران و کاهش رضایت و انگیزه کارمندانی می شود که تحت کنترل نیستندعلاوه بر این دیوان سالاری دخالت در فرآیند خرید را کاهش می دهد و این به دلیل ساختار متمرکز تصمیم گیری سازمان است

P3 :متمرکز سازی به طور منفی سطح الف)تولید دانش وب)اشاعه آن را در فرآیند خرید تحت شعاع
قرار می دهد
P4:رسمیت دادن به طور منفی سطح الف) تولید دانش وب) اشاعه آن را در فرایند خرید تحت شعاع
قرار می دهد
حمایت علمی برای آشکارسازی و محدودیت فرآیند خرید در “سازمان آموزشی “شامل یک برنامه ریزی سازماندهی شده می با شد که در این برنامه مراحل این فرآیند به طور مشروح در یک ترتیب متوالی بیان شده استبه طور مثال ،اگر فرآیند بر اسا س این نظریه باشد که “من وظیفه خود را انجام می دهم”و سایر واحد های استراتژیک تجاری در فرآیند “وظیفه خود را انجام می دهند”روابط موجود در فرآیند راندمان چندانی نخواهند داشتاکثر واحدهای استراتژیک تجاری پس از اینکه نیاز به کالا یا خدماتی از دستفروش خارجی پیدا کردند فرم های مخصوصی را پر می کنند وبدین ترتیب فرآیند خرید شروع می شود سپس مدیر خرید ،

بخش تامین بود جه یا بخش حقوقی این فرایند را ادامه داده و وظایف محوله خود را انجام می دهندعلاوه بر ساختار متمرکز سازی و رسمیت دادن، فقدان آشکار سازی و عدم درک فرایند نیز مانع توافق میان واحد های استراتژیک تجاری مدیران فرایند خرید می شودوقتی نمایند گان بخش خرید ، تامین بودجه و

بخش حقوقی برای انجام درخواست واحد های استراتژیک تجاری به عنوان یک تیم واحد عمل کنند کارآمد ترین سناریو های خرید شکل می گیردبه طور مثال این بخش ها به یکد یگر به عنوان مانع نگاه نمی کنند بلکه یکد یگر را به عنوان منابع ارزشمندی در نظر می گیرند و هر کدام در حوزه فعالیت خود به انجام وظیفه می پردازددر واقع یک روش موازی ، کنشگرای و گروهی جایگزین یک روش متوالی، واکنش پذ یر و خصمانه می شوداین تغییرات باعث شکل گیری

مذاکرات پیچیده تر و کاهش در زمان مورد نیاز برای ایجاد قرارداد می شود
باید از آموزش سازمانی در جهت ایجاد و انتقال هویت آموزش گروهی استفاده کرد تا بتوان به حد بالایی از تولید دانش و اشاعه اطلاعات بازار دست یافتهد ف سازمان و واحد های استراتژیک تجاری آن استفاده از اطلاعات بازار در جهت توسعه و حفظ عملکرد فرایند خرید، کاهش چرخه زمانی فرایند و گسترش تعهد د ر قبال فرایند می باشد

عملکرد فرایند خرید
سازگاری خریدار: سازگاری خریدار عبارتند از برآورده کردن نیاز های ذاتی خریدار در سطح روابط متقابل واحد استراتژیک تجاری با مد یر خریدبنابراین می توان سازگاری ذاتی خریدار را به عنوان اعمال مفهوم بازاریابی در سطح مد یر خرید و واحد های استراتژیک تجاری یا به عنوان عامل تعیین کننده سازگاری بازار در نظر گرفتسازگاری خریدار در رابطه با افزایش کیفیت خدمات سازگاری بازار و تلاش و انگیزه بیشتر می باشدعلاوه بر این کاتربرگ و بلو دریافتند که تلاش و بخش های مد یریتی انگیزه نیز سهم بسزایی در ساز

گاری و عملکرد خریدار دارندساجان و ویتز در یافتند که “فعالیت شد ید”و “فعالیت هوشمندانه”نیز سازگاری و عملکرد خریدار را تحت شعاع قرار می دهد
P5 : سازگاری واحد استراتژیک تجاری خریدار به طور مثبت تحت تاثیر سطح
الف)تولید دانش
ب)اشاعه آن در فرآیند خرید
چرخه زمانی: گفته می شود که “وقت طلاست”این جمله برای اکثر سازمانها مصداق داردامروزه زمان به عنوان ابزاری استراتژیک شناخته می شود و آن را معادل با پول، بهره وری کیفیت و نو آوری می دانند
اکثر انواع چرخه های زمانی در یک سازمان وجود دارد و بر خلاف عقیده اکثر مردم این چرخه های زمانی به طور مستقل عمل نمی کنندمی توان چرخه های زمانی مستقل سازمانی و فرآیندهای خرید را به عنوان ابزار عملکرد کلی در نظر گرفتدهلاکیا و دیگران چرخه زمانی را به عنوان نتیجه فرآیند تصمیم گیری می شناسندهمچنین آنها معتقد ند که چرخه زمانی در ارتباط با اکثرمتغیرهای دیگر عملکرد است
میر بر این باور است که آموزش سازمانی مرکز چرخه زمانی سریع محسوب می گرددبنابراین:
P6 :چرخه زمانی به طور منفی تحت تاثیر سطح الف)تولید دانش وب)اشاعه آن در فرآیند خرید است

تعهد:تعهد به فعالیت ها و روابط موجود در فرآیند خرید”مستلزم تمایل به توسعه رابطه ای پایدار،فداکاری کوتاه مد ت به منظور حفظ رابطه و اطمینان به پایداری رابطه است”روابطی چون تولید و اشاعه دانش نقش مهمی را در درک فواید متقابل فرآیند خرید ایفا می کنداعضای واحد استراتژیک تجاری فرآیند خرید با مشارکت در اطلاعات یکد یگر به هماهنگی می رسندهمچنین ارتباطات باعث تداوم رابطه و کاهش تعارضات می شودبنابراین اعضای واحد استراتژیک تجاری در جهت تعهد به رابطه فرآیند خرید و مشارکت آشکار اطلاعات تر غیب می شوندوقتی ارتباطی در فرآیند خرید وجود داشته باشد،امکان تحقق یافتن فواید از طریق رابطه فرآیند خرید افزایش می یابد

P7 :تعهد به رابطه به طور مثبت تحت تاثیر سطح الف)تولید دانش ب)اشاعه ان می باشد
حمایت علمی برای نتایج فرایند خرید: از د ید گاه واقع گرایانه واحدهای استراتژیک تجاری حاکی از آن است که مهمترین نتایج میان مرحله ای فرایند خرید عبارتند از 🙂 میزان سازگاری خریدار که از طریق مدیران فرایند حمایت می گردد ) طول کلی فرایند(چرخه زمانی) )میزان تعهد به رابطه میان واحدهای استراتژیک تجاری مختلف و مد یران فرایندنمایند گان واحد استراتژیک تجاری بر این باورند که نتایج میان مرحله ای فرایند خرید تعیین کننده نتایج عملکرد مختص فرایند (از

قبیل کیفیت خرید و کارایی فرایند خرید) می باشندتولید و اشاعه دانش در فرایند خرید به عنوان محرک اصلی در ایجاد سازگاری خریدار ،کارایی چرخه زمانی و تعهد در نظر گرفته می شودبه عنوان مثال بیشتر اعضای واحد استراتژیک تجاری با فعالیت ها و روابط فرایند آشنایی داشتند و به احتمال زیاد از عملکردهای فرایند و چرخه زمانی آن راضی بودند و همین امر باعث ایجاد تعهد بیشتری نسبت به سیستم کلی خرید می شد معنی ضمنی که در اینجا مطرح می گرد د عبارتند از این که صرفا انجام فرایند خرید سازمان به نحو مطلوب کافی نیستبلکه سازمان باید کارکرد فعالیت های فرایند خرید و روابط واحد های استراتژیک

تجاری را در فرایند انتقال دهداین موضوع باعث ایجاد سطح مشترکی از توافق می گردد که این توافق رضایت و تعهد به رابطه فرایند خرید رابه دنبال دارد
نتایج و معانی ضمنی

بر اساس رشته ای از مطالعات این مقاله حوزه ها و موانع عمده ای را که در مسیر بهسازی قرار داشته مورد بررسی قرار داد تا به درک روشنی از فواید وارزش هایی برسد که از هویت آموزش گروهی مشتق می شدمعنی ضمنی این موانع و حوزه ها عبارتند از این که اکثر سازمان ها در محیط فرایند خریدی به فعالیت می پردازند که این محیط در خلال زمان گسترش یافته استبه منظور کارایی محیط چرخه زمانی سریع باید ایجاد و حفظ محیط خریدی مورد توجه قرار گیرد که در آن فرصت های بهسازی و آموزشی مورد تایید قرار گرفته باشند

این مقاله حاکی از آن است که آشکارسازی و محدودیت در ایجاد یک محیط خرید کارآمد و انعطاف پذ یر به عنوان “محرک” محسوب می شوندافزایش آشکارسازی و محد ود یت منجر به شکل گیری محیطی می شود که در آن اطلاعات بازار در حد زیادی پردازش میشودابعاد پردازش اطلاعات بازار در تولید دانش و اشاعه آن به ترتیب سازگاری خریدار، چرخه زمانی و تعهد واحد استراتژیک تجاری را در قبال کل فرایند خرید تحت شعاع قرار می دهدالگوی هویت آموزش گروهی چهارچوبی را ارائه می دهد که باعث ارتقای فعالیت ها و روابط خرید در حوزه های )عملکرد سرتاسری )آموزش همزمان ) توانمندی می شود
عملکرد سرتاسریعملکرد سرتاسری عبارتند از به کار برد ن گروه های کاربردی در سرتاسر فرایند خریدبه منظور افزایش میزان عملکرد سرتاسری در فرایند

خرید باید از برنامه سازمان یافته ای بهره مند باشیم که در این برنامه مراحل عمده فرایند ذکر شده باشدیکی از پیش نیازهای عملکرد سرتاسری عبارتند از این که باید مصرف کنند گان واحدهای استراتژیک تجاری از نقش مربوط به بخش کنترل و نقش های خودشان در ابتدا و انتهای فرایند آگاهی داشته باشندبه واسطه حمایت از آشکارسازی و محد ود یت هویت آموزش گروهی می توان به این آگاهی دست یافتلازم به ذکر است که این حمایت باعث پردازش میزان زیادی از اطلاعات بازاریابی می شود که این اطلاعات در رابطه با فعالیت ها و روابط خرید می باشدهمچنین گروه های عملکرد سرتاسری سیستم آموزش همزمان را برای اکثر مصرف کنند گان دایمی واحد استراتژیک تجاری فراهم می سازد

آموزش همزمانآموزش در فرایند خرید به معنی سنجش مداوم تجارب و انتقال آن تجربه در قالب دانشی است که در دسترس همه اعضای سازمان قرار گیرداز آنجا که تجارب مصرف کنند گان غیردایمی واحد استراتژیک تجاری دقیقا مشابه تجارب مصرف کنند گان دایمی واحد استراتژیک تجاری یا کارمندان کنترل نیستبه روز کردن اطلاعات مصرف کنند گان غیردایمی درباره فرایند خرید الزامی استیکی از مشکلاتی که در فرایند خرید وجود دارد تعیین سطح دانش هر یک از مصرف

کنند گان واحد استراتژیک تجاری درباره فرایند استبه طور مثال معمولا مصرف کنند گان غیردایمی واحد استراتژیک تجاری اطلاعات خرید خود را از مصرف کنند گان دایمی کسب می نمایند یا فرض را بر این می گذارند که اکنون نیز فرایند خرید مشابه گذشته می باشد و هیچ تغییری نکرده استعلاوه بر این دریافتیم راهنمای خرید سازمان هر ماه یکبار به روز می شود اما تعداد محدودی از مصرف کنند گان بخش های جدید راهنما را مورد مطالعه قرار می دهندبا استناد به سیستم آموزش همزمان جدید ترین روابط و فعالیت های خرید در اختیار مصرف کنند گان غیر دایمی واحد استراتژیک تجاری قرار می گیردیکی از روش های ایجاد این سیستم تاکید به آشکارسازی و محدود یت در فرایند خرید است تا بدین ترتیب شرایطی به وجود آید که همه مصرف کنند گان واحد استراتژیک تجاری در هنگام لزوم به اطلاعات مورد نیاز خود به شکل دلخواه د ست یا بند

توانمندیموثرترین رابطه میان مصرف کنند گان دایمی واحد استراتژیک تجاری و بخش های کنترل رابطه ای است که در این روابط مصرف کنند گان به منظور انجام بخش اعظم فعالیت های خرید توانمند می شوندبا حمایت از آشکارسازی و محدودیت در فرایند این توانمندی امکان پذیر می باشدتوانمند کردن مصرف کنند گان و ارائه محیط خریدی که در آن عملکرد سرتاسری مورد تاکید قرار گیرد به طور شگرفی باعث کاهش چرخه خرید می شودنمونه ای از توانمندی در فرایند

خرید در هولت – پاکارد قابل مشاهده استهولت- پاکارد به همه دفترداران خود کارتی اعتباری می دهد تا آنها قادر باشند که در طول هر ماه تادلار مطالبه نمایند و همین مسئله باعث کاهش چرخه زمانی فرایند خرید می شودبه همین ترتیب به نمایند گان سرویس خبری فدرال نیز این اختیار داده شده که بدون تصویب مقامات بالاتر خساراتی را که تا میزان دلار باشد بپردازندمی توان با به کارگیری چهارچوب آشکارسازی و محدودیت در فرایند خرید به بالاترین مرتبه توانمندسازی مصرف کنند گان واحد استراتژیک تجاری دست یافت که این موضوع نیز رضایت بیشتر مصرف کننده و کاهش چرخه زمانی را به دنبال خواهد

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.